abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65730936
geen idee nog of ik naar de 9maandenbeurs ga, het is toch Amsterdam en persoonlijk vind ik het nu wat ver om even op en neer te reizen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65731021
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef DuchessX het volgende:
Happy & Rott-dog
Ik duim voor jullie dat het helemaal goed zit!

Wie van jullie gaat er naar de 9 maandenbeurs?
Ja wij gaan donderdag de 19 de.

Word een drukke week hier dan. Woensdag eerst met een ander forum met de kids naar een binnenspeeltuin, dan donderdag naar Amsterdam en vrijdag hebben we dan de 20 weken echo heeft dan eindelijk eens een lang weekend vrij. Gewoon lekker voor ons tweeen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:11:26 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65731049
Ik twijfel nog steeds DuchessX! Aan de ene kant lijkt het me leuk, aan de andere kant hou ik helemaal niet van dat soort enorm drukke happenings. Ben het vaak na een uur al zat en dat vind ik zonde van de reis en het geld.
En ik zou dan nog iemand moeten zoeken die mee wil.

Fijn te lezen dat je het hartje gehoord hebt. Dan moet dat bij mij toch ook wel gaan lukken vrijdag, met 12+2 dagen.
pi_65731176
komt helemaal goed met het hartje horen BE
Wel snel al is nog maar 2 nachten slapen.

Hier nog even geduld hebben tot maandag
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:14:39 #80
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65731221
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Een collega van schaap zei dat we een meisje krijgen, aangezien we al uit de meisjesnaam zijn. Hij zei dat je het geslacht krijgt waarvan je het eerste uit de naam bent. Dat was een heel nieuw bakerpraatje voor me
Nou dat bakerpraatje ging hier niet op hoor. We wisten de namen, kaartje en soort babykamer al voor een meisje, voor een jongen niets van dat alles. En het is toch heel duidelijk een jongen hoor.
Make love, not war ☮
pi_65731336
Vivi, lief van je

Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!

Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.

Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:19:25 #82
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65731431
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:

Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
Eindelijk dan...
Make love, not war ☮
pi_65731441
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Vivi, lief van je

Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.

Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65731539
Wat fijn Miss_Sly dat is dan ook al een hele zorg minder.
pi_65731608
Miss_Sly; ik heb een vrijkaartje voor de avondbeurs...hebben? Is geldig op de 19e en de 20e van 18.00-22.00.
pi_65731615
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
pi_65731626
Oh, tegelijk met Vicky!
pi_65731647
Kan ik er dan iemand anders blij mee maken?
pi_65731821
Tinuviel en echtgenoot, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Karin, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben nog steeds brak en duik zo weer m'n bed in. Alles goed bijlezen doe ik wel als ik weer beter ben.
pi_65732109
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
jawel naar heb er volgens mij 4. pm je adres even.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:40:45 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65732237
Vicky, je hebt ook PM van mij...

En miss_sly, at fijn van de kraamzorg zeg! Dat zal een last van je schouders zijn!
pi_65732683
Peterfan, je hebt PM.

Nemo is geboren, mazal tov

Happy en Rottdog, hopelijk zitten jullie je voor niks zo'n zorgen te maken

Huup, fijn dat je echo goed was! Ik mag vrijdag en zit hem af en toe best te knijpen eigenlijk

De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepen En omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
.... met gevoel voor drama....
pi_65732854
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Kersjes het volgende:

De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepen En omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
Bakerpraatjes! Want vaak genoeg wordt ook weer geroepen dat je bij een meisje veel meer last hebt misselijkheid.

En Huuphuup, fijn dat de echo goed was!
pi_65732942
En mijn zusje heeft nu een heel andere zwangerschap dan de andere twee keer, en toch is het weer een jongetje.

Het zegt allemaal zo weinig, maar ach, best grappig die bakerpraatjes
pi_65733117
Kaartje voor de beurs gaat naar Kersjes!
pi_65733529
Karin gefeliciteerd met de zwangerschap!
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:37:10 #97
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65736177
Ik wil ook gaan (als het goed blijft gaan...)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65736810
Miss_Sly wat fijn dat de kraamzorg geregeld is zeg pfff!!
#geen
pi_65736963
Miss_sly wat een opluchting zal het zijn dat je in ieder geval 3 uur per dag kraamzorg krijgt! Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat en dat schaap snel wer thuis is

Ik ga vrijdag de 20ste naar de negenmaandenbeurs samen met mijn moeder
pi_65737066
ik ga ook naar die beurs! Met mn lief, mijn mama en zijn mama. Ik geloof dat beide oma's-to-be al een beetje routes aan het uitstippelen zijn wij zien het wel.
We gaan op zaterdag geloof ik.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')