abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 18:38:24 #201
163650 Greys
pi_65631613
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja dan faal je in het nakomen van je voornemen / belofte. Dat maakt niet jouw hele persoon tot een faler .

Je bent niet plotseling getransformeerd tot mislukkeling die de wereld tot last is .
Zo voelt het vandaag wel
En ik kan het niet verklaren! Dipper dan dip, hoppa, ineens! Niet te geloven gewoon.
Is 14 dagen het dieptepunt qua stoppen met roken ofzo? De tranen prikken me de hele dag al achter de ogen en er is geen énkele reden toe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65631616
Nou, ik kwam om 12 uur uit bed rollen en zit sindsdien in mijn pyjama op de bank, gewoon omdat ik van mezelf moet gaan sporten voordat ik ga douchen FAIL
En ik heb net snoepjes gegeten en nu zie ik dat sigme karren paardemest heeft weggeschept en nu voel ik me helemaal een lambal

Ajuus, ik ga buikspieroefeningen doen
pi_65631634
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Een dagje? Ik neem me voor om te gaan hardlopen, ik beloof het Dipkip dat ik meedoe en direct de eerste keer ga ik al niet! Da's falen in mijn ogen. Punt.
Ik vind je geen faler . Dan zou ik mezelf ook een faler moeten noemen en dat doe ik ook niet (op dit moment). Maar jezelf een faler vinden, maakt het niet makkelijker. Je krijgt dan de neiging jezelf gelijk te geven. Daarbij, beginnen met een goede gewoonte is moeilijk. Zeker hardlopen, in de winter.

Als het je echt zo hoog zit: het is pas 7 uur, ga NU hardlopen. Heer G kan je niet verbieden naar buiten te gaan. En als ie vindt dat je niet alleen in het donker mag, gaat ie maar mooi mee op de fiets.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 1 februari 2009 @ 18:39:12 #204
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65631638
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:26 schreef Laureline het volgende:

[..]

Allemaal belegd met Tevredenheid?
nee 4 met tonijnsalade en 6 met krabsalade

Luie flikker? Soms
  zondag 1 februari 2009 @ 18:39:32 #205
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65631645
*knuf* Greys.

Je kan vanavond nog, als je per se wil. En anders ga je flink met meneer G, dat is ook calorieën verbranden!
Prrrrr
pi_65631649
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Heer G ligt in bad, de beesten slapen en ik weet gewoon echt ff niet waar ik nou met mezelf naar toe moet.
Ga een endje rennen. Of wandelen. Lekker warme kleren aan, buiten boos stappen, opgefrist met helder & koud hoofd weer terug.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65631672
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

nee 4 met tonijnsalade en 6 met krabsalade

Luie flikker? Soms
Oh ja en die zijn calorievrij
  zondag 1 februari 2009 @ 18:41:54 #208
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65631696
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, wees eens niet zo streng voor jezelf!
Geef jezelf eens commentaar zoals je mij of iemand anders in dit topic zou becommentarieren als diegene besloot een dagje sporten over te slaan, gewoon omdat het koud is en je je rot voelt?
Nou, nou?
Wat zij ^^zegt

Miss G, wil je even op schoot en uithuilen?

Ow, enne, spuug ff in MrG z'n bad
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65631720
quote:
Eerlijk, CF? Als iemand direct de eerste keer al niet zou gaan zou ik dat behoorlijk gebrek aan ruggengraat vinden. Dat zou ik echter niet willen/durven zeggen, dus dan zou ik gewoon niets zeggen. Als het een ander dan ik zelf betrof in dit topic dus. Het is de hele week nog koud, dus dat betekent dat ik de hele week niet ga en gewoon weer een pond of 3 à 4 ga aankomen deze week.

Zelfs mijn voornemen om niet meer te posten met dit rothumeur hou ik me niet aan
Heer G ligt in bad, de beesten slapen en ik weet gewoon echt ff niet waar ik nou met mezelf naar toe moet.
Greyzor, je HOEFT niet per se te gaan hardlopen, he. Misschien moet je eerst eens - aardig voor jezelf - een paar keer lekker yoga'en, als je dat fijn vindt.
Je bent nog maar net gestopt met roken en hebt nu even een kutdag. Zet de laptop uit, ga TV-kijken, zet een pot thee en bekijk de wereld morgen eens opnieuw, joh

Ik heb vandeweek mijn meneer de oren van zn kop gezeurd of ie me met de auto naar spinning wilde brengen, omdat ik geen zin had, en geen zin om op de fiets te gaan Hij heeft me echt de deur uit moeten schoppen. Wat dat betreft tref jij het, jouw meneer is niet zo streng
  zondag 1 februari 2009 @ 18:43:13 #210
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65631732
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ja en die zijn calorievrij
bij mij wel dat zie je toch Moet ff uitvogelen hoe die site precies werkt!

Greys wees eens niet zo streng voor jezelf maar ik snap je wel

Godsamme mn wii leeftijd is 78 FAIL!
pi_65631747
quote:
Eerlijk, CF? Als iemand direct de eerste keer al niet zou gaan zou ik dat behoorlijk gebrek aan ruggengraat vinden. Dat zou ik echter niet willen/durven zeggen, dus dan zou ik gewoon niets zeggen. Als het een ander dan ik zelf betrof in dit topic dus. Het is de hele week nog koud, dus dat betekent dat ik de hele week niet ga en gewoon weer een pond of 3 à 4 ga aankomen deze week.

Zelfs mijn voornemen om niet meer te posten met dit rothumeur hou ik me niet aan

Je hoeft het ook niet allemaal tegelijkertijd goed te doen. Niet roken is ook gewoon al een hele stap en of je nou vandaag of over een week begint met hardlopen, dat maakt op de langere termijn toch helemaal niets uit.
Dan kan je mss inderdaad beter beginnen op een dag waarop het zonnetje schijnt en het dus léuk is om naar buiten te gaan. (Ik zou nou ook nooit zijn gaan rennen Het waait hard en het is snijdend koud)
Ik weet dat ik m''n uitspraak van daarstraks nou tegenspreek, maar bij mij werkt het wél om een beetje bozig te gaan rennen. Dan ben ik wat harder voor mezelf. Ik luister eigenlijk ook veel liever naar wat rauwere schreeuwliedjes dan, maar goed, dan heb je Evy er niet bij

Oh, je moet dit trouwens idd niet opvatten als "als je hardloopt doe je het goed"
pi_65631830
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Zo voelt het vandaag wel
En ik kan het niet verklaren! Dipper dan dip, hoppa, ineens! Niet te geloven gewoon.
Is 14 dagen het dieptepunt qua stoppen met roken ofzo? De tranen prikken me de hele dag al achter de ogen en er is geen énkele reden toe.
Hmm. Nou, stoppen met roken is niet misselijk, en ik weet niet of je hormonaal ook nog schommelt, maar als je je flink klote voelt, voel je je flink klote. Maar het maakt je geen mislukt mens. Integendeel.

Het is godvergeten koud. Ik ben ook niet gaan rennen. Sowieso, als mijn lief om welke reden dan ook niet meegaat, ga ik mooi niet hoor. Niet uit angst, gewoon uit luiheid. Als ik alleen moest rennen was ik uberhaupt nooit begonnen aan les 1

Kortom: ik ben bijzonder onder de indruk van het idee alleen al van al die dames hier die maar gewoon in hun uppie uit henzelf de motivatie halen om iets vermoeiends en saais als hardlopen (denken te gaan) doen.

En jij gaat vast wel lopen, als ik je een beetje goed inschat. Niet vandaag. Soit.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65631951
quote:

Moppieschattiepoeppielieffie. Ik snap dat je je onwijs kut voelt en daar heb je een goede reden voor en er is niks mis met een baaldag. Sowieso vind ik het bullshit dat je het over een belofte aan mij hebt aangezien het puur toeval is dat we op dezelfde dag zouden beginnen en ik net zo veel kans op FAIL had als jij. Het maakt mij werkelijk niet uit of je wel of niet bent gegaan, ik vind het naar voor jou dat je baalt, that's all.

Maar je moet jezelf nu wel een halt toeroepen. Vandaag is kut en misschien ga je nog wel wandelen en misschien niet, maakt allemaal niet uit. Maar ga nu niet jezelf alvast inpraten dat je de hele week niet gaat. Morgen is weer een nieuwe dag en dan kunnen dingen anders voelen als je er voor openstaat. Als je je nu al voorneemt dat de rest van de week kou genoeg reden is om niet te gaan, dan ga je niet. Hou het gewoon bij 'vandaag is het niet gelukt' en daarmee klaar. Morgen weer een dag, misschien kom je aan, misschien val je af, misschien ga je lopen en misschien ook niet. Maar bekijk dat alsjeblieft morgen, want zo benadrukken dat het niet goed zal gaan is gewoon niet goed voor je
pi_65631969
Ach Greys, we laten hier toch allemaal steken vallen? Streef naar perfectie, maar wordt in vredesnaam nooit de perfectie in eigen persoon! staat er in Behoorlijk en Bekoorlijk

Als jij zin hebt de hele dag met sloffen aan op de bank te hangen en een enorme cake te eten, doe je dat gewoon. Ik heb laatst ook nog 4000 extra calorieën genuttigd met mijn meneer per persoon dus, hè!, en dat was heel gezellig! En nu begin ik weer met frisse moed. En jij morgen! Als die extra kilo's in 2 weken zijn gekomen, ben je ze ook binnen 2 weken weer kwijt, toch?

Anders laat je heer G de crosstrainer maar naar beneden sjouwen als hij uit bad komt. Dan ga je het eerste kwartier van de film erop. En dan kan hij meteen weer in bad.
  zondag 1 februari 2009 @ 18:54:35 #215
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65632056
AANGEPAST:

Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Tarwebrood 4 snee 335 kcal 1 3
• Krabsalade 2 voor 1 snee 172 kcal 2 15
• Tonijnsalade 2 voor 1 snee 172 kcal 2 15
• Tarwebrood 6 snee 502 kcal 1 5
• Krabsalade 4 voor 1 snee 344 kcal 3 30
Totaal aantal kcal. 1698 10 83
pi_65632090
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef Laureline het volgende:
Ach Greys, we laten hier toch allemaal steken vallen? Streef naar perfectie, maar wordt in vredesnaam nooit de perfectie in eigen persoon! staat er in Behoorlijk en Bekoorlijk

Als jij zin hebt de hele dag met sloffen aan op de bank te hangen en een enorme cake te eten, doe je dat gewoon. Ik heb laatst ook nog 4000 extra calorieën genuttigd met mijn meneer, en dat was heel gezellig! En nu begin ik weer met frisse moed. En jij morgen! Als die extra kilo's in 2 weken zijn gekomen, ben je ze ook binnen 2 weken weer kwijt, toch?

Anders laat je heer G de crosstrainer maar naar beneden sjouwen als hij uit bad komt. Dan ga je het eerste kwartier van de film erop. En dan kan hij meteen weer in bad.
Dat is niet eens een slecht idee!

Oh, ik ging sporten
pi_65632145
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is niet eens een slecht idee!

Oh, ik ging sporten
Ben je nou nog niet aan het sporten????
pi_65632227
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:57 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, ze is aan het lamballen.
De woordenschat die ik opdoe hier op Fok
pi_65632280
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:57 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ga al
pi_65632336
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Maria would be proud
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 1 februari 2009 @ 19:07:25 #221
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65632424
Ik ga eens voetbal kijken (ja alweer ) en eten tot later vanavond!
  zondag 1 februari 2009 @ 19:07:42 #222
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65632432
Greysje, je mag gerust in een dip zitten van mij hoor! Een flinke huilbui af en toe lucht alleen maar op. Ik doe het ook bijna tweewekelijks dus dat ie na 14 dagen de kop op komt steken vind ik alleen maar normaal! Dikke !

Oh en ik heb net shepherd's pie en sperziebonen op, en als toetje Brusselse appelen. En nu zit ik zo vol dat ik buikpijn heb
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65632527
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

www.caloriechecker.nl
en valtaf.nl schijnt er ook één te hebben.
Welkom!
Ja! Die gebruikte ik! Ik ga hem meteen invullen .

Edit: 1400 kcal so far, dus incl. mijn pizza van vanavond (hoewel ik denk dat dat nog best wat kan afwijken van een 'pizza met groente, groot'. Ik zal in iedergeval wel in het goede gebied zitten denk ik .

[ Bericht 21% gewijzigd door Quinazoline op 01-02-2009 19:21:08 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zondag 1 februari 2009 @ 19:13:22 #224
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65632604
Oh! Ik heb nog geen 1200 kC op mijn lijstje...dan ga ik lekker een bonbon bij mijn thee nemen!
Prrrrr
  zondag 1 februari 2009 @ 19:17:57 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65632730
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:18 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wat is nou jouw streven, qua kcal., om op gewicht te blijven? En op hoeveel zat je tijdens het afvallen?
Ik blijf het rare dingen vinden, die calorieën. Af en toe voelt het heel onlogisch. Vooral dat de nootjes, die ik erg gezond vond voelen, zo enorm aantikken, stoort me zeer
Ik heb geen vast aantal kcal dat ik wil eten, maar gemiddeld wil ik op ongeveer 1900 zitten. Gisteren heb ik ongeveer 4000 kcal gegeten, dus vandaag zou ik dan onder de 1500 willen blijven + sporten (wat dus niet is gelukt). Eigenlijk zit ik nooit lager dan 1400 kcal. Tijdens het afvallen zat ik meestal rond 1500 kcal, met uitschieters naar boven (1-2 keer per week uit eten).

En nootjes eet ik dus nauwelijks, precies vanwege de reden die jij aangeeft! Ik haal mijn vetten en eiwitten uit andere voedingsstoffen, zoals kwark, yoghurt en vis.

En gezond hoeft overigens niet gelijk te staan aan calorie-arm hè? Vroeger was het eerder andersom
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 19:21:21 #226
163650 Greys
pi_65632826
Jullie zijn allemaal enorme lieve schatten. Lafjoe all!

Heb de pyamabroek maar aangetrokken en de dikke sokken.
Nu even eten maken. Shoarma Past wel bij deze dag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 februari 2009 @ 19:24:49 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65632922
Kan me goed voorstellen dat je niet bent gaan rennen Greys. Ik wou wandelend mijn kind naar een vriendje brengen,maar heb in plaats daarvan de auto gepakt. Dát is pas triest, omdat het hemelsbreed nog geen 2 km weg is Lui en nog slecht voor het milieu bovendien

Daarentegen ben ik nu al (met pauzes) een half uurtje aan het boxen tegen de wii, en dat is ook sport . Eindelijk, na weken heb ik dat wii-ettertje met brilletje en glimlachje verslagen

En tot slot: dipjes zijn tof (zolang het geen depressies worden tenminste). Na een dipje geniet je veel meer van de (kleine) mooie dingen van het leven
  zondag 1 februari 2009 @ 19:26:25 #228
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65632960
en lekker gaan genieten van die shoarma Greys...

een baaldag moet kunnen zo op zijn tijd, en dan kan je er soms maar beter even een dagje aan toegeven.

maar je krijgt wel ff een enorme knuffel van me want ik ben wel trots op je!
al 2 weken!!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 1 februari 2009 @ 19:27:03 #229
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65632981
ik moest huilen toen ik deze pagina las en ik weet niet precies waarom!

ik zit nog in mn pyama (13.25 hier) en ik wacht tot mn broek uit de droger komt. dan ga ik douchen, en ik ga níet meer de deur uit vandaag. ik heb geen zin. en ik ga mezelf niet dwingen tot toeristisc gedrag als ik eigenlijk het liefste mn laptopje op schoot neem, en op de bank een film ga liggen kijken, met op de achtergrond superbowl sunday op tv t voelt genant, alsof ik elke vrije minuut in dit land echt moet benutten, maar t wil niet vandaag... k heb een snotneus, ik ben moe, en ik voel me gewoon kút dus ik doe t lekker niet....

das pas fail.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 1 februari 2009 @ 19:27:26 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65632994
De foto's op m'n blog zijn nu goed trouwens. Mark heeft ze even voor me geresized Verder is alles nu compleet. Wil alleen nog even wat informatieve links erop zetten voor CI-n00bs .

En bedankt voor de complimentjes .

@ Muis: Ik ben niet zenuwachtig voor de aansluiting. Nog niet, that is. Het duurt nog 6 weken, dus ik ga me daar een week van tevoren wel druk over maken. Eerst maar eens zorgen dat die wond goed geneest .

Ben benieuwd hoe het morgen met de kilo's staat . Heb dodag niks gegeten, maar dat heb ik vrijdag en gisteren wel weer gecompenseerd . At bovendien meer bij ontbijt en lunch dan thuis. Maar goed, m'n kop stond ook even niet naar afvallen natuurlijk. Komende week is alles weer normaal .

Oh en Viev: gefeliciteerd met Dean (leuke foto's trouwens ) en sterkte met je moeder .

Tevens een dikke kus voor Greys . Ik snap wel dat je jezelf een faler vindt en dat je nu baalt van jezelf (ik herken dat gevoel zó goed). Maar morgen ga je gewoon wél en dan trek je je niks aan van wat Heer G. zegt! .

En nu gaat de laptop uit, want je suis très fatigué . Morgen slaap ik net zo lang tot ik helemaal uitgerust ben en ik hoop dat ik dan ook minder dizzy ben .
Niet meer actief op Fok!
pi_65633013
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Slabakken is de ouderwetse uitdrukking voor de lijn trekken.

Beide toch een stuk leuker voor de slankjongejuffrouwen, nietwaar ?
pi_65633122

de goulash was nog best lekker
Ja doei.
  zondag 1 februari 2009 @ 19:59:19 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65633909
Ik heb Benjamin Button vanmiddag gezien, die was best leuk!
Ga zo maar eens opmaken voor de komende werkweek..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 1 februari 2009 @ 20:00:01 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65633933
kutfok
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 1 februari 2009 @ 20:12:02 #235
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65634341
Zo ben ik weer ff mn lijstje afmaken
  zondag 1 februari 2009 @ 20:15:01 #236
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65634440
Kusje voor Kwakje. Huilen mag het is ook wel heftig en spannend wat je aan het doen bent daar. Doe maar lekker cocoonen in je kamertje, lekker kletsen met huisgenoten misschien? Ik vind je stoer!
Prrrrr
  zondag 1 februari 2009 @ 20:20:05 #237
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65634637
Zo dames jullie mogen kritiek gaan leveren, schrik niet van mn lijstje: Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Tarwebrood 4 snee 335 kcal 1 3
• Krabsalade 2 voor 1 snee 172 kcal 2 15
• Tarwebrood 6 snee 502 kcal 1 5
• Krabsalade 4 voor 1 snee 344 kcal 3 30
• Aardappelen gekookt 3 opscheplepel 160 kcal 0 0
• Braadworst varkensvlees bereid 2 stukje 554 kcal 15 43
• Bonen sperzie- (diepvr) gekookt 3 opscheplepel 34 kcal 0 0
• Ice tea 2 glas 105 kcal 0 0
• Koffie zonder melk en met suiker 2 beker 80 kcal 0 0
• Thee met suiker 1 beker 40 kcal 0 0
• Kwarktaart 1 punt 262 kcal 8 13
Totaal aantal kcal. 2932 33 139

Jouw eten bevat vandaag ongeveer het gemiddelde aantal calorieën dat iemand als jij nodig heeft op een dag. Omdat je gewicht gezond is, is dat voor jou een goede hoeveelheid. Let er wel op dat je eten verder ook gezond is. Met de groen geschreven producten zit je goed. Zorg ook voor voldoende beweging. En blijf je gewicht regelmatig in de gaten houden.

Je eet te veel vet. Daardoor krijg je al snel te veel calorieën en verzadigd vet binnen. Om je gewicht op peil te houden, kun je beter minder vet gaan eten. Blijf wel je brood besmeren. Dat is belangrijk voor de vitamines.

Je kiest regelmatig producten met weinig verzadigd (=verkeerd) vet. Toch krijg je nog wat te veel verzadigd vet binnen. Wil je de kans op hart- en vaatziekten verder terugbrengen, neem dan vaker magere en halfvolle melkproducten, 20- of 30+-kaas, mager vlees en magere vleeswaren, margarine uit een kuipje, vloeibare margarine of olie. Let ook op dat je niet te veel vette extraatjes neemt, zoals chocolade, koek, gebak, snacks en zoutjes. Vaak zit daar veel verzadigd vet in. Op de Vetwijzer vind je gezondere alternatieven.
pi_65634688
TVP

voor Greys, kwak en Vivi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 1 februari 2009 @ 20:22:14 #239
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65634730
Je zou alternatieven kunnen zoeken voor de krab- en tonijnsalade (blikje tonijn, mayo light, smaakt bijna zelfde, minder vet), voor de worstjes (héél veel vet) en de kwarktaart. Daarnaast de thee en koffie zonder zuiker maar met zoetjes doen, scheelt al een hoop. Verder niks mis mee!
Prrrrr
  zondag 1 februari 2009 @ 20:23:24 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65634771
Tonijnsalade, krabsalade, braadworst ed. skippen en kiezen voor mager broodbeleg en mager vlees.
Dan ben je er al. Daarnaast natuurlijk veel meer groente eten.

Maar eerlijk gezegd heb ik een beetje het gevoel dat je ons "loopt te verappelen", zoals mijn kinderen zo mooi kunenn zeggen.
Wat vind je er zelf van? En wat zou volgens jou anders moeten?
  zondag 1 februari 2009 @ 20:23:38 #241
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65634783
dit kreeg ik als opvrolijkertje van het thuisfront

en deze...
  zondag 1 februari 2009 @ 20:25:26 #242
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65634867
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Tonijnsalade, krabsalade, braadworst ed. skippen en kiezen voor mager broodbeleg en mager vlees.
Dan ben je er al. Daarnaast natuurlijk veel meer groente eten.

Maar eerlijk gezegd heb ik een beetje het gevoel dat je ons "loopt te verappelen", zoals mijn kinderen zo mooi kunenn zeggen.
Wat vind je er zelf van? En wat zou volgens jou anders moeten?
Probleem zit er beetje in dat ik aan moet komen en dat men daar hier thuis qua eten niet echt aan mij werkt

Broodbeleg is wel mn eigen fout!
  zondag 1 februari 2009 @ 20:27:22 #243
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65634953
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:22 schreef mspoez het volgende:
Je zou alternatieven kunnen zoeken voor de krab- en tonijnsalade (blikje tonijn, mayo light, smaakt bijna zelfde, minder vet), voor de worstjes (héél veel vet) en de kwarktaart. Daarnaast de thee en koffie zonder zuiker maar met zoetjes doen, scheelt al een hoop. Verder niks mis mee!
kwarktaart was nog over van verjaardag van mn pa gisteren. Is ook niet dagelijk

Maar ga eens een maand proberen die checker in te vullen en dan te kijken hoe of wat!
pi_65634986
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Slabakken is de ouderwetse uitdrukking voor de lijn trekken.

Beide toch een stuk leuker voor de slankjongejuffrouwen, nietwaar ?
Lanterfanten of slampampen kan ook natuurlijk! Onze mini daarentegen noemt het toedelen.

Mijn lijstje vandaag:
O: frambozen magere yoghurt, grapefruitsap
T: geroosterde boterham gekookt ei
T: half uur rennen
L: 2 boterhammen pindakaas, kwark, bijna een ons nootjes (is nog niets eigenlijk, maar wel veeeeel kcal), mandarijn, halve appel
T: ham-augurkrolletjes, suikervrije dropjes
D: lamsfilet champignonsaus, knolselderijpuree, groene kool met reepjes bacon. En er is genoeg puree en groene kool over om morgen in de ovenschaal te doen met een korstje
T: citroenkwark, dropjes
  zondag 1 februari 2009 @ 20:29:51 #245
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65635051
Flodder 3 btw op tv
  zondag 1 februari 2009 @ 20:29:56 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65635054
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Probleem zit er beetje in dat ik aan moet komen en dat men daar hier thuis qua eten niet echt aan mij werkt

Je moet aankomen. Dat vergeet ik steeds! Kan je dan niet het beste juist veel koolhydraten en eiwitten eten en veel krachttraining doen? Aankomen is best moeilijk hè?
  zondag 1 februari 2009 @ 20:31:54 #247
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65635127
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je moet aankomen. Dat vergeet ik steeds! Kan je dan niet het beste juist veel koolhydraten en eiwitten eten en veel krachttraining doen? Aankomen is best moeilijk hè?
krachttraining is door die verkutte pacemaker niet goed te doen Ja aankomen op een verantwoordde manier is best vervelend.

Koolhydraten at ik altijd toen ik nog op mezelf woonde maarja hier thuis lusten ze het amper
pi_65635296
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb geen vast aantal kcal dat ik wil eten, maar gemiddeld wil ik op ongeveer 1900 zitten. Gisteren heb ik ongeveer 4000 kcal gegeten, dus vandaag zou ik dan onder de 1500 willen blijven + sporten (wat dus niet is gelukt). Eigenlijk zit ik nooit lager dan 1400 kcal. Tijdens het afvallen zat ik meestal rond 1500 kcal, met uitschieters naar boven (1-2 keer per week uit eten).

En nootjes eet ik dus nauwelijks, precies vanwege de reden die jij aangeeft! Ik haal mijn vetten en eiwitten uit andere voedingsstoffen, zoals kwark, yoghurt en vis.

En gezond hoeft overigens niet gelijk te staan aan calorie-arm hè? Vroeger was het eerder andersom
Ja, die 1500 probeer ik nu ook aan te houden. Ik ben redelijk zuivelverslaafd (magere kwark en yoghurt), en dol op vis, dus die eiwitten krijg ik toch wel binnen. Die nootjes zal ik dan maar laten staan, tot ik weer op gewicht moet blijven. Net als de wijntjes En 1 of 2 keer uitschieters naar boven kom ik ook wel op, met veel sociaal gedoe in een week. Maar ik ga wel proberen ze niet expres te 'nemen', want dan sla ik weer door.
  zondag 1 februari 2009 @ 20:37:06 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65635304
Ik heb ooit eens gelezen dat producten als mueslibollen, noten, vis ed heel goed zijn als je aan wilt komen. En dat je -net als bij het afvallen- vaker moet eten. Maar van aankomen heb ik echt geen verstand. Ja, wel hoe het op de ongezonde manier moet, maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel
pi_65635352
Als de caloriechecker klopt, zou je met een half pondje cashew/macademianoten per dag al een eind moeten komen! Het zit me wel dwars geloof ik, dat ik me nu ook al de nootjes moet ontzeggen
pi_65635384
Oh ja, de knolselderijpuree. Ik heb mij een knolselderij gekocht, heeft iemand een aanbevelenswaard recept?
  zondag 1 februari 2009 @ 20:39:56 #252
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65635387
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ooit eens gelezen dat producten als mueslibollen, noten, vis ed heel goed zijn als je aan wilt komen. En dat je -net als bij het afvallen- vaker moet eten. Maar van aankomen heb ik echt geen verstand. Ja, wel hoe het op de ongezonde manier moet, maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel
Zelfs op die toer lukte mij het niet. Je bedoeld toch het Burger King en McDonalds dieet?
  zondag 1 februari 2009 @ 20:42:12 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65635462
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:38 schreef Laureline het volgende:
Als de caloriechecker klopt, zou je met een half pondje cashew/macademianoten per dag al een eind moeten komen! Het zit me wel dwars geloof ik, dat ik me nu ook al de nootjes moet ontzeggen
Waarom neem je dan niet om de dag nootjes? De ene dag eet je bijv. veel groente en vlees maar geen koolhydraten en wél nootjes. En op de koolhydratendag laat je het vlees en de nootjes staan (soort van montignac zeg maar ) Of je let niet op de koolhydraten en vetten,maar gewoon op de kcal en neemt alleen nootjes als het "kan" zeg maar.
  zondag 1 februari 2009 @ 20:45:30 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65635571
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Zelfs op die toer lukte mij het niet. Je bedoeld toch het Burger King en McDonalds dieet?
Eh nee. Gewoon regelmatig koek en snoep eten. Niet letten op de kcal. Niet of nauwelijks sporten. Veel vettige sausjes bij je eten. Regelmatig een taart bakken en opeten. Je groente gratineren met kaas, eieren en slagroom. Toch regelmatig braadworst op het menu zetten. Een tweede of een derde biefstuk nemen. 10 boterhammen per dag eten...

Misschien heel gek, maar misschien moet je eens vragen aan iemand met veel overgewicht waar dat overgewicht precies vandaan komt. Misschien kan hij/zij je helpen aan tips waarvan jij ook zult aankomen.
  zondag 1 februari 2009 @ 20:46:27 #255
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65635606
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ohja jij moest juist dikker worden he?
Hm. Daar ben ik niet zo in thuis! (Afvallen weet ik theoretisch best van hoe het moet, alleen die praktijk he?)
Prrrrr
pi_65635655
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:39 schreef sigme het volgende:
Oh ja, de knolselderijpuree. Ik heb mij een knolselderij gekocht, heeft iemand een aanbevelenswaard recept?
Ik vind de puree 'puur' het lekkerst, dus niet met (aard)appelen erdoor. Gewoon in blokjes snijden, koken in water met beetje zout, afgieten en met zwarte peper en een beetje boter erdoor pureren. Evt nog kruiden die je lekker vindt erdoor: kaneel of nootmuskaat kan er ook bij. In plaats van boter kan je ook crème fraiche of room doen.

En dan nog een goddelijk stukje vlees met lekkere jus erbij

De dag erna wat over is in de oven doen, met andere (groente)kliekjes, en een korstje
  zondag 1 februari 2009 @ 20:49:31 #257
148689 Muis006
pi_65635733
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eh nee. Gewoon regelmatig koek en snoep eten. Niet letten op de kcal. Niet of nauwelijks sporten. Veel vettige sausjes bij je eten. Regelmatig een taart bakken en opeten. Je groente gratineren met kaas, eieren en slagroom. Toch regelmatig braadworst op het menu zetten. Een tweede of een derde biefstuk nemen. 10 boterhammen per dag eten...

Misschien heel gek, maar misschien moet je eens vragen aan iemand met veel overgewicht waar dat overgewicht precies vandaan komt. Misschien kan hij/zij je helpen aan tips waarvan jij ook zult aankomen.
Ieuw dat klinkt echt ranzig!

TJ, ik heb ook met ondergewicht te maken gehad en ben daar sinds een jaar of twee vanaf. Maar ik ben nog steeds een risicogevalletje: aankomen doe ik vrijwel niet, afvallen gaat super makkelijk. Ik denk dat ik vooral aangekomen ben omdat ik heupen kreeg toen ik de puberteit uit kwam... Ik heb dus helaas geen tips voor je om gezond aan te komen, maar een goed begin is om op te blijven letten dat je ongezonde dingen met veel cal niet vervangt door gezonde dingen met weinig cal. Zodra ik dat doe val ik 400 gram per dag af, en met afvallen ben je nog verder van huis.
pi_65635766
Bedje is verschoond, ik heb lekker lang onder de douche gestaan, heeerrrrlijk Lekker schoon in een schoon bedje

Mijn maffe lijstje van vandaag:

O: boterham hagelslag
T: 2 lollies
L: kommetje brinta
T: plakje ontbijtkoek
T: banaan
D: 2 kommen soep en wat stokbrood
T: 1 lollie

En nu zijn de lollies op
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 1 februari 2009 @ 20:50:44 #259
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65635784
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

die 10 boterhammen zit wel snor

Tja zal eens kijken of iemand me tips kan geven over snel en ongezond aankomen Maar Tink je wilt niet weten wat ik snoep de hele dag door. Althans toen ik en paar collega's nog snoep meenamen. Dat is wat minder nu andere het steeds opvroten en nooit wat meenamen!
pi_65635843
Greys: ik heb niet gesport
Ik bedacht: ik heb maandag t/m vrijdag iedere dag gesport, gisteren had ik flink spierpijn nog, en vandaag mag ik sporten, als ik echt zin heb Dus ben ik maar gaan douchen. Wat jij?
In plaats daarvan heb ik een paar potjes gesjoeld met de meneer (en gewonnen). Dat was veel leuker
pi_65635854
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Tja zal eens kijken of iemand me tips kan geven over snel en ongezond aankomen Maar Tink je wilt niet weten wat ik snoep de hele dag door. Althans toen ik en paar collega's nog snoep meenamen. Dat is wat minder nu andere het steeds opvroten en nooit wat meenamen!
Waar werk jij dat het normaal is dat anderen jouw snoep opeten terwijl jij dat niet goed vindt?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65635894
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik vind de puree 'puur' het lekkerst, dus niet met (aard)appelen erdoor. Gewoon in blokjes snijden, koken in water met beetje zout, afgieten en met zwarte peper en een beetje boter erdoor pureren. Evt nog kruiden die je lekker vindt erdoor: kaneel of nootmuskaat kan er ook bij. In plaats van boter kan je ook crème fraiche of room doen.

En dan nog een goddelijk stukje vlees met lekkere jus erbij

De dag erna wat over is in de oven doen, met andere (groente)kliekjes, en een korstje
Ok, wil je me nog even een idee geven over de grootte van de blokje i.c.m. de kooktijd?

Speciaal goddelijke stukjes vlees heb ik niet in de vriezer, wel eigengemaakte lamsworstjes en dikke lamsbouten.
pi_65635914
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

TJ: ze zeiden het daarnet al, maar waarom niet regelmatig noten eten? Zitten heel veel kcal in, en ook nog eens gezonde stofjes. En als je het gezond wil doen, neem je geen borrelnootjes met korstje, maar iets van studentenhaver.
  zondag 1 februari 2009 @ 20:55:05 #264
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65635940
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ieuw dat klinkt echt ranzig!

TJ, ik heb ook met ondergewicht te maken gehad en ben daar sinds een jaar of twee vanaf. Maar ik ben nog steeds een risicogevalletje: aankomen doe ik vrijwel niet, afvallen gaat super makkelijk. Ik denk dat ik vooral aangekomen ben omdat ik heupen kreeg toen ik de puberteit uit kwam... Ik heb dus helaas geen tips voor je om gezond aan te komen, maar een goed begin is om op te blijven letten dat je ongezonde dingen met veel cal niet vervangt door gezonde dingen met weinig cal. Zodra ik dat doe val ik 400 gram per dag af, en met afvallen ben je nog verder van huis.
Volgens mij als ik af ga vallen nemen ze me op omdat ik al best mager oog (ribben kan je nog net niet tellen). En ik dan echt zo'n honger neger lijk

http://nl.wikipedia.org/wiki/Starvin%27_Marvin
  zondag 1 februari 2009 @ 20:55:35 #265
148689 Muis006
pi_65635950
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar werk jij dat het normaal is dat anderen jouw snoep opeten terwijl jij dat niet goed vindt?
Bij mijn moeder op het werk staat op het secretariaat een grote snoeppot waar iedereen wat uit kan pakken. Alleen zijn er natuurlijk ook mensen bij die nooit nieuwe snoep meenemen P

Maar de p.a. van mijn moeder is net een pitbull en onthoudt wie wel snoept maar niets nieuws meeneemt
  zondag 1 februari 2009 @ 20:57:58 #266
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65636058
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het geen probleem als je wat snoep pakt maar als je zelf nooit meeneemt word ik chaggo

ennuh ken je Fons? Daar werk ik ergens

Noten klinkt goed. Straks ff al jullie tips op een rijtje knallen

Thnx Lads
pi_65636087
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, wil je me nog even een idee geven over de grootte van de blokje i.c.m. de kooktijd?

Speciaal goddelijke stukjes vlees heb ik niet in de vriezer, wel eigengemaakte lamsworstjes en dikke lamsbouten.
Hangt ervan af hoeveel haast je hebt. Kleine blokjes zijn binnen een kwartiertje gaar, en stukken op doorgesneden aardappelgrootte in 20-30 minuten.
Die lamsworstjes lijken me nu al heerlijk erbij!
pi_65636100
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Bij mijn moeder op het werk staat op het secretariaat een grote snoeppot waar iedereen wat uit kan pakken. Alleen zijn er natuurlijk ook mensen bij die nooit nieuwe snoep meenemen P

Maar de p.a. van mijn moeder is net een pitbull en onthoudt wie wel snoept maar niets nieuws meeneemt
Ja maar dat is anders, die pot is bestémd voor algemeen gebruik Als ik zelf een zak drop mee zou nemen naar mijn werk zou ik het écht niet op prijs stellen als mensen daar uit zouden zitten te graaien zonder te vragen. Maar ik zou wel altijd aanbieden, dat dan weer wel.
pi_65636116
Ik ben benieuwd wat jouw moeder doet muis!!

Ik ben nu al thuis van uit eten. Ik vind het niks zo vroeg, heb nu over een uur weer honger natuurlijk. Was wel lekker though en gezellig. Maar er moest nog iemand een vloer lakken, vandaar........

Greyssie, ik heb je gePMt!!!
pi_65636220
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:57 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik vind het geen probleem als je wat snoep pakt maar als je zelf nooit meeneemt word ik chaggo

ennuh ken je Fons? Daar werk ik ergens

Noten klinkt goed. Straks ff al jullie tips op een rijtje knallen

Thnx Lads
Volgende keer zeg je gewoon: Jij mag nie snoepen nie, want je neemt zelf nooit wat mee nie
  zondag 1 februari 2009 @ 21:02:48 #271
148689 Muis006
pi_65636260
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
Ik ben benieuwd wat jouw moeder doet muis!!

Ik ben nu al thuis van uit eten. Ik vind het niks zo vroeg, heb nu over een uur weer honger natuurlijk. Was wel lekker though en gezellig. Maar er moest nog iemand een vloer lakken, vandaar........

Greyssie, ik heb je gePMt!!!
Wat mijn moeder doet is een Groot Mysterie

En Goodbye: daar heb je wel gelijk in, ik weet dan ook niet of TJ zijn snoeppot ook echt de zijne is of voor algemeen gebruik.
pi_65636330
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

En Goodbye: daar heb je wel gelijk in, ik weet dan ook niet of TJ zijn snoeppot ook echt de zijne is of voor algemeen gebruik.
Hij had dus hetzelfde probleem als de PA van je moeder

Hip joh, ik wil later ook een PA
  zondag 1 februari 2009 @ 21:04:50 #273
148689 Muis006
pi_65636356
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hij had dus hetzelfde probleem als de PA van je moeder

Hip joh, ik wil later ook een PA
Ja ik ook
  zondag 1 februari 2009 @ 21:06:08 #274
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65636413
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volgende keer zeg je gewoon: Jij mag nie snoepen nie, want je neemt zelf nooit wat mee nie

Die snoep is echt van mij! Diegene die meenemen halen zelf bij de supermarkt Niks gezamelijks bij!
pi_65636472
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Eenzelfde soort mysterie als Het Grote Pickwickraadsel?
  zondag 1 februari 2009 @ 21:08:23 #276
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65636504
ik wil wel iemands PA worden
  zondag 1 februari 2009 @ 21:09:27 #277
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65636542
ik ga nog even naar de supermarkt... met de auto
pi_65636577
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:58 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoeveel haast je hebt. Kleine blokjes zijn binnen een kwartiertje gaar, en stukken op doorgesneden aardappelgrootte in 20-30 minuten.
Die lamsworstjes lijken me nu al heerlijk erbij!
Ok, dat scheelt weer een dag ontdooien .
Ga ik je nog een keuze voorleggen: de hollands gekruide worstjes of de italiaans gekruide?

Haast heb ik natuurlijk nooit. Ik denk dat ik de blokjes maar met heel krap water in de oven zet. Ik kook bij voorkeur in de oven, want dat kost geen gas. (De oven loopt op hout.)
  zondag 1 februari 2009 @ 21:10:38 #279
148689 Muis006
pi_65636585
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eenzelfde soort mysterie als Het Grote Pickwickraadsel?
Ja precies

Kwak, deze tip is absoluut niet slank-verantwoord, maar als je een Krispy Kreme tegenkomt dan MOET je een donut met citroenvulling proberen. Die zijn echt zooooo lekker
pi_65636630
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja precies

Kwak, deze tip is absoluut niet slank-verantwoord, maar als je een Krispy Kreme tegenkomt dan MOET je een donut met citroenvulling proberen. Die zijn echt zooooo lekker
Je moeder is Tineke Huizenga die een chaos maakt van de OV-chipkaart, en daarom wil je het liever niet hier vertellen?
pi_65636662
Ik ga zo een lekkere dikke laag masker op mijn snuitje smeren en in bed Monsieur Ibrahim et les fleurs du coran kijken met een dubbele Talisker
  zondag 1 februari 2009 @ 21:14:55 #282
148689 Muis006
pi_65636741
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je moeder is Tineke Huizenga die een chaos maakt van de OV-chipkaart, en daarom wil je het liever niet hier vertellen?
Jij mag NOOIT meer raden!
  zondag 1 februari 2009 @ 21:16:06 #283
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65636786
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:

[..]

pi_65636804
quote:

[..]

pi_65636807
quote:

[..]

Toevallig ken ik nog vagelijk een van de dochters van de dame in kwestie. Maar volgens mij is die kleiner dan jij
Afijn: waar ongeveer woonde je ook alweer?
  zondag 1 februari 2009 @ 21:16:46 #286
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65636811
Trouwens over die OVkaart gesproken......mn pinpas doet het niet in die klote automaten
pi_65636887
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens over die OVkaart gesproken......mn pinpas doet het niet in die klote automaten
Mijn meneer heeft een hele tijd bij de OV-chipkaartdingest gewerkt. In Rotjeknor
  zondag 1 februari 2009 @ 21:20:20 #288
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65636976
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mijn meneer heeft een hele tijd bij de OV-chipkaartdingest gewerkt. In Rotjeknor
vraag eens waarom mijn postbankpas geweigerd wordt dan
pi_65637051
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:20 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

vraag eens waarom mijn postbankpas geweigerd wordt dan
Geef je pincode maar, dan zal ik even vragen of ie het nakijkt voor je
  zondag 1 februari 2009 @ 21:25:42 #290
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65637184
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geef je pincode maar, dan zal ik even vragen of ie het nakijkt voor je

Echt zo raar zowel op CS als Maashaven als Kralingse Zoom als Wilhelminaplein weigert die mn pas. Maar kan in elke winkel pinnen!
pi_65637221
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Echt zo raar zowel op CS als Maashaven als Kralingse Zoom als Wilhelminaplein weigert die mn pas. Maar kan in elke winkel pinnen!
Het is karma TJ, gewoon karma!
  zondag 1 februari 2009 @ 21:28:35 #292
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65637298
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:26 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Is dat het
  zondag 1 februari 2009 @ 21:29:07 #293
148689 Muis006
pi_65637312
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toevallig ken ik nog vagelijk een van de dochters van de dame in kwestie. Maar volgens mij is die kleiner dan jij
Afijn: waar ongeveer woonde je ook alweer?
Ruwe schatting: Nederland
  zondag 1 februari 2009 @ 21:29:21 #294
148689 Muis006
pi_65637325
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:26 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik las karamel
  zondag 1 februari 2009 @ 21:32:23 #295
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65637427
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:29 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ruwe schatting: Nederland
pi_65637442
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, dat scheelt weer een dag ontdooien .
Ga ik je nog een keuze voorleggen: de hollands gekruide worstjes of de italiaans gekruide?

Haast heb ik natuurlijk nooit. Ik denk dat ik de blokjes maar met heel krap water in de oven zet. Ik kook bij voorkeur in de oven, want dat kost geen gas. (De oven loopt op hout.)
Ik zou hollands gekruid doen, vind ik wel passen bij zo'n knolselderij Of gewoon de worstjes met de zoetigste smaak. Je kan ook nog wat paddestoelen meebakken met een uitje (evt paddestoelenbouillonblokje), en dat erbij doen als jus. Zalig!
pi_65637535
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik zou hollands gekruid doen, vind ik wel passen bij zo'n knolselderij Of gewoon de worstjes met de zoetigste smaak. Je kan ook nog wat paddestoelen meebakken met een uitje (evt paddestoelenbouillonblokje), en dat erbij doen als jus. Zalig!
Ok, dank

Paddestoelen heb ik niet, ik ben van plan binnenkort broed te kopen, en dan heb ik de komende 5 jaar eigen paddestoelen (Shitake, zomer- enn winteroesterzwam).
  zondag 1 februari 2009 @ 21:38:54 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65637669
@sigme: Ik vind het zo geweldig hoe jij leeft! Maar hoe verzorg je plant en dier als je een project hebt? Dat gaat toch nauwelijks samen?
pi_65637737
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, dank

Paddestoelen heb ik niet, ik ben van plan binnenkort broed te kopen, en dan heb ik de komende 5 jaar eigen paddestoelen (Shitake, zomer- enn winteroesterzwam).
Je kunt bij de WUR van die paddestoelenbuidels kopen - heel erg leuk!
Deze bedoel ik!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 21:42:19 #300
163650 Greys
pi_65637788
Ik had al meer dan eens gemeld dat ik enorme fan van het Songfestival ben he?
Dat ik daar een heel jaar naar uitkijk?

Nou, om deze perfecte dag compleet te maken... ben ik het Songfestival vanavond VERGETEN!
Ik kan er nog steeds niet over uit! Gewoon helemaal straal vergeten! Doordat ik het zo druk had met mijn zelfmedelijden! En mijn favo homo zong ook nog allemaal oude songfestivalnummers tussendoor. God dammit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')