abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65635384
Oh ja, de knolselderijpuree. Ik heb mij een knolselderij gekocht, heeft iemand een aanbevelenswaard recept?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 1 februari 2009 @ 20:39:56 #252
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65635387
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ooit eens gelezen dat producten als mueslibollen, noten, vis ed heel goed zijn als je aan wilt komen. En dat je -net als bij het afvallen- vaker moet eten. Maar van aankomen heb ik echt geen verstand. Ja, wel hoe het op de ongezonde manier moet, maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel
Zelfs op die toer lukte mij het niet. Je bedoeld toch het Burger King en McDonalds dieet?
  zondag 1 februari 2009 @ 20:42:12 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65635462
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:38 schreef Laureline het volgende:
Als de caloriechecker klopt, zou je met een half pondje cashew/macademianoten per dag al een eind moeten komen! Het zit me wel dwars geloof ik, dat ik me nu ook al de nootjes moet ontzeggen
Waarom neem je dan niet om de dag nootjes? De ene dag eet je bijv. veel groente en vlees maar geen koolhydraten en wél nootjes. En op de koolhydratendag laat je het vlees en de nootjes staan (soort van montignac zeg maar ) Of je let niet op de koolhydraten en vetten,maar gewoon op de kcal en neemt alleen nootjes als het "kan" zeg maar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 1 februari 2009 @ 20:45:30 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65635571
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Zelfs op die toer lukte mij het niet. Je bedoeld toch het Burger King en McDonalds dieet?
Eh nee. Gewoon regelmatig koek en snoep eten. Niet letten op de kcal. Niet of nauwelijks sporten. Veel vettige sausjes bij je eten. Regelmatig een taart bakken en opeten. Je groente gratineren met kaas, eieren en slagroom. Toch regelmatig braadworst op het menu zetten. Een tweede of een derde biefstuk nemen. 10 boterhammen per dag eten...

Misschien heel gek, maar misschien moet je eens vragen aan iemand met veel overgewicht waar dat overgewicht precies vandaan komt. Misschien kan hij/zij je helpen aan tips waarvan jij ook zult aankomen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 1 februari 2009 @ 20:46:27 #255
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65635606
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Probleem zit er beetje in dat ik aan moet komen en dat men daar hier thuis qua eten niet echt aan mij werkt

Broodbeleg is wel mn eigen fout!
Ohja jij moest juist dikker worden he?
Hm. Daar ben ik niet zo in thuis! (Afvallen weet ik theoretisch best van hoe het moet, alleen die praktijk he?)
Prrrrr
pi_65635655
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:39 schreef sigme het volgende:
Oh ja, de knolselderijpuree. Ik heb mij een knolselderij gekocht, heeft iemand een aanbevelenswaard recept?
Ik vind de puree 'puur' het lekkerst, dus niet met (aard)appelen erdoor. Gewoon in blokjes snijden, koken in water met beetje zout, afgieten en met zwarte peper en een beetje boter erdoor pureren. Evt nog kruiden die je lekker vindt erdoor: kaneel of nootmuskaat kan er ook bij. In plaats van boter kan je ook crème fraiche of room doen.

En dan nog een goddelijk stukje vlees met lekkere jus erbij

De dag erna wat over is in de oven doen, met andere (groente)kliekjes, en een korstje
  zondag 1 februari 2009 @ 20:49:31 #257
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65635733
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eh nee. Gewoon regelmatig koek en snoep eten. Niet letten op de kcal. Niet of nauwelijks sporten. Veel vettige sausjes bij je eten. Regelmatig een taart bakken en opeten. Je groente gratineren met kaas, eieren en slagroom. Toch regelmatig braadworst op het menu zetten. Een tweede of een derde biefstuk nemen. 10 boterhammen per dag eten...

Misschien heel gek, maar misschien moet je eens vragen aan iemand met veel overgewicht waar dat overgewicht precies vandaan komt. Misschien kan hij/zij je helpen aan tips waarvan jij ook zult aankomen.
Ieuw dat klinkt echt ranzig!

TJ, ik heb ook met ondergewicht te maken gehad en ben daar sinds een jaar of twee vanaf. Maar ik ben nog steeds een risicogevalletje: aankomen doe ik vrijwel niet, afvallen gaat super makkelijk. Ik denk dat ik vooral aangekomen ben omdat ik heupen kreeg toen ik de puberteit uit kwam... Ik heb dus helaas geen tips voor je om gezond aan te komen, maar een goed begin is om op te blijven letten dat je ongezonde dingen met veel cal niet vervangt door gezonde dingen met weinig cal. Zodra ik dat doe val ik 400 gram per dag af, en met afvallen ben je nog verder van huis.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65635766
Bedje is verschoond, ik heb lekker lang onder de douche gestaan, heeerrrrlijk Lekker schoon in een schoon bedje

Mijn maffe lijstje van vandaag:

O: boterham hagelslag
T: 2 lollies
L: kommetje brinta
T: plakje ontbijtkoek
T: banaan
D: 2 kommen soep en wat stokbrood
T: 1 lollie

En nu zijn de lollies op
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 1 februari 2009 @ 20:50:44 #259
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65635784
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

die 10 boterhammen zit wel snor

Tja zal eens kijken of iemand me tips kan geven over snel en ongezond aankomen Maar Tink je wilt niet weten wat ik snoep de hele dag door. Althans toen ik en paar collega's nog snoep meenamen. Dat is wat minder nu andere het steeds opvroten en nooit wat meenamen!
pi_65635843
Greys: ik heb niet gesport
Ik bedacht: ik heb maandag t/m vrijdag iedere dag gesport, gisteren had ik flink spierpijn nog, en vandaag mag ik sporten, als ik echt zin heb Dus ben ik maar gaan douchen. Wat jij?
In plaats daarvan heb ik een paar potjes gesjoeld met de meneer (en gewonnen). Dat was veel leuker
pi_65635854
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Tja zal eens kijken of iemand me tips kan geven over snel en ongezond aankomen Maar Tink je wilt niet weten wat ik snoep de hele dag door. Althans toen ik en paar collega's nog snoep meenamen. Dat is wat minder nu andere het steeds opvroten en nooit wat meenamen!
Waar werk jij dat het normaal is dat anderen jouw snoep opeten terwijl jij dat niet goed vindt?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65635894
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik vind de puree 'puur' het lekkerst, dus niet met (aard)appelen erdoor. Gewoon in blokjes snijden, koken in water met beetje zout, afgieten en met zwarte peper en een beetje boter erdoor pureren. Evt nog kruiden die je lekker vindt erdoor: kaneel of nootmuskaat kan er ook bij. In plaats van boter kan je ook crème fraiche of room doen.

En dan nog een goddelijk stukje vlees met lekkere jus erbij

De dag erna wat over is in de oven doen, met andere (groente)kliekjes, en een korstje
Ok, wil je me nog even een idee geven over de grootte van de blokje i.c.m. de kooktijd?

Speciaal goddelijke stukjes vlees heb ik niet in de vriezer, wel eigengemaakte lamsworstjes en dikke lamsbouten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65635914
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

TJ: ze zeiden het daarnet al, maar waarom niet regelmatig noten eten? Zitten heel veel kcal in, en ook nog eens gezonde stofjes. En als je het gezond wil doen, neem je geen borrelnootjes met korstje, maar iets van studentenhaver.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 1 februari 2009 @ 20:55:05 #264
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65635940
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ieuw dat klinkt echt ranzig!

TJ, ik heb ook met ondergewicht te maken gehad en ben daar sinds een jaar of twee vanaf. Maar ik ben nog steeds een risicogevalletje: aankomen doe ik vrijwel niet, afvallen gaat super makkelijk. Ik denk dat ik vooral aangekomen ben omdat ik heupen kreeg toen ik de puberteit uit kwam... Ik heb dus helaas geen tips voor je om gezond aan te komen, maar een goed begin is om op te blijven letten dat je ongezonde dingen met veel cal niet vervangt door gezonde dingen met weinig cal. Zodra ik dat doe val ik 400 gram per dag af, en met afvallen ben je nog verder van huis.
Volgens mij als ik af ga vallen nemen ze me op omdat ik al best mager oog (ribben kan je nog net niet tellen). En ik dan echt zo'n honger neger lijk

http://nl.wikipedia.org/wiki/Starvin%27_Marvin
  zondag 1 februari 2009 @ 20:55:35 #265
148689 Muis006
pi_65635950
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar werk jij dat het normaal is dat anderen jouw snoep opeten terwijl jij dat niet goed vindt?
Bij mijn moeder op het werk staat op het secretariaat een grote snoeppot waar iedereen wat uit kan pakken. Alleen zijn er natuurlijk ook mensen bij die nooit nieuwe snoep meenemen P

Maar de p.a. van mijn moeder is net een pitbull en onthoudt wie wel snoept maar niets nieuws meeneemt
  zondag 1 februari 2009 @ 20:57:58 #266
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65636058
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het geen probleem als je wat snoep pakt maar als je zelf nooit meeneemt word ik chaggo

ennuh ken je Fons? Daar werk ik ergens

Noten klinkt goed. Straks ff al jullie tips op een rijtje knallen

Thnx Lads
pi_65636087
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, wil je me nog even een idee geven over de grootte van de blokje i.c.m. de kooktijd?

Speciaal goddelijke stukjes vlees heb ik niet in de vriezer, wel eigengemaakte lamsworstjes en dikke lamsbouten.
Hangt ervan af hoeveel haast je hebt. Kleine blokjes zijn binnen een kwartiertje gaar, en stukken op doorgesneden aardappelgrootte in 20-30 minuten.
Die lamsworstjes lijken me nu al heerlijk erbij!
pi_65636100
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Bij mijn moeder op het werk staat op het secretariaat een grote snoeppot waar iedereen wat uit kan pakken. Alleen zijn er natuurlijk ook mensen bij die nooit nieuwe snoep meenemen P

Maar de p.a. van mijn moeder is net een pitbull en onthoudt wie wel snoept maar niets nieuws meeneemt
Ja maar dat is anders, die pot is bestémd voor algemeen gebruik Als ik zelf een zak drop mee zou nemen naar mijn werk zou ik het écht niet op prijs stellen als mensen daar uit zouden zitten te graaien zonder te vragen. Maar ik zou wel altijd aanbieden, dat dan weer wel.
pi_65636116
Ik ben benieuwd wat jouw moeder doet muis!!

Ik ben nu al thuis van uit eten. Ik vind het niks zo vroeg, heb nu over een uur weer honger natuurlijk. Was wel lekker though en gezellig. Maar er moest nog iemand een vloer lakken, vandaar........

Greyssie, ik heb je gePMt!!!
pi_65636220
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:57 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik vind het geen probleem als je wat snoep pakt maar als je zelf nooit meeneemt word ik chaggo

ennuh ken je Fons? Daar werk ik ergens

Noten klinkt goed. Straks ff al jullie tips op een rijtje knallen

Thnx Lads
Volgende keer zeg je gewoon: Jij mag nie snoepen nie, want je neemt zelf nooit wat mee nie
  zondag 1 februari 2009 @ 21:02:48 #271
148689 Muis006
pi_65636260
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
Ik ben benieuwd wat jouw moeder doet muis!!

Ik ben nu al thuis van uit eten. Ik vind het niks zo vroeg, heb nu over een uur weer honger natuurlijk. Was wel lekker though en gezellig. Maar er moest nog iemand een vloer lakken, vandaar........

Greyssie, ik heb je gePMt!!!
Wat mijn moeder doet is een Groot Mysterie

En Goodbye: daar heb je wel gelijk in, ik weet dan ook niet of TJ zijn snoeppot ook echt de zijne is of voor algemeen gebruik.
pi_65636330
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

En Goodbye: daar heb je wel gelijk in, ik weet dan ook niet of TJ zijn snoeppot ook echt de zijne is of voor algemeen gebruik.
Hij had dus hetzelfde probleem als de PA van je moeder

Hip joh, ik wil later ook een PA
  zondag 1 februari 2009 @ 21:04:50 #273
148689 Muis006
pi_65636356
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hij had dus hetzelfde probleem als de PA van je moeder

Hip joh, ik wil later ook een PA
Ja ik ook
  zondag 1 februari 2009 @ 21:06:08 #274
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65636413
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volgende keer zeg je gewoon: Jij mag nie snoepen nie, want je neemt zelf nooit wat mee nie

Die snoep is echt van mij! Diegene die meenemen halen zelf bij de supermarkt Niks gezamelijks bij!
pi_65636472
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Eenzelfde soort mysterie als Het Grote Pickwickraadsel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')