abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65638010
Het vorige deel: Slank 521 - wel of niet rennen?
Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

Ik bedoel natuurlijk de OV-Chip kaart
  zondag 1 februari 2009 @ 21:49:13 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65638030
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik had al meer dan eens gemeld dat ik enorme fan van het Songfestival ben he?
Dat ik daar een heel jaar naar uitkijk?

Nou, om deze perfecte dag compleet te maken... ben ik het Songfestival vanavond VERGETEN!
Ik kan er nog steeds niet over uit! Gewoon helemaal straal vergeten! Doordat ik het zo druk had met mijn zelfmedelijden! En mijn favo homo zong ook nog allemaal oude songfestivalnummers tussendoor. God dammit!
Ik was al een beetje verbaasd dat je shoarma ging maken met het songfestival op tv, maar heb er niet aan gedacht je even te tippen. Liedje 6 was het leukst trouwens. Helaas is het over-the-top-gehalte van de Toppers wel weg zonder Joling.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65638037
LaPo
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik had al meer dan eens gemeld dat ik enorme fan van het Songfestival ben he?
Dat ik daar een heel jaar naar uitkijk?

Nou, om deze perfecte dag compleet te maken... ben ik het Songfestival vanavond VERGETEN!
Ik kan er nog steeds niet over uit! Gewoon helemaal straal vergeten! Doordat ik het zo druk had met mijn zelfmedelijden! En mijn favo homo zong ook nog allemaal oude songfestivalnummers tussendoor. God dammit!

hoop dat uitzendinggemist het heeft voor je!
pi_65638073
Greys, ik heb 5 minuten songfestival zitten kijken en het was tenenkrommend slecht!
De Britse serie was wel heel leuk! Het heette Your country needs you, had een Idols achtige opzet en Andrew Lloyd Webber die een liedje gaat schrijven.
  zondag 1 februari 2009 @ 21:51:23 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65638104
http://player.omroep.nl/?aflID=8955783 hierzo!!

alelen de uitz gemist het niet bij mij geloof ik hier...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65638107
Oh, maar ik heb geen projecten, dat scheelt .

Ik ben niet alleen natuurlijk, mijn lief is er ook nog. En eerlijk gezegd valt bijhouden van een en ander nog wel mee. Vorig jaar werkte ik het zomerseizoen op 80km rijden, 4*9 uur, maar dat viel nog prima te combineren met onderhoud van de moestuin. De beesten zijn behoorlijk onderhoudsarm - de schapen hebben in de winter wat hooi nodig, maar als het gras groei hoeven ze niks.
Koken wordt dan wat planmatiger, en een stuk lamsbout moet dan in het weekend.

Eigenlijk zou ik nu moeten klussen, want dat is echt niet te combineren met kantoorwerk, maar 't geld is op . Hoewel we waarschijnlijk binnenkort toch het plafond gaan doen, de berekening is dat dat nog geen ¤400 kost en dus best kan.

Komend jaar wil ik wel veel meer inmaken, en ik weet niet hoeveel werk dat gaat zijn. Maar volgens mij valt ook dat wel mee. In een weekend kan je veeeeeeeeeel jam maken. Of chutney. Of zuurkool. Etc .

Maar Tinkepink, jij wou toch ook een beetje deze kant op? Wat weerhoudt je om klein te beginnen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 21:52:16 #7
163650 Greys
pi_65638135
Ja maar Liejannuh, ik vind het sowiesó enig, al is het nog zo slecht en fout!
Het SONGFESTIVAL! Leuker entertainment is er niet bijna!

Ik hoop op Uitzending Gemist morgen inderdaad.
Potver
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 21:53:38 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65638182
Tis echt een rotdag voor je

Goed nieuws: morgen wordt het beter
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65638201
Zelf inmaken vind ik nu al zo leuk! En ik heb niet eens een moestuin, alleen een dakterrasje
Maar zelfgemaakte chutney En ingemaakte paprika's en bietjes en zilveruitjes
Ik ben dol op alles wat 'pickled' is.

Supertof, Sigme!
  zondag 1 februari 2009 @ 21:56:35 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65638266
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:51 schreef sigme het volgende:

Maar Tinkepink, jij wou toch ook een beetje deze kant op? Wat weerhoudt je om klein te beginnen?
Mijn kinderen.
Het feit dat ik nog niet genoeg verdien.
Angst dat het fout gaat?
Of misschien toch gemakzucht.

Nah, het belangrijkste is geloof ik toch dat ik met mijn huidige werkzaamheden te weinig verdien om op deze manier te kunnen leven. Aan de andere kant probeert mijn man me er al tijden van te overtuigen om snel mijn ISTQB te halen en me laten certificeren als projectmanager, maar iets houdt me tegen.... Ik weet het niet.
pi_65638275
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Ja maar Liejannuh, ik vind het sowiesó enig, al is het nog zo slecht en fout!
Het SONGFESTIVAL! Leuker entertainment is er niet bijna!

Ik hoop op Uitzending Gemist morgen inderdaad.
Potver
Je hebt het hier tegen degene die ooit de songfestivalquiz op Fok won he?! Ik heb zelfs SCH verslagen.
Maar ik ben geen liefhebber van de toppers. Maar ga eens zoeken naar de engelse afleveringen, want die zijn heel erg tof!
pi_65638305
in die snoepschatkistjes van Red Band zit ook geen f*ck meer tegenwoordig!
pi_65638348
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je kunt bij de WUR van die paddestoelenbuidels kopen - heel erg leuk!
Deze bedoel ik!
Ja, maar dat vind ik niet zo wat. Duur, en weinig oogst.
Ik ga voor broed op stammetjes.
quote:
VOORBEREIDINGEN: Stammetjes van minimaal 20 cm dik worden in lengten van ongeveer 50 cm gezaagd. Laat de stammetjes enkele weken "versterven", niet langer om infectie van concurrerende schimmels voor te zijn. Controleer de vochtigheid door het zaagsel samen te knijpen; het zaagsel mag na het samenknijpen niet uiteenvallen. Is het hout te droog, dan gedurende enige dagen besproeien of 24 uur dompelen in water.
HET ENTEN: Spiraalsgewijs gaten boren met een diameter van 12 mm en 5 cm diep. Stammen met een diameter tot 30 cm kunnen toe met 8 pluggen, dikkere stammen moeten wat ruimer worden geënt. De broedpluggen strak inslaan.
NA HET ENTEN: De stammen kunnen nu op een beschaduwde plaats, liggend worden opgestapeld. Breng op de houtstapel een 15 cm dikke laag organisch materiaal aan (gras, stro of bladeren). Zorg dat deze laag goed vochtig is alvorens de stapel met plastic af te dekken. Prik met een potlood 4 gaten per m² om een goede uitwisseling van zuurstof en koolzuurgas mogelijk te maken. Controleer zo nu en dan of het hout vochtig genoeg blijft, zoniet: bevochtigen. Na ongeveer 6 maanden moeten de stammen goed doorgroeid zijn. Het witte mycelium (schimmeldraden) moet aan beide uiteinden te zien zijn. Is dit het geval, dan kunnen ze op een zo vochtige en schaduwrijke plaats als mogelijk in de tuin worden gezet. Graaf hiertoe kuiltjes van 15 cm diep en plaats hierin de stammen. De grond er omheen stevig aandrukken. Zorg dat de stammen minimaal 30 cm van elkaar komen te staan. De enige verzorging van nu af aan is het voorkomen van uitdroging. Bovendien komt verhoging van de luchtvochtigheid de vruchtvorming ten goede.
DE OOGST: Bij het oogsten dient u de paddestoelen zo dicht mogelijk bij het hout af te snijden. Restanten van paddestoelen steeds verwijderen. Zacht hout (b.v. populier of berk) zal 3-4 jaar oogst geven, terwijl harder hout (b.v. eik of beuk) na het eerste jaar 6-7 seizoenen paddestoelen zal leveren.
( vreeken )
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 1 februari 2009 @ 22:00:35 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65638374
ik heb red vines, jelly beans en hersheys chocolade. en feloranje fanta (wel zero ) ik voelde me ect heel erg the gilmore girls toen ik mn mandje volgooide...

maandag begin ik met werken hier en is t uit met de zelfmeelij en het rare ge-eet... boterhammetjes met kipfilet it is! (die hebben ze hier ook in de supermarkt - goedkoper dan zelf maken met de prijzen voor vers vlees hier, en nog lekker gekruid ook)
pi_65638414
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:00 schreef kwakveense het volgende:
ik heb red vines, jelly beans en hersheys chocolade. en feloranje fanta
Kwak eerlijk zullen we alles delen dat weet je hé
  zondag 1 februari 2009 @ 22:02:13 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65638421
Ik heb trouwens een nieuw projectje: in een zo kort mogelijke periode alle boeken van een bepaalde schrijver lezen, maar ik mag de boeken alleen tweedehands kopen én niet meer dan gemiddeld ¤ 2,50 per boek betalen (laatste een hele stapel ingekocht voor ¤ 0,25 per stuk )
Ben nu bezig met alle Leon de Winter. Jan Wolkers heb ik al helemaal "uit". Heeft iemand nog een idee voor een andere schrijver waarvan veel tweedehands boeken te vinden zijn maar waarvan de boeken ook nog leesbaar zijn? Ik zit te denken aan Reve, Mulisch, Marnix Gijssen, Tessa de Loo, Zwagerman... Daarvan heb ik al het nodige in de kast staan (en nog wel meer ook). Zijn er nog leuke obscure auteurs waar ik nu even niet aan denk?
pi_65638445
wil ik reageren in 521, tijdens het bijlezen zitten we ineens in 522.
maar goed, ik vond het vandaag en gisteren trouwens ook veel te koud om te gaan hardlopen.
#35.
pi_65638447
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn kinderen.
Het feit dat ik nog niet genoeg verdien.
Angst dat het fout gaat?
Of misschien toch gemakzucht.

Nah, het belangrijkste is geloof ik toch dat ik met mijn huidige werkzaamheden te weinig verdien om op deze manier te kunnen leven. Aan de andere kant probeert mijn man me er al tijden van te overtuigen om snel mijn ISTQB te halen en me laten certificeren als projectmanager, maar iets houdt me tegen.... Ik weet het niet.
En niet aan de kant van je werk beginnen, maar aan de kant van het huishouden?
Moestuintje, kruidentuin, kan dat niet?
pi_65638462
Je moet wel uitkijken niet al te chemisch weer terug te komen Kwak! En het water loopt me in de mond bij die opsomming van Jelly Beans, chocola en Fanta. Mis alleen nog wat Twister Fries. God, ik ben echt nog 6 jaar.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:04:35 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65638487
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:00 schreef kwakveense het volgende:
ik heb red vines, jelly beans en hersheys chocolade. en feloranje fanta (wel zero ) ik voelde me ect heel erg the gilmore girls toen ik mn mandje volgooide...

maandag begin ik met werken hier en is t uit met de zelfmeelij en het rare ge-eet... boterhammetjes met kipfilet it is! (die hebben ze hier ook in de supermarkt - goedkoper dan zelf maken met de prijzen voor vers vlees hier, en nog lekker gekruid ook)
Kappen inderdaad met zelfmedelijden hebben. Ik kan soms zo "jaloers" zijn op jouw leven en jij vindt jezelf zielig
pi_65638533
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw projectje: in een zo kort mogelijke periode alle boeken van een bepaalde schrijver lezen, maar ik mag de boeken alleen tweedehands kopen én niet meer dan gemiddeld ¤ 2,50 per boek betalen (laatste een hele stapel ingekocht voor ¤ 0,25 per stuk )
Ben nu bezig met alle Leon de Winter. Jan Wolkers heb ik al helemaal "uit". Heeft iemand nog een idee voor een andere schrijver waarvan veel tweedehands boeken te vinden zijn maar waarvan de boeken ook nog leesbaar zijn? Ik zit te denken aan Reve, Mulisch, Marnix Gijssen, Tessa de Loo, Zwagerman... Daarvan heb ik al het nodige in de kast staan (en nog wel meer ook). Zijn er nog leuke obscure auteurs waar ik nu even niet aan denk?
Springer! WF Hermans! Couperus! Niet echt obscuur, maar goed.
O, en Bertus Aafjes, die reisverhalen zijn ook leuk, en staan altijd in vijfvoud in iedere Kringloop.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:06:09 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65638534
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:03 schreef sigme het volgende:

[..]

En niet aan de kant van je werk beginnen, maar aan de kant van het huishouden?
Moestuintje, kruidentuin, kan dat niet?
Oh, dat heb ik allemaal al En als er een nieuwe boom/struik geplant wordt is dat al-tijd een fruitboom/struik.
Alleen de beestjes, die hebben we niet. Wel konijnen,maar die zijn níet voor de pan, maar hebben we uit educatieve doeleinden.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:07:04 #23
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65638565
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:03 schreef Laureline het volgende:
Je moet wel uitkijken niet al te chemisch weer terug te komen Kwak! En het water loopt me in de mond bij die opsomming van Jelly Beans, chocola en Fanta. Mis alleen nog wat Twister Fries. God, ik ben echt nog 6 jaar.
Hier nog eentje.
En het is weer eens zover, motivatieproblemen om te gaan sporten.
Enige qua sportinbreng van mijn kant, is het volgen van schaatsen en voetbal op TV geweest en de tennisfinale.

Het was ook jesuskoud buiten, dat werkt ook niet positief bij mij.
Maar qua gewicht enzo gaat het nog steeds prima, voeding in orde houden is inmiddels al een regelmaat geworden hier.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:07:11 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65638566
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Laureline het volgende:

[..]

Springer! WF Hermans! Couperus! Niet echt obscuur, maar goed.
Springer heb ik nog nooit gelezen (geloof ik, even naar de boekenkast zo Noem eens wat titels?)
WF Hermans is een goed idee, daar heb ik ook al veel van.
Couperus kom ik slecht doorheen
pi_65638670
Ik ben begonnen met te lezen in een boek over de revolutie die Fortuyn begon maar das best lastig!
pi_65638672
Willem Elsschot!
  zondag 1 februari 2009 @ 22:11:17 #27
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65638692
Howdy! Ik heb een vraagje.

Mijn moeder is binnenkort jarig en had het er vandaag over dat ze de documentaires van Louis Theroux geweldig vindt. Bij bol en van Leest hebben ze echter alleen een best of...dvd. Weten jullie toevallig of ik ergens aan dvd's van documentaires kan komen?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:11:49 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65638705
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:10 schreef sigme het volgende:
Willem Elsschot!
Goed idee! Daarvan heb ik nog nooit wat gelezen (geloof ik). Hier zijn toch nog meer veellezers? Onthouden jullie alles wat jullie lezen? Iedere titel, naam van de hoofdpersoon ed?
pi_65638707
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Springer heb ik nog nooit gelezen (geloof ik, even naar de boekenkast zo Noem eens wat titels?)
WF Hermans is een goed idee, daar heb ik ook al veel van.
Couperus kom ik slecht doorheen
Teheran, een zwanezang, Zaken overzee, Bougainville, Tabee, New York (die staat echt op iedere Kringloopplank, boekenweekgeschenk..of was dat Sterremeer?), Quissama, Bandoeng-Bandoeng...

Couperus heeft een paar taaie ja, Iskander kom je echt niet doorheen De dunnetjes dan, hehe.
pi_65638726
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:11 schreef Muis006 het volgende:

Mijn moeder is binnenkort jarig en had het er vandaag over dat ze de documentaires van Louis Theroux geweldig vindt. Bij bol en van Leest hebben ze echter alleen een best of...dvd. Weten jullie toevallig of ik ergens aan dvd's van documentaires kan komen?
geen idee ken heel die Louis niet, ken alleen Louis van Gaal
pi_65638767
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Goed idee! Daarvan heb ik nog nooit wat gelezen (geloof ik). Hier zijn toch nog meer veellezers? Onthouden jullie alles wat jullie lezen? Iedere titel, naam van de hoofdpersoon ed?
Nee, ik onthoud eigenlijk in vage lijnen het verhaal, de sfeer. Als ik het boek weer opensla herinner ik het me wel weer meteen. En sommige verhalen/boeken moet ik ieder jaar weer even lezen
  zondag 1 februari 2009 @ 22:14:36 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65638781
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:11 schreef Muis006 het volgende:

http://www.beslist.nl/dvd(...)roux_Collection.html
Is dit wat?

@ Laureline: Ik heb Springer toch gelezen! Bougainville staat hier in de kast. New York zie ik echt nooit in de kringloopwinkels waar ik kom.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:18:44 #33
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65638929
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kappen inderdaad met zelfmedelijden hebben. Ik kan soms zo "jaloers" zijn op jouw leven en jij vindt jezelf zielig
ik vind mezelf absoluut niet zielig!! ik weet dat ik reuze bof met deze mooie kans
ik gun mezelf een dagje "wallowing" op de bank, met superbowl sunday, omdat ik me vandaag gewoon kut voelde. niet omdat ik in amerika zit, maar omdat ik blijkbaar niet goed afstand kan nemen van dingen die me vanuit NL nog achtervolgen. als gevolg daarvan voel ik me alleen en gestresst en mis ik mn vriendjes en vreindinnetjes verschrikkelijk... gaat wel weer over als ik vanaf morgen gewoon kneiterdruk aan t werk ben...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 22:19:01 #34
163650 Greys
pi_65638942
Er was net een liedje bij Paul de Leeuw waar ik acuut blij van werd.
Iemand toevallig gehoord hoe die meneer heette die het zong? Theo nogwat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 22:19:05 #35
148689 Muis006
pi_65638948
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

http://www.beslist.nl/dvd(...)roux_Collection.html
Is dit wat?

@ Laureline: Ik heb Springer toch gelezen! Bougainville staat hier in de kast. New York zie ik echt nooit in de kringloopwinkels waar ik kom.
Hmm ja dat is dezelfde als bij van Leest enzo.

Ik denk dat ik van de week maar eens in Eindhoven ga snuffelen. Dus Suug, mocht je dit lezen en je weet dé winkel voor me, laat het me maar weten
  zondag 1 februari 2009 @ 22:22:03 #36
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65639049
vestdijk! de koperen tuin
en het bureau, de hele serie, die wil ik nog eens lezen, vergeet altijd wie de schrijver is...
A.F.Th.

ik meot nog zoveel nederlands lezen... eerst maar eens mn kast uitlezen, alles wat er nog staat...
  zondag 1 februari 2009 @ 22:22:05 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65639051
@Muis: ik heb nog voor je gegoogled, maar andere kan ik ook niet vinden. Moet het nederlands ondertiteld zijn? Zo niet, dan zou je het nog bij amazon kunnen proberen.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:22:46 #38
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65639069
oh wat tof! Sjie heeft mn blog gelezen en is trots op mn avonturen *zwaai* hoi lurk-she!
pi_65639095
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
K kijk vandeweek ff terug dus zal het je dan zeggen!
  zondag 1 februari 2009 @ 22:23:29 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65639103
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:22 schreef kwakveense het volgende:
vestdijk! de koperen tuin
en het bureau, de hele serie, die wil ik nog eens lezen, vergeet altijd wie de schrijver is...
A.F.Th.

ik meot nog zoveel nederlands lezen... eerst maar eens mn kast uitlezen, alles wat er nog staat...
Ohja, het bureau (Voskuil toch?) . Goed idee. Jammer alleen dat de boeken vaak nog te duur zijn.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:24:37 #41
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65639145
en ik ga vanaond integreren met mijn huisgenoten: we gaan samen de super bowl kijken, met mijn chemische snoep op tafel.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:25:36 #42
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65639174
ohja voskuil! die ga ik voor mn promotie denk ik integraal cadeau vragen. wel passend voor een promoverende sociaal-taalkundige, niet?
pi_65639189
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef kwakveense het volgende:
en ik ga vanaond integreren met mijn huisgenoten: we gaan samen de super bowl kijken, met mijn chemische snoep op tafel.
wrijf het er nog ff in ofzo
  zondag 1 februari 2009 @ 22:25:58 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65639190
quote:
Leuk! Veel plezier!

ik ga weer lezen.doei!
  zondag 1 februari 2009 @ 22:26:24 #45
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65639209
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben begonnen met te lezen in een boek over de revolutie die Fortuyn begon maar das best lastig!
ISBN nummer?
Die wil ik ook wel lezen.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:28:25 #46
148689 Muis006
pi_65639292
quote:
Super Bowl Sunday

Get rrrrready tooooo rrrrrrrrumbleeee!

Tu tu tu dudududu tu tu tu dudududu

Het is alleen jammer dat de Bears niet meedoen heel veel plezier!

En Tink: Nederlands ondertiteld is niet nodig, goeie tip van Amazon! Ik ga even kijken
pi_65639333
quote:
Ik heb het niet gezien, maar een Theo met goede liedjes is Theo Nijland. Hoewel, van die liedjes wordt je meestal droef.

En Tink: dan was het Sterremeer, dat boekenweekgeschenk! Tabee, New York is alleen even dun
  zondag 1 februari 2009 @ 22:31:24 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65639385
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

wrijf het er nog ff in ofzo
ik bedoelde dat ik t dus niet helemaal alleen ga opvreten, das positief!

louis theroux is fantastisch!!! er staat ook veel op youtube....

en die stomme rtlgemist buffert als de hel, en door dat stomme silverlight wil ie niet verder laden asl ik m pauzeer...
pi_65639386
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Elschot, Louis Couperus. Moet het Nederlands zijn?
pi_65639401
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef Lastpost het volgende:

[..]

ISBN nummer?
Die wil ik ook wel lezen.
90-290-7276-8

Heb ook een boek over Fortuyn in Rotterdam gelezen was ook erg interessant. Net als die paar boeken van Jan Tomaat en dat ene boek van Geert Haardos die ik gelezen heb
pi_65639445
SHE is er niet; een goede reden om amandelmeringues, bedropen mt pure chocolade, te eten als toetje
pi_65639447
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:31 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik bedoelde dat ik t dus niet helemaal alleen ga opvreten, das positief!
Nou omdat je het zo uitlegd
pi_65639460
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
SHE is er niet; een goede reden om amandelmeringues, bedropen mt pure chocolade, te eten als toetje
Ze leest wel mee dus pas op
pi_65639477
Kijken jullie ook allemaal dat dingest met de mama van Vivi vanavond, trouwens?
pi_65639510
Franse schrijfster: Benoite Groult. Leest heerlijk weg!
pi_65639521
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef ColdFeet het volgende:

Heel goed dat je het nog even zegt!!
pi_65639568
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga na Flodder naar bed maar kijk hem cker ff terug!
  zondag 1 februari 2009 @ 22:36:40 #58
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65639572
ik was dol op ionesco, franse toneelstukken (rhinoceros en la cantatrice chauve)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 22:39:15 #59
163650 Greys
pi_65639655
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, maar een Theo met goede liedjes is Theo Nijland. Hoewel, van die liedjes wordt je meestal droef.

En Tink: dan was het Sterremeer, dat boekenweekgeschenk! Tabee, New York is alleen even dun
Ja! Ja! Nijland! Een grijzige meneer met een leuk hoofd.
En het liedje ging over 'Ik zing een heel leuk liedje want ik hou zoveel van haar' of zoiets
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65639968
Flodder blijft zo f*cking grappig of ligt dat aan mij?
pi_65639970
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik allemaal al En als er een nieuwe boom/struik geplant wordt is dat al-tijd een fruitboom/struik.
Alleen de beestjes, die hebben we niet. Wel konijnen,maar die zijn níet voor de pan, maar hebben we uit educatieve doeleinden.
Ok, dan rest de kant van het geld.. Minder geld nodig hebben .

Wij (2 volwassenen, 2 katten, 7 schapen, 9 kippen) leven nu van 1200,- p/mnd. Met mobieltjes, auto & internet.
pi_65640053
OV
Ja doei.
pi_65640128
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
OV
??
pi_65640152
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, dan rest de kant van het geld.. Minder geld nodig hebben .

Wij (2 volwassenen, 2 katten, 7 schapen, 9 kippen) leven nu van 1200,- p/mnd. Met mobieltjes, auto & internet.
Heb je een huur- of een koophuis?
Man, ik begin je steeds meer te benijden
pi_65640186
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
OV
I'm with you; het OV in Nederland is prima en de OV-jaarkaart voor studenten is echt luxe!
pi_65640218
Als iemand mij zoekt dan lig ik op 1 oor dames en heren
pi_65640263
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

I'm with you; het OV in Nederland is prima en de OV-jaarkaart voor studenten is echt luxe!
Ik bedoel niet de gewone OV maar dat Chiphoerending uit R'dam, zie OP!
pi_65640399
op sbst6 kijken wij altijd naar 'de grote verhuizing'.

Een brits programma waarbij twee makelaars op zoek gaan naar een huis voor iemand die zelf niet kan slagen voor zijn/haar budget.

Vandaag was er een jonge schilder en ik ben verliefd geworden op zijn schilderijen

Shane McCoubrey heet hij, ben ik na wat googlen achter gekomen, en ik vind 't echt geweldig!

oh, en http://shanemccoubreyart.co.uk/
Ja doei.
pi_65640414
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:51 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

??
jij hebt de TT bedacht
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 22:58:47 #70
163650 Greys
pi_65640478
Ik ga van de week Irish Stew maken heb ik net bedacht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65640562
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Lekker! Welk recept gebruik je? En maak je ook soda bread?
pi_65640576
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
oewh!

heb je nog een goed recept? Het recept wat ik vorige keer gebruikte was goed, maar niet briljant
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:06:56 #73
163650 Greys
pi_65640809
Hier staat er eentje van Muis! Irish Stew (met foto's!)
En pal daaronder staat een makkelijker versie.

Ik dacht eigenlijk zelf meer aan de peen-uien-Guiness versie. Dus eigenlijk die simpele versie onder het recept van Muis. Hm, moeilijk kiezen wel eigenlijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 23:08:29 #74
148689 Muis006
pi_65640856
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oewh!

heb je nog een goed recept? Het recept wat ik vorige keer gebruikte was goed, maar niet briljant
Ik heb een tijd gelee het recept van mijn vader in dat CUL topic gezet
  zondag 1 februari 2009 @ 23:08:46 #75
148689 Muis006
pi_65640875
Ik ben spuit 11!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:09:23 #76
163650 Greys
pi_65640897
En HIER staat nog een recept wat volgens de kenners de 'echte' Irish Stew is, zoals de Ieren hem zelf maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65640965
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Flodder blijft zo f*cking grappig of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan jou
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:13:12 #78
163650 Greys
pi_65641048
Bijna tijd voor de Dromendokter met Zaria (de mams van Viev) op Ned 2
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65641093
Ik ga van de week weer eens hachee maken. Dat vind ik echt zo lekker. Met rode kool en appeltjes en puree.

Ik heb veel te vroeg gegeten vanavond. Heb nu echt trek. Ik duik even de koelkast in.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:16:54 #80
163650 Greys
pi_65641177
Wat zit er nog voor lekkers in de koelkast Co? Eitje? Crackertje?

Oh voor degenen die gaan kijken en niet weten hoe Viev d'r moeder er uit ziet:
Het is een hele knappe vrouw met heel donker haar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 23:17:32 #81
148689 Muis006
pi_65641204
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:16 schreef Greys het volgende:

Ik heb Nederland 2 op maar ze schieten niet op met die Ster!
pi_65641315
zow, ik ga even op Ned2 kijken naar Viefs mam

maar wel op bed Dus welterusten
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:20:35 #83
163650 Greys
pi_65641317
Zag je d'r Muis? Ze zat al in het voorstukje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65641326
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
ik zag 'r
Ja doei.
  zondag 1 februari 2009 @ 23:21:04 #85
148689 Muis006
pi_65641329
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Ja wat een prachtige vrouw!
pi_65641347
quote:

2x boterhammen met kaas, ui en ketchup onder de grill as we speak!!
pi_65641365
Ik moet NU slapen, maar kijk het morgen zeker wel even .
quote:
En Paul dr doorheen "Ja maar jij bent homo, hoe kan je nou zeggen dat je van HAAR houdt" Ik werd er ook spontaan vrolijk van.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65641376
Grmpf. Anders gaan jullie even gezellig met z'n allen TV kijken

* ColdFeet slingert DVD aan en pakt een fles whisky
  zondag 1 februari 2009 @ 23:22:29 #89
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65641392
quote:

Vief lijkt heel erg op d'r! Ik zag het gelijk nog voordat ik je post las .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65641406
mooi is ze hè!!
  zondag 1 februari 2009 @ 23:23:58 #91
14746 k_i_m
pi_65641437
Maar ook de stem! .
In my life
Why do I smile
  zondag 1 februari 2009 @ 23:24:41 #92
33954 ElisaB
pi_65641457
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef conleche het volgende:
mooi is ze hè!!
Ze is prachtig!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:25:23 #93
163650 Greys
pi_65641474
Die stem is precies Viev! En die manier van praten!
Zo'n mooi hoog frêle stemmetje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:26:22 #94
163650 Greys
pi_65641508
Ik zit nu echt op d'r wangen te letten omdat ze zelf vond dat ze teveel rouge op d'r wangen had bij de strandscene
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 23:27:02 #95
33954 ElisaB
pi_65641537
Heeft ze dat mooie zwarte haar van zichzelf
  zondag 1 februari 2009 @ 23:27:25 #96
148689 Muis006
pi_65641544
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik zit nu echt op d'r wangen te letten omdat ze zelf vond dat ze teveel rouge op d'r wangen had bij de strandscene
Hahaha ik ook!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:28:01 #97
163650 Greys
pi_65641563
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Heeft ze dat mooie zwarte haar van zichzelf
Ik geloof het wel ja, op haar Hyves staan ook foto's van vroeger en daar is het volgens mij ook zo donker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65641569
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die stem is precies Viev! En die manier van praten!
Zo'n mooi hoog frêle stemmetje!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:28:54 #99
163650 Greys
pi_65641580
Ik dacht ook meteen aan een engel, die op haar wacht
Terwijl ik niets heb met dat soort dingen. Maar in dit geval... ik weet het niet. Zou wel heel mooi zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65641620
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Anders gaan jullie even gezellig met z'n allen TV kijken

* ColdFeet slingert DVD aan en pakt een fles whisky
nu wil ik ook whiskey vandeweek een fles Glenlivet gehaald

en vief d'r moeder is mooi en dapper en sterk en lijkt idd precies op Vief en dan niet alleen qua uiterlijk en stem
Ja doei.
  zondag 1 februari 2009 @ 23:31:04 #101
33954 ElisaB
pi_65641637
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het wel ja, op haar Hyves staan ook foto's van vroeger en daar is het volgens mij ook zo donker!
Adorable!

Actrice, komediant... ik zeg: onderhoudend, vermakelijk. Dat het dus maar net is hoe je ernaar kijkt.

Ik kan me niet invoelen hoe het moet zijn om dit nu te zien als Viev zijnde
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:32:00 #102
163650 Greys
pi_65641659
Oh. Ik zat er dus naast met de engel
Ik krijg er wel een enorme brok van in mijn keel als ik naar haar kijk en luister.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 23:32:02 #103
148689 Muis006
pi_65641661
Fred Gommers boeit me geen reet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:34:25 #104
163650 Greys
pi_65641730
Ik ga het nu ook weer af zetten, Zaria was interessant, maar de rest van het programma boeit mij ook niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 23:36:39 #105
14746 k_i_m
pi_65641790
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Oh. Ik zat er dus naast met de engel
Ik krijg er wel een enorme brok van in mijn keel als ik naar haar kijk en luister.
Wat was het dan? Ik heb het laatste stukje gemist wegens overmatig snotteren .
In my life
Why do I smile
  zondag 1 februari 2009 @ 23:36:40 #106
148689 Muis006
pi_65641794
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik ga het nu ook weer af zetten, Zaria was interessant, maar de rest van het programma boeit mij ook niet.
Ik wou net vragen of er nog meer over Zaria komt? Want dat vond ik heel mooi en interessant om te zien, maar ik moet ook een beetje op tijd gaan slapen omdat ik morgen weer eens naar A'dam moet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:39:12 #107
163650 Greys
pi_65641877
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wat was het dan? Ik heb het laatste stukje gemist wegens overmatig snotteren .
Die man was 'Liefde' (als ik goed geluisterd heb tussen de opkomende snotters door ).
En als ze de foto aan haar vriendinnen liet zien (zijn foto) in haar dromen, dan veranderde de man op de foto in een ezel. Het zei dat ze zich niet meer hoefde te bewijzen. Ze hoeft niet meer aan mensen duidelijk te maken wie ze is en hoe ze geleefd heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 23:40:22 #108
148689 Muis006
pi_65641920
Ik ga slapen.

Trusten!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:41:21 #109
163650 Greys
pi_65641952
Slaap lekker Muizelientje!
Ik ga nog even douchen en dan ga ik ook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 23:42:09 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65641981
trusten muis-borg....

k heb geen puf voor een blogje vanavond, en ook niks meegemaakt, dus ik ga morgen wel weer bloggen, over super-bowl sunday ofzo...
  zondag 1 februari 2009 @ 23:43:14 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65642014
Wat zijn jullie lief! Ik heb al jullie opmerkingen net voorgelezen aan moeders en ze zit te glunderen hoor! (Oh, en Elies, een komediant is ze wel hoor, zo nu en dan Maar wél een hele vermakelijke iid ).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 1 februari 2009 @ 23:44:02 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65642040
Truste Meisjes!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:44:24 #113
163650 Greys
pi_65642053
Viev, doe die knapperd een dikke zoen!
En ik vond het wel meevallen met de rouge, potdomme, wat een beauty!
Is het donkere haar nou van haar zelf?

Ik vond die dromendokter maar een beetje een droplul
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65642094
Dag Viev! En Vievemoeder!!!
  zondag 1 februari 2009 @ 23:46:02 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65642103
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Viev, doe die knapperd een dikke zoen!
En ik vond het wel meevallen met de rouge, potdomme, wat een beauty!
Is het donkere haar nou van haar zelf?

Ik vond die dromendokter maar een beetje een droplul
Donker haar is van d'r zelf ja, althans, nu niet meer, maar was altijd wel precies die kleur.

En de dromendokter zat te snotteren hier maar dat is eruit geknipt .
pi_65642218
Zat ie te snotteren??? Nou ja, dan heeft ie wel een hart!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:50:59 #117
163650 Greys
pi_65642233
Ik heb het programma toch even op laten staan, maar wat was dát nou aan het einde?
Een man die van zijn vrouw niet na het werk en het douchen in zijn badjas thuis mocht zitten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 23:51:28 #118
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65642247
ik kon t niet zien maar ga morgen uitzendinggemist kijken!!

voor viv en vivmams
pi_65642270
ja zag je het. Die Fred!! Ik zou je toch wille versoeke om te tolerere dat ik 1 keer in de week.......
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 23:53:24 #120
163650 Greys
pi_65642294
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:52 schreef conleche het volgende:
ja zag je het. Die Fred!! Ik zou je toch wille versoeke om te tolerere dat ik 1 keer in de week.......
Bwahahaha!
Heer G zat hier: 'Wat is dát nou voor een wijf joh???'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65642346
zo echt heerlijk gegeten vanavond

nu helemaal klaar om morgen weer echt gezond te gaan doen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 1 februari 2009 @ 23:57:48 #122
14746 k_i_m
pi_65642430
Er werd hier gelijk geswitched naar studio sport toen ik zei dat ik het gezien had .

Vief, ik vind het heel bijzonder om toch je moeder ontmoet te hebben, ook al is het dan via een niet gebruikelijke weg .
In my life
Why do I smile
pi_65642473
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Bwahahaha!
Heer G zat hier: 'Wat is dát nou voor een wijf joh???'.
Ik hoor het hem zeggen!!
  maandag 2 februari 2009 @ 00:06:25 #124
33954 ElisaB
pi_65642648
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:43 schreef Vivi het volgende:
Wat zijn jullie lief! Ik heb al jullie opmerkingen net voorgelezen aan moeders en ze zit te glunderen hoor! (Oh, en Elies, een komediant is ze wel hoor, zo nu en dan Maar wél een hele vermakelijke iid ).
Jij kent je moeder natuurlijk beter dan ik

Ik heb - ik weet niet hoe vaak al - tegen mensen moeten zeggen: "Ik méén het. Ga er nou maar van uit dat 95% van de dingen die ik zeg oprecht en gemeend zijn, dan zit je waarschijnlijk een heel eind in de juiste richting." Op een of andere manier denken mensen van mij ook vaak dat ik maar wat zeg. Dat ik het niet meen. En mij typeren ze vaak als 'clown'. Hoewel tegenwoordig niet meer, maar tot een jaar of 5 geleden wel. Best frustrerend.

Maar goed; daar had ik dus even een momentje van herkenning. Ik snáp wat mensen ermee bedoelen als ik het een ander zie doen, maar zie er zelf iets anders in.

Does that make any sense
pi_65645550
goedemorgen
Ja doei.
  maandag 2 februari 2009 @ 07:16:10 #127
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65645565
goedemorgen MoBlo

en de rest ook natuurlijk

ik ga maar weer eens op naar het UMCG (wenckebachinstituut), heb vandaag een oversaaie studiedag...
inhoudelijk totaal niet boeiend...
maja wel verplicht...

dus allemaal een prettige werk cq studiedag.

en Viking succes met opknappen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65645572
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, Vivi....
Fijn dat alles voorbij is Viking! Ik ben benieuwd wanneer je het effect gaat merken!
En alle anderen die zich zielig voelen: dat mag soms, maar tel je zegeningen...

Zo, deze week is de week van het keihard solliciteren (voor wie het niet hebben gelezen, ik ben plotsklaps werkeloos geworden). Ik heb vorige week weinig kunnen doen ivm. voorbereiding zwaar tentamen.

Ik woog trouwens weer 67 kilo. Kennelijk doet dagelijks 30 minuten (10 km) fietsen op de hometrainer een héle hoop. Voor mij, althans: ik sportte daarvoor 0,0. Dus bij mij heeft het veel effect.
pi_65645585
Opnieuw zijn buschauffeurs het slachtoffer geworden van agressief gedrag. In Tilburg, Purmerend en in Spijkenisse deden zich incidenten voor, waarbij flinke klappen werden uitgedeeld. In één geval duurde het een half uur voor er hulp kwam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCHANDALIG! Ik heb ook wel eens half uur stil gestaan met een tram omdat er een raam in gegooid was en de conducteur geslagen was dus ze wouden niet meer verder rijden en achterin het voertuig sloppte die gasten de boel yerwijl ik en paar andere reizigers voorin waren gaan zitten en samen met die 2 RETers op de politie wachten!
pi_65645591
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, deze week is de week van het keihard solliciteren (voor wie het niet hebben gelezen, ik ben plotsklaps werkeloos geworden). Ik heb vorige week weinig kunnen doen ivm. voorbereiding zwaar tentamen.
Suc6
pi_65645666
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, deze week is de week van het keihard solliciteren
Succes Cinnamon .

En goeiemorgen allemaal. Mijn goede voornemen om niet teveel gegeten is meteen van start gegaan en met groot succes. Ik werd zelfs misselijk van de normale hoeveelheid brinta .
pi_65645672
14 en 15 jaar?

Ja doei.
pi_65645683
Ik ga eens kijken of er hier nog wat te rellen is in de tram c.q. ik ga werken
  maandag 2 februari 2009 @ 07:47:18 #134
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65645720
Vivi, wat vind ik het jammer dat ik je moeder gemist heb. Vanavond ga ik kijken of ik het terug kan vinden via uitzendinggemist.nl. Ik wist van een foto al dat je moeder een spetter is trouwens.

Succes met solliciteren, cinnamongirl!

En chico, een goed begin...!

Ik heb vanochtend weer eens maten gemeten en nu begin ik echt wel tevreden te worden.
Meteen foto's gemaakt om het te vieren, vers van de pers (let niet op mijn vertrokken gezicht )

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 2 februari 2009 @ 07:49:47 #135
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65645742
goeiemorgen! ik wil slaap! Volgens mij lig ik vanavond om 10 uur in bed, zo moe ben ik. Woelende vriendinnetjes naast me zijn toch niet zo heel erg prettig...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65645749
Holy fuck Sugar! Je bent een echt lekker ding

En ik ga maar eens naar school. Met een paar kg aan boeken op mn rug, ook goed voor de verbranding .
pi_65645972
68,7 vanochtend gaat weer lekker hier

mogge
Ja doei.
pi_65645999
Sugar wat zie je er goed uit
pi_65646003
Zo ik heb net braaf mijn ontbijt naar binnen gewerkt.. voor mijn doen een hele prestatie.. ik heb zo'n hekel aan ontbijten
pi_65646084
ben op mn werk aangekomen
pi_65646101
Lijst voor vandaag:

O: twee knackebrodjes slankie smeerkaas
O: eitje
T: banaan
L: twee bruine boterhammen met slankie
T: banaan
D: ik gok een tomatensoep en een maaltijdsalade met kip ofzo (uit eten)

moet echt bikkelen en niet zo lanterfanten als de laatste week 68,7 komt érgens vandaan en zeggen dat het niet mijn eigen fout is klopt niet
Ja doei.
pi_65646192
Goeiemorgen!
Op de lijst voornemens hier staan nog 2 karren paardemest en vanavond pizza.

@Coldfeet: ik heb een inieminiekoophuisje in de stad en bezit een hectare grond met grote schuur ergens buiten. Daarvan verhuur ik wat, zodat de 350,- hypotheek + gas & licht daarmee wordt terugverdiend. Over 2 jaar wil ik die huur beeindigen, dus dan moeten de kosten verder teruggebracht worden .
  maandag 2 februari 2009 @ 08:52:05 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65646337
Hoi .

Redelijk geslapen, maar nog wel steeds duizelig . En m'n wond trekt enorm, dat is ook vervelend. Ik slaap het liefst op m'n rechteroor, maar dat gaat nu niet goed. Maar ja, ik moet niet zeuren: ik slaap thuis, in m'n eigen bed. Vanavond maar even een paar paracetamolletjes nemen voor het slapen gaan. Dat vond ik gisteren niet zo nodig, maar m'n hoofd dacht daar vannacht anders over. Vandaag maar weer rustig aan doen. Denk dat ik een paar episodes van Rome ga kijken . Nu ik seizoen 1 heb wil ik seizoen 2 ook nog eens hebben, dan heb ik de serie compleet .
Nu even m'n Brinta opeten en bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65646404
Vik!
Ja doei.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:01:32 #145
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65646448
Hee Viking! Goed je weer te zien hier!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 2 februari 2009 @ 09:03:43 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65646471
dames.

En ik ben niet aangekomen, maar ook niet afgevallen. Zal het gewicht in het lijstje weer even aanpassen, want 73 is kennelijk het nieuwe 75 (waar dus niks meer van af wil )
Niet meer actief op Fok!
pi_65646534
75 is zóóoóó 2008

73 is ontzettend 2009

Ja doei.
pi_65646582
Sugar! Lekker wijf! . (Waar heb je dat vestje vandaan?)

Cinnamon, succes met solliciteren! Ik hoop dat je snel beet hebt. En staat de mama van Viev al op uitzendinggemist? Ik ben erg nieuwsgierig nu natuurlijk.

Ik heb 't vorige topic niet bijgelezen, dus sorry als ik dingen mis! Gister lekker een dagje bij m'n ouders geweest, was gezellig. Ik had een taartje gemaakt en die vonden ze heel leuk en lekker.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65646623
Goedemorgen!
Vik! Goed dat je weer thuis bent
Cinnamon veel succes met solliciteren!
En de rest van de dingen heb ik niet bijgelezen
Vandaag ga ik naar de psych en dat is eng
Oh en we hebben gisteren een cake gemaakt die is erg lekker en heb benjamin button gezien, dat was een mooie film
  maandag 2 februari 2009 @ 09:18:38 #150
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65646682
Ga je voor het eerst naar de psych, mevrouwPuff? Succes!

En dankjulliewel voor de fijne reacties op mijn foto's.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:18:58 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65646696
Zo, ik heb teruggelezen en ik heb de mama van Viev ook gemist! . Maar ik lag dan ook al om 22 uur op bed. Zal vanavond nog eens kijken of ik het terug kan zien via uitzendinggemist.
Niet meer actief op Fok!
pi_65646805
Sugar wauw ik wil jouw figuur! En Vik das altijd kut met hechtingen maar hechtingen op de kant waar je op wil slapen lijkt me nog vervelender, zou idd lekker die pijnstillers pakken vanavond!

Ik heb trouwens bijna geen spierpijn, ben alleen doodmoe
pi_65646828
ik heb een ik ben fucking lelijk, dik en kansloos dag

ik wil meer koffie
Ja doei.
pi_65646917
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een ik ben fucking lelijk, dik en kansloos dag

ik wil meer koffie
Hehehehe, herkenbaar!
Doe voor de lol eens een broek aan van je "dikke" periode. Dan valt het ineens wel weer meer.

Mooie taille heb je Sugar! Slank!!!
pi_65646934
Succes MevrouwPuff! Dat is in het begin zeker even hartstikke eng, maar als je een goede hebt is het dat hopelijk al heel gauw niet meer. Ik heb die klik met de mijne helaas nooit gekregen dus ben er voortijdig mee gestopt...
  maandag 2 februari 2009 @ 09:31:41 #156
14746 k_i_m
pi_65646935
wb Viking!
In my life
Why do I smile
pi_65646956
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hehehehe, herkenbaar!
Doe voor de lol eens een broek aan van je "dikke" periode. Dan valt het ineens wel weer meer.

ja, die had ik gisteren aan een pyamabroek die vorig jaar echt mega strak zat en nu ruim van mn kont afzakt en net op mijn miniscule heuppartij blijft steken

maargoed, baal, net als Vik, een beetje, dat ik nu wéér stil hang en niet echt onder de 68 kan komen
Ja doei.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:35:18 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65646987
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Vik! Goed dat je weer thuis bent
Cinnamon veel succes met solliciteren!
En de rest van de dingen heb ik niet bijgelezen
Vandaag ga ik naar de psych en dat is eng
Oh en we hebben gisteren een cake gemaakt die is erg lekker

[quote] en heb benjamin button gezien, dat was een mooie film
Wrijf het er ff in .
Zodra ik me fitter voel wil ik vier films zien:

- Boy A.
- Milk
- Benjamin Button
- Revolutionary Road (Kate Winslet )

En succes bij de psych . Is helemaal niet eng (en ik kan het weten ).
Niet meer actief op Fok!
pi_65647008
Milk
Ja doei.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:37:05 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65647025
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Milk
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wrijf het er ff in .
Niet meer actief op Fok!
pi_65647044
Slumdog Millionaire schijnt ook ontzettend goed te zijn Viking!

Lekker he, je eigen bed? Hoop dat je je ook snel een stuk fitter voelt.
pi_65647080
jaaaaaa

Slumdog Millionaire! Die moet ik ook nog zien! Voorstukje van gehad bij Milk en wilde 'm meteen zien
Ja doei.
pi_65647101
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
jaaaaaa

Slumdog Millionaire! Die moet ik ook nog zien! Voorstukje van gehad bij Milk en wilde 'm meteen zien
Oew! En is het Bollywood of is het een film die speelt in India?
pi_65647130
Het was vrij onduidelijk.

Volgens mij woont de hoofdrolspeler inmiddels in America dus, waar de quiz plaatsvindt, maar is hij opgegroeid in India en zijn de flashbacks in de film dus daar opgenomen.

Bollywood is 't niet te noemen vrees ik
Ja doei.
pi_65647265
Bollywood is vooral met veel zang en dans en kleuren.
En een aantal van de keywords op IMDB zijn Singing en Dancing. Nouja, ik wil 'm toch wel zien!
  maandag 2 februari 2009 @ 09:48:54 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_65647300
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sugar! Lekker wijf! . (Waar heb je dat vestje vandaan?)

Cinnamon, succes met solliciteren! Ik hoop dat je snel beet hebt. En staat de mama van Viev al op uitzendinggemist? Ik ben erg nieuwsgierig nu natuurlijk.

Ik heb 't vorige topic niet bijgelezen, dus sorry als ik dingen mis! Gister lekker een dagje bij m'n ouders geweest, was gezellig. Ik had een taartje gemaakt en die vonden ze heel leuk en lekker.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8831084&md5=8a41bffcd900de19de21c92f7dadeee2

Prachtig.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 09:49:06 #167
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65647307
OV
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 2 februari 2009 @ 09:50:49 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65647360
.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 09:51:54 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65647380
Stom dat ze de programma's via Uitzendinggemist niet ondertitelen, maar ik wil toch vooral Vievs mama zien . En evt kijk ik later vandaag nog wel even met koptelefoon op .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 09:52:06 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_65647386
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:
.
Da's gek, hier wel.

www.uitzendinggemist.nl en dan bij de d van 'de dromendokter' (eerste pagina).
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:56:02 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65647481
Wat een mooie vrouw . En wat ziet ze er nog jong uit . Nu wil ik die stem ook horen, dus toch maar ff met koptelefoon op kijken straks .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 09:59:55 #172
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65647578
Goeiemorgen poppetjes.

Het is maandag. Zo vreselijk walgelijk ernstig máándag.
Ik heb frisse tegenzin, een wollig hoofd, keelpijn, spierpijn en mijn energielevel is 0.

*zielig zucht*
Fok!bejaarde
  maandag 2 februari 2009 @ 10:00:43 #173
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65647602
Vik! Hoe is het met je?
Vet litteken!
Fok!bejaarde
  maandag 2 februari 2009 @ 10:02:18 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65647647
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef Anosmie het volgende:
Vik! Hoe is het met je?
Vet litteken!
voor jouw zielig-zijn.

Het gaat wel redelijk, alleen ben ik nog steeds duizelig . Maar iig niet misselijk. Tot donderdag wist ik niet goed wat het verschil was tussen duizeligheid en misselijkheid. Nu wel .

Ja, stoer litteken hè . Alleen ga je daar niks meer van zien als 't haar eenmaal weer is aangegroeid .
Niet meer actief op Fok!
pi_65647734
pi_65647755
Goeiemorgen! Hier valt het nog mee, voor een maandagochtend.

Viking, wat fijn dat je weer thuis bent! Misschien een domme vraag maar kun je nu ook al beter horen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65647783
Sugar! Wat ben je slank!! Met een prachtige taille!

Cinnamon, succes met solliciteren!

Ik ga ook even naar viefs moeder kijken via uitzending gemist. Ben wel benieuwd nu.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 februari 2009 @ 10:06:55 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65647785
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen! Hier valt het nog mee, voor een maandagochtend.

Viking, wat fijn dat je weer thuis bent! Misschien een domme vraag maar kun je nu ook al beter horen?
Nee, want eerst moet het uitwendige deel worden aangesloten. Dat gebeurt over 6 weken, als de wond geheeld is .
Niet meer actief op Fok!
pi_65647821
Weet iemand ook of er een link beschikbaar is voor Evy 5-10 km.? Tis voor iemand anders die al veel hardlopen gedaan heeft en nu weer gaat beginnen maar 30 minuten al wel aankan
pi_65647835
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, want eerst moet het uitwendige deel worden aangesloten. Dat gebeurt over 6 weken, als de wond geheeld is .
Oja logisch, dat had ik even gemist. Nouja, de operatie zit er in elk geval op.
pi_65648002
Goedemorgen.

Heb ik het weekend nog iets gemist?

Volgens mij vallen mijn weekendlijstjes wel mee.

Zaterdag:
O: twee gekookt ei
T: 17km lopen
T: vegi delight van de subway
D: aardappels en witlof met kaas uit de oven
T: volkoren toastjes: 2 met houmous, 2 met camembert

Zondag:
O: twee gekookt ei
L: stokbrood met kaas, tomaat en rucola
T: 10km lopen
T: handje amandelen
D: stamppot zuurkool met sojawurst

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: witlofsla met mosterd-honing dressing
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker
D: onbekend

Mijn gewicht doet raar:
donderdag 69,9
vrijdag 72
zaterdag 70
zondag 70
maandag 70
Wel weer gewoon 70 nu, maar ik vind het tijd dat ik eens wat afval eigenlijk.

Welkom terug Vik!
Is het meegevallen?
pi_65648053
Wat een hoop gelopen (of gerend? ) vergeetmewelletje! Heel goed
pi_65648056
Hier is mijn geplande lijstje voor vandaag. Als iemand er commentaar op heeft, graag.

O: Brinta (valt niet echt lekker sinds ik ziek ben geweest dus dat ligt nu als een blok in mijn maag )
L: 2 sneetjes bruin brood met achterham en mosterd
T: heb nog 2 sneetjes met sandwich spread voor ergens op de dag
S: fitnessen
D: weet ik nog niet, maar ik heb alles al in huis voor deze week dus het wordt één van deze dingen:
- brood met Greenfields-hamburger, tomaat, sla, ui enzo... vriendje krijgt Ciabatta, ik geroosterd brood
- nog een keer brood met gebakken vis (uit de oven), beetje halfvolle mayo en salade
- aardappels met een rundervink en broccoli
- pasta (gevuld dus neem ik niet te veel van), rode saus uit een potje met extra groente erbij, sla

Dan 's avonds nog een appel of een kiwi en misschien een klein glaasje wijn.
pi_65648086
Ik ben nu aan het kijken, wat een lieve, prachtige, slimme vrouw, de moeder van Viev.
pi_65648297
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nu aan het kijken, wat een lieve, prachtige, slimme vrouw, de moeder van Viev.
Hier sluit ik me bij aan, beter kan ik het toch niet omschrijven.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 februari 2009 @ 10:25:02 #186
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65648316
Mogguh schatjes!
Prrrrr
pi_65648654
Goedemorgen

Iedereen fijn weekend gehad?

Ga zo een poging doen bij te lezen.
pi_65648803
Kwak! Wat vond je van Bruce tijdens de Super Bowl? .
  maandag 2 februari 2009 @ 10:46:17 #189
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65648878
Ohja! Ik was zaterdag bij de vrienden van Amstel. En die zanger van Racoon is echt een schatje. En grappig en zo. .

En Suug heeft een mooi lijf. En ik kan de mama van Vief hier niet bekijken, dat moet ik even thuis doen. En Kwak in de USA. Met sneeuw en UGGS!!! Pas je op met al die chemische snoep. Straks wordt je nog sugarhigh, haha.
Fok!bejaarde
pi_65649138
Sugar, mooierd! Betekent dit dat je gaat stoppn met afvallen en proberen op gewicht te blijven?

Puff, het is even door de zure appel heenbijten, zo'n psycholoog. Vond ik. Maar het kan zo enorm veel helpen!

Zo, er ligt hier sneeuw. Ik ga denk ik maar gewoon lekker een dagje cocoonen vandaag, in plaats van winkelen. Straks even de deur uit, een leuk boek kopen (en een agenda en lekkere lunch) en dan blijf ik verder binnen

Eetlijst:
O: bakje yoghurt
L:?
D: courgettesoep en spaanse tortilla (kan ik lekker voor en na het sporten wat eten)
S: spinnen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 10:56:15 #191
163650 Greys
pi_65649152
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef k_i_m het volgende:
Vief, ik vind het heel bijzonder om toch je moeder ontmoet te hebben, ook al is het dan via een niet gebruikelijke weg .
Kim, wat zeg je dat mooi. Ik sluit me daarbij aan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 februari 2009 @ 11:00:47 #192
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65649259
Wat ben je mooi Sugar!

Ik ga vanavond de mama van Vivi kijken, ik heb de link al opgeslagen. ben heel benieuwd.
Prrrrr
pi_65649411
Pff dat Mediterrane dieet, is wel veel eten zeg

O: muesli zonder toegevoegde suiker e.d. + 250ML halfvolle melk
T: kwark (100 gram) + 1 eetlepel pompoen pitten
L: 100 gram sla + tomaat / radijs / olijven / 100 gram gerookte kip + 1 eetlepel parmezaanse kaas
T: peer + 10 amandelen
D: gemarineerde gamba's
pi_65649835
de tijd kruipt hier op 't werk
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 11:22:15 #195
163650 Greys
pi_65649855
O: volkoren boterham met appelstroop
T: 2 sultana's met zo'n yoghurtlaagje

Vanavond 2 tartaartjes met ui, een beetje appelcompote en wat krieltjes.
Ik heb geen flauw benul wat ik er tussendoor allemaal nog mag eten dan (geen tijd en zin om op mijn werk zo'n kaloriewijzer in te gaan vullen) maar als ik het bij een paar crackers met slankie hou zal het wel meevallen. Dan hoop ik dat ik vanavond nog een toetje mag ofzo, op een moeilijk rook-moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 februari 2009 @ 11:25:14 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65649942
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
de tijd kruipt hier op 't werk
Hier kruipt de tijd ook . Ik wil niet meer duizelig zijn, maar m'n kamer opruimen, de stad in, naar de bios etc etc.
Ik krijg straks mijn eigen hoorapparaat terug . Kan ik eindelijk weer naar muziek luisteren zonder dat het raar en vervormd klinkt.
Niet meer actief op Fok!
pi_65650034
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een hoop gelopen (of gerend? ) vergeetmewelletje! Heel goed
Gewandeld.
Zaterdag van Zutphen naar Deventer en gister door het übermooie Arnhem.
Ik loop elk weekend wel een flink eind, maar nu doet mijn heup gek en kan ik niet meer goed traplopen.
Ik denk dat het een beetje te koud voor me was.

Ik kan de mama van Viev hier niet bekijken, maar heb wel haar foto op de site gezien.
Wat een mooie dame!

Sneeuwt het al ergens trouwens?
pi_65650086
Hier sneeuw! Nouja, een heel klein beetje. En het blijft niet liggen.

En ik heb net beloofd dat ik zo mee ga hardlopen!
Ik krijg het er spontaan koud van!
pi_65650255
geen sneeuw hier wel kou, dat wel
Ja doei.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:41:31 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65650439
Hier ook geen sneeuw geloof ik, maar ik weet het niet zeker, want de gordijnen zijn nog dicht .
Niet meer actief op Fok!
pi_65650469
Hier ook kou, brrr... Oud gebouw, het is soms net alsof je buiten zit.

Oja, en de tijd kruipt hier ook. Ik probeer een script te maken maar nu zegt het ding dat er een fout zit in een standaardfunctie die we helemaal niet zelf gemaakt hebben dus volgens mij doe ik iets niet goed.
Nu is het wachten op mijn begeleider om het op te lossen, maar die is er niet. Dat schiet lekker op.
pi_65650542
Ik ben vrij vandaag! Heb heerlijk uitgeslapen, moet er nu even uit om ontbijt te kopen en dan ga ik mijn huisje opruimen en schoonmaken met de muziek keihard aan en daarna ga ik om half 6 een uurtje trainen. Zie hier de planning voor mijn niet zo heel spannende, edoch knusse dag.

*uitslapen=eigenlijk in bed liggen lezen tot nog toe
  maandag 2 februari 2009 @ 11:46:56 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65650583
Het vestje is van Wehkamp, DaD! Hihi.

En ColdFeet, ik denk wel dat ik nu een beetje meer ga eten weer. Langzaam wat opbouwen.

Bedankt voor alle complimenten!
  maandag 2 februari 2009 @ 11:53:58 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65650800
Hellooo!

Sugar, mooi ben jij!

Ik probeer 'as we speak' Vivi's mams te bekijken, al vindt mijn pc uitzendinggemist niet zo lief geloof ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65650809
Herstel! Ik ga de sneeuw niet trotseren, ik ga vanavond wel naar de sportschool!
pi_65651009
Sugar wat ben jij slank zeg
De rest heb ik even geen tijd om allemaal goed door te lezen, gisteren met mijn vriendje naar Benjamin Button geweest met champagne en tapas en superplaatsen
Echt een erg mooie film
Nu eerst even 2 introductiecolleges en mijn boeken ophalen, vanavond maar echt bijlezen
pi_65651140
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef conleche het volgende:
Ik ben vrij vandaag! Heb heerlijk uitgeslapen, moet er nu even uit om ontbijt te kopen en dan ga ik mijn huisje opruimen en schoonmaken met de muziek keihard aan en daarna ga ik om half 6 een uurtje trainen. Zie hier de planning voor mijn niet zo heel spannende, edoch knusse dag.

*uitslapen=eigenlijk in bed liggen lezen tot nog toe

Ja, ik zou ook kunnen gaan opruimen en schoonmaken, maar daar heb ik dus echt geen fluit zin in Ik vind dat de meneer de vaat mag doen, sowieso.
Hmm. Misschien zo even onder mijn dekentje vandaan en een was in de machine proppen
  maandag 2 februari 2009 @ 12:08:26 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65651313
En nu ben ik bij Fred Gommers, die hoef ik niet te zien, dus klaaar!

Vivi, als je dit nog leest: ik zag, net als de rest hier geloof ik, zo'n lieve, sterke mevrouw in dat programma Oprecht en vol rust. Mooi om te zien. Plus, wat een geweldige ogen! Zo warm! Een mamma om trots op te zijn denk ik zo
pi_65651355
ik heb gisteren eea. opgeruimd en bed lekker verschoond en gedouched

dat was mijn inspanning voor die dag
Maar een opgeruimd huis (en vooral de keuken (die is open bij ons) ) vind ik echt heel fijn, tegenwoordig, maar ik kan er wel meer van genieten als het eerst een rommeltje was en daarna dus weer netjes

zodadelijk maar even pauze houden. Ik heb zin in druifjes, dus die ga ik lekker halen
Ja doei.
pi_65651993
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Sneeuwt het al ergens trouwens?
Hier!
pi_65652256
Ja hoi Weet iemand toevallig onder welk tabblad je de regelopmaak in Word kan instellen? Ik kom er niet uit
  maandag 2 februari 2009 @ 12:37:11 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65652345
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoi Weet iemand toevallig onder welk tabblad je de regelopmaak in Word kan instellen? Ik kom er niet uit
Hoe bedoel je precies? Regelafstand of iets anders?

En hier geen sneeuw overigens
pi_65652356
even snel een lijstje

O: brinta en glas verse sap
T: cracker met pindakaas
L: pastasalade met gegrilde kip en groente, cup-a-soup helder
T: vitalinea en wat nootjes (of misschien een banaan, maar dat is wellicht wat teveel aan suikers)
D: ??

Verder kwamen we er van het weekend achter dat een huis dat wij op het oog hadden, nu verkocht is . Ik was best wel teleurgesteld. Het stond al meer dan een jaar te koop, dus we dachten dat het zo'n vaart niet zou lopen. Eind van de week gaan we wel een ander huis bezichtigen, maar die vinden we nu eigenlijk nog te duur.

en geen sneeuw hier
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65652413
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies? Regelafstand of iets anders?

En hier geen sneeuw overigens
De regelafstand van een bestaande tekst in een document. Die staat helemaal door de war nu en ik word er gallisch van Krijg het niet gefixt
  maandag 2 februari 2009 @ 12:39:25 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65652438
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef Anosmie het volgende:
Vik! Hoe is het met je?
Vet litteken!
Waar? Ik heb geen foto gezien.

Dat van de mama van Vivi wist ik niet. Misschien vind ik van de week tijd om op uitzending gemist te kijken.
En Sugar Wat ga jij hard! Je ziet er mooi uit hoor.
pi_65652448
quote:
Onder opmaak > alinea of opmaak > opmaakprofiel? Misschien ook bestand > pagina-instellingen
edit: tekst selecteren, daarna opmaak > alinea en regelafstand instellen. Zo werkt het bij mij iig!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65652453
quote:
office 2007?

Bij mij zit het onder home...
En dat het blokje "paragraph" en daar kan je line spacing instellen
pi_65652509
http://www.officelabs.com(...)s/Pages/default.aspx

deze add-in is trouwens erg handig voor office 2007
pi_65652562
Ik gebruik open office... En als ik een tekst selecteer en de regelafstand op enkel zet, ziet de tekst er alsnog anders uit dan de tekst zoals ik m wil En mn huis-tuin- en keuken nerd en documentenaanpasser is niet bereikbaar nu
  maandag 2 februari 2009 @ 12:43:15 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65652580
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Even op de link in mijn sig klikken .
Niet meer actief op Fok!
pi_65652741
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik gebruik open office... En als ik een tekst selecteer en de regelafstand op enkel zet, ziet de tekst er alsnog anders uit dan de tekst zoals ik m wil En mn huis-tuin- en keuken nerd en documentenaanpasser is niet bereikbaar nu
Wat ik doe als ik er niet uitkomt is gewoon alles selecteren, naar platte tekst converteren en dan weer plakken in een nieuw document.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:48:40 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65652762
Net even de blog van kwakveense gelezen en gebookmarked. Tof hoor .
Erg mooie profielfoto trouwens. Je doet me denken aan Tina uit The L-Word en dat is goed, want Tina is .
Niet meer actief op Fok!
pi_65652849
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef Liejannuh het volgende:

Wat ik doe als ik er niet uitkomt is gewoon alles selecteren, naar platte tekst converteren en dan weer plakken in een nieuw document.
Ja dat ben ik nu aan t doen. Moet nu wel hele opmaak weer aanpassen
pi_65652895
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja dat ben ik nu aan t doen. Moet nu wel hele opmaak weer aanpassen
Bij mijn vorige werkgever gaf ik het altijd gefrustreerd aan een collega als het niet lukte! Die ging het dan voor me doen en had het binnen 5 minuten voor elkaar!
Dat was overigens wel nadat ik al 3 uur zat te vloeken en tieren achter mijn pc.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:56:29 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65653000
Open office weedikooknie *late reactie, 20 dingen tegelijk doen ftw *
  maandag 2 februari 2009 @ 12:59:48 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65653125
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:52 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bij mijn vorige werkgever gaf ik het altijd gefrustreerd aan een collega als het niet lukte! Die ging het dan voor me doen en had het binnen 5 minuten voor elkaar!
Dat was overigens wel nadat ik al 3 uur zat te vloeken en tieren achter mijn pc.
Had je het na de eerste keer dan niet beter na 5 minuten al aan je collega kunnen geven? Iedere keer 3 uur tieren, terwijl hij het in 5 minuten fikst is ook wel weer zo wat .

Als ik het te ingewikkeld vind worden laat ik het door Mark doen. Die heeft ook de foto's op m'n weblog voor me geresized .
Niet meer actief op Fok!
pi_65653133
Hier is niemand om tegen te tieren en vloeken Ja, mama en mn knuffelbeest maar die kunnen allebei ook niet helpen. Dan maar op de moeilijke manier *zucht*
pi_65653255
Sugar, wat ben je slank!

Ik heb 2 tussenuren, want ik heb pas om 15:00u college en ik vind het niet echt de moeite om tussendoor even naar huis te gaan. En ik heb geen boeken bij me dus ik kan niks nuttigs doen.

Kan ik het programma met Viefs moeder nog ergens bekijken?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 2 februari 2009 @ 13:04:21 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65653301
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Da's gek, hier wel.

www.uitzendinggemist.nl en dan bij de d van 'de dromendokter' (eerste pagina).
Dankzij Lienekien, astuu Ewelina!
  maandag 2 februari 2009 @ 13:07:43 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65653419
Ik ga even een episode van Rome zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_65653466
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je het na de eerste keer dan niet beter na 5 minuten al aan je collega kunnen geven? Iedere keer 3 uur tieren, terwijl hij het in 5 minuten fikst is ook wel weer zo wat .

Als ik het te ingewikkeld vind worden laat ik het door Mark doen. Die heeft ook de foto's op m'n weblog voor me geresized .
Dat is ook een punt. Maar ik vond dat ik het zelf moest kunnen. Dus dat probeerde ik dan ook altijd heel lang.
Ik had trouwens ook wel collega's die ik echt de kut-klusjes liet doen! Dingen zoals plaatjes in schema's plakken enzo. Dat lukte mij echt nooit.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier is niemand om tegen te tieren en vloeken Ja, mama en mn knuffelbeest maar die kunnen allebei ook niet helpen. Dan maar op de moeilijke manier *zucht*
Als je er niet uit komt, mag je het ook naar mij toe mailen hoor. Kijk ik er even naar.
Wel mn gmail gebruiken dan.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:11:38 #232
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65653554
Oh!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leintje, is openen in google docs een idee? Die is lekker eenvoudig en vaak wel goed.
Prrrrr
pi_65653678
mspoez ik heb t nu al op een andere manier opgelost, maar bedankt voor het meedenken
  maandag 2 februari 2009 @ 13:19:18 #234
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65653835
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat van de mama van Vivi wist ik niet. Misschien vind ik van de week tijd om op uitzending gemist te kijken.
En Sugar Wat ga jij hard! Je ziet er mooi uit hoor.
Moet je even op dat linkje van haar weblog klikken.
Fok!bejaarde
pi_65654180
Bah. Net naar huis gefietst door de ijsregen. Ik heb nu het gevoel dat ik 20000 kleine krasjes op mijn gezicht heb. Auw!
pi_65654623
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef kwakveense het volgende:
ik was dol op ionesco, franse toneelstukken (rhinoceros en la cantatrice chauve)
Dan hou je ook van Pirandello! Vijf personages op zoek naar een auteur, en zo.

En Tink, ik krijg de hele tijd nog ideeën (en herinneringen van mijn boekenLegerdesHeils/Vlooienmarkttochten toen ik nog studeerde) voor je project: Bordewijk natuurlijk, en de Russen: Nabokov, Gogol, Dostojevski, Tolstoi...moet ook makkelijk te vinden zijn, is dacht ik niet meer zo hip. En Theo Thijssen!
pi_65654786

mijn ouders zijn vannacht naar Noord-Engeland gevaren en moesten richting Schotland rijden vandaag
nu lees ik overal: chaos in de UK, dangerous roads en weetikveelwat, en ik heb nog niets van ze gehoord terwijl mn moeder normaal elke scheet die ze laat als ze op vakantie is doorgeeft per sms

bleh
Ja doei.
pi_65654949
had ik eerder moeten posten!

ze rijden door 'sneeuw, sneeuw en nog meer sneeuw'. Stapvoets 'n all, duurt dus nog wel even voor ze de eindbestemming bereikt hebben

maar wel alles okay, da's fijn
Ja doei.
pi_65655055
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dan hou je ook van Pirandello! Vijf personages op zoek naar een auteur, en zo.

En Tink, ik krijg de hele tijd nog ideeën (en herinneringen van mijn boekenLegerdesHeils/Vlooienmarkttochten toen ik nog studeerde) voor je project: Bordewijk natuurlijk, en de Russen: Nabokov, Gogol, Dostojevski, Tolstoi...moet ook makkelijk te vinden zijn, is dacht ik niet meer zo hip. En Theo Thijssen!
De zwembadpas!!!
  maandag 2 februari 2009 @ 13:58:20 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65655147
En ook dank aan Co. Deze post van Laureline had ik even gemist!
Tolstoi is een goede. Heb ik ook al wat van staan. Bordewijk doet mij niets, maar heb ik geloof ik al aardig compleet. Gogol ken ik niet. Ik zal er eens naar uitkijken.

@moblo: fijn dat je iets gehoord heb. Vervelend hè, je zo zorgen maken.
pi_65655231
Oh gelukkig heb je wat van je ouders gehoord motorbloempje!

Pfff ik zit echt mega vol van de salade die ik vanmiddag moest eten...
pi_65655296
mn moeder zat gisteren al aan de telefoon te vertellen wat het wachtwoord van hun postbank.nl is enzo maargoed, daar heb ik niet veel aan zonder hun mobiele telefoon enzo

lekker optimistisch enzo dus

en dan ga ik (ben echt een ster in doemscenario's ) de meest erge dingen bedenken
Ja doei.
pi_65655297
Lijstje:
O: brinta met magere melk
T: niks, had me verslapen dus niets bij
L: 3 crackers pindakaas
T:?
D: pastasalade met olijven en boontjes denk ik

Ik wil tussendoor ook nog lopen. Maar dan moet ik mss toch wat meer eten (is op nu )
pi_65655499
Gelukkig dat alles goed is MoBlo! Mijn moeder gaat aan één stuk door op reis, zo voelt het tenminste, ze is gisteren net teruggekomen uit Moskou (het was min 28 daar!!!!), dan wen je er wel aan.
Maar toen ik jonger was, maakte ik me ook vaak zorgen, van die "wat als...." scenario's die je dan gaat bedenken. Proberen niet te doen! Als er iets aan de hand is, is het vroeg genoeg om te gaan tobben
  maandag 2 februari 2009 @ 14:15:03 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65655645
Fijn Moblo..

Ik ben alweer vrij Ik moet nog wat uren van vorig jaar opmaken

Lijst:
O: volkorenboterham kipfilet
T: Appel, minneola, worteltjes, 1 volkorenboterham met kipfilt en komkommer
L: 2 volkorenboterhammen osseworst, 2 bakken kippensoep
T: Peer, worteltjes, blokje pure choco
D: Roergebakken groente met kipfillet met als smaakmaker erdoor: Vissaus,ketjap, chilisaus, knoflook, rode peper, limoensap, ketoembar, djahe, kurkuma, laos.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 2 februari 2009 @ 14:18:12 #246
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65655743
Hey mensen, wat leuk al jullie reacties op mijn moedertje..ik heb het uitgeprint voor d'r zodat ze nog ff lekker kan gloaten in d'r bedje, Ik ben vannacht bij haar gebleven en we hebben lekker gekletst en ik heb haar vastgehouden. We hebben ook nog erg gelachen, geestelijk is ze nog ongebroken maar ik zie de schaduw van de dood al op haar gezicht, een spitser neusje en haar mond die altijd heel vol was is dunner geworden, bruine kringen onder d'r ogen..heel moeilijk om te zien en niets te kunnen doen. En nog steeds blijft ze grapjes maken en maakt ze zich meer zorgen om mij en mijn broertje dan om zichzelf.

Ik ben nu net weer thuis en ik ben best moe nu, emotioneel dan.

Greys beeb, ik heb het je al gesmst maar ik hoop dat je vandaag weer wat lekkerder in je velletje zit!

En Suug, je bent sugar super-slank zeg!!!!!! Fijn dat je zelf nu ook tevreden bent, wees lief voor je lijfje he.

Vik, heeft MCArmy je nog steeds niet bekeerd?
  Vis een optie? maandag 2 februari 2009 @ 14:19:57 #247
70532 loveli
N
pi_65655794
crap in = crap out
pi_65655854
wat loveli zei
Ja doei.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:24:34 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65655942
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:18 schreef Vivi het volgende:
Vik, heeft MCArmy je nog steeds niet bekeerd?
Nou, ik moet zeggen dat ik hem best wel cute vind, eigenlijk . Maar bekeren, nee, dat lukt zelfs de lekkerste vent van de wereld niet .
En nog een voor jou .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 14:44:00 #250
163650 Greys
pi_65656562
Viev, wat ben je toch een enorme schat, ik had het smsje nog niet gehoord/gelezen!
Met je eigen zorgen toch nog aan het gezanik van een ander denken. Lafjoe big time! En ik voel me wel beter hoor, ik mag er van mezelf gewoon niet meer aan toegeven, tenminste, dat is het streven want er zijn veel ergere dingen.
Wat goed om te lezen - hoe tegenstrijdig het ook klinkt - dat je zo fijn bij je moeder bent geweest, zo lekker dichtbij en warm. Kan me voorstellen dat je emotioneel heel erg moe en leeg bent nu. Als er wat is dat ik voor je kan doen dan bel je he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65656839
bedankt voor deze nuttige bijdrage
Ja doei.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:52:31 #253
148689 Muis006
pi_65656888
Heeft iemand mijn motivatie om iets aan school te doen toevallig gejat?
pi_65656909
Vivi, grote kans dat ik het gemist heb, maar heb je de uitslag van de longfoto's al? Fijn dat je vanacht bij je moeder hebt kunnen zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat het heel vermoeiend is.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 14:53:16 #255
163650 Greys
pi_65656912
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
*gniffel*

*teruggooit*

Sorry, ik wilde even voelen hoe dat ook alweer was, school enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65656952
quote:
Misschien gister even, maar ik denk dat 'ie ze alweer op weg naar jou is!! Even geduld, hij ze is vast zo bij je!

volgens mij is 'motivatie' vrouwelijjk, of niet?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65656955
quote:
Ikke niet. Ik moet 9 boeken door voor een nieuw vak, naast de Bachelorscriptie en een derde vak alleen nog maar het eerste deel van dit semester.
pi_65657009
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
*gniffel*

*teruggooit*

Sorry, ik wilde even voelen hoe dat ook alweer was, school enzo
Greys!! Hoe gaat ie vandaag & hoe lang ben je nou gestopt met roken?
  maandag 2 februari 2009 @ 14:57:20 #259
148689 Muis006
pi_65657064
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ikke niet. Ik moet 9 boeken door voor een nieuw vak, naast de Bachelorscriptie en een derde vak alleen nog maar het eerste deel van dit semester.
Heee nog iemand met een grote workload! Ik moet én vier nieuwe vakken bijhouden, én vier oude inhalen omdat ik anders in juni 9 tentamens heb. En ik moet ook nog een onderzoek afronden.
pi_65657078
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
bedankt voor deze nuttige bijdrage
zeker nuttig, dankzij dat ding heb ik weer motivatie om gezond te leven!
pi_65657094
Had een poosje geleden hier geschreven dat ik wou afvallen..

Geen idee hoe ik ineens voor het eerst in mijn leven was aangekomen, (had al zo'n 12jr hetzelfde gewicht zonder ooit op mijn eten te letten) en op de een of andere manier is het ook plotseling er zo weer afgegaan, 5kilo die er ineens te veel aanzaten, in 2wk zo weer weg te vaag voor woorden, maar ben stiekem heeeel blij dat ik mijn broeken weer pas

ps: sorry voor de blurt uit het niets

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2009 15:00:21 ]
  maandag 2 februari 2009 @ 14:58:09 #262
148689 Muis006
pi_65657108
En ik weet dat 4+4 geen 9 is maar er zit ook een her tussen voor een vak van vorig jaar.
pi_65657159
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:57 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Heee nog iemand met een grote workload! Ik moet én vier nieuwe vakken bijhouden, én vier oude inhalen omdat ik anders in juni 9 tentamens heb. En ik moet ook nog een onderzoek afronden.
Holy guacamole!
Jij hebt ook wat te verstouwen. En je moet de colleges wel volgen, anders ga je het in juni niet redden lijkt me.
Ik baal van het semestersysteem, ik heb in juni 5 tentamens, en als ik pech heb 7 (als ik moet herren).
De andere bulk zit in dec/januari (tof, midden in de feesttijd!!!).
  maandag 2 februari 2009 @ 15:00:16 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65657193
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:58 schreef Muis006 het volgende:
En ik weet dat 4+4 geen 9 is maar er zit ook een her tussen voor een vak van vorig jaar.
Ik ben vandaag niet helder genoeg om te weten dat 4 + 4 geen 9 is .
Ik heb m'n eigen hoorapparaat terug . En ik heb al bijna 1 hele aflevering van Rome gezien, met veel Lucius Vorenus .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 15:01:21 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65657252
O ja, Mark heeft z'n bachelorscriptie gehaald, dus hij mag met z'n master beginnen nu, vanaf vandaag . Anders zou 'ie een jaar vertraging oplopen (hij had slechts 4 dagen om z'n scriptie te verbeteren, terwijl hij ook nog een andere deadline had, echt van de zotte... ).
Niet meer actief op Fok!
pi_65657257
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:57 schreef Logician het volgende:
Had een poosje geleden hier geschreven dat ik wou afvallen..

Geen idee hoe ik ineens voor het eerst in mijn leven was aangekomen, en op de een of andere manier is het ook plotseling er zo weer afgegaan, 5kilo die er ineens te veel aanzaten, in 2wk zo weer weg te vaag voor woorden, maar ben stiekem heeeel blij dat ik mijn broeken weer pas

ps: sorry voor de blurt uit het niets
Grappig! Dat is ook precies wat uit het onderzoek van Horizon van de BBC kwam. Mensen die van nature heel slank gebouwd zijn, kunnen wel aankomen door hun eetpatroon om te gooien, maar zodra ze weer "normaal" gaan eten, dan zitten ze in no time weer op hun oude gewicht.

Muis, hoef je er nu nog maar 4?
  maandag 2 februari 2009 @ 15:02:07 #267
148689 Muis006
pi_65657288
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben vandaag niet helder genoeg om te weten dat 4 + 4 geen 9 is .
Ik heb m'n eigen hoorapparaat terug . En ik heb al bijna 1 hele aflevering van Rome gezien, met veel Lucius Vorenus .
Fijn he, narcose

En ik moet Rome ook nog eens zien! Mijn ZweedseZwager heeft allebei de seizoenen dus ik weet bij wie ik aan moet kloppen. Alleen moet ik eerst nog 40 afleveringen van Supernatural zien
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 15:03:23 #268
163650 Greys
pi_65657331
Muis nog maar 3 nu toch?????

Dipkip, gisteravond was ik precies twee weken gestopt met roken!
Vandaag gaat me (gelukkig...) weer iets beter af
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 februari 2009 @ 15:04:03 #269
148689 Muis006
pi_65657364
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Holy guacamole!
Jij hebt ook wat te verstouwen. En je moet de colleges wel volgen, anders ga je het in juni niet redden lijkt me.
Ik baal van het semestersysteem, ik heb in juni 5 tentamens, en als ik pech heb 7 (als ik moet herren).
De andere bulk zit in dec/januari (tof, midden in de feesttijd!!!).
Ja, semesters zijn kut het? In mijn eerste jaar had ik vier periodes, dat was veel fijner! Verder zijn van die oude vier vakken geen colleges meer maar ik ben sowieso afhankelijk van zelfstudie dus ja. Ik probeer niet te stressen (met de nadruk op proberen) want mijn ouders zeiden ook al dat alles wat ik dit jaar wél haal, mooi meegenomen is.

In welk jaar zit je nu eigenlijk?
  maandag 2 februari 2009 @ 15:04:34 #270
148689 Muis006
pi_65657386
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Muis nog maar 3 nu toch?????

Jawohl
En ik heb een geniale tas gevonden dus die gaan we van de week ook even halen!
pi_65657425
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:
O ja, Mark heeft z'n bachelorscriptie gehaald, dus hij mag met z'n master beginnen nu, vanaf vandaag . Anders zou 'ie een jaar vertraging oplopen (hij had slechts 4 dagen om z'n scriptie te verbeteren, terwijl hij ook nog een andere deadline had, echt van de zotte... ).
Mooi voor Mark!!!
Ik lijd ook onder de Ba/Ma harde knip.
Ik MOET al mijn vakken halen anders kan ik in september niet aan de Master beginnen en dan heb ik een jaar studievertraging.

Het kutte is dat ik een 2 voor een verplicht vak heb gehaald, en die mag ik dit studiejaar daarom niet meer herkansen.
Ik heb bezwaar aangetekend hiertegen. Nu maar het antwoord afwachten.
Helaas zijn ze in Leiden retestreng.
pi_65657433
Goh, dan is de Universiteit Utrecht nog niet zo gek met z'n 4x 10 weken. Dan heb je 2 vakken tegelijk en maximaal na 10 weken het tentamen (soms nog tussentoetsen) en hoef je dus niet in dezelfde maand voor 4 vakken een half jaar aan stof te kennen.
Ik vind het wel jammer dat wij dan weer niet een maand vrij hadden om tentamens te leren en te maken, meestal hooguit een paar dagen vrij en dan 2 tentamens, maarja, het is dan ook minder stof. Dat leek me wel wat, lekker een paar weekjes bij m'n ouders bivakkeren en me door mama laten verzorgen.

Hmm, ik bedenk net dat ik, tenzij ik nog een keuzevak ga doen waar een tentamen bij hoort, mijn laatste tentamen ooit al gehad heb.
pi_65657500
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef Muis006 het volgende:

In welk jaar zit je nu eigenlijk?
B3. Studeer in deeltijd en ik ben met zelfstudie en knalhard buffelen nu al een eind op weg. En jij?
pi_65657518
Nog maar 3 muis!!!
Lekker!

Ow, en voor de sporters hier. Ik wil vanavond misschien even op de loopband gaan rennen in de sportschool. Want ik heb gefaald en ben niet in mijn lunchpauze in de ijzige koude gaan rennen, maar heb er voor gekozen om lekker een soepje en een broodje te eten in de warme kantine.
Maar afijn, op fitnessschoenen op de loopband? Gaat dat goed? Ik ben ooit begonnen met hardlopen met mijn fitnessschoenen op straat en toen had ik binnen 1 week met een mietjesschema een enkelblessure te pakken. En daar heb ik geen zin in. En ik heb eigenlijk ook niet zo heel veel zin om mijn hardloopschoenen mee te nemen van mijn werk naar de sportschool naar huis en dan weer naar mijn werk, want dat wordt weer zo proppen in mijn fietstas!
  maandag 2 februari 2009 @ 15:07:59 #275
148689 Muis006
pi_65657519
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Mooi voor mark!!!
Ik lijd ook onder de Ba/Ma harde knip.
Ik MOET al mijn vakken halen anders kan ik in september niet aan de Master beginnen en dan heb ik een jaar studievertraging.

Het kutte is dat ik een 2 voor een verplicht vak heb gehaald, en die mag ik dit studiejaar daarom niet meer herkansen.
Ik heb bezwaar aangetekend hiertegen. Nu maar het antwoord afwachten.
Helaas zijn ze in Leiden retestreng.
Waarom mag je niet meer herren? Wat een koeienstront!
  maandag 2 februari 2009 @ 15:08:40 #276
148689 Muis006
pi_65657542
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:07 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

B3. Studeer in deeltijd en ik ben met zelfstudie en knalhard buffelen nu al een eind op weg. En jij?
B2! Voltijd en ook zelfstudie omdat hoorcolleges toch niks helpen Ik heb 56 ECTS uit mijn eerste jaar en dit jaar nog 0
pi_65657545
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Grappig! Dat is ook precies wat uit het onderzoek van Horizon van de BBC kwam. Mensen die van nature heel slank gebouwd zijn, kunnen wel aankomen door hun eetpatroon om te gooien, maar zodra ze weer "normaal" gaan eten, dan zitten ze in no time weer op hun oude gewicht.

Muis, hoef je er nu nog maar 4?
Oh echt?! Ik was echt helemaal van slag destijds snapte er niets van
Maar mijn eetpatroon was idd 5mnd lang anders doordat ik mee at met de gewoonten van een vriendin die bij mij logeerde, alleen had ik zelf niet echt het idee dat het veel verschil maakte, maar idd nu sinds 2mnd heul terug in mijn oude eetpatroon
pi_65657578
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Waarom mag je niet meer herren? Wat een koeienstront!
Als je lager dan een 4 haalt, mag je niet meer herkansen. En we hebben maar 2 kansen per jaar!
Ik begrijp daar niets van. Het kan enorme studievertragende effecten hebben. Ik denk dat ze het ingevoerd hebben vanwege het zo economisch boeken van tentamenzalen.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:10:31 #279
148689 Muis006
pi_65657615
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Als je lager dan een 4 haalt, mag je niet meer herkansen. En we hebben maar 2 kansen per jaar!
Ik begrijp daar niets van. Het kan enorme studievertragende effecten hebben. Ik denk dat ze het ingevoerd hebben vanwege het zo economisch boeken van tentamenzalen.
Nouja zeg... dat slaat helemaal nergens op. Ik zou er de regels eens op nakijken! Je doet rechten toch?
pi_65657664
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef Logician het volgende:

[..]

Maar mijn eetpatroon was idd 5mnd lang anders doordat ik mee at met de gewoonten van een vriendin die bij mij logeerde, alleen had ik zelf niet echt het idee dat het veel verschil maakte, maar idd nu sinds 2mnd heul terug in mijn oude eetpatroon
Het is zo cliché, maar elk pondje gaat door het mondje. Ik zag eens een docu met een dikke en dunne vriendin, die ene dunne die at best vette dingen enzo, en die dikke leek normaal te eten. De dikke claimde dan ook een trager metabolisme te hebben als haar vriendin. Maar wat bleek?
Nadat er exact was bijgehouden wat ze aten over een maand, bleek de dunne structureel veel minder kcal binnen te krijgen dan de dikke....
pi_65657671
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
We moeten vieren dat je je moeilijke moment hebt overleefd zonder te roken PM je adres eens, dan stuur ik je wat leuks
  maandag 2 februari 2009 @ 15:12:56 #282
148689 Muis006
pi_65657711
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het is zo cliché, maar elk pondje gaat door het mondje. Ik zag eens een docu met een dikke en dunne vriendin, die ene dunne die at best vette dingen enzo, en die dikke leek normaal te eten. De dikke claimde dan ook een trager metabolisme te hebben als haar vriendin. Maar wat bleek?
Nadat er exact was bijgehouden wat ze aten over een maand, bleek de dunne structureel veel minder kcal binnen te krijgen dan de dikke....
Ja haha, volgens mij hoeft vaak vet eten niet te betekenen dat je per definitie meer kcal binnenkrijgt dan wanneer je de vette hap laat staan. Een salade is ook niet gezond als je er een dikke flens yoghurtdressing overheen kwakt.
pi_65657729
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik baal alleen dat ik alleen de laatste 10 minuten heb gezien en de rest niet. Ga toch eens zoeken of het online nog terug te vinden is. Het heet "Why Are Thin People Not Fat?" en wordt volgens de BBC site op 7 februari om 2.20 uur herhaald. En ja, dat is 's nachts en engelse tijd.
pi_65657760
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nouja zeg... dat slaat helemaal nergens op. Ik zou er de regels eens op nakijken! Je doet rechten toch?
Het staat echt in de OER, de regel is nieuw sinds dit studiejaar. Denk wel dat studenten er massaal tegen in bezwaar zullen gaan.
De UL heeft ook al de harde knip ingevoerd, terwijl dat pas in 2010 hoeft.
(Dit betekent dat je zonder je Bachelorgetuigschrift geen toegang hebt tot de Master. Ook niet eens tot het onderwijs alleen).
  maandag 2 februari 2009 @ 15:15:40 #285
148689 Muis006
pi_65657830
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het staat echt in de OER, de regel is nieuw sinds dit studiejaar. Denk wel dat studenten er massaal tegen in bezwaar zullen gaan.
De UL heeft ook al de harde knip ingevoerd, terwijl dat pas in 2010 hoeft.
(Dit betekent dat je zonder je Bachelorgetuigschrift geen toegang hebt tot de Master. Ook niet eens tot het onderwijs alleen).
Ik vind dat zo asociaal he. Het lijkt net alsof ze ambitie tegen willen houden :S ze maken het in ieder geval niet makkelijker. Wat bedoel je dat je ook niet tot het onderwijs wordt toegelaten? Dat je de tentamens niet mee mag maken?
pi_65657874
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:07 schreef Liejannuh het volgende:
Nog maar 3 muis!!!
Lekker!

Ow, en voor de sporters hier. Ik wil vanavond misschien even op de loopband gaan rennen in de sportschool. Want ik heb gefaald en ben niet in mijn lunchpauze in de ijzige koude gaan rennen, maar heb er voor gekozen om lekker een soepje en een broodje te eten in de warme kantine.
Maar afijn, op fitnessschoenen op de loopband? Gaat dat goed? Ik ben ooit begonnen met hardlopen met mijn fitnessschoenen op straat en toen had ik binnen 1 week met een mietjesschema een enkelblessure te pakken. En daar heb ik geen zin in. En ik heb eigenlijk ook niet zo heel veel zin om mijn hardloopschoenen mee te nemen van mijn werk naar de sportschool naar huis en dan weer naar mijn werk, want dat wordt weer zo proppen in mijn fietstas!
Ik loop weleens op m'n fitnessschoenen op de loopband, maar nooit langer dan een minuutje of 20. Meer als opwarming voor de les, als ik aan de vroege kant ben. Heb er tot nog toe geen last van gehad.

Afwas: check
Was/was ophangen: check
Stoffen: check
Nieuwe laarzen: check
Nieuw boek: check

Nu maar weer snel aan de slag....

En Viev: dat klinkt als een hele mooie avond gisteren. Waar je later met veel warmte op zal terugkijken.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:16:43 #287
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65657881
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak! Wat vond je van Bruce tijdens de Super Bowl? .
Hihi... we hebben hem en beetje uitgelachen... sorry, het was een beetje eighties allemaal... en hij was een beetje stifjes bij het op de piano klimmen enzo

ben niet zo'n brucefan, maar moest wel aan je denken
  maandag 2 februari 2009 @ 15:17:00 #288
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65657896
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Net even de blog van kwakveense gelezen en gebookmarked. Tof hoor .
Erg mooie profielfoto trouwens. Je doet me denken aan Tina uit The L-Word en dat is goed, want Tina is .
thanx
  maandag 2 februari 2009 @ 15:17:54 #289
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65657930
ik ben weer blj trouwens, t was gezelig gisteravond, en een dagje rust had ik gewoon echt even nodig. nog steeds beetje stress over sommige dingen van thuis, maar alles sal reg kom.

ben nu aan t werk trouwens dus fok gaat uit.
kussies!

en een extra kussie voor viv en dr mama
pi_65657966
Logician: 5 maanden een logeetje? Jee, jij bent wel gastvrij.

Cinnamongirl: hier in Utrecht hebben ze die regel ook. Op zich wel een goede manier om te voorkomen dat mensen die meerdere tentamens tegelijk hebben er al meteen eentje doorschuiven naar de herkansingen zonder te leren. Op deze manier moet je het tenminste nog proberen. Ergens vind ik dat wel goed. Mijn betoog werd een beetje lang en offtopic (persoonlijke ergernis) dus ik zet het maar even in een spoiler.
SPOILER
Maar goed, als je het echt geprobeerd hebt de eerste keer lijkt het me niet eerlijk dat je een heel jaar vertraging moet oplopen voor 1 vakje. Misschien wil er wel iemand luisteren naar je verhaal en een uitzondering maken.
pi_65658034
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
Wat bedoel je dat je ook niet tot het onderwijs wordt toegelaten? Dat je de tentamens niet mee mag maken?
Inderdaad, dat je helemaal niet mag beginnen aan je Master.
Andere uni's hanteren een zachte knip, en daar mag je, als je een paar Bachelorvakken nog niet hebt, wel alvast beginnen met de Master.
pi_65658073
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:07 schreef Liejannuh het volgende:
Nog maar 3 muis!!!
Lekker!

Ik zou het toch niet aandurven...ze zeggen wel dat zo'n loopband meer demping heeft dan de grond buiten, maar het blijft toch je eigen gewicht dat iedere keer op je gewrichten knalt, bij hardlopen. Ik heb met in het bos rennen op Nike Air's al een meniscus weten te scheuren. Goede opvang van die 'klap' iedere keer is zo belangrijk! Je kan dan toch je hardloopschoenen meenemen in plaats van je fitnesschoenen? Heb je nog steeds maar 1 paar
  maandag 2 februari 2009 @ 15:21:22 #293
14746 k_i_m
pi_65658090
Wel slim van dat meisje .
In my life
Why do I smile
  maandag 2 februari 2009 @ 15:21:26 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65658094
Klinkt goed, Vivi! Wat Co zei dus

Blij dat Greys zich beter voelt!

En ik heb nog nooit iets hoeven herkansen (*klopt af*) dus ik weet eigenlijk niet hoe dat bij mijn opleiding zit
pi_65658113
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik loop weleens op m'n fitnessschoenen op de loopband, maar nooit langer dan een minuutje of 20. Meer als opwarming voor de les, als ik aan de vroege kant ben. Heb er tot nog toe geen last van gehad.
Tnx! Ik ga het gewoon proberen.
quote:
Afwas: check
Was/was ophangen: check
Stoffen: check
Nieuwe laarzen: check
Nieuw boek: check

Nu maar weer snel aan de slag....

En Viev: dat klinkt als een hele mooie avond gisteren. Waar je later met veel warmte op zal terugkijken.
Ik heb trouwens deze gevaartes gekocht in de strijd tegen de koude voeten bij het fietsen:

Welke laarzen heb jij gekocht?
pi_65658135
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:

Maar goed, als je het echt geprobeerd hebt de eerste keer lijkt het me niet eerlijk dat je een heel jaar vertraging moet oplopen voor 1 vakje. Misschien wil er wel iemand luisteren naar je verhaal en een uitzondering maken.
Ik ben het helemaal met je eens! Maar het is wel zuur voor mensen die wel hard hebben geleerd. Ik had hard geleerd, maar haalde een 2 omdat dit vak mij totaal niet ligt (economie in een rechtenstudie!!??).

En je laatste vak!! Jippie!! Ga je nog een Master doen of zit je in je Master?
pi_65658155
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Inderdaad, dat je helemaal niet mag beginnen aan je Master.
Andere uni's hanteren een zachte knip, en daar mag je, als je een paar Bachelorvakken nog niet hebt, wel alvast beginnen met de Master.
Zo'n harde knip is gewoon niet vol te houden als je maar 1x per jaar met de master mag beginnen. Hier zijn er ook masters waar je gewoon halverwege het jaar kunt beginnen, dan zou het niet zo erg zijn, maar tot de masters flexibeler worden qua instroom is dit gewoon niet te doen. Een jaar langer studeren is best een dure grap.
pi_65658189
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
SPOILER
Ik vind dat studiegenootje slim. Want wie heeft ooit gezegd dat het leven eerlijk is en als zij op deze manier een hoog cijfer krijgt op een makkelijker manier: way to go.
pi_65658298
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind dat studiegenootje slim. Want wie heeft ooit gezegd dat het leven eerlijk is en als zij op deze manier een hoog cijfer krijgt op een makkelijker manier: way to go.
Dat hogere cijfer is maar af en toe, in feite is dit gewoon de enige manier waarop zij de studie kan afmaken. Alle tentamens tegelijk kan ze gewoon niet aan. Ik vraag me dan af of zij dat diploma wel verdient als ze toch duidelijk capaciteiten mist. Niet iedereen is slim genoeg voor een universitaire studie, zo is het nou eenmaal.
pi_65658305
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik zou het toch niet aandurven...ze zeggen wel dat zo'n loopband meer demping heeft dan de grond buiten, maar het blijft toch je eigen gewicht dat iedere keer op je gewrichten knalt, bij hardlopen. Ik heb met in het bos rennen op Nike Air's al een meniscus weten te scheuren. Goede opvang van die 'klap' iedere keer is zo belangrijk! Je kan dan toch je hardloopschoenen meenemen in plaats van je fitnesschoenen? Heb je nog steeds maar 1 paar
Of misschien toch niet.

Ik heb nooit zo veel zin om iedere keer schoenen mee te slepen naar mijn werk en heb daarom hier dus een paar staan. Anders is het dus zoveel proppen in mijn fietstas en ik sleep altijd al zoveel zooi mee!
Maar afijn, die enkelblessure kreeg ik toen ik ruim 10 kilo zwaarder was dan nu en daarna heb ik dus nooit meer blessures gehad. *afklopt*

Ik denk dat ik het gewoon probeer en als het niet goed voelt, dan stop ik er mee.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:27:02 #301
14746 k_i_m
pi_65658357
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Whehehee, de rammen hebben gesproken .

Ik heb dat ook wel eens gehad met een cursus. Gingen ze 6 avonden over hetzelfde lopen zeiken, en ik wist het al voor de eerste avond had plaatsgevonden. Dus ik ben twee avonden geweest en die overige vier niet. Gingen de brave meisjes uit de groep helemaal huilen dat ik dan minder voor mijn diploma had gedaan. En ik zovan; ja, dat komt omdat ik slimmer ben .

Toen ik zei dat ze dan maar een examen voor iedereen in moesten stellen, zodat ik kon laten zien dat ik het in twee avonden net zo goed onder de knie had als zij in 6, gingen ze nog harder huilen, omdat ze geen examen wilden doen . Wat ben je dan .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')