Leuk is dat hequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef huuphuup het volgende:
ik ga ook naar die beurs! Met mn lief, mijn mama en zijn mama. Ik geloof dat beide oma's-to-be al een beetje routes aan het uitstippelen zijnwij zien het wel.
We gaan op zaterdag geloof ik.
We have a date!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil ook gaan (als het goed blijft gaan...)
Wat fijn Miss_Sly!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Vivi, lief van je
Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.
Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
Als Miss Sly ze niet wil, ben jij de volgende. Ik kreeg net al mail van iemand die ze wel wil, en dan het geld in een enveloppe wil sturen. Die is poco loco?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:27 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, mocht je ze niet kwijt kunnen dan hoor ik het graag
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef Lishe het volgende:
Miss Sly, wat goed van de kraamzorg! Echt heel fijn! En dat ik hoop dat die wolk snel terugkomt. Ik sprak vandaag een collega die vader werd. Zijn vriendin was ook niet 1,2,3 zwanger en had zo'n zelfde gevoel.
Nouja, gewoon. Hiephoi voor je mini. Groei!
Shit zeg, dat zijn altijd nare berichtenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoor net dat de zwangerschap van een vriendinnetje niet goed is gegaan. Ze is ongeveer 4 weken minder ver dan ik, een week of 11 dus. Weet niet precies hoe of wat, maar ik vind het zo verdrietig.
Hier ook al zo éénquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn buik groeit wel echt. Ik vind hem eigenlijk best groot voor bijna 15 weken
dat zijn je eierenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:10 schreef RockabeIIa het volgende:
ik voel ook al een bolletje boven mijn schaambot....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |