abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65630597
http://www.spandershoeve.nl/ hier vanavond nog even uit eten, en dan minimaal 4 weken streng aan de lijn
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65630625
@grey: heb gewoon even een baaldag vandaag, verwen jezelf vanavond, morgen is er weer een dag
pi_65630656
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Quinazoline het volgende:
Het gaat hier zo snel dat ik meteen 2 pagina's moet bijlezen als ik even een pizza ga maken! maar er staan nu wel twee heerlijke calzones in de oven

Maar is er iemand die weet waar ik kan vinden hoeveel kcal ik gegeten heb vandaag? Ik meen me iets te herinneren van valtaf ofzo, maar daar kan ik het niet vinden.
Sowieso werkt www.caloriechecker.nl nog . Valtaf weet ik zelf niet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65630676
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:03 schreef progje het volgende:
http://www.spandershoeve.nl/ hier vanavond nog even uit eten, en dan minimaal 4 weken streng aan de lijn
Oh, wat tof voor je!!! Geniet ervan

TJ, wat ontzettend flauw en puberaal. Waarom post je dat?
Van die lijsten die iedereen elkaar stuurde toen we allemaal net email hadden
pi_65630688
quote:
Het gaat hier zo snel dat ik meteen 2 pagina's moet bijlezen als ik even een pizza ga maken! maar er staan nu wel twee heerlijke calzones in de oven

Maar is er iemand die weet waar ik kan vinden hoeveel kcal ik gegeten heb vandaag? Ik meen me iets te herinneren van valtaf ofzo, maar daar kan ik het niet vinden.
Ik gebruik caloriechecker.nl, moet je wel even een account aanmaken. Valtaf gebruikten sommigen hier ook, maar daar moest je je ook eerst registreren, misschien is dat het probleem?
  zondag 1 februari 2009 @ 18:07:34 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65630728
quote:

www.caloriechecker.nl
en valtaf.nl schijnt er ook één te hebben.
Welkom!

En bij mij is het vandaag niet gelukt om onder de 1600 kcal te blijven, terwijl ik vandaag balansdag had Zo lukt het natuurlijk nooit om op gewicht te blijven Morgen ook al niet sporten..
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65630743
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een legging koop voor onder mn joggingbroek. En handschoenen aan volgende keer en misschien ook nog een longsleeve.

Waarom had ik beter minder kunnen eten volgens jou?
Zoals iemand anders ook al zei - na eten heeft je spijsvertering het daar druk mee, en dat komt in de knoei als je dan ook nog je spieren gaat belasten. Dus voor je lijf is het beter als je niet teveel en wat snel verteerbaars eet voordat je gaat rennen. Brinta is geliefd, en beschuitjes leken me dan voor jou een redelijke variant.

Na het sporten heeft je lichaam baat bij aanvulling van eiwitten, bakje fruit met yoghurt bijvoorbeeld, of ei. Dat helpt ook tegen (het krijgen van) spierpijn, zeggen ze.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65630760
ga dinsdag een vriendin helpen met verven... ze krijgt morgen de sleutel van haar nieuwe huis.. en dinsdag avond gelijk weer een verjaardag, dat wordt gelijk weer lekker mezelf inhouden tijdens het lijnen..
pi_65630804
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
@Laureline: jah!! Ken je Le Connaisseur in DH? Sowieso een sloebertent, natuurlijk. Maar daar had ik dus ooit en vegetarisch gerecht met 'ratatouille', wat uiteindelijk een mengsel van champignons, uitjes en spekjes bleek En toen ik daar iets van zei, vond de serveerster dat ik het uit m'n duim zoog. Nou vraag ik je Gelukkig zaten er nog meer spekjes in. Afijn: je zult maar vego zijn! Echt aso! En geen excuus, helemaal niets!
Oja, de Connaisseur! Die naam dekt de lading dus echt niet. Of ze bedoelen dat de connaisseurs moeten wegblijven?

Wij hadden drama bij de Zebedeus, onder de Grote Kerk, 5 meter verder. Zeker verkeerde aardstralen daar . (Dat is dus ook de tent van de noedel'salade') Eerst een totaal zwartverkoolde saté. "Ja, zo hoort het hoor! Zo doen we dat altijd!" met een blik alsof jij een debiel bent. En dan als wiedergutmachung een nog halfrauwe brengen. "Is-ie zo in orde?"
pi_65630825
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:06 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik gebruik caloriechecker.nl, moet je wel even een account aanmaken. Valtaf gebruikten sommigen hier ook, maar daar moest je je ook eerst registreren, misschien is dat het probleem?
Hoeft niet perse. Je kan ook "per product" zoeken, en dan alle producten van een dag invullen ... dan heb je ook je totaal aantal, maar slaat ie het niet op enzo, maar hoef je dus ook niet in te loggen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zondag 1 februari 2009 @ 18:14:10 #186
70532 loveli
N
pi_65630932
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
... Enorme faler dat ik ben. ...
Enorme falers zouden na een dag stoppen alweer een peuk hebben opgestoken, dat valt dus wel mee. En meneer G heeft niet de historie dat hij op het juiste moment de juiste woorden weet te vinden, zo ook vanavond.

Ga lekker even een blokje lopen met Bink en een lollie! Hersenen lucht geven enzo.
crap in = crap out
  zondag 1 februari 2009 @ 18:15:31 #187
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65630962
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, wat tof voor je!!! Geniet ervan

TJ, wat ontzettend flauw en puberaal. Waarom post je dat?
Van die lijsten die iedereen elkaar stuurde toen we allemaal net email hadden
Ja goeie vraag eigenlijk hahaha. Mn nichtje was bezig paar van dit soort dingen op familie-hyves (:')) te zetten en heb dr ff geholpen.
pi_65631050
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

www.caloriechecker.nl
en valtaf.nl schijnt er ook één te hebben.
Welkom!

En bij mij is het vandaag niet gelukt om onder de 1600 kcal te blijven, terwijl ik vandaag balansdag had Zo lukt het natuurlijk nooit om op gewicht te blijven Morgen ook al niet sporten..
Wat is nou jouw streven, qua kcal., om op gewicht te blijven? En op hoeveel zat je tijdens het afvallen?
Ik blijf het rare dingen vinden, die calorieën. Af en toe voelt het heel onlogisch. Vooral dat de nootjes, die ik erg gezond vond voelen, zo enorm aantikken, stoort me zeer
  zondag 1 februari 2009 @ 18:20:41 #189
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65631096
Helaas is SHE er niet meer misschien weet 1 van jullie het nog (geen zin om te zoeken) hoeveel kcal moest ik nou eten per dag zei ze?
pi_65631205
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Om even op de TT te antwoorden: niet dus. Enorme faler dat ik ben.
Had ik net genoeg moed verzameld, vraagt Heer G wat ik ga doen (die ligt in bad en ik wilde me boven in een hardloop outfit gaan steken). Toen ik zei dat ik ging hardlopen zei hij dat dat nergens op slaat met deze kou. Dus. Klaar. Ik zit weer beneden

En nu ga ik jullie echt niet meer lastig vallen met mijn ontiegelijke pestpokkehumeur.
Tot morgen!
Even goede vrienden! (Mail me morgen even dan stuur ik je het schema ).

Verder vind ik zelfs de mogelijkheid van het afdoen van mensen -jezelf desnoods- als 'faler' getuigen van een enge mentaliteit. Kind, al ren je van je leven niet, dan mag je d'r nog wezen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 1 februari 2009 @ 18:24:20 #191
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65631207
Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Tarwebrood 4 snee 335 kcal 1 3
• Tarwebrood 6 snee 502 kcal 1 5
Totaal aantal kcal. 837 2 8

dit is tot nu toe komt zo nog avondeten aan
pi_65631276
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Tarwebrood 4 snee 335 kcal 1 3
• Tarwebrood 6 snee 502 kcal 1 5
Totaal aantal kcal. 837 2 8

dit is tot nu toe komt zo nog avondeten aan
Allemaal belegd met Tevredenheid?
pi_65631362
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Helaas is SHE er niet meer misschien weet 1 van jullie het nog (geen zin om te zoeken) hoeveel kcal moest ik nou eten per dag zei ze?
Luie flikker

Sigme, ik ben het helemaal met je eens! Het heeft geen zin om lelijk tegen jezelf te doen als je je een dagje niet aan je voornemens houdt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 18:31:28 #194
163650 Greys
pi_65631412
Een dagje? Ik neem me voor om te gaan hardlopen, ik beloof het Dipkip dat ik meedoe en direct de eerste keer ga ik al niet! Da's falen in mijn ogen. Punt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65631439
Lijstje

• Bak brinta
  • hardlopen
  • 3 plakken eigengebakken krentestoet met roomboter
  • 2 plakken eigengebakken vossebessenbrood (mix) met gekookt ei; twee beschuitjes met honing
  • twee karren paardemest in- en uitscheppen
  • klein beetje pasta, gekookte sperziebonen, tomatensaus-met-gehakt; beetje chocoladevla (pak) & magere yoghurt toe
  • 2 espresso
  • 1 glas troebele appelsap
  • 1 zoete port
  • ik moet verrassend weinig
    pi_65631466
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
    Een dagje? Ik neem me voor om te gaan hardlopen, ik beloof het Dipkip dat ik meedoe en direct de eerste keer ga ik al niet! Da's falen in mijn ogen. Punt.
    Dude, wees eens niet zo streng voor jezelf!
    Geef jezelf eens commentaar zoals je mij of iemand anders in dit topic zou becommentarieren als diegene besloot een dagje sporten over te slaan, gewoon omdat het koud is en je je rot voelt?
    Nou, nou?
    pi_65631499
    quote:
    Ja dan faal je in het nakomen van je voornemen / belofte. Dat maakt niet jouw hele persoon tot een faler .

Je bent niet plotseling getransformeerd tot mislukkeling die de wereld tot last is .
      zondag 1 februari 2009 @ 18:35:19 #198
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_65631524
    quote:
    Ik snap het wel

Zelf ben ik ook aan het falen... patat pinda, frikandel speciaal en een halve kip met joppiesaus EN ook nog eesn NIET sporten vandaag voelt als... FAIL!!
    Dat heb ik de laatste tijd best vaak en dat haat ik.
    Ben wel weer afgevallen, woog vanochtend 63.3 kg dus daar ligt het niet aan, het zit verdomme allemaal tussen mijn oren.
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zondag 1 februari 2009 @ 18:36:55 #199
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_65631560
    en hoe slanker ik word, hoe dikker mijn buik is
    Zo, even een vrolijke noot ertussendoor
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 18:36:56 #200
    163650 Greys
    pi_65631563
    Eerlijk, CF? Als iemand direct de eerste keer al niet zou gaan zou ik dat behoorlijk gebrek aan ruggengraat vinden. Dat zou ik echter niet willen/durven zeggen, dus dan zou ik gewoon niets zeggen. Als het een ander dan ik zelf betrof in dit topic dus. Het is de hele week nog koud, dus dat betekent dat ik de hele week niet ga en gewoon weer een pond of 3 à 4 ga aankomen deze week.

Zelfs mijn voornemen om niet meer te posten met dit rothumeur hou ik me niet aan
    Heer G ligt in bad, de beesten slapen en ik weet gewoon echt ff niet waar ik nou met mezelf naar toe moet.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')