quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik had al meer dan eens gemeld dat ik enorme fan van het Songfestival ben he?
Dat ik daar een heel jaar naar uitkijk?
Nou, om deze perfecte dag compleet te maken... ben ik het Songfestival vanavond VERGETEN!
Ik kan er nog steeds niet over uit!![]()
Gewoon helemaal straal vergeten! Doordat ik het zo druk had met mijn zelfmedelijden! En mijn favo homo zong ook nog allemaal oude songfestivalnummers tussendoor. God dammit!
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik had al meer dan eens gemeld dat ik enorme fan van het Songfestival ben he?
Dat ik daar een heel jaar naar uitkijk?
Nou, om deze perfecte dag compleet te maken... ben ik het Songfestival vanavond VERGETEN!
Ik kan er nog steeds niet over uit!![]()
Gewoon helemaal straal vergeten! Doordat ik het zo druk had met mijn zelfmedelijden! En mijn favo homo zong ook nog allemaal oude songfestivalnummers tussendoor. God dammit!
Mijn kinderen.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:51 schreef sigme het volgende:
Maar Tinkepink, jij wou toch ook een beetje deze kant op? Wat weerhoudt je om klein te beginnen?
Je hebt het hier tegen degene die ooit de songfestivalquiz op Fok won he?!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Ja maar Liejannuh, ik vind het sowiesó enig, al is het nog zo slecht en fout!
Het SONGFESTIVAL! Leuker entertainment is er niet bijna!![]()
Ik hoop op Uitzending Gemist morgen inderdaad.
Potver
Ja, maar dat vind ik niet zo wat. Duur, en weinig oogst.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt bij de WUR van die paddestoelenbuidels kopen - heel erg leuk!
Deze bedoel ik!
( vreeken )quote:VOORBEREIDINGEN: Stammetjes van minimaal 20 cm dik worden in lengten van ongeveer 50 cm gezaagd. Laat de stammetjes enkele weken "versterven", niet langer om infectie van concurrerende schimmels voor te zijn. Controleer de vochtigheid door het zaagsel samen te knijpen; het zaagsel mag na het samenknijpen niet uiteenvallen. Is het hout te droog, dan gedurende enige dagen besproeien of 24 uur dompelen in water.
HET ENTEN: Spiraalsgewijs gaten boren met een diameter van 12 mm en 5 cm diep. Stammen met een diameter tot 30 cm kunnen toe met 8 pluggen, dikkere stammen moeten wat ruimer worden geënt. De broedpluggen strak inslaan.
NA HET ENTEN: De stammen kunnen nu op een beschaduwde plaats, liggend worden opgestapeld. Breng op de houtstapel een 15 cm dikke laag organisch materiaal aan (gras, stro of bladeren). Zorg dat deze laag goed vochtig is alvorens de stapel met plastic af te dekken. Prik met een potlood 4 gaten per m² om een goede uitwisseling van zuurstof en koolzuurgas mogelijk te maken. Controleer zo nu en dan of het hout vochtig genoeg blijft, zoniet: bevochtigen. Na ongeveer 6 maanden moeten de stammen goed doorgroeid zijn. Het witte mycelium (schimmeldraden) moet aan beide uiteinden te zien zijn. Is dit het geval, dan kunnen ze op een zo vochtige en schaduwrijke plaats als mogelijk in de tuin worden gezet. Graaf hiertoe kuiltjes van 15 cm diep en plaats hierin de stammen. De grond er omheen stevig aandrukken. Zorg dat de stammen minimaal 30 cm van elkaar komen te staan. De enige verzorging van nu af aan is het voorkomen van uitdroging. Bovendien komt verhoging van de luchtvochtigheid de vruchtvorming ten goede.
DE OOGST: Bij het oogsten dient u de paddestoelen zo dicht mogelijk bij het hout af te snijden. Restanten van paddestoelen steeds verwijderen. Zacht hout (b.v. populier of berk) zal 3-4 jaar oogst geven, terwijl harder hout (b.v. eik of beuk) na het eerste jaar 6-7 seizoenen paddestoelen zal leveren.
Kwak eerlijk zullen we alles delen dat weet je héquote:Op zondag 1 februari 2009 22:00 schreef kwakveense het volgende:
ik heb red vines, jelly beans en hersheys chocolade. en feloranje fanta
En niet aan de kant van je werk beginnen, maar aan de kant van het huishouden?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn kinderen.
Het feit dat ik nog niet genoeg verdien.
Angst dat het fout gaat?
Of misschien toch gemakzucht.
Nah, het belangrijkste is geloof ik toch dat ik met mijn huidige werkzaamheden te weinig verdien om op deze manier te kunnen leven. Aan de andere kant probeert mijn man me er al tijden van te overtuigen om snel mijn ISTQB te halen en me laten certificeren als projectmanager, maar iets houdt me tegen.... Ik weet het niet.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:00 schreef kwakveense het volgende:
ik heb red vines, jelly beans en hersheys chocolade. en feloranje fanta (wel zero) ik voelde me ect heel erg the gilmore girls toen ik mn mandje volgooide...
maandag begin ik met werken hier en is t uit met de zelfmeelij en het rare ge-eet... boterhammetjes met kipfilet it is! (die hebben ze hier ook in de supermarkt - goedkoper dan zelf maken met de prijzen voor vers vlees hier, en nog lekker gekruid ook)
Springer! WF Hermans! Couperus! Niet echt obscuur, maar goed.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw projectje: in een zo kort mogelijke periode alle boeken van een bepaalde schrijver lezen, maar ik mag de boeken alleen tweedehands kopen én niet meer dan gemiddeld ¤ 2,50 per boek betalen (laatste een hele stapel ingekocht voor ¤ 0,25 per stuk)
Ben nu bezig met alle Leon de Winter. Jan Wolkers heb ik al helemaal "uit". Heeft iemand nog een idee voor een andere schrijver waarvan veel tweedehands boeken te vinden zijn maar waarvan de boeken ook nog leesbaar zijn? Ik zit te denken aan Reve, Mulisch, Marnix Gijssen, Tessa de Loo, Zwagerman... Daarvan heb ik al het nodige in de kast staan (en nog wel meer ook). Zijn er nog leuke obscure auteurs waar ik nu even niet aan denk?
Oh, dat heb ik allemaal alquote:Op zondag 1 februari 2009 22:03 schreef sigme het volgende:
[..]
En niet aan de kant van je werk beginnen, maar aan de kant van het huishouden?
Moestuintje, kruidentuin, kan dat niet?
Hier nog eentje.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:03 schreef Laureline het volgende:
Je moet wel uitkijken niet al te chemisch weer terug te komen Kwak! En het water loopt me in de mond bij die opsomming van Jelly Beans, chocola en Fanta. Mis alleen nog wat Twister Fries. God, ik ben echt nog 6 jaar.
Springer heb ik nog nooit gelezen (geloof ik, even naar de boekenkast zoquote:Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Springer! WF Hermans! Couperus! Niet echt obscuur, maar goed.
Goed idee! Daarvan heb ik nog nooit wat gelezen (geloof ik). Hier zijn toch nog meer veellezers? Onthouden jullie alles wat jullie lezen? Iedere titel, naam van de hoofdpersoon ed?quote:
Teheran, een zwanezang, Zaken overzee, Bougainville, Tabee, New York (die staat echt op iedere Kringloopplank, boekenweekgeschenk..of was dat Sterremeer?), Quissama, Bandoeng-Bandoeng...quote:Op zondag 1 februari 2009 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Springer heb ik nog nooit gelezen (geloof ik, even naar de boekenkast zoNoem eens wat titels?)
WF Hermans is een goed idee, daar heb ik ook al veel van.
Couperus kom ik slecht doorheen
geen idee ken heel die Louis niet, ken alleen Louis van Gaalquote:Op zondag 1 februari 2009 22:11 schreef Muis006 het volgende:
Howdy! Ik heb een vraagje.
Mijn moeder is binnenkort jarig en had het er vandaag over dat ze de documentaires van Louis Theroux geweldig vindt. Bij bol en van Leest hebben ze echter alleen een best of...dvd. Weten jullie toevallig of ik ergens aan dvd's van documentaires kan komen?
Nee, ik onthoud eigenlijk in vage lijnen het verhaal, de sfeer. Als ik het boek weer opensla herinner ik het me wel weer meteen. En sommige verhalen/boeken moet ik ieder jaar weer even lezenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed idee! Daarvan heb ik nog nooit wat gelezen (geloof ik). Hier zijn toch nog meer veellezers? Onthouden jullie alles wat jullie lezen? Iedere titel, naam van de hoofdpersoon ed?
http://www.beslist.nl/dvd(...)roux_Collection.htmlquote:Op zondag 1 februari 2009 22:11 schreef Muis006 het volgende:
Howdy! Ik heb een vraagje.
Mijn moeder is binnenkort jarig en had het er vandaag over dat ze de documentaires van Louis Theroux geweldig vindt. Bij bol en van Leest hebben ze echter alleen een best of...dvd. Weten jullie toevallig of ik ergens aan dvd's van documentaires kan komen?
ik vind mezelf absoluut niet zielig!!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kappen inderdaad met zelfmedelijden hebben. Ik kan soms zo "jaloers" zijn op jouw leven en jij vindt jezelf zielig
Hmm ja dat is dezelfde als bij van Leest enzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/dvd(...)roux_Collection.html
Is dit wat?
@ Laureline: Ik heb Springer toch gelezen! Bougainville staat hier in de kast. New York zie ik echt nooit in de kringloopwinkels waar ik kom.
K kijk vandeweek ff terug dus zal het je dan zeggen!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
Er was net een liedje bij Paul de Leeuw waar ik acuut blij van werd.
Iemand toevallig gehoord hoe die meneer heette die het zong? Theo nogwat?
Ohja, het bureau (Voskuil toch?) . Goed idee. Jammer alleen dat de boeken vaak nog te duur zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:22 schreef kwakveense het volgende:
vestdijk! de koperen tuin
en het bureau, de hele serie, die wil ik nog eens lezen, vergeet altijd wie de schrijver is...
A.F.Th.
ik meot nog zoveel nederlands lezen... eerst maar eens mn kast uitlezen, alles wat er nog staat...
wrijf het er nog ff in ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef kwakveense het volgende:
en ik ga vanaond integreren met mijn huisgenoten: we gaan samen de super bowl kijken, met mijn chemische snoep op tafel.
Leuk! Veel plezier!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef kwakveense het volgende:
en ik ga vanaond integreren met mijn huisgenoten: we gaan samen de super bowl kijken, met mijn chemische snoep op tafel.
ISBN nummer?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben begonnen met te lezen in een boek over de revolutie die Fortuyn begon maar das best lastig!
Super Bowl Sundayquote:Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef kwakveense het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar een Theo met goede liedjes is Theo Nijland. Hoewel, van die liedjes wordt je meestal droef.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
quote:
Elschot, Louis Couperus. Moet het Nederlands zijn?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw projectje: in een zo kort mogelijke periode alle boeken van een bepaalde schrijver lezen, maar ik mag de boeken alleen tweedehands kopen én niet meer dan gemiddeld ¤ 2,50 per boek betalen (laatste een hele stapel ingekocht voor ¤ 0,25 per stuk)
Ben nu bezig met alle Leon de Winter. Jan Wolkers heb ik al helemaal "uit". Heeft iemand nog een idee voor een andere schrijver waarvan veel tweedehands boeken te vinden zijn maar waarvan de boeken ook nog leesbaar zijn? Ik zit te denken aan Reve, Mulisch, Marnix Gijssen, Tessa de Loo, Zwagerman... Daarvan heb ik al het nodige in de kast staan (en nog wel meer ook). Zijn er nog leuke obscure auteurs waar ik nu even niet aan denk?
90-290-7276-8quote:Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
ISBN nummer?
Die wil ik ook wel lezen.
Nou omdat je het zo uitlegdquote:Op zondag 1 februari 2009 22:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik bedoelde dat ik t dus niet helemaal alleen ga opvreten, das positief!
Ze leest wel mee dus pas opquote:Op zondag 1 februari 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
SHE is er niet; een goede reden om amandelmeringues, bedropen mt pure chocolade, te eten als toetje
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Kijken jullie ook allemaal dat dingest met de mama van Vivi vanavond, trouwens?
Ik ga na Flodder naar bed maar kijk hem cker ff terug!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Kijken jullie ook allemaal dat dingest met de mama van Vivi vanavond, trouwens?
Ja! Ja! Nijland! Een grijzige meneer met een leuk hoofd.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar een Theo met goede liedjes is Theo Nijland. Hoewel, van die liedjes wordt je meestal droef.
En Tink: dan was het Sterremeer, dat boekenweekgeschenk! Tabee, New York is alleen even dun
Ok, dan rest de kant van het geld.. Minder geld nodig hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik allemaal alEn als er een nieuwe boom/struik geplant wordt is dat al-tijd een fruitboom/struik.
Alleen de beestjes, die hebben we niet. Wel konijnen,maar die zijn níet voor de pan, maar hebben we uit educatieve doeleinden.
Heb je een huur- of een koophuis?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dan rest de kant van het geld.. Minder geld nodig hebben.
Wij (2 volwassenen, 2 katten, 7 schapen, 9 kippen) leven nu van 1200,- p/mnd. Met mobieltjes, auto & internet.
Ik bedoel niet de gewone OV maar dat Chiphoerending uit R'dam, zie OP!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm with you; het OV in Nederland is prima en de OV-jaarkaart voor studenten is echt luxe!
Lekker! Welk recept gebruik je? En maak je ook soda bread?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga van de week Irish Stew maken heb ik net bedacht!
oewh!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga van de week Irish Stew maken heb ik net bedacht!
Ik heb een tijd gelee het recept van mijn vader in dat CUL topic gezetquote:Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oewh!
heb je nog een goed recept? Het recept wat ik vorige keer gebruikte was goed, maar niet briljant
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Flodder blijft zo f*cking grappig of ligt dat aan mij?
Ik heb Nederland 2 op maar ze schieten niet op met die Ster!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Wat zit er nog voor lekkers in de koelkast Co? Eitje? Crackertje?
Oh voor degenen die gaan kijken en niet weten hoe Viev d'r moeder er uit ziet:
Het is een hele knappe vrouw met heel donker haar.
ik zag 'rquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Zag je d'r Muis? Ze zat al in het voorstukje!
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Zag je d'r Muis? Ze zat al in het voorstukje!
2x boterhammen met kaas, ui en ketchup onder de grill as we speak!!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
En Paul dr doorheen "Ja maar jij bent homo, hoe kan je nou zeggen dat je van HAAR houdt"quote:Op zondag 1 februari 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
Vief lijkt heel erg op d'r! Ik zag het gelijk nog voordat ik je post lasquote:Op zondag 1 februari 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Hahaha ik ook!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik zit nu echt op d'r wangen te letten omdat ze zelf vond dat ze teveel rouge op d'r wangen had bij de strandscene
Ik geloof het wel ja, op haar Hyves staan ook foto's van vroeger en daar is het volgens mij ook zo donker!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Heeft ze dat mooie zwarte haar van zichzelf
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die stem is precies Viev! En die manier van praten!![]()
Zo'n mooi hoog frêle stemmetje!
nu wil ik ook whiskeyquote:Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Anders gaan jullie even gezellig met z'n allen TV kijken
* ColdFeet slingert DVD aan en pakt een fles whisky
Adorable!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het wel ja, op haar Hyves staan ook foto's van vroeger en daar is het volgens mij ook zo donker!
Wat was het dan? Ik heb het laatste stukje gemist wegens overmatig snotterenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Oh. Ik zat er dus naast met de engel
Ik krijg er wel een enorme brok van in mijn keel als ik naar haar kijk en luister.
Ik wou net vragen of er nog meer over Zaria komt? Want dat vond ik heel mooi en interessant om te zien, maar ik moet ook een beetje op tijd gaan slapen omdat ik morgen weer eens naar A'dam moet.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik ga het nu ook weer af zetten, Zaria was interessant, maar de rest van het programma boeit mij ook niet.
Die man was 'Liefde' (als ik goed geluisterd heb tussen de opkomende snotters doorquote:Op zondag 1 februari 2009 23:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat was het dan? Ik heb het laatste stukje gemist wegens overmatig snotteren.
Donker haar is van d'r zelf ja, althans, nu niet meer, maar was altijd wel precies die kleur.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Viev, doe die knapperd een dikke zoen!
En ik vond het wel meevallen met de rouge, potdomme, wat een beauty!
Is het donkere haar nou van haar zelf?
Ik vond die dromendokter maar een beetje een droplul
Bwahahaha!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:52 schreef conleche het volgende:
ja zag je het. Die Fred!!Ik zou je toch wille versoeke om te tolerere dat ik 1 keer in de week.......
Ik hoor het hem zeggen!!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahaha!
Heer G zat hier: 'Wat is dát nou voor een wijf joh???'.
Jij kent je moeder natuurlijk beter dan ikquote:Op zondag 1 februari 2009 23:43 schreef Vivi het volgende:
Wat zijn jullie lief! Ik heb al jullie opmerkingen net voorgelezen aan moeders en ze zit te glunderen hoor! (Oh, en Elies, een komediant is ze wel hoor, zo nu en dan![]()
Maar wél een hele vermakelijke iid
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCHANDALIG! Ik heb ook wel eens half uur stil gestaan met een tram omdat er een raam in gegooid was en de conducteur geslagen was dus ze wouden niet meer verder rijden en achterin het voertuig sloppte die gasten de boel yerwijl ik en paar andere reizigers voorin waren gaan zitten en samen met die 2 RETers op de politie wachten!
Suc6quote:Op maandag 2 februari 2009 07:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, deze week is de week van het keihard solliciteren (voor wie het niet hebben gelezen, ik ben plotsklaps werkeloos geworden). Ik heb vorige week weinig kunnen doen ivm. voorbereiding zwaar tentamen.
Succes Cinnamonquote:Op maandag 2 februari 2009 07:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, deze week is de week van het keihard solliciteren
Hehehehe, herkenbaar!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb eenik ben fucking lelijk, dik en kansloos
dag
ik wil meer koffie
ja, die had ik gisteren aanquote:Op maandag 2 februari 2009 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehe, herkenbaar!
Doe voor de lol eens een broek aan van je "dikke" periode. Dan valt het ineens wel weer meer.![]()
Wrijf het er ff inquote:Op maandag 2 februari 2009 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vik! Goed dat je weer thuis bent![]()
Cinnamon veel succes met solliciteren!
En de rest van de dingen heb ik niet bijgelezen![]()
Vandaag ga ik naar de psych en dat is eng
Oh en we hebben gisteren een cake gemaakt die is erg lekker
[quote] en heb benjamin button gezien, dat was een mooie film![]()
Oew! En is het Bollywood of is het een film die speelt in India?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
jaaaaaa
Slumdog Millionaire! Die moet ik ook nog zien! Voorstukje van gehad bijMilk
en wilde 'm meteen zien
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8831084&md5=8a41bffcd900de19de21c92f7dadeee2quote:Op maandag 2 februari 2009 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sugar! Lekker wijf!. (Waar heb je dat vestje vandaan?)
Cinnamon, succes met solliciteren! Ik hoop dat je snel beet hebt. En staat de mama van Viev al op uitzendinggemist? Ik ben erg nieuwsgierig nu natuurlijk.
Ik heb 't vorige topic niet bijgelezen, dus sorry als ik dingen mis! Gister lekker een dagje bij m'n ouders geweest, was gezellig. Ik had een taartje gemaakt en die vonden ze heel leuk en lekker.
Da's gek, hier wel.quote:
quote:
Dank je wel!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8831084&md5=8a41bffcd900de19de21c92f7dadeee2
Prachtig.
Nee, want eerst moet het uitwendige deel worden aangesloten. Dat gebeurt over 6 weken, als de wond geheeld isquote:Op maandag 2 februari 2009 10:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen! Hier valt het nog mee, voor een maandagochtend.
Viking, wat fijn dat je weer thuis bent!Misschien een domme vraag maar kun je nu ook al beter horen?
Oja logisch, dat had ik even gemist. Nouja, de operatie zit er in elk geval op.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want eerst moet het uitwendige deel worden aangesloten. Dat gebeurt over 6 weken, als de wond geheeld is.
Hier sluit ik me bij aan, beter kan ik het toch niet omschrijven.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nu aan het kijken, wat een lieve, prachtige, slimme vrouw, de moeder van Viev.
Kim, wat zeg je dat mooi. Ik sluit me daarbij aan!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef k_i_m het volgende:
Vief, ik vind het heel bijzonder om toch je moeder ontmoet te hebben, ook al is het dan via een niet gebruikelijke weg.
Hier kruipt de tijd ookquote:
Gewandeld.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een hoop gelopen (of gerend?) vergeetmewelletje! Heel goed
Ja, ik zou ook kunnen gaan opruimen en schoonmaken, maar daar heb ik dus echt geen fluit zin inquote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef conleche het volgende:
Ik ben vrij vandaag! Heb heerlijk uitgeslapen, moet er nu even uit om ontbijt te kopen en dan ga ik mijn huisje opruimen en schoonmaken met de muziek keihard aan en daarna ga ik om half 6 een uurtje trainen. Zie hier de planning voor mijn niet zo heel spannende, edoch knusse dag.
*uitslapen=eigenlijk in bed liggen lezen tot nog toe
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Sneeuwt het al ergens trouwens?
Hoe bedoel je precies? Regelafstand of iets anders?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoiWeet iemand toevallig onder welk tabblad je de regelopmaak in Word kan instellen? Ik kom er niet uit
De regelafstand van een bestaande tekst in een document. Die staat helemaal door de war nu en ik word er gallisch vanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Regelafstand of iets anders?
En hier geen sneeuw overigens
quote:
Onder opmaak > alinea of opmaak > opmaakprofiel? Misschien ook bestand > pagina-instellingenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoiWeet iemand toevallig onder welk tabblad je de regelopmaak in Word kan instellen? Ik kom er niet uit
office 2007?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat ik doe als ik er niet uitkomt is gewoon alles selecteren, naar platte tekst converteren en dan weer plakken in een nieuw document.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik gebruik open office... En als ik een tekst selecteer en de regelafstand op enkel zet, ziet de tekst er alsnog anders uit dan de tekst zoals ik m wilEn mn huis-tuin- en keuken nerd en documentenaanpasser is niet bereikbaar nu
Ja dat ben ik nu aan t doen. Moet nu wel hele opmaak weer aanpassenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik doe als ik er niet uitkomt is gewoon alles selecteren, naar platte tekst converteren en dan weer plakken in een nieuw document.
Bij mijn vorige werkgever gaf ik het altijd gefrustreerd aan een collega als het niet lukte!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat ben ik nu aan t doen. Moet nu wel hele opmaak weer aanpassen
Had je het na de eerste keer dan niet beter na 5 minuten al aan je collega kunnen geven? Iedere keer 3 uur tieren, terwijl hij het in 5 minuten fikst is ook wel weer zo watquote:Op maandag 2 februari 2009 12:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever gaf ik het altijd gefrustreerd aan een collega als het niet lukte!Die ging het dan voor me doen en had het binnen 5 minuten voor elkaar!
Dat was overigens wel nadat ik al 3 uur zat te vloeken en tieren achter mijn pc.
Dankzij Lienekien, astuu Ewelina!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's gek, hier wel.
www.uitzendinggemist.nl en dan bij de d van 'de dromendokter' (eerste pagina).
Dat is ook een punt.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je het na de eerste keer dan niet beter na 5 minuten al aan je collega kunnen geven? Iedere keer 3 uur tieren, terwijl hij het in 5 minuten fikst is ook wel weer zo wat.
Als ik het te ingewikkeld vind worden laat ik het door Mark doen. Die heeft ook de foto's op m'n weblog voor me geresized.
Als je er niet uit komt, mag je het ook naar mij toe mailen hoor. Kijk ik er even naar.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier is niemand om tegen te tieren en vloekenJa, mama en mn knuffelbeest maar die kunnen allebei ook niet helpen. Dan maar op de moeilijke manier *zucht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leintje, is openen in google docs een idee? Die is lekker eenvoudig en vaak wel goed.Prrrrr
Moet je even op dat linkje van haar weblog klikken.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar? Ik heb geen foto gezien.
Dat van de mama van Vivi wist ik niet. Misschien vind ik van de week tijd om op uitzending gemist te kijken.
En SugarWat ga jij hard! Je ziet er mooi uit hoor.
Dan hou je ook van Pirandello! Vijf personages op zoek naar een auteur, en zo.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef kwakveense het volgende:
ik was dol op ionesco, franse toneelstukken (rhinoceros en la cantatrice chauve)
De zwembadpas!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan hou je ook van Pirandello! Vijf personages op zoek naar een auteur, en zo.
En Tink, ik krijg de hele tijd nog ideeën (en herinneringen van mijn boekenLegerdesHeils/Vlooienmarkttochten toen ik nog studeerde) voor je project: Bordewijk natuurlijk, en de Russen: Nabokov, Gogol, Dostojevski, Tolstoi...moet ook makkelijk te vinden zijn, is dacht ik niet meer zo hip. En Theo Thijssen!
Nou, ik moet zeggen dat ik hem best wel cute vind, eigenlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 14:18 schreef Vivi het volgende:
Vik, heeft MCArmy je nog steeds niet bekeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |