Adorable!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het wel ja, op haar Hyves staan ook foto's van vroeger en daar is het volgens mij ook zo donker!
Wat was het dan? Ik heb het laatste stukje gemist wegens overmatig snotterenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Oh. Ik zat er dus naast met de engel
Ik krijg er wel een enorme brok van in mijn keel als ik naar haar kijk en luister.
Ik wou net vragen of er nog meer over Zaria komt? Want dat vond ik heel mooi en interessant om te zien, maar ik moet ook een beetje op tijd gaan slapen omdat ik morgen weer eens naar A'dam moet.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik ga het nu ook weer af zetten, Zaria was interessant, maar de rest van het programma boeit mij ook niet.
Die man was 'Liefde' (als ik goed geluisterd heb tussen de opkomende snotters doorquote:Op zondag 1 februari 2009 23:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat was het dan? Ik heb het laatste stukje gemist wegens overmatig snotteren.
Donker haar is van d'r zelf ja, althans, nu niet meer, maar was altijd wel precies die kleur.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Viev, doe die knapperd een dikke zoen!
En ik vond het wel meevallen met de rouge, potdomme, wat een beauty!
Is het donkere haar nou van haar zelf?
Ik vond die dromendokter maar een beetje een droplul
Bwahahaha!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:52 schreef conleche het volgende:
ja zag je het. Die Fred!!Ik zou je toch wille versoeke om te tolerere dat ik 1 keer in de week.......
Ik hoor het hem zeggen!!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahaha!
Heer G zat hier: 'Wat is dát nou voor een wijf joh???'.
Jij kent je moeder natuurlijk beter dan ikquote:Op zondag 1 februari 2009 23:43 schreef Vivi het volgende:
Wat zijn jullie lief! Ik heb al jullie opmerkingen net voorgelezen aan moeders en ze zit te glunderen hoor! (Oh, en Elies, een komediant is ze wel hoor, zo nu en dan![]()
Maar wél een hele vermakelijke iid
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCHANDALIG! Ik heb ook wel eens half uur stil gestaan met een tram omdat er een raam in gegooid was en de conducteur geslagen was dus ze wouden niet meer verder rijden en achterin het voertuig sloppte die gasten de boel yerwijl ik en paar andere reizigers voorin waren gaan zitten en samen met die 2 RETers op de politie wachten!
Suc6quote:Op maandag 2 februari 2009 07:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, deze week is de week van het keihard solliciteren (voor wie het niet hebben gelezen, ik ben plotsklaps werkeloos geworden). Ik heb vorige week weinig kunnen doen ivm. voorbereiding zwaar tentamen.
Succes Cinnamonquote:Op maandag 2 februari 2009 07:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, deze week is de week van het keihard solliciteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |