Sowieso werkt www.caloriechecker.nl nogquote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Quinazoline het volgende:
Het gaat hier zo snel dat ik meteen 2 pagina's moet bijlezen als ik even een pizza ga maken! maar er staan nu wel twee heerlijke calzones in de oven
Maar is er iemand die weet waar ik kan vinden hoeveel kcal ik gegeten heb vandaag? Ik meen me iets te herinneren van valtaf ofzo, maar daar kan ik het niet vinden.
Oh, wat tof voor je!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:03 schreef progje het volgende:
http://www.spandershoeve.nl/ hier vanavond nog even uit eten, en dan minimaal 4 weken streng aan de lijn
Ik gebruik caloriechecker.nl, moet je wel even een account aanmaken. Valtaf gebruikten sommigen hier ook, maar daar moest je je ook eerst registreren, misschien is dat het probleem?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Quinazoline het volgende:
Het gaat hier zo snel dat ik meteen 2 pagina's moet bijlezen als ik even een pizza ga maken! maar er staan nu wel twee heerlijke calzones in de oven
Maar is er iemand die weet waar ik kan vinden hoeveel kcal ik gegeten heb vandaag? Ik meen me iets te herinneren van valtaf ofzo, maar daar kan ik het niet vinden.
www.caloriechecker.nlquote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Quinazoline het volgende:
Zoals iemand anders ook al zei - na eten heeft je spijsvertering het daar druk mee, en dat komt in de knoei als je dan ook nog je spieren gaat belasten. Dus voor je lijf is het beter als je niet teveel en wat snel verteerbaars eet voordat je gaat rennen. Brinta is geliefd, en beschuitjes leken me dan voor jou een redelijke variant.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een legging koop voor onder mn joggingbroek. En handschoenen aan volgende keer en misschien ook nog een longsleeve.
Waarom had ik beter minder kunnen eten volgens jou?
Oja, de Connaisseur!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
@Laureline: jah!! Ken je Le Connaisseur in DH? Sowieso een sloebertent, natuurlijk. Maar daar had ik dus ooit en vegetarisch gerecht met 'ratatouille', wat uiteindelijk een mengsel van champignons, uitjes en spekjes bleekEn toen ik daar iets van zei, vond de serveerster dat ik het uit m'n duim zoog. Nou vraag ik je
Gelukkig zaten er nog meer spekjes in. Afijn: je zult maar vego zijn! Echt aso! En geen excuus, helemaal niets!
Hoeft niet perse. Je kan ook "per product" zoeken, en dan alle producten van een dag invullen ... dan heb je ook je totaal aantal, maar slaat ie het niet op enzo, maar hoef je dus ook niet in te loggenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik gebruik caloriechecker.nl, moet je wel even een account aanmaken. Valtaf gebruikten sommigen hier ook, maar daar moest je je ook eerst registreren, misschien is dat het probleem?
Enorme falers zouden na een dag stoppen alweer een peuk hebben opgestoken, dat valt dus wel mee. En meneer G heeft niet de historie dat hij op het juiste moment de juiste woorden weet te vinden, zo ook vanavond.quote:
Ja goeie vraag eigenlijk hahaha. Mn nichtje was bezig paar van dit soort dingen op familie-hyves (:')) te zetten en heb dr ff geholpen.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, wat tof voor je!!!Geniet ervan
TJ, wat ontzettend flauw en puberaal. Waarom post je dat?
Van die lijsten die iedereen elkaar stuurde toen we allemaal net email hadden![]()
Wat is nou jouw streven, qua kcal., om op gewicht te blijven? En op hoeveel zat je tijdens het afvallen?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
www.caloriechecker.nl
en valtaf.nl schijnt er ook één te hebben.
Welkom!
En bij mij is het vandaag niet gelukt om onder de 1600 kcal te blijven, terwijl ik vandaag balansdag hadZo lukt het natuurlijk nooit om op gewicht te blijven
Morgen ook al niet sporten..
Even goede vrienden! (Mail me morgen even dan stuur ik je het schemaquote:Op zondag 1 februari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Om even op de TT te antwoorden: niet dus. Enorme faler dat ik ben.
Had ik net genoeg moed verzameld, vraagt Heer G wat ik ga doen (die ligt in bad en ik wilde me boven in een hardloop outfit gaan steken). Toen ik zei dat ik ging hardlopen zei hij dat dat nergens op slaat met deze kou. Dus. Klaar. Ik zit weer beneden
En nu ga ik jullie echt niet meer lastig vallen met mijn ontiegelijke pestpokkehumeur.
Tot morgen!
Allemaal belegd met Tevredenheid?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Tarwebrood 4 snee 335 kcal 1 3
• Tarwebrood 6 snee 502 kcal 1 5
Totaal aantal kcal. 837 2 8
dit is tot nu toe komt zo nog avondeten aan
Luie flikkerquote:Op zondag 1 februari 2009 18:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Helaas is SHE er niet meer misschien weet 1 van jullie het nog (geen zin om te zoeken) hoeveel kcal moest ik nou eten per dag zei ze?
Dude, wees eens niet zo streng voor jezelf!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Een dagje? Ik neem me voor om te gaan hardlopen, ik beloof het Dipkip dat ik meedoe en direct de eerste keer ga ik al niet! Da's falen in mijn ogen. Punt.
Ja dan faal je in het nakomen van je voornemen / belofte. Dat maakt niet jouw hele persoon tot een falerquote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Een dagje? Ik neem me voor om te gaan hardlopen, ik beloof het Dipkip dat ik meedoe en direct de eerste keer ga ik al niet! Da's falen in mijn ogen. Punt.
Ik snap het welquote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |