abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65760230
Veel sterkte Happy!!

--------

Ik krijg net bericht dat een vriendin haar 10 weken jonge zwangerschap is misgegaan. Ze hebben een aanrijding gehad en daar ligt vermoedelijk de oorzaak..... Zo erg....

--------

SilkTie en Silly, welkom!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65761255
Happy wat vreselijk naar
pi_65761321
happy. heel veel sterkte
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65762350
Wat een verdrietig nieuws Happy. Heel veel sterkte.
pi_65762549
Wat rot Happy
Sterkte
pi_65762704
Happy, wat naar nou toch! Heel veel sterkte

Sellram, gewoon lekker rustig aan doen inderdaad. Je kan er toch niks aan veranderen.

Vicky, wat heerlijk dat je de kleine zo goed kon voelen

Ik ben ook weer aan het overgeven, ondanks de pillen. Niet meer 80x op een dag, maar toch nog te vaak naar mijn zin helaas. Vanmiddag voor controle naar het ziekenhuis, da's standaard omdat ik opgenomen ben geweest.
Oh, en over bh's: De vorige zwangerschap droeg ik tot aan het eind mijn eigen bh's. Nu draag ik al een paar weken mijn voedingsbh's weer die bij de cups ietsje ruim zijn (ben gestopt met bv) maar in de omtrek juist knellen als een bezetene. Althans, zo voelt het. Ik kan gewoon geen strakke kleding meer verdragen op het moment.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:51:33 #207
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65763345
Happy, sterkte meid jammer dat je gevoel gelijk heeft
moest gewoon ff snel spieken, nu als de donder weg gaat

Dames bedankt voor jullie goede wensen, duurt jammer genoeg nog ff of is het al 16.00 uur
pi_65763706
happy wat ontzettend jammer. sterkte!

rottdog, ik hoop dat jij met beter nieuws terugkomt vanmiddag. succes!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 13:05:52 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65763723
happy wat jammer sterkte met t verwerken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65763806
Happy, wat een naar nieuws.. heel veel sterkte
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65764437
Kersje, heb je de gewone zetpillen al geprobeert maar dan om de 2 a 3 uur? Moet zeggen dat je er wel heel lam van word maar ja van steeds spugen word je dat ook.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65764463
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Nou, hier ben ik dan. Mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten. Het vruchtje is gestopt waar de vruchtzak blijft doorgroeien. Ik heb gekozen voor het opwekken van de afdrijving met pillen waar ik vandaag mee begin. Dinsdag gaat we terug voor controle of het schoon is of maken we een afspraak voor de curretage.

Ondanks dat ik steeds het gevoel heb gehad dat het niet goed zat, is deze bevestiging toch wel een klap. Maar we zijn erg dankbaar dat we wel zwanger zijn geworden en als dit allemaal verwerkt is, hopen we dat we de volgende keer meer geluk hebben.

Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik blijf wel meeleven met iedereen hoor, ik hoop op allemaal hele mooie beebjes. Wil een modje ons uit het lijstje halen? Hopenlijk mogen we er snel weer in.
Ach Happy wat een verdrietig nieuws!
Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je snel weer hier terug zult zijn...

Ik heb precies hetzelfde als jij meegemaakt en heb bewust voor curettage gekozen. 5 weken na de curettage was ik ongesteld en in diezelfde cyclus alweer zwanger en let wel: SPONTAAN, en dat terwijl we in de mmm zaten. Als je eenmaal zwanger geweest bent word je de keer erna veel sneller zwanger. Hopelijk heb je hier wat steun aan...
#geen
pi_65764474
Happy, wat naar. Veel sterkte!
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:28:33 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65764476
Rottdog, succes voor strakjes he!
pi_65764681
Bedankt voor de lieve berichtjes. De meeste tranen hebben inmiddels gevloeid en nu afwachten wat komen gaat. Ik zal nog wel wat van me afschrijven in het topic over het misgaan van de zwangerschap.

Rottdog, veel succes voor straks. 1 vervelend verhaal is genoeg voor vandaag. Voor jou vanmiddag gewoon allemaal jompels!!
pi_65765093
Lieve happy wat een verdrietig nieuws

Rottdog alvast veel s6 vanmiddag
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65765269
Happy, wat verdrietig
pi_65765509
Happy
Mama van Isa en Ties
pi_65767275
Kersjes, vervelend dat de pillen toch niet optimaal werken. Vermoeiend zo, lijkt me.
Ik ben net even de stad in geweest met m'n zusje. We moesten voor mijn moeder een kraamcadeautje halen: roze shirtje van lief! met lief er op in maatje 68. Pff, dus wij die winkel in...ik zag zoveel gave spullen! Maar ja, zuslief weet nog van niets en ik durf gewoon echt nog niet. Wel heeeeel nadrukkelijk wat dingen benoemt (die is gaaf, ooh die lijkt me leuk) en nou maar hopen dat ze het zich nog herinnert over een paar weken.
Ook zo'n dillema met kleding. Ik zag wat leuke shirts voor mezelf, nieuw spul van dept, vrij wijd dus zou nog even moeten lukken. En als het misgaat kan ik dat ook nog aan, maar ja. Voorlopig houd ik het nog maar even bij mijn eigen kleren. Moet nog wel een paar weken lukken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65767827
Even een lompe binnenvaller korte update na wat afwezigheid hier:

Met mij gaat het niet goed, ik ben de laatste weken meer in het ziekenhuis dan thuis, dus vandaar dat er geen posts zijn geweest. (Ook de toestand of ik wel werkelijk "echt" ben heeft me niet verder gemotiveerd om te schrijven, simpelweg omdat ik gewoon niet meer durf...
Ik heb ook het idee dat ik niet meer van die stempel nep af kom, en dat alles dat ik zal schrijven nonstop onder een vergrootglas komt en het altijd met argusogen bekeken zal worden. En daarom weet ik ook niet hoe ik hier nog verder moet posten. En ik vind het erg jammer, want ik voelde me hier altijd echt thuis tussen zoveel lieve users. Dus ik probeer het nu bij wat simpele posts te houden, puur over het medische van mij en de baby, om zo nog af en toe te schrijven hoe het gaat, maar de rest hou ik gewoon voor me. Ook zal ik niet meer zo vaak schrijven als eerst. Ik hoop echt dat dat niet verkeerd, bot of naar overkomt op "jullie". En ook dat dit niet weer een hele discussie oplevert. Wie weet dat ik na de geboorte wat meer zal gaan schrijven.

M'n nieren doen het steeds slechter en de pijn is voor mij niet meer vol te houden, ik weet vaak niet hoe ik 1 nacht of dag doorkom. Ik trek het behang bijna van de muur door de pijn en omdat de pijn zo erg is slaap ik niet en ben ik soms 30 uur wakker, met als gevolg dat ik een zombie ben, ik loop op m'n laatste adem. En door het gebrek aan slaap vlammen m'n nieren op. Ik dacht dat ik met een aantal opnames (en bijbehorend infuus om de pijn en nieren rustig te houden) de laatste weken zo uit kon zingen in het ziekenhuis, maar ze willen me niet meer aan het infuus zetten, omdat ik in de laatste weken van de zwangerschap zit.
De pijn van de nieren lijkt op heftige weeën en dus zijn ze bang dat ik straks met weeën rondloop en "we" allemaal denken dat het gewoon de nieren zijn. M'n buik rommelt ook, dus teveel tekenen om me zoveel mogelijk "nuchter" te houden en eigenlijk de pijn maar te laten voor wat het is.
Vanavond krijg ik weer een prik zodat ik een keer een goeie nacht door kan slapen, hopelijk zodat de nieren wat rustiger worden en ik iets minder last heb. S'ochtends mag ik dan hopelijk weer naar huis.
Inmiddels heb ik aangekaart hoe ik de laatste weken door moet en of een inleiding mogelijk is. Ik wilde heel graag de 40-42 weken "gewoon" uitlopen, maar na 22 weken met zoveel pijn rond te lopen + geen slaap is mijn lichaam gewoon op en moet ik dat idee maar aan de kant zetten. Ik heb genoeg energie nodig voor na de geboorte.
Morgen heb ik een vervangende gyn en de week erop is m'n eigen gyn weer terug en gaan we bespreken hoe en wanneer inleiding mogelijk is. Ik ben alleen bang dat het weer een getouwtrek/jojo over-en-weer word, want sommige gyns zien me het liefst nog steeds langer doorlopen, en ik begrijp héél goed hoe huiverig ze ermee zijn, maar ik vraag me echt af of je er dood bij neer moet vallen om ingeleid te worden.

Verder kwakkelt de baby behoorlijk, ik heb al veel CTG's gehad, omdat ik de baby te vaak de hele dag niet meer voelde en de hartslag veel te onregelmatig was (ipv "mooi variabel") of gewoon nonstop te langzaam.
Maar na lange CTG's is het telkens dan toch weer oke, alleen moet ik het goed in de gaten houden. Verder weinig vruchtwater wat ook goed in de gaten gehouden word.

Verder wil ik de meiden van de pm's even onwijs bedanken, sorry dat ik niet snel genoeg elke keer heb kunnen reageren, maar ik ben dus vaker in het ziekenhuis dan thuis. Dankjewel voor de lieve woorden en steun. Als ik dus niet snel reageer weten jullie ook waarom...

Happyme; wat onwijs verdrietig nieuws Heel veel sterkte toegewenst en een hele dikke knuffel

Ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen, ik kan nu helaas niet helemaal gaan bijlezen.
pi_65767897
Happy wat verdrietig nieuws sterkte.

BE (of andere mod), zou je mijn datum op 31 juli willen zetten? Dat is de datum die de vk aanhoudt.
Fake it till you make it...
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:09:30 #222
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65768055
Carmella
Ik weet gewoon niet wat te zeggen. Ik vind sowieso dat je beter verdient dan wat je nu hebt en al helemaal op iets 'simpels' als dit forum. Jammer dat je je ei niet meer kwijt kunt/wilt hier. Heel stom van die lurkers die het zo verprutst hebben hier *heft gebalde vuist op!*

Veel sterkte met je laatste loodjes en hopelijk kom je daarna opgeknapt meeposten als troste mama.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65768123
Ah Carmella, wat ellendig allemaal zeg. Hopelijk kom je eruit met je gyn, en laten ze je niet te lang doorlopen en beginnen ze gewoon op tijd met inleiden.
Fijn dat je in elk geval weer wat post.
Sterkte
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65768146
Carmella
(ik weet effe niet zo goed meer wat anders te zeggen..heeel veeel succes!)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 15:15:43 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65768272
jeetje carmella, t zit je niet mee! k hoop voor je dat ze snel iets weten te verzinnen zodat het allemaal wat makkelijker voor je gaat.
heel veel sterkte voor de laatste tijd, en gewoon van je laten horen hoor!
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:16:35 #226
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65768305
Och happy.... wat naar zeg! Bah....!

Silktie, welkom hier! Een mede-aanstaande-tweelingmama!!
pi_65768314
Wat een ellende weer Carmella. Als de babyecht zo kwakkelt lijkt me dat des te meer een reden om je eerder in te leiden. Hopelijk komt er snel verlichting voor jou
pi_65768497
Ahw Carmella wat naar toch weer zeg
Ik hoop van harte dat er besloten wordt om de baby toch binnenkort maar te halen. Jouw eigen situatie en het feit dat je weinig vruchtwater enzo hebt zou toch reden genoeg moeten zijn lijkt me? Wanneer ben je 37 weken?
Heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65769240
Jeetje Carmella, het zit ook allemaal niet mee zeg!!
Hopelijk gaat het snel wat beter en kan je ook je kleintje in je armen sluiten.
Dikke van mij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:47:59 #230
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65769414
Carmella, het klinkt echt gruwelijk. Ik hoop echt, echt, echt dat ze je snel verder kunnen helpen.
Sterkte en succes nogmaals, ik vind het echt heel erg voor je.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:50:42 #231
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65769505
Carmella wat fijn om weer even wat van je te lezen. Al had ik liever een positiever bericht gelezen. Wat vreselijk naar dat je zo ontzettend veel pijn hebt. Lijkt me vreselijk om zo elke dag opnieuw weer door te moeten ploeteren. Ik hoop dat de gyn naar je luistert en je snel ingeleid kan worden, enough is enough, lijkt me. En als de baby ook al kwakkelt lijkt dat me des te meer reden om je niet te lang rond te laten lopen zo.

En jammer dat je je niet meer helemaal op je gemak voelt hier om weer gewoon mee te posten, al is het wel begrijpelijk. Maar de vaste users hier hebben volgens mij nooit aan je getwijfeld hoor, en die stomme lurkers moet je je gewoon niks van aan trekken. Maar ik kan me voorstellen dat het erg kwetsend is.

Veel sterkte met de laatste loodjes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:07:13 #232
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65770090
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef mikoxx het volgende:
Och happy.... wat naar zeg! Bah....!

Silktie, welkom hier! Een mede-aanstaande-tweelingmama!!
Ahum, SilkTie is een aanstaande-tweelingpapa .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65770127
Carmella sterkte meid
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:13:15 #234
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65770297
Rottdog heeft nu haar echo. Ik hoop dat het goed gaat.

Happy... Wat rot.. Heel veel sterkte.

Carmella ik ben toch blij even iets van je te horen/lezen. Wat rot dat het nu steeds slechter gaat. Ik hoop toch echt dat ze je kunnen inleiden want zo te horen doet jouw pijn de baby ook niet veel goeds. Dikke op je bol.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65771083
Carmella, veel sterkte.
Zo lang duurt het niet meer tot je uitgerekend bent, hopelijk kun je snel worden ingeleid.

Kersjes: heeft dat braken wel met de zwangerschap te maken? Is er niet iets anders aan de hand, een maagzweer ofzo?
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:40:06 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65771264
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Ahum, SilkTie is een aanstaande-tweelingpapa .

Oeh.. ahum... sorry! Maar niet minder welkom!
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:52:00 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65771730
Carmella
Ik hoop dat het nog een beetje slijt en dat je vanlieverlee vanzelf weer meer gaat meeposten. Als je je fysiek goed genoeg voelt natuurlijk.
Ik hoop echt heel erg voor je dat ze je toch wat eerder gaan helpen hoor, want al die pijn en zo'n gestresst lijf is voor de baby toch ook niet goed lijkt me.
pi_65772063
Hopelijk willen ze je eerder inleiden Carmella, wat lijkt me dit zwaar
Ik denk dat je echt aan het aftellen bent naar 3 maart of niet?
pi_65772447
Lieve Happy, wat onwijs rot dat het toch niet goed blijkt te zijn.. Ik wens je veel sterkte toe

Carmella, ik hoop van harte dat ze je vroeger gaan inleiden. Dit lijkt me werkelijk ondragelijk!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65772677
Kwam even kijken hoe het Rottdog en Linda is vergaan, maar nog geen nieuws. Hoop zo dat ze zo het topic binnen komen stuiteren met mooi nieuws!

Bedankt voor de lieve berichtjes
pi_65772730
Carmella wat afschuwelijk...sterkte

Nog geen nieuws van Rott-dog... * DuchessX is erg nieuwsgierig en hoopt op goed nieuws
#geen
pi_65774003
Lieve Carmella, wat een verschrikkelijke situatie zit jij toch in Ik hoop van harte dat ze je binnenkort in gaan leiden en dat je gewoon snel je kindje vast kunt houden.
Verder hoop ik dat je aan de stortvloed van berichtjes hier kunt zien dat 99,9% van de OUD-posters oprecht met je meeleeft, en dat je dus blijft durven updaten hier .
Heel veel sterkte in elk geval
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65774036
Carmella, veel sterkte met alles. Ik hoop dat je gauw zult ervaren hoe het is om minder pijn te hebben heel de tijd

Rottdog, ben je een feestje aan het vieren? Ik hoop het zo!

Nummer_zoveel, de vorige zwangerschap ben ik op een gegeven moment wel dagelijks maagmedicatie gaan gebruiken. Verder onderzoek is er niet gedaan toen, zou te belastend zijn, maar na de zwangerschap was het kotsen over en de maagklachten dus ook. Vooralsnog spuug ik lang zoveel niet meer, ook geen bloed, en heb ik geen maagpijn. Puur een hormonen-kwestie dus

Op controle geweest vanmiddag en de lab-uitslagen waren zoals verwacht in orde
Er is geprobeerd om het hartje te horen maar da's helaas niet gelukt. De Zofran-kwestie hebben we ook besproken en de arts wil het me (vooralsnog) niet voorschrijven. Ze wilden het RIVM bellen voor overleg, ik word er morgen over teruggebeld.

Ligt het aan mij, of zijn jullie ook zo klunzig? De afgelopen tijd heb ik 3 snijwonden en 2 brandwonden aan mijn handen opgelopen, 2 glazen en een bord stuk laten vallen en me ontelbaar veel keer gestoten
pi_65774238
Wat lief Happy, dat je het nog op kan brengen daarna te vragen...

Hier was alles goed, kloppend hartje gezien en een mooie ronde placenta (of hoe dat dan ook heet in NL, kreeg alleen de Duitse woorden, dus weet niet of hij het echt over de placenta had...). Hij maakt zich iig geen zorgen, vond alles er goed uit zien. Echo post ik wel als ik gescant heb.

Kreeg nog een "leuke" maar...m'n chlamidia-test was positief...die man zei dat 30% van de vrouwen het heeft en ook niet perse hoeft te krijgen van seksueel contact, maar daar geloof ik niks van...zit nu dus ook met flinke ruzie met mn vriend, want voor ik hem leerde kennen waren alle testen nog negatief...
Lotte!
Noah!
pi_65774315
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Carmella het volgende:
-knip-
Ik zat vanmiddag nog aan je te denken! Ik hoop dat je er met de gyn uitkomt, een inleiding lijkt me geen slecht idee.
pi_65774336
30% van de vrouwen chlamydia? Nog nooit van gehoord.
pi_65774364
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:00 schreef Linda2205 het volgende:
Kreeg nog een "leuke" maar...m'n chlamidia-test was positief...die man zei dat 30% van de vrouwen het heeft en ook niet perse hoeft te krijgen van seksueel contact, maar daar geloof ik niks van...zit nu dus ook met flinke ruzie met mn vriend, want voor ik hem leerde kennen waren alle testen nog negatief...
Bah Dat is wel een beetje een domper op de mooie echo
pi_65774400
Ai Linda, dat is een vervelend staartje... Maar het kan dus ook op een andere manier in je systeem gekomen zijn dan via sexueel contact. Wat zegt je vriend erover?
Gelukkig was je echo wel goed
pi_65774479
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
30% van de vrouwen chlamydia? Nog nooit van gehoord.
ik vond het ook grote onzin...hij zei ook dat ik het helemaal niet hoefde te behandelen wat hem betreft...Toen ik 'm vroeg waarom ze dan in Nederland zeggen dat het tot onvruchtbaarheid kan leiden was het antwoord "commercie"...en bedankt..

Vriendje gelooft natuurlijk meneer dokter...toen ik zei dat ik wist dat ik het van hem had omdat ik me had laten testen voor hem en hij de gene was die altijd zonder condoom seks had wassie boos en nu praatie niet meer met me

edit: http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydia Dit verklaard iig waarom ik af en toe bloedverlies heb, buikpijn en pijn bij seks...maar waarom de dokter zegt dat ik het niet hoef te behandelen terwijl hier staat dat ik het over kan geven op de baby tijdens de bevalling, snap ik echt niet

[ Bericht 21% gewijzigd door Linda2205 op 05-02-2009 18:15:36 ]
Lotte!
Noah!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:15:20 #250
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65774679
Linda....

Heeft iemand hier ervaring met de cursus samen bevallen? Is t wat?
pi_65774841
Hé Linda wat een rot nieuws zeg Ik vind eigenlijk ook wel dat de art nonchalant reageert op iets waar toch best veel over te doen is Hopelijk draait je vriend snel bij
#geen
pi_65774898
Hij zei ook letterlijk tegen mn vriend: ach, ik zou mn vrouw niet laten behandelen hoor...

Ik had toen echt zoiets van: ok....fijn dat wij niet getrouwd zijn, meneer dokter....en toen ik iets vroeg zattie heel erg te zuchten en met zn ogen te rollen "dat zei ik toch net..."
Lotte!
Noah!
pi_65774997
Nou nog nooit chlamydia gehad hoor ik behoor dus tot de overige 70%.
Maar fijn dat de echo verder oke was Linda.

Silktie van harte.

Kersjes wat naar dat het dus niet 100% helpt tegen het spugen maar tja als je enigszins nu vooruit kan is het al een hele grote verbetering. Als is spugen natuurlijk gewoon naar en doe je het liever helemaal niet!

Carmella ik vind het fijn dat we iets van je mogen horen, en ik begrijp wel dat je na die *piep* reacties van laatst er niet zoveel zin in hebt om te posten, en ben ook blij dat je weet dat de meesten het hier wel goed met je voor hebben.
Helaas wederom geen fijne berichten van jou kant maar ik hoop echt dat er een gyn is die nu eens wel gaat luisteren en een inleiding serieus als optie gaat zien zodra dat een beetje veilig kan. Zodat de lijdensweg eens een keer een einde gaat krijgen.
Een hele dikke voor jou.
Mama van Isa en Ties
pi_65775013
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Linda2205 het volgende:
Hij zei ook letterlijk tegen mn vriend: ach, ik zou mn vrouw niet laten behandelen hoor...

Ik had toen echt zoiets van: ok....fijn dat wij niet getrouwd zijn, meneer dokter....en toen ik iets vroeg zattie heel erg te zuchten en met zn ogen te rollen "dat zei ik toch net..."
ik zou meteen een andere gyn zoeken, als ie ook zo reageert als je met ween binnenkomt kan je je lol op.
Mama van Isa en Ties
pi_65775023
Linda, wat een vaag figuur zeg En raar ook dat er zulke verschillende opvattingen bestaan over (de behandeling van) chlamydia tussen 2 westerse buurlanden!

Enne, wat raden jullie me aan als (veel!) gewelde pruimen, grapefruitsap en granaatappelsap allemaal niet werken?
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:28:21 #256
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65775042
Linda, in je linkje lees ik dit:
Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Dan kan het toch zijn dat hij die infectie had opgelopen vóór hij iets met jou kreeg?

Carmella wat fijn dat je een update plaatst. Helaas niet zo'n positieve (understatement). Heel veel sterkte en ik hoop dat ze gaan inzien dat ze je niet moeten laten lopen tot 40 weken of langer. Dikke kus!
pi_65775058
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:09 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

ik vond het ook grote onzin...hij zei ook dat ik het helemaal niet hoefde te behandelen wat hem betreft...Toen ik 'm vroeg waarom ze dan in Nederland zeggen dat het tot onvruchtbaarheid kan leiden was het antwoord "commercie"...en bedankt..

Vriendje gelooft natuurlijk meneer dokter...toen ik zei dat ik wist dat ik het van hem had omdat ik me had laten testen voor hem en hij de gene was die altijd zonder condoom seks had wassie boos en nu praatie niet meer met me

edit: http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydia Dit verklaard iig waarom ik af en toe bloedverlies heb, buikpijn en pijn bij seks...maar waarom de dokter zegt dat ik het niet hoef te behandelen terwijl hier staat dat ik het over kan geven op de baby tijdens de bevalling, snap ik echt niet
Misschien toch nog eens een gesprek aangaan met die arts want hier hoor je toch overal dat het zo snel mogelijk behandeld moet worden ivm het risico op onvruchtbaarheid.
Maar wel fijn dat voor de rest alles ok is!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:29:12 #258
190853 RockabeIIa
pi_65775065
kersjes, waartegen moet dat werken dan?
pi_65775126
Rocka, er gaat tegenwoordig van alles bij me in, maar er komt al dagenlang niks meer uit
Uit de reguliere uitgang zeg maar.
pi_65775157
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Linda, in je linkje lees ik dit:
Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Dan kan het toch zijn dat hij die infectie had opgelopen vóór hij iets met jou kreeg?
Daar ging ik ook van uit...het probleem is alleen dattie tegen mij zegt dattie getest is en alles ok was, en ik nu met chlamyia loop en ook ok getest ben...dus wie liegt er dan??

En Nummer_zoveel ik heb ook medicijnen meegekregen, waarvan hij aanraadde om als ik ze perse wilde nemen, eerst in mn 10e week te beginnen. Het zijn medicijnen die voor de baby onschadelijk zijn, maar voor de zekerheid toch nog een beetje wachten
Lotte!
Noah!
pi_65775180
*knip* verkeerde quote
pi_65775193
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:27 schreef Kersjes het volgende:

[...]

Enne, wat raden jullie me aan als (veel!) gewelde pruimen, grapefruitsap en granaatappelsap allemaal niet werken?
Lactulose
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:35:03 #263
190853 RockabeIIa
pi_65775196
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

lactulose
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:36:01 #264
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65775225
Linda, wat een idioot zeg.

[klaagmodus]
Naar mijn mening mogen we best eens vaker uitvallen tegen dat soort idiote artsen, gyns, etc. Vaak blijf je eigenlijk alleen maar beleefd omdat het een arts is, met zijn witte pak en expertise, maar ook die hebben maar normaal om te gaan met mensen. Ik krijg steeds meer het idee dat het soms maar lui zijn die maar wat doen....

Je zou het eens moeten teruggeven aan zo n eikel, je mag best wel eens aangeven: waarom rol je nou met je ogen????? vind je dat normaal??? ga je zo met ale patienten om??? Of gaan spiegelen en jezelf net zo gedragen als hij, serieus die mensen lijden vaak aan een soort ik-ben-arts-en-weet-alles-en-jij-bent-maar-een-patientje-syndroom, waarbij ze alles veroorloofd achten ofzo.
[/klaagmodus]
zallen de hormonen wel zijn
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65775334
Vlindur, moet dat op recept?
pi_65775403
Kersjes, ik heb nu en roosvicee laxo en danone activia en ik eet me lazerus aan vezels (volkorenbrood, roggebrood, fruit) en ik kan nu voorzichtig melden dat het beter gaat. De activa doet 't em geloof ik. En heel veel drinken. Maar ja, dat laatste is een beetje lastig voor jou, lijkt me.
pi_65775464
Peperkoek eten helpt mij goed! En roggebrood eten, en veel drinken.
pi_65775505
Dat van die peperkoek, ik dacht ook dat dat juist goed was, maar ik las later dat daar dus heel weinig vezels in zitten en dat het dus niet werkt. Banaan schijnt ook laxerend te werken. Ook al een bakerpraatje, meldt google me. Maar Kersjes, echt laxerend moet je natuurijk ook weer niet hebben, je krijgt natuurlijk al niet al te veel vocht binnen, lijkt me.
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:45:25 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65775530
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Nou, hier ben ik dan. Mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten. Het vruchtje is gestopt waar de vruchtzak blijft doorgroeien. Ik heb gekozen voor het opwekken van de afdrijving met pillen waar ik vandaag mee begin. Dinsdag gaat we terug voor controle of het schoon is of maken we een afspraak voor de curretage.

Ondanks dat ik steeds het gevoel heb gehad dat het niet goed zat, is deze bevestiging toch wel een klap. Maar we zijn erg dankbaar dat we wel zwanger zijn geworden en als dit allemaal verwerkt is, hopen we dat we de volgende keer meer geluk hebben.

Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik blijf wel meeleven met iedereen hoor, ik hoop op allemaal hele mooie beebjes. Wil een modje ons uit het lijstje halen? Hopenlijk mogen we er snel weer in.
Och happy, wat jammer dat je met je voorgevoel goed zat
Ik duim voor je dat je snel weer in het lijstje komt...
pi_65775532
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef Kersjes het volgende:
Vlindur, moet dat op recept?
Geen idee. maar het helpt wel. Is het een probleem als het op recept moet?
pi_65775647
Mefke, ik kan gelukkig al veel beter drinken nu! Zolang het maar ijskoud is, er gaan hier per dag enorm veel ijsklontjes doorheen.

Vlindur, geen probleem, maar dan kan ik het pas morgen eind van de dag bij de apotheek ophalen. Mijn huisarts is niet zo van de snelle service

Ik ga morgen eens bellen, dank voor de tips!
pi_65775703
Kersjes, bel de apotheek morgen even, ik zag net dat het een OTC middel is en dat betekent dat je er geen recept voor nodig hebt. Kan je het dus wat vroeger ophalen, ik kan me zo voorstellen dat dat heel fijn is...
pi_65775762
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Kersjes het volgende:
Mefke, ik kan gelukkig al veel beter drinken nu! Zolang het maar ijskoud is, er gaan hier per dag enorm veel ijsklontjes doorheen.

Vlindur, geen probleem, maar dan kan ik het pas morgen eind van de dag bij de apotheek ophalen. Mijn huisarts is niet zo van de snelle service

Ik ga morgen eens bellen, dank voor de tips!

Succes!!
pi_65775969
Lieve happy... wat ongelooflijk verdrietig dat je voorgevoel juist bleek te zijn!! Fijn te horen dat je vooral het positieve van het wél zwanger kunnen worden eruit weet te halen! Ik hoop dat het jullie lukt om t een plekje te geven en dat we je heel gauw weer terug mogen zien hier!

en in alle tegenstrijdigheid:
Linda, wat fijn en goed dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!! Heerlijk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65776098
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef mefke79 het volgende:
Dat van die peperkoek, ik dacht ook dat dat juist goed was, maar ik las later dat daar dus heel weinig vezels in zitten en dat het dus niet werkt. Banaan schijnt ook laxerend te werken. Ook al een bakerpraatje, meldt google me. Maar Kersjes, echt laxerend moet je natuurijk ook weer niet hebben, je krijgt natuurlijk al niet al te veel vocht binnen, lijkt me.
Bananen werken juist verstoppend, da's bekend. Maar peperkoek werkt echt laxerend, er zitten idd niet zo veel vezels in maar wel andere zaken die laxerend werken (ik zoek het eens op). Het is geen bakerpraatje dat peperkoek niet laxerend werkt.
pi_65776132
waar blijft rottdog?? *nieuwsgierig is*

Ik kreeg net trouwens een kusje, dus ik denk dattie zich wel weer goed voelt...
Lotte!
Noah!
pi_65776319
Hallo mede moeders (en moeders to be)
Ik lurk hier al zo'n klein jaartje mee en heb vaak getwijfeld of ik ook mee wilde typen in OUD.
Ik heb nu besloten om af en toe mee te typelen, (als dat mag ) want sommige dingen zou ik wel graag op reageren, zoals nu op Carmella bijvoorbeeld...

Ik volg haar verhaal al een tijdje en ik vind het zo schrijnend, zo veel pijn en geen lekkere zwangerschap, ik heb echt met je te doen.
Ik hoop van harte dat het in de toekomst beter met je gaat!

Verder zal ik me gauw voorstellen ergens in een topic, ik weet dat daar een topic voor is.
(En ik moet ook nog ff uitvinden hoe ik emoticons in m'n tekst verwerk :S )

Edit: Ow, de emoticons staan er al zie ik

[ Bericht 7% gewijzigd door Fannie op 05-02-2009 19:12:00 ]
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:09:24 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65776438
Rottdog, waar zit je joh? Heb je goed nieuws?
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:10:44 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65776489
*zwaait even naar Fannie...
pi_65776602
*zwaait ff terug naar BE
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_65776622
Kersjes, ik heb bij Amber hele lijnzaadkorrels gebruikt. Moest 1 of 2x per dag een eetlepel door de vla of yoghurt doen, die hielpen redelijk.
Heb bij deze zwangerschap Movicolon en Volcolon gehad en dat hielp ook redelijk. dat is alleen op recept te krijgen
Lactulosesiroop kan je volgens mij zonder recept halen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65777129
Happy dat is heel naar voor je! Ik hoopte zo op een goede echo voor jullie! Heel veel sterkte deze tijd!

Carmella

[ Bericht 16% gewijzigd door mijsje op 05-02-2009 19:54:37 ]
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:43:31 #283
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65777534
Happy, wat verdrietig . Heel veel sterkte

Ik kwam ook even kijken of er al nieuws van Rottdog was. Ik hoop op een hoopvolle update van haar kant.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65777794
Linda... wat een arts zeg... maar ik snap de reactie van je lief ook niet helemaal... hoe kan je daar nou zo onverschillig over doen....:{
Fake it till you make it...
pi_65777843
omdattie er 0,0 verstand van heeft en zich dus volledig op de arts richt...kan het in een zeker opzicht ook wel snappen dat als je je daar nooit in verdiept hebt, je zo'n man geloofd en niet je kleine vriendinnetje van 20
Lotte!
Noah!
pi_65777902
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Linda2205 het volgende:

klachtenbrief bij de klachtencommissie en een andere arts bezoeken? dat een arts dat zo kan zeggen... word er hier zelfs boos van...
  Jubileum moderator donderdag 5 februari 2009 @ 20:10:50 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65778441
Happy wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte

Carmella wat fijn weer iets van je te horen maar wat akelig dat het alleen maar slechter gaat. Jij ook heel veel sterkte!

Rottdog waar blijf je nou?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65778601
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef mijsje het volgende:

[..]

klachtenbrief bij de klachtencommissie en een andere arts bezoeken? dat een arts dat zo kan zeggen... word er hier zelfs boos van...
Ik wilde al na mn eerste bezoek aan die man een andere arts, maar kan hier eerst na 3 maanden wisselen werd me vertelt, anders moest ik alle onderzoeken zelf betalen. Nu ga ik per 1 maart verhuizen dus dan is het sowieso niet meer te doen om hier te blijven en zoek ik een nieuwe. Het was alleen zo fijn dat deze arts iedere keer een echo doet...dat moet ik bij de volgende nog maar afwachten...

Vriendlief is nog altijd enorm boos...trek me er maar niet al te veel van aan...

Rottdog...kom nou
Lotte!
Noah!
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:20:29 #289
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65778811
Moest ff bijkomen want ook wij hebben geen goed nieuws gekregen.

Ons vruchtje is niet verder gegroeid en het is nu wachten op spontane miskraam.

Over 2 weken terug komen en that's it
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 20:22:21 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65778859
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Rottdog het volgende:
Moest ff bijkomen want ook wij hebben geen goed nieuws gekregen.

Ons vruchtje is niet verder gegroeid en het is nu wachten op spontane miskraam.

Over 2 weken terug komen en that's it
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65778860
Shit Rottdog

Jij voelde je verder ok toch?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65778869
Ah nee wat klote
heel erg veel sterkte hiermee.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65778882
oh bah wat verdrietig Rottdog Heel veel sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65778887
ow Rottdog wat ontzettend verdrietig Ik had zo gehoopt op goed nieuws.
Sterkte, wat een lange twee weken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65778894
Rottdog, klote!!!

Sterkte
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:23:51 #296
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65778917
Rottdog en Berkery....
Soms ben ik gewoon echt kwaad op de wereld. Op alles. Om alles.
Wat ontzettend verdrietig.
Ik wil je heel veel sterkte wensen maar dat vind ik eigenlijk niet genoeg. Echt heel, heel verdrietig vind ik het.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lishe op 05-02-2009 20:58:50 ]
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65778966
Rottdog, heel erg veel sterkte....hopelijk zien we jullie hier snel weer terug
Lotte!
Noah!
pi_65779046
He Rottdog, wat onwijs klote zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:28:44 #299
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65779079
Ach wat erg, Rottdog

Heel veel sterkte, jullie beiden
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65779179
He bah, Rottdog. Wat een pech. Sterkte!

Helaas niet veel goed nieuws vandaag.

Veel sterkte voor iedereen die slecht nieuws heeft gekregen vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')