Nou omdat je het zo uitlegdquote:Op zondag 1 februari 2009 22:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik bedoelde dat ik t dus niet helemaal alleen ga opvreten, das positief!
Ze leest wel mee dus pas opquote:Op zondag 1 februari 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
SHE is er niet; een goede reden om amandelmeringues, bedropen mt pure chocolade, te eten als toetje
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Kijken jullie ook allemaal dat dingest met de mama van Vivi vanavond, trouwens?
Ik ga na Flodder naar bed maar kijk hem cker ff terug!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Kijken jullie ook allemaal dat dingest met de mama van Vivi vanavond, trouwens?
Ja! Ja! Nijland! Een grijzige meneer met een leuk hoofd.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar een Theo met goede liedjes is Theo Nijland. Hoewel, van die liedjes wordt je meestal droef.
En Tink: dan was het Sterremeer, dat boekenweekgeschenk! Tabee, New York is alleen even dun
Ok, dan rest de kant van het geld.. Minder geld nodig hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik allemaal alEn als er een nieuwe boom/struik geplant wordt is dat al-tijd een fruitboom/struik.
Alleen de beestjes, die hebben we niet. Wel konijnen,maar die zijn níet voor de pan, maar hebben we uit educatieve doeleinden.
Heb je een huur- of een koophuis?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dan rest de kant van het geld.. Minder geld nodig hebben.
Wij (2 volwassenen, 2 katten, 7 schapen, 9 kippen) leven nu van 1200,- p/mnd. Met mobieltjes, auto & internet.
Ik bedoel niet de gewone OV maar dat Chiphoerending uit R'dam, zie OP!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm with you; het OV in Nederland is prima en de OV-jaarkaart voor studenten is echt luxe!
Lekker! Welk recept gebruik je? En maak je ook soda bread?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga van de week Irish Stew maken heb ik net bedacht!
oewh!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga van de week Irish Stew maken heb ik net bedacht!
Ik heb een tijd gelee het recept van mijn vader in dat CUL topic gezetquote:Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oewh!
heb je nog een goed recept? Het recept wat ik vorige keer gebruikte was goed, maar niet briljant
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Flodder blijft zo f*cking grappig of ligt dat aan mij?
Ik heb Nederland 2 op maar ze schieten niet op met die Ster!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Wat zit er nog voor lekkers in de koelkast Co? Eitje? Crackertje?
Oh voor degenen die gaan kijken en niet weten hoe Viev d'r moeder er uit ziet:
Het is een hele knappe vrouw met heel donker haar.
ik zag 'rquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Zag je d'r Muis? Ze zat al in het voorstukje!
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Zag je d'r Muis? Ze zat al in het voorstukje!
2x boterhammen met kaas, ui en ketchup onder de grill as we speak!!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
En Paul dr doorheen "Ja maar jij bent homo, hoe kan je nou zeggen dat je van HAAR houdt"quote:Op zondag 1 februari 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
Er was net een liedje bij Paul de Leeuw waar ik acuut blij van werd.
Iemand toevallig gehoord hoe die meneer heette die het zong? Theo nogwat?
Vief lijkt heel erg op d'r! Ik zag het gelijk nog voordat ik je post lasquote:Op zondag 1 februari 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Hahaha ik ook!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik zit nu echt op d'r wangen te letten omdat ze zelf vond dat ze teveel rouge op d'r wangen had bij de strandscene
Ik geloof het wel ja, op haar Hyves staan ook foto's van vroeger en daar is het volgens mij ook zo donker!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Heeft ze dat mooie zwarte haar van zichzelf
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die stem is precies Viev! En die manier van praten!![]()
Zo'n mooi hoog frêle stemmetje!
nu wil ik ook whiskeyquote:Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Anders gaan jullie even gezellig met z'n allen TV kijken
* ColdFeet slingert DVD aan en pakt een fles whisky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |