abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65774841
Hé Linda wat een rot nieuws zeg Ik vind eigenlijk ook wel dat de art nonchalant reageert op iets waar toch best veel over te doen is Hopelijk draait je vriend snel bij
#geen
pi_65774898
Hij zei ook letterlijk tegen mn vriend: ach, ik zou mn vrouw niet laten behandelen hoor...

Ik had toen echt zoiets van: ok....fijn dat wij niet getrouwd zijn, meneer dokter....en toen ik iets vroeg zattie heel erg te zuchten en met zn ogen te rollen "dat zei ik toch net..."
Lotte!
Noah!
pi_65774997
Nou nog nooit chlamydia gehad hoor ik behoor dus tot de overige 70%.
Maar fijn dat de echo verder oke was Linda.

Silktie van harte.

Kersjes wat naar dat het dus niet 100% helpt tegen het spugen maar tja als je enigszins nu vooruit kan is het al een hele grote verbetering. Als is spugen natuurlijk gewoon naar en doe je het liever helemaal niet!

Carmella ik vind het fijn dat we iets van je mogen horen, en ik begrijp wel dat je na die *piep* reacties van laatst er niet zoveel zin in hebt om te posten, en ben ook blij dat je weet dat de meesten het hier wel goed met je voor hebben.
Helaas wederom geen fijne berichten van jou kant maar ik hoop echt dat er een gyn is die nu eens wel gaat luisteren en een inleiding serieus als optie gaat zien zodra dat een beetje veilig kan. Zodat de lijdensweg eens een keer een einde gaat krijgen.
Een hele dikke voor jou.
Mama van Isa en Ties
pi_65775013
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Linda2205 het volgende:
Hij zei ook letterlijk tegen mn vriend: ach, ik zou mn vrouw niet laten behandelen hoor...

Ik had toen echt zoiets van: ok....fijn dat wij niet getrouwd zijn, meneer dokter....en toen ik iets vroeg zattie heel erg te zuchten en met zn ogen te rollen "dat zei ik toch net..."
ik zou meteen een andere gyn zoeken, als ie ook zo reageert als je met ween binnenkomt kan je je lol op.
Mama van Isa en Ties
pi_65775023
Linda, wat een vaag figuur zeg En raar ook dat er zulke verschillende opvattingen bestaan over (de behandeling van) chlamydia tussen 2 westerse buurlanden!

Enne, wat raden jullie me aan als (veel!) gewelde pruimen, grapefruitsap en granaatappelsap allemaal niet werken?
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:28:21 #256
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65775042
Linda, in je linkje lees ik dit:
Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Dan kan het toch zijn dat hij die infectie had opgelopen vóór hij iets met jou kreeg?

Carmella wat fijn dat je een update plaatst. Helaas niet zo'n positieve (understatement). Heel veel sterkte en ik hoop dat ze gaan inzien dat ze je niet moeten laten lopen tot 40 weken of langer. Dikke kus!
pi_65775058
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:09 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

ik vond het ook grote onzin...hij zei ook dat ik het helemaal niet hoefde te behandelen wat hem betreft...Toen ik 'm vroeg waarom ze dan in Nederland zeggen dat het tot onvruchtbaarheid kan leiden was het antwoord "commercie"...en bedankt..

Vriendje gelooft natuurlijk meneer dokter...toen ik zei dat ik wist dat ik het van hem had omdat ik me had laten testen voor hem en hij de gene was die altijd zonder condoom seks had wassie boos en nu praatie niet meer met me

edit: http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydia Dit verklaard iig waarom ik af en toe bloedverlies heb, buikpijn en pijn bij seks...maar waarom de dokter zegt dat ik het niet hoef te behandelen terwijl hier staat dat ik het over kan geven op de baby tijdens de bevalling, snap ik echt niet
Misschien toch nog eens een gesprek aangaan met die arts want hier hoor je toch overal dat het zo snel mogelijk behandeld moet worden ivm het risico op onvruchtbaarheid.
Maar wel fijn dat voor de rest alles ok is!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:29:12 #258
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65775065
kersjes, waartegen moet dat werken dan?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65775126
Rocka, er gaat tegenwoordig van alles bij me in, maar er komt al dagenlang niks meer uit
Uit de reguliere uitgang zeg maar.
pi_65775157
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Linda, in je linkje lees ik dit:
Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Dan kan het toch zijn dat hij die infectie had opgelopen vóór hij iets met jou kreeg?
Daar ging ik ook van uit...het probleem is alleen dattie tegen mij zegt dattie getest is en alles ok was, en ik nu met chlamyia loop en ook ok getest ben...dus wie liegt er dan??

En Nummer_zoveel ik heb ook medicijnen meegekregen, waarvan hij aanraadde om als ik ze perse wilde nemen, eerst in mn 10e week te beginnen. Het zijn medicijnen die voor de baby onschadelijk zijn, maar voor de zekerheid toch nog een beetje wachten
Lotte!
Noah!
pi_65775180
*knip* verkeerde quote
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65775193
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:27 schreef Kersjes het volgende:

[...]

Enne, wat raden jullie me aan als (veel!) gewelde pruimen, grapefruitsap en granaatappelsap allemaal niet werken?
Lactulose
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:35:03 #263
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65775196
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

lactulose
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:36:01 #264
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65775225
Linda, wat een idioot zeg.

[klaagmodus]
Naar mijn mening mogen we best eens vaker uitvallen tegen dat soort idiote artsen, gyns, etc. Vaak blijf je eigenlijk alleen maar beleefd omdat het een arts is, met zijn witte pak en expertise, maar ook die hebben maar normaal om te gaan met mensen. Ik krijg steeds meer het idee dat het soms maar lui zijn die maar wat doen....

Je zou het eens moeten teruggeven aan zo n eikel, je mag best wel eens aangeven: waarom rol je nou met je ogen????? vind je dat normaal??? ga je zo met ale patienten om??? Of gaan spiegelen en jezelf net zo gedragen als hij, serieus die mensen lijden vaak aan een soort ik-ben-arts-en-weet-alles-en-jij-bent-maar-een-patientje-syndroom, waarbij ze alles veroorloofd achten ofzo.
[/klaagmodus]
zallen de hormonen wel zijn
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65775334
Vlindur, moet dat op recept?
pi_65775403
Kersjes, ik heb nu en roosvicee laxo en danone activia en ik eet me lazerus aan vezels (volkorenbrood, roggebrood, fruit) en ik kan nu voorzichtig melden dat het beter gaat. De activa doet 't em geloof ik. En heel veel drinken. Maar ja, dat laatste is een beetje lastig voor jou, lijkt me.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65775464
Peperkoek eten helpt mij goed! En roggebrood eten, en veel drinken.
pi_65775505
Dat van die peperkoek, ik dacht ook dat dat juist goed was, maar ik las later dat daar dus heel weinig vezels in zitten en dat het dus niet werkt. Banaan schijnt ook laxerend te werken. Ook al een bakerpraatje, meldt google me. Maar Kersjes, echt laxerend moet je natuurijk ook weer niet hebben, je krijgt natuurlijk al niet al te veel vocht binnen, lijkt me.
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:45:25 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65775530
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Nou, hier ben ik dan. Mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten. Het vruchtje is gestopt waar de vruchtzak blijft doorgroeien. Ik heb gekozen voor het opwekken van de afdrijving met pillen waar ik vandaag mee begin. Dinsdag gaat we terug voor controle of het schoon is of maken we een afspraak voor de curretage.

Ondanks dat ik steeds het gevoel heb gehad dat het niet goed zat, is deze bevestiging toch wel een klap. Maar we zijn erg dankbaar dat we wel zwanger zijn geworden en als dit allemaal verwerkt is, hopen we dat we de volgende keer meer geluk hebben.

Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik blijf wel meeleven met iedereen hoor, ik hoop op allemaal hele mooie beebjes. Wil een modje ons uit het lijstje halen? Hopenlijk mogen we er snel weer in.
Och happy, wat jammer dat je met je voorgevoel goed zat
Ik duim voor je dat je snel weer in het lijstje komt...
pi_65775532
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef Kersjes het volgende:
Vlindur, moet dat op recept?
Geen idee. maar het helpt wel. Is het een probleem als het op recept moet?
pi_65775647
Mefke, ik kan gelukkig al veel beter drinken nu! Zolang het maar ijskoud is, er gaan hier per dag enorm veel ijsklontjes doorheen.

Vlindur, geen probleem, maar dan kan ik het pas morgen eind van de dag bij de apotheek ophalen. Mijn huisarts is niet zo van de snelle service

Ik ga morgen eens bellen, dank voor de tips!
pi_65775703
Kersjes, bel de apotheek morgen even, ik zag net dat het een OTC middel is en dat betekent dat je er geen recept voor nodig hebt. Kan je het dus wat vroeger ophalen, ik kan me zo voorstellen dat dat heel fijn is...
pi_65775762
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Kersjes het volgende:
Mefke, ik kan gelukkig al veel beter drinken nu! Zolang het maar ijskoud is, er gaan hier per dag enorm veel ijsklontjes doorheen.

Vlindur, geen probleem, maar dan kan ik het pas morgen eind van de dag bij de apotheek ophalen. Mijn huisarts is niet zo van de snelle service

Ik ga morgen eens bellen, dank voor de tips!

Succes!!
pi_65775969
Lieve happy... wat ongelooflijk verdrietig dat je voorgevoel juist bleek te zijn!! Fijn te horen dat je vooral het positieve van het wél zwanger kunnen worden eruit weet te halen! Ik hoop dat het jullie lukt om t een plekje te geven en dat we je heel gauw weer terug mogen zien hier!

en in alle tegenstrijdigheid:
Linda, wat fijn en goed dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!! Heerlijk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65776098
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef mefke79 het volgende:
Dat van die peperkoek, ik dacht ook dat dat juist goed was, maar ik las later dat daar dus heel weinig vezels in zitten en dat het dus niet werkt. Banaan schijnt ook laxerend te werken. Ook al een bakerpraatje, meldt google me. Maar Kersjes, echt laxerend moet je natuurijk ook weer niet hebben, je krijgt natuurlijk al niet al te veel vocht binnen, lijkt me.
Bananen werken juist verstoppend, da's bekend. Maar peperkoek werkt echt laxerend, er zitten idd niet zo veel vezels in maar wel andere zaken die laxerend werken (ik zoek het eens op). Het is geen bakerpraatje dat peperkoek niet laxerend werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')