Hehehehe, herkenbaar!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb eenik ben fucking lelijk, dik en kansloos
dag
ik wil meer koffie
ja, die had ik gisteren aanquote:Op maandag 2 februari 2009 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehe, herkenbaar!
Doe voor de lol eens een broek aan van je "dikke" periode. Dan valt het ineens wel weer meer.![]()
Wrijf het er ff inquote:Op maandag 2 februari 2009 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vik! Goed dat je weer thuis bent![]()
Cinnamon veel succes met solliciteren!
En de rest van de dingen heb ik niet bijgelezen![]()
Vandaag ga ik naar de psych en dat is eng
Oh en we hebben gisteren een cake gemaakt die is erg lekker
[quote] en heb benjamin button gezien, dat was een mooie film![]()
Oew! En is het Bollywood of is het een film die speelt in India?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
jaaaaaa
Slumdog Millionaire! Die moet ik ook nog zien! Voorstukje van gehad bijMilk
en wilde 'm meteen zien
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8831084&md5=8a41bffcd900de19de21c92f7dadeee2quote:Op maandag 2 februari 2009 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sugar! Lekker wijf!. (Waar heb je dat vestje vandaan?)
Cinnamon, succes met solliciteren! Ik hoop dat je snel beet hebt. En staat de mama van Viev al op uitzendinggemist? Ik ben erg nieuwsgierig nu natuurlijk.
Ik heb 't vorige topic niet bijgelezen, dus sorry als ik dingen mis! Gister lekker een dagje bij m'n ouders geweest, was gezellig. Ik had een taartje gemaakt en die vonden ze heel leuk en lekker.
Da's gek, hier wel.quote:
quote:
Dank je wel!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8831084&md5=8a41bffcd900de19de21c92f7dadeee2
Prachtig.
Nee, want eerst moet het uitwendige deel worden aangesloten. Dat gebeurt over 6 weken, als de wond geheeld isquote:Op maandag 2 februari 2009 10:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen! Hier valt het nog mee, voor een maandagochtend.
Viking, wat fijn dat je weer thuis bent!Misschien een domme vraag maar kun je nu ook al beter horen?
Oja logisch, dat had ik even gemist. Nouja, de operatie zit er in elk geval op.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want eerst moet het uitwendige deel worden aangesloten. Dat gebeurt over 6 weken, als de wond geheeld is.
Hier sluit ik me bij aan, beter kan ik het toch niet omschrijven.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nu aan het kijken, wat een lieve, prachtige, slimme vrouw, de moeder van Viev.
Kim, wat zeg je dat mooi. Ik sluit me daarbij aan!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef k_i_m het volgende:
Vief, ik vind het heel bijzonder om toch je moeder ontmoet te hebben, ook al is het dan via een niet gebruikelijke weg.
Hier kruipt de tijd ookquote:
Gewandeld.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een hoop gelopen (of gerend?) vergeetmewelletje! Heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |