quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef DuchessX het volgende:
Happy & Rott-dog
Ik duim voor jullie dat het helemaal goed zit!
Wie van jullie gaat er naar de 9 maandenbeurs?
Nou dat bakerpraatje ging hier niet op hoor. We wisten de namen, kaartje en soort babykamer al voor een meisje, voor een jongen niets van dat alles. En het is toch heel duidelijk een jongen hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Een collega van schaap zei dat we een meisje krijgen, aangezien we al uit de meisjesnaam zijn. Hij zei dat je het geslacht krijgt waarvan je het eerste uit de naam bent. Dat was een heel nieuw bakerpraatje voor me
Eindelijk dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Vivi, lief van je
Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.
Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graagquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
jawel naar heb er volgens mij 4. pm je adres even.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
Bakerpraatjes! Want vaak genoeg wordt ook weer geroepen dat je bij een meisje veel meer last hebt misselijkheid.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Kersjes het volgende:
De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepenEn omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |