Ach Happy wat een verdrietig nieuws!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Nou, hier ben ik dan. Mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten. Het vruchtje is gestopt waar de vruchtzak blijft doorgroeien. Ik heb gekozen voor het opwekken van de afdrijving met pillen waar ik vandaag mee begin. Dinsdag gaat we terug voor controle of het schoon is of maken we een afspraak voor de curretage.
Ondanks dat ik steeds het gevoel heb gehad dat het niet goed zat, is deze bevestiging toch wel een klap. Maar we zijn erg dankbaar dat we wel zwanger zijn geworden en als dit allemaal verwerkt is, hopen we dat we de volgende keer meer geluk hebben.
Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik blijf wel meeleven met iedereen hoor, ik hoop op allemaal hele mooie beebjes. Wil een modje ons uit het lijstje halen? Hopenlijk mogen we er snel weer in.
Ahum, SilkTie is een aanstaande-tweelingpapaquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef mikoxx het volgende:
Och happy....wat naar zeg! Bah....!
Silktie, welkom hier! Een mede-aanstaande-tweelingmama!!![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Ahum, SilkTie is een aanstaande-tweelingpapa.
Ik zat vanmiddag nog aan je te denken! Ik hoop dat je er met de gyn uitkomt, een inleiding lijkt me geen slecht idee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Carmella het volgende:
-knip-
Bahquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:00 schreef Linda2205 het volgende:
Kreeg nog een "leuke" maar...m'n chlamidia-test was positief...die man zei dat 30% van de vrouwen het heeft en ook niet perse hoeft te krijgen van seksueel contact, maar daar geloof ik niks van...zit nu dus ook met flinke ruzie met mn vriend, want voor ik hem leerde kennen waren alle testen nog negatief...
ik vond het ook grote onzin...hij zei ook dat ik het helemaal niet hoefde te behandelen wat hem betreft...Toen ik 'm vroeg waarom ze dan in Nederland zeggen dat het tot onvruchtbaarheid kan leiden was het antwoord "commercie"...en bedankt..quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
30% van de vrouwen chlamydia? Nog nooit van gehoord.
ik zou meteen een andere gyn zoeken, als ie ook zo reageert als je met ween binnenkomt kan je je lol op.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Linda2205 het volgende:
Hij zei ook letterlijk tegen mn vriend: ach, ik zou mn vrouw niet laten behandelen hoor...
Ik had toen echt zoiets van: ok....fijn dat wij niet getrouwd zijn, meneer dokter....en toen ik iets vroeg zattie heel erg te zuchten en met zn ogen te rollen "dat zei ik toch net..."
Misschien toch nog eens een gesprek aangaan met die arts want hier hoor je toch overal dat het zo snel mogelijk behandeld moet worden ivm het risico op onvruchtbaarheid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik vond het ook grote onzin...hij zei ook dat ik het helemaal niet hoefde te behandelen wat hem betreft...Toen ik 'm vroeg waarom ze dan in Nederland zeggen dat het tot onvruchtbaarheid kan leiden was het antwoord "commercie"...en bedankt..![]()
Vriendje gelooft natuurlijk meneer dokter...toen ik zei dat ik wist dat ik het van hem had omdat ik me had laten testen voor hem en hij de gene was die altijd zonder condoom seks had wassie boos en nu praatie niet meer met me
edit: http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydia Dit verklaard iig waarom ik af en toe bloedverlies heb, buikpijn en pijn bij seks...maar waarom de dokter zegt dat ik het niet hoef te behandelen terwijl hier staat dat ik het over kan geven op de baby tijdens de bevalling, snap ik echt niet![]()
Daar ging ik ook van uit...het probleem is alleen dattie tegen mij zegt dattie getest is en alles ok was, en ik nu met chlamyia loop en ook ok getest ben...dus wie liegt er dan??quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Linda, in je linkje lees ik dit:
Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Dan kan het toch zijn dat hij die infectie had opgelopen vóór hij iets met jou kreeg?
Lactulosequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:27 schreef Kersjes het volgende:
[...]
Enne, wat raden jullie me aan als (veel!) gewelde pruimen, grapefruitsap en granaatappelsap allemaal niet werken?
Och happy, wat jammer dat je met je voorgevoel goed zatquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Nou, hier ben ik dan. Mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten. Het vruchtje is gestopt waar de vruchtzak blijft doorgroeien. Ik heb gekozen voor het opwekken van de afdrijving met pillen waar ik vandaag mee begin. Dinsdag gaat we terug voor controle of het schoon is of maken we een afspraak voor de curretage.
Ondanks dat ik steeds het gevoel heb gehad dat het niet goed zat, is deze bevestiging toch wel een klap. Maar we zijn erg dankbaar dat we wel zwanger zijn geworden en als dit allemaal verwerkt is, hopen we dat we de volgende keer meer geluk hebben.
Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik blijf wel meeleven met iedereen hoor, ik hoop op allemaal hele mooie beebjes. Wil een modje ons uit het lijstje halen? Hopenlijk mogen we er snel weer in.
Geen idee. maar het helpt wel. Is het een probleem als het op recept moet?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Kersjes het volgende:
Mefke, ik kan gelukkig al veel beter drinken nu! Zolang het maar ijskoud is, er gaan hier per dag enorm veel ijsklontjes doorheen.
Vlindur, geen probleem, maar dan kan ik het pas morgen eind van de dag bij de apotheek ophalen. Mijn huisarts is niet zo van de snelle service![]()
Ik ga morgen eens bellen, dank voor de tips!
Bananen werken juist verstoppend, da's bekend. Maar peperkoek werkt echt laxerend, er zitten idd niet zo veel vezels in maar wel andere zaken die laxerend werken (ik zoek het eens op). Het is geen bakerpraatje dat peperkoek niet laxerend werkt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef mefke79 het volgende:
Dat van die peperkoek, ik dacht ook dat dat juist goed was, maar ik las later dat daar dus heel weinig vezels in zitten en dat het dus niet werkt. Banaan schijnt ook laxerend te werken. Ook al een bakerpraatje, meldt google me. Maar Kersjes, echt laxerend moet je natuurijk ook weer niet hebben, je krijgt natuurlijk al niet al te veel vocht binnen, lijkt me.
klachtenbrief bij de klachtencommissie en een andere arts bezoeken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Linda2205 het volgende:
Hij zei ook letterlijk tegen mn vriend: ach, ik zou mn vrouw niet laten behandelen hoor...
Ik had toen echt zoiets van: ok....fijn dat wij niet getrouwd zijn, meneer dokter....en toen ik iets vroeg zattie heel erg te zuchten en met zn ogen te rollen "dat zei ik toch net..."
Ik wilde al na mn eerste bezoek aan die man een andere arts, maar kan hier eerst na 3 maanden wisselen werd me vertelt, anders moest ik alle onderzoeken zelf betalen. Nu ga ik per 1 maart verhuizen dus dan is het sowieso niet meer te doen om hier te blijven en zoek ik een nieuwe. Het was alleen zo fijn dat deze arts iedere keer een echo doet...dat moet ik bij de volgende nog maar afwachten...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef mijsje het volgende:
[..]
klachtenbrief bij de klachtencommissie en een andere arts bezoeken?dat een arts dat zo kan zeggen... word er hier zelfs boos van...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Rottdog het volgende:
Moest ff bijkomen want ook wij hebben geen goed nieuws gekregen.
Ons vruchtje is niet verder gegroeid en het is nu wachten op spontane miskraam.
Over 2 weken terug komen en that's it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |