abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65650469
Hier ook kou, brrr... Oud gebouw, het is soms net alsof je buiten zit.

Oja, en de tijd kruipt hier ook. Ik probeer een script te maken maar nu zegt het ding dat er een fout zit in een standaardfunctie die we helemaal niet zelf gemaakt hebben dus volgens mij doe ik iets niet goed.
Nu is het wachten op mijn begeleider om het op te lossen, maar die is er niet. Dat schiet lekker op.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65650542
Ik ben vrij vandaag! Heb heerlijk uitgeslapen, moet er nu even uit om ontbijt te kopen en dan ga ik mijn huisje opruimen en schoonmaken met de muziek keihard aan en daarna ga ik om half 6 een uurtje trainen. Zie hier de planning voor mijn niet zo heel spannende, edoch knusse dag.

*uitslapen=eigenlijk in bed liggen lezen tot nog toe
  maandag 2 februari 2009 @ 11:46:56 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65650583
Het vestje is van Wehkamp, DaD! Hihi.

En ColdFeet, ik denk wel dat ik nu een beetje meer ga eten weer. Langzaam wat opbouwen.

Bedankt voor alle complimenten!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 2 februari 2009 @ 11:53:58 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65650800
Hellooo!

Sugar, mooi ben jij!

Ik probeer 'as we speak' Vivi's mams te bekijken, al vindt mijn pc uitzendinggemist niet zo lief geloof ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65650809
Herstel! Ik ga de sneeuw niet trotseren, ik ga vanavond wel naar de sportschool!
pi_65651009
Sugar wat ben jij slank zeg
De rest heb ik even geen tijd om allemaal goed door te lezen, gisteren met mijn vriendje naar Benjamin Button geweest met champagne en tapas en superplaatsen
Echt een erg mooie film
Nu eerst even 2 introductiecolleges en mijn boeken ophalen, vanavond maar echt bijlezen
pi_65651140
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef conleche het volgende:
Ik ben vrij vandaag! Heb heerlijk uitgeslapen, moet er nu even uit om ontbijt te kopen en dan ga ik mijn huisje opruimen en schoonmaken met de muziek keihard aan en daarna ga ik om half 6 een uurtje trainen. Zie hier de planning voor mijn niet zo heel spannende, edoch knusse dag.

*uitslapen=eigenlijk in bed liggen lezen tot nog toe

Ja, ik zou ook kunnen gaan opruimen en schoonmaken, maar daar heb ik dus echt geen fluit zin in Ik vind dat de meneer de vaat mag doen, sowieso.
Hmm. Misschien zo even onder mijn dekentje vandaan en een was in de machine proppen
  maandag 2 februari 2009 @ 12:08:26 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65651313
En nu ben ik bij Fred Gommers, die hoef ik niet te zien, dus klaaar!

Vivi, als je dit nog leest: ik zag, net als de rest hier geloof ik, zo'n lieve, sterke mevrouw in dat programma Oprecht en vol rust. Mooi om te zien. Plus, wat een geweldige ogen! Zo warm! Een mamma om trots op te zijn denk ik zo
pi_65651355
ik heb gisteren eea. opgeruimd en bed lekker verschoond en gedouched

dat was mijn inspanning voor die dag
Maar een opgeruimd huis (en vooral de keuken (die is open bij ons) ) vind ik echt heel fijn, tegenwoordig, maar ik kan er wel meer van genieten als het eerst een rommeltje was en daarna dus weer netjes

zodadelijk maar even pauze houden. Ik heb zin in druifjes, dus die ga ik lekker halen
Ja doei.
pi_65651993
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Sneeuwt het al ergens trouwens?
Hier!
pi_65652256
Ja hoi Weet iemand toevallig onder welk tabblad je de regelopmaak in Word kan instellen? Ik kom er niet uit
  maandag 2 februari 2009 @ 12:37:11 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65652345
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoi Weet iemand toevallig onder welk tabblad je de regelopmaak in Word kan instellen? Ik kom er niet uit
Hoe bedoel je precies? Regelafstand of iets anders?

En hier geen sneeuw overigens
pi_65652356
even snel een lijstje

O: brinta en glas verse sap
T: cracker met pindakaas
L: pastasalade met gegrilde kip en groente, cup-a-soup helder
T: vitalinea en wat nootjes (of misschien een banaan, maar dat is wellicht wat teveel aan suikers)
D: ??

Verder kwamen we er van het weekend achter dat een huis dat wij op het oog hadden, nu verkocht is . Ik was best wel teleurgesteld. Het stond al meer dan een jaar te koop, dus we dachten dat het zo'n vaart niet zou lopen. Eind van de week gaan we wel een ander huis bezichtigen, maar die vinden we nu eigenlijk nog te duur.

en geen sneeuw hier
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65652413
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies? Regelafstand of iets anders?

En hier geen sneeuw overigens
De regelafstand van een bestaande tekst in een document. Die staat helemaal door de war nu en ik word er gallisch van Krijg het niet gefixt
  maandag 2 februari 2009 @ 12:39:25 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65652438
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef Anosmie het volgende:
Vik! Hoe is het met je?
Vet litteken!
Waar? Ik heb geen foto gezien.

Dat van de mama van Vivi wist ik niet. Misschien vind ik van de week tijd om op uitzending gemist te kijken.
En Sugar Wat ga jij hard! Je ziet er mooi uit hoor.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65652448
quote:
Onder opmaak > alinea of opmaak > opmaakprofiel? Misschien ook bestand > pagina-instellingen
edit: tekst selecteren, daarna opmaak > alinea en regelafstand instellen. Zo werkt het bij mij iig!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65652453
quote:
office 2007?

Bij mij zit het onder home...
En dat het blokje "paragraph" en daar kan je line spacing instellen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65652509
http://www.officelabs.com(...)s/Pages/default.aspx

deze add-in is trouwens erg handig voor office 2007
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65652562
Ik gebruik open office... En als ik een tekst selecteer en de regelafstand op enkel zet, ziet de tekst er alsnog anders uit dan de tekst zoals ik m wil En mn huis-tuin- en keuken nerd en documentenaanpasser is niet bereikbaar nu
  maandag 2 februari 2009 @ 12:43:15 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65652580
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar? Ik heb geen foto gezien.

Even op de link in mijn sig klikken .
Niet meer actief op Fok!
pi_65652741
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik gebruik open office... En als ik een tekst selecteer en de regelafstand op enkel zet, ziet de tekst er alsnog anders uit dan de tekst zoals ik m wil En mn huis-tuin- en keuken nerd en documentenaanpasser is niet bereikbaar nu
Wat ik doe als ik er niet uitkomt is gewoon alles selecteren, naar platte tekst converteren en dan weer plakken in een nieuw document.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:48:40 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65652762
Net even de blog van kwakveense gelezen en gebookmarked. Tof hoor .
Erg mooie profielfoto trouwens. Je doet me denken aan Tina uit The L-Word en dat is goed, want Tina is .
Niet meer actief op Fok!
pi_65652849
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef Liejannuh het volgende:

Wat ik doe als ik er niet uitkomt is gewoon alles selecteren, naar platte tekst converteren en dan weer plakken in een nieuw document.
Ja dat ben ik nu aan t doen. Moet nu wel hele opmaak weer aanpassen
pi_65652895
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja dat ben ik nu aan t doen. Moet nu wel hele opmaak weer aanpassen
Bij mijn vorige werkgever gaf ik het altijd gefrustreerd aan een collega als het niet lukte! Die ging het dan voor me doen en had het binnen 5 minuten voor elkaar!
Dat was overigens wel nadat ik al 3 uur zat te vloeken en tieren achter mijn pc.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:56:29 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65653000
Open office weedikooknie *late reactie, 20 dingen tegelijk doen ftw *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')