quote:
En hoe. Vooral omdat Frank nog eindigde met een normale reactiequote:
Was hier niet zo lang geleden ook nog, maar daar zeker de heel winter ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Susi het volgende:
[..]
En hoe. Vooral omdat Frank nog eindigde met een normale reactie
Hier is het momenteel -5. Vannacht was het -14, dat was echt freezing koud
Er is maar één manier om er van af te komen.. snel het topic vol lullenquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Susi het volgende:
[..]
En hoe. Vooral omdat Frank nog eindigde met een normale reactie
Jups. En het schommelt enorm, dat is nog zo gek (vind ik zelf). Ik bedoel, het is nu 10 graden warmer, en dat binnen 12 uur. Maar volgend weekend ga ik met mijn ouders op vakantie naar Lapland, dus dat moet helemaal koud wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Was hier niet zo lang geleden ook nog, maar daar zeker de heel winter ofzo?
Goede tip.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er is maar één manier om er van af te komen.. snel het topic vol lullen
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Jups. En het schommelt enorm, dat is nog zo gek (vind ik zelf). Ik bedoel, het is nu 10 graden warmer, en dat binnen 12 uur. Maar volgend weekend ga ik met mijn ouders op vakantie naar Lapland, dus dat moet helemaal koud worden
Niet eens het songfestival?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Daniane het volgende:
Vanavond maar weer 's Paparazzi kijken, en daarna Hilton&Richie's Simple Life.
quote:
quote:
De eerste SC was het snelste met 0,19 posts per minuut.quote:[TV SC #15] Waar we ook op zoek zijn naar het molletje! (0.02 posts per minuut)
Ik klep wel doorquote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Tabloid het volgende:
[..]
De eerste SC was het snelste met 0,19 posts per minuut.
Gaan we dat nu verbreken?
Maakt niks uit, het wordt uitgezonden op Nederland 1.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:19 schreef Susi het volgende:
Zenden ze het Songfestival uit op zondag, in de hoop dat er meer mensen kijken ?
Tja.. als we maar eens blijven doorkletsen na 100 posts, meestal kakt het dan inquote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Tabloid het volgende:
[..]
De eerste SC was het snelste met 0,19 posts per minuut.
Gaan we dat nu verbreken?
Tijdens de Day After zekerquote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maakt niks uit, het wordt uitgezonden op Nederland 1.
20:20 Nationaal Songfestivalquote:
Gooi er eens een leuke aan TV gerelateerde stelling inquote:Op zondag 1 februari 2009 13:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja.. als we maar eens blijven doorkletsen na 100 posts, meestal kakt het dan in
Oh, oke. Zijn die liedjes van die Toppers helemaal nog niet bekend, of zijn ze al ergens te luisteren (:@)quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
20:20 Nationaal Songfestival
21:25 Mooi! Weer De Leeuw: The day after
22:25 Uitslag Nationaal Songfestival
Wat vinden we van de nieuwe reclame proef van SBS6?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Gooi er eens een leuke aan TV gerelateerde stelling in
Kut!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat vinden we van de nieuwe reclame proef van SBS6?
Geen stelling maar een vraag.. dus..quote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Our night van Rutger Kanis en Robert Dornquote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, oke. Zijn die liedjes van die Toppers helemaal nog niet bekend, of zijn ze al ergens te luisteren (:@)
Ja, het is triest. Het is dus naar Amerikaans model, maar dan nog slechter. Daar heb je onderbrekingen van.. wat, een minuut? Hier 3 minuten .quote:
Die met net 5, dat om de 6 minuten reclame ?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Daarnaast volg je zo'n programma helemaal niet meer als er telkens reclame komt.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, het is triest. Het is dus naar Amerikaans model, maar dan nog slechter. Daar heb je onderbrekingen van.. wat, een minuut? Hier 3 minuten .
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Die met net 5, dat om de 6 minuten reclame ?
Dat waren nog eens tijden inderdaad. Zit je in Memory Lane, Tabloidquote:
Ik heb daar ooit een Big Brother topic geopend.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden inderdaad. Zit je in Memory Lane, Tabloid
Het maakt het alleen maar aanlokkelijk om programma's via internet te kijken.quote:
Nee, lijkt me niks nee. Ben blij dat al die onderbrekingen bij de downloadbare opnames er uitgeknipt zijn, lijkt me ook niks om een spannende serie te volgen met elke keer een onderbreking.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Daarnaast volg je zo'n programma helemaal niet meer als er telkens reclame komt.
Mij doe je er een plezier mee ! Ik heb het vanaf dag 1 gelijk gekeken. Nog gepleit voor die schotel (of was dat later?), maar die mochten we nietquote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een Big Brother topic geopend.
Een jaar geleden stond er ook een aflevering van BB 1 op youtube, is nu weg maar ik heb dat filmpje toen gedownload.
Zal ik hem er opnieuw opzetten?
Tja, da's commerciële televisie me dunkt. Ze moeten er wel wat aan verdienen, maar hoop dat ze het voelen als de kijkcijfers kelderen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Het maakt het alleen maar aanlokkelijk om programma's via internet te kijken.
Daarnaast stond er ook iets in het artikel dat ze het leuk willen maken voor reclame-lui-fabrikanten (woord kwijt). Dus men denkt echt helemaal niet meer aan het publiek
Ach ja. Zoveel mensen kijken er niet naar NET 5 en SBS mag van mij überhaupt wel van de buis afquote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niks nee. Ben blij dat al die onderbrekingen bij de downloadbare opnames er uitgeknipt zijn, lijkt me ook niks om een spannende serie te volgen met elke keer een onderbreking.
Denk ook niet dat het in goede aarde zal vallen deze manier. Dat hoop ik iig.
Helemaal waar.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, da's commerciële televisie me dunkt. Ze moeten er wel wat aan verdienen, maar hoop dat ze het voelen als de kijkcijfers kelderen.
Zo'n opdracht is ook ooit geweest in een programma met Linda de Mol. Allemaal stellen, die gingen dan voor een huis of huwelijk ofzo. Hoe heette dat ook al weer ?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Tabloid het volgende:
Alleen aan het einde was er zo'n lego opdracht, en de laatste vrouw in het huis mocht bellen.
Toen was ik jong man!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Tabloid het volgende:
Ik weet er nauwlijks nog wat van.
Alleen aan het einde was er zo'n lego opdracht, en de laatste vrouw in het huis mocht bellen.
En Bart die won uiteraard.
Love Letters.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo'n opdracht is ook ooit geweest in een programma met Linda de Mol. Allemaal stellen, die gingen dan voor een huis of huwelijk ofzo. Hoe heette dat ook al weer ?
Willem !quote:Op zondag 1 februari 2009 13:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Toen was ik jong man!wie waren de finalisten? Ruud, Bart && ..... ? Ik was iig niet voor Bart weet ik nog.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Toen was ik jong man!wie waren de finalisten? Ruud, Bart && ..... ? Ik was iig niet voor Bart weet ik nog.
Met Jack van Gelder toch?quote:
Kwam later ook nog "The Hunt" uit voort toch?quote:Tros Wanted was een tv-programma uit 1998 dat werd uitgezonden door de TROS op de publieke omroep. Het was de Nederlandse versie van het Engelse programma Wanted en werd gepresenteerd door Jack van Gelder en Mabel van Dungen. Een team van experts in de live-uitzending stond onder leiding van Klaas Wilting. Het was een multimedia spelshow waarbij de kijker betrokken was, maar het kan zelfs gezien worden als de eerste realityserie in Nederland.
Voor het TROS-programma Wanted reisden drie teams van elk twee kandidaten 18 uur per dag, 7 dagen per week kris kras door Nederland. Ze werden op de hielen gezeten door drie professionele jagers.
Brabant.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:37 schreef Daniane het volgende:
Ahaha volgens mij was ik voor Ruud.
maar ik was 5 heh.
The Hunt?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja![]()
[..]
Kwam later ook nog "The Hunt" uit voort toch?
Ging er iemand op pad door Nederland, die gaf hints en wij moesten 'm proberen te traceren elke dag.quote:
Nee, Rolf Wouters was dus "The Hunt".quote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, Rolf Wouters ofzo. Zo'n gladjanus
Oh, Jack toch !quote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja![]()
[..]
Kwam later ook nog "The Hunt" uit voort toch?
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Ging er iemand op pad door Nederland, die gaf hints en wij moesten 'm proberen te traceren elke dag.
quote:The Hunt was een reality-quiz van Veronica uit 2001, ontwikkeld door Rolf Wouters.
Een groep deelnemers (de prooien) moeten ongezien en lopend van locatie A naar locatie B zien te geraken. De hunters (jagers) is de buitenwereld en die kunnen de deelnemers op hun weg onderscheppen. Wie hen met een videocamera betrapt, krijgt 3000 gulden die afgetrokken wordt van het prijzengeld van de deelnemers, die startten met een prijzenpot van 90.000 gulden.
Ah, nog een Jackfan ? Ik vind die kerel werkelijk geweldig, maar eigenlijk vinden maar bar weinig mensen dat met mijquote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, Rolf Wouters was dus "The Hunt".
Wanted was met Jack van Gelder
Ik bewonder z'n enthousiasme waarmee hij alles van commentaar voorziet. Prachtige manquote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, nog een Jackfan ? Ik vind die kerel werkelijk geweldig, maar eigenlijk vinden maar bar weinig mensen dat met mij
Hmz, nu voel ik me oud met m'n 24 jaarquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmz, nu voel ik me oud met m'n 24 jaar![]()
Precies ! Ik dus ook, maakt niet uit of ie soms dan wat bevooroordeeld is.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik bewonder z'n enthousiasme waarmee hij alles van commentaar voorziet. Prachtige man
24 ? Valt hartstikke meequote:Op zondag 1 februari 2009 13:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmz, nu voel ik me oud met m'n 24 jaar![]()
Leuk! Ondanks dat ik het niet echt actief gevolgd heb, ken ik er toch nog veel van gezichtquote:
Ik denk nog wel een half uurtje ofzo. Tja, 't is altijd lastig te voorspellen... Nadal heeft vrijdag een enorm lange pot gespeeld tegen Verdasco, dus hij kan opgebrand zijn, of gewoon sterk nog.quote:
Oke.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk nog wel een half uurtje ofzo. Tja, 't is altijd lastig te voorspellen... Nadal heeft vrijdag een enorm lange pot gespeeld tegen Verdasco, dus hij kan opgebrand zijn, of gewoon sterk nog.
Het Bekende Nederlander-gebruiken-in-shows was toen nog niet bekend. Ik verlang naar die tijden, wil soms weer echte mensen op de televisie.quote:
Lees op Wikipedia dat het toen snel gestopt was omdat het de duur was, al die mobiele video/communicatie apparatuur was toen erg kostbaar in gebruik. Tegenwoordig heeft elke mobiele telefoon van 10 euro al een camera (al is de kwaliteit misschien té slecht voor tv, maar toch) en met de goede sponsoring (tja... het zal toch een programma voor een commerciële omroep worden me dunkt).. is het gebruik ook voor niks.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Het Bekende Nederlander-gebruiken-in-shows was toen nog niet bekend. Ik verlang naar die tijden, wil soms weer echte mensen op de televisie.
Maar nu hebben ze bij een radiostation ook zoiets, zo'n zoektocht.
Het is een wonder jaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga slapen, om half 4 ofzo, en ik slinger FOK! weer aan net en er zijn 4 pagina's bijgepost![]()
![]()
![]()
Ik ben 24![]()
Vrij logisch. Terwijl het nu volgens mij onder het kader van een lowbudgetprogramma zou vallenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Lees op Wikipedia dat het toen snel gestopt was omdat het de duur was, al die mobiele video/communicatie apparatuur was toen erg kostbaar in gebruik. Tegenwoordig heeft elke mobiele telefoon van 10 euro al een camera (al is de kwaliteit misschien té slecht voor tv, maar toch) en met de goede sponsoring (tja... het zal toch een programma voor een commerciële omroep worden me dunkt).. is het gebruik ook voor niks.
Ja precies, het hoeft niet eens zoveel te kosten.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Vrij logisch. Terwijl het nu volgens mij onder het kader van een lowbudgetprogramma zou vallen
Hebben wij een deal ?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja precies, het hoeft niet eens zoveel te kosten.
quote:
quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Maar volgend topic gaat dan weer als stront door een trechter hoorMark my words
Diarree !quote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Het zal in dit topic nog wel stilvallen hoor, of we moeten de hele dag door gaan. Maar door de week blijft het bij "goedemorgen/middag/avond"quote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog wel een halve dag. Goed om mij van mijn schoolwerk af te leiden iigquote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Het zal in dit topic nog wel stilvallen hoor, of we moeten de hele dag door gaan. Maar door de week blijft het bij "goedemorgen/middag/avond"![]()
Ach, heb ook niks beters te doen..quote:Op zondag 1 februari 2009 14:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een halve dag. Goed om mij van mijn schoolwerk af te leiden iig
Denk het nietquote:
We veranderen gewoon iets aan het concept en dan hebben wij het wiel gewoon opnieuw uitgevondenquote:
Hoe gaan we onze eigen versie van The Hunt fabriceren ?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:17 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ach, heb ook niks beters te doen..
Goed, mijn "stelling/vraag" is klaar.. nu ben jij aan de beurt
Metal & Nederlandstalig.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef Daniane het volgende:
Van wat voor muziek houden jullie eigenlijk?
Vraag Joop voor geld.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Hoe gaan we onze eigen versie van The Hunt fabriceren ?
Alternatief. Ben snel tevree. Maar ook musicalsquote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef Daniane het volgende:
Zanger Bob.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja die ouwe nlse meut luister jij wel!
maar Metal....
Filmmuziekquote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef Daniane het volgende:
Ik vind zoveel mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef Daniane het volgende:
Uh.. we gebruiken BN'ers? Dat schijnt goed te scorenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:18 schreef Susi het volgende:
[..]
We veranderen gewoon iets aan het concept en dan hebben wij het wiel gewoon opnieuw uitgevonden
Wat staat er nu op die B? Kan het niet lezen.quote:
Industrial metal ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 14:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind zoveel mooiBen behoorlijk mainstream aangelegd, maar kan van alles wel waarderen op z'n tijd. Blues
Klassiek ook wel
Metal minder trouwens. Waar valt Rammstein onder
Geen idee.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat staat er nu op die B? Kan het niet lezen.
Heb dat album "Mutter" zo vaak gedraaidquote:Op zondag 1 februari 2009 14:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Industrial metal ofzo![]()
Rammstein is heer-lijk ! Ik ga het zo opzetten, om de finale van net te vergeten
quote:Welkom op de Fansite van de geweldige zanger Bob.
Ons doel? Bob naar Leuven halen.
Waarom? Omdat hij geweldig is! We all love Bob!
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef DaFrenk het volgende:
Die site![]()
http://www.geocities.com/bobnaarleuven/
Klik op Bob en kom... binnen
Gezellig samen naar de pc kijkenquote:Een tijd geleden ontdekte iemand uit Leuven Bob. En meteen sloeg hij aan. De url van zijn site werd naar veel Leuvense studenten doorgestuurd. Gezinnen keken 's avonds samen op de pc naar de clips. In kleuterklassen werd Bob grijsgedraaid en de kleutertjes vonden het maar al te leuk.
Toen ontstond het plan. We zouden en moesten Bob naar Leuven halen! Niet zo evident natuurlijk. Schiedam en Leuven liggen op een slordige 170 km van elkaar.
quote:
Ik ben Sabrina, 17 jaar. Mijn grootste droom is om Bob in Leuven te krijgen op mijn verjaardagsfeestje. Pas dan zal mijn verjaardag geslaagd zijn!
omgquote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gezellig samen naar de pc kijkenKleuters vinden 'm geweldig
En evident is niet het woord wat ik daar neer had gezet
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gezellig samen naar de pc kijkenKleuters vinden 'm geweldig
En evident is niet het woord wat ik daar neer had gezet
Ik heb een keer cola gemorst over mn toetsenbord.quote:
Je snapt wel waar ik heen wilquote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef Tabloid het volgende:
Er was ooit een zangeres daar had ik een klaagtopic over geopend.
De volgende dag was het gastenboek weg van haar site.
Baggerquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:41 schreef Tabloid het volgende:
Zat er wel een gebruiksaanwijzing bij om de mini's in elkaar te zetten?
Heb je wel eens een trui gekocht bij de Ikea? Mén da's lastig hoor! Moet je dat schaap een plek geven in je huis, en zelf scheren, en die breinaalden moet je ook nog in elkaar draaienquote:Op zondag 1 februari 2009 14:41 schreef Tabloid het volgende:
Zat er wel een gebruiksaanwijzing bij om de mini's in elkaar te zetten?
Bracequote:Op zondag 1 februari 2009 14:43 schreef Tabloid het volgende:
Ze heeft twee verschillende sokken aan!
Was het wel gelukt?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je wel eens een trui gekocht bij de Ikea? Mén da's lastig hoor! Moet je dat schaap een plek geven in je huis, en zelf scheren, en die breinaalden moet je ook nog in elkaar draaien
Heb uiteindelijk het schaap maar weer ingeruildquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb uiteindelijk het schaap maar weer ingeruild
quote:Auteur Bericht
TV SC
Geplaatst: 01-02-2009 - 14:51
--------------------------------------------------------------------------------
Heey Rutger!
Namens iedereen van de TV SC op FOK! krijg je de groeten.
hiir dvs ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:37 schreef DaFrenk het volgende:
Ai, da's idd knap waardeloos. Tenminste, als er dus suiker in zit ja. Heb het eens over m'n laptop gehad. Gelukkig niet teveel binnen in gekomen waardoor ik alleen een nieuw toetsenbord moest omdat de toetsen bleven plakken![]()
keine Ahnung.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef Susi het volgende:
Shit hiift iimand iin maniii hi ik dit weer nirmaal kan krijg
quote:
Tja.. je kan het schoonmaken door de toetsen schoon te maken in water. Zie ook hier. Maar zou morgen gewoon een nieuw ding halen ofzo. Écht schoon krijg je het toch nooit meer me dunkt.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef Susi het volgende:
Shit hiift iimand iin maniii hi ik dit weer nirmaal kan krijg
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:03 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja.. je kan het schoonmaken door de toetsen schoon te maken in water. Zie ook hier. Maar zou morgen gewoon een nieuw ding halen ofzo. Écht schoon krijg je het toch nooit meer me dunkt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Enige wat ik kan aanraden is alle toetsen loshalen, schoonmaken, 'bodem' van je keyboard afnemen met een nat doekje en op laten drogen. Dan de toetsen er weer in doen.
Nadeel: je moet of een foto hebben van je keyboard om alles er weer goed in te krijgen, het duurt lang en is een rotklus
Kabeltje volgen tot de achterkant van je computer en stekker lostrekken?quote:
Da's helemaal bagger natuurlijkquote:
Oei.. dan is het te hopen dat de sprite niet binnenin is gekomen? Nouja, je bent er nog.. dus lijkt me niet. Maar de kans is toch aanwezig.quote:
En dat inderdaad ja, even een los toetsenbord eraan hangen is natuurlijk een goede tijdelijke oplossingquote:Op zondag 1 februari 2009 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's helemaal bagger natuurlijkGeen extra toetsenbord slingeren? Desnoods 1 die nu aan een andere pc hangt?
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En dat inderdaad ja, even een los toetsenbord eraan hangen is natuurlijk een goede tijdelijke oplossing
Ja dat lijkt me verstandigquote:
quote:
quote:In Windows XP en Vista is standaard een On-Screen Toetsenbord ingebouwd. Dit kan handig zijn als je toetsenbord niet goed meer werkt. Om bij dit toetsenbord te komen heb je echter wel je toetsenbord nodig.
Ga naar Start en dan naar Uitvoeren, typ OSK en klik op [Ok]. Het toetsenbord wordt nu op uw scherm geopend
quote:Naam TV SC
Woonplaats Amsterdam aan zee
Homepage forum.fok.nl/topic/1...
Datum 01-02-2009 om 14:32:23
Heey Bob!
Namens iedereen van de TV SC op FOK! de groeten.
Je bent een held!
En dan komt de aap uit de mouwquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Heeftie daar ruimte voor danOh wacht die aap neemt zoveel ruimte in natuurlijk
Ik ben niet dik.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera vlucht weg uit het topic voor ze geplet wordt door de overweldigende aanwezigheid van zanger bob
Volgens mij kun je makkelijker zelf posten en met je kloon posten als je in 2 browsers werktquote:
Daar deed die vent die de stem van Dagobert Duck in Ducktales verzorgde ook in meequote:Op zondag 1 februari 2009 16:47 schreef Tabloid het volgende:
Ik kijk de afgelopen tijd op comedy central family vaak het zonnetje in huis.
Geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Klein stukje van meegekregen.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:33 schreef DaFrenk het volgende:
Jack van Gelder bij Life & Cooking
En net Uri Geller
Nou, meer dan 200 posts in een middag is wel een recordquote:
Ja, dat zal het zijnquote:
Tof trouwens!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:41 schreef Susi het volgende:
Mijn toetsenbord doet het weer![]()
Ik snap het niet maar dat doet er niet toe
Wat zullen we dan te zien krijgen?quote:
No thanksquote:"2 hoofden op 1 lichaam: 16e verjaardag"
Heb je dat niet hgehoord tijdens life and cooking?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ow, gaat Jack van Gelder dat songfestival geneuzel presenteren.. hmm, daar zakt hij toch een paar punten hoor
Iets leidde je af...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heb je dat niet hgehoord tijdens life and cooking?
Toen hadden ze het daar over.
Uhm nee, ik zag hem alleen, niet geluisterd.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heb je dat niet hgehoord tijdens life and cooking?
Toen hadden ze het daar over.
Oke.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uhm nee, ik zag hem alleen, niet geluisterd.
Zullen we het dan maar verbreding van de horizon noemen ?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ow, gaat Jack van Gelder dat songfestival geneuzel presenteren.. hmm, daar zakt hij toch een paar punten hoor
Tja..quote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar verbreding van de horizon noemen ?
Was da?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:16 schreef Susi het volgende:
Nog geïnteresseerden voor het Maffiaspel ? We gaan zo rollen verdelen.
En néé, het is niet moeilijk
Een virtueel dorpje, waarin mensen wonen. Elke avond worden er een aantal mensen door de Maffia vermoord. De rest van het dorp moet er doormiddel van hints in Fobo's en posthistories achter komen wie dat op zijn/haar geweten heeft.quote:
Klinkt leuk!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Een virtueel dorpje, waarin mensen wonen. Elke avond worden er een aantal mensen door de Maffia vermoord. De rest van het dorp moet er doormiddel van hints in Fobo's en posthistories achter komen wie dat op zijn/haar geweten heeft.
De goeieriken hebben allemaal een rol. Sommigen met gaves, waarbij ze bijvoorbeeld wat over de Maffia aan de spelleiders kunnen vragen, of ze kunnen at random iemand neerschieten bij een verdenking.
In principe moet er elke dag worden gestemd voor 19:00 op degene wie je verdenkt.
Het is ook mogelijk dat je nog een nachtactiviteit hebt (omdat je bijv maffia bent). Dan moet je voor 2200 uur elke dag nog even doorgeven wat je wilt.
spellen duren meestal 4/5 dagen
Hmja, overdag nog minder.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:28 schreef Susi het volgende:
In Misdaad staat het
Maar je kan ook overdag stemmen hoor, de meeste stemmen worden dan gedaan. Het draait niet puur om de avond. Je kan ook overdag met je collega's overleggen, of dan al je nachtactiviteit doorgeven
Hihiquote:Op zondag 1 februari 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Er zit een redelijk gezette (goed: behoorlijk gezette:') ) dame in achtergrondkoor. Op een gegeven moment roept Jack: 'Ja, wit kleedt enorm goed af he'![]()
![]()
Ik zal het zo eens teruglezen-achtigquote:Op maandag 2 februari 2009 01:39 schreef Susi het volgende:
Ja ik weet ook niet wat er gebeurde. Praktisch alle vaste posters waren er plots.
quote:Ik miste je al !
Aha!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er is maar één manier om er van af te komen.. snel het topic vol lullen
Niet eens alleen.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens teruglezen-achtigging zeker vooral over Tabloid's aanstaande wipe-out avontuur
![]()
[..]
Oh ik dacht dat hij grote plannen had. En het viel mee inderdaad, vooral slap geouwehoer in het algemeen.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet eens alleen.
Oh en Tabloid weet dat alleen nog niet
Ja welterusten. Jij was ook al vanaf 19.30 Australische tijd in de weer hè?quote:Maar weltrusten, tis bijna drie uur
Heb me ook eens aangemeld als figurant voor Flikken Maastricht, werd al snel gebeld; kan je morgen voor een begrafenisscène.. ja, geen probleem. Krijg ik om 23.00 weer telefoon: gaat niet door, scène afgelast. Daarna niks meer gehoordquote:Op maandag 2 februari 2009 01:14 schreef Susi het volgende:
Ik ga me denk aanmelden als figurante in die film over de Elfstedentocht, ben in februari een weekend in Nederland dus hopelijk kan ik het dan mooi combineren. En niet geschoten is altijd mis.
Goede reden om vintage te kopen
Ai, das zonde. Ik heb zoiets nog nooit gedaan, ben erg benieuwd. Zoals ik elders al zei: ik hou van processen achter de schermen.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:56 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb me ook eens aangemeld als figurant voor Flikken Maastricht, werd al snel gebeld; kan je morgen voor een begrafenisscène.. ja, geen probleem. Krijg ik om 23.00 weer telefoon: gaat niet door, scène afgelast. Daarna niks meer gehoord
Jups. Maar ik had een break genomen gisteravond, even om vijf uur een powernap gedaan want ik viel om.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij grote plannen had. En het viel mee inderdaad, vooral slap geouwehoer in het algemeen.![]()
[..]
Ja welterusten. Jij was ook al vanaf 19.30 Australische tijd in de weer hè?
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:08 schreef Susi het volgende:
Dus vecht als een man en geef je over en zwicht !
quote:Op maandag 2 februari 2009 01:49 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zondag 1 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 317 -SG-
02. 314 nijnja
03. 276 motorbloempje
04. 249 xalo
05. 232 Juicyhil
06. 215 behangplakker
07. 209 chufi
08. [b]196 Susi[/b]
09. 194 tong80
10. 176 Desunoto
11. 165 automatic_
12. 160 Hyman
13. 158 Cyberia18
14. 157 TJDoornbos
15. 151 Pien85
16. 146 tijnbrein
17. 141 qonmann
18. 139 Smart_ass
19. 137 Ambrosius
20. 136 -Hans-
21. 135 ColdFeet
22. [b]129 Tabloid[/b]
23. 127 Tremium
24. 126 ArTiC
25. 125 ImTheBase
26. 124 venomsnake
27. 121 4EverBlackEyed
28. 117 mike_hunt
29. 116 -Marlii-
30. 114 Pappie_Culo
31. [b]113 DaFrenk[/b]
31. 113 Twerk
31. 113 Zotheid
34. [b]112 FritsVanEgters[/b]
35. 110 swarmahoer
36. 109 Registratiedienst
37. 108 Sjoegerd
38. 107 Het_hupt
39. 101 Adelante
40. 096 gers
41. 095 Lauriette91
42. 093 Greys
43. 089 jimmyrodgers
44. 088 Paaskonijn
45. 087 PrintScreen
46. 086 Goofisch
46. 086 Timo20
48. 085 Roel_Jewel
48. 085 Dj_Day-V
50. 084 erikh
50. 084 Yashaaaaa
52. 083 Ofyles2
52. 083 tomtomaat
54. 082 morpheus_at_work
55. 080 MNR
56. 079 Silentalarm
56. 079 HeatWave
58. 078 Seam
59. 077 DR34M3R
60. 076 Huppelmuts
61. 075 murp
61. 075 reetveter
61. 075 kanovinnie
61. 075 Piles
61. 075 elcastel
66. 074 Halcon
67. 073 borisz
67. 073 BliksemSchigt
69. 072 UnderTheWingsOfLove
69. 072 Pheno
71. 071 Dos37
72. 070 RayMania
72. 070 Ang3l
74. 068 du_ke
75. 067 TheArt
75. 067 IHVK
75. 067 Darkestrah
78. 066 Fille.des.Fleurs
79. 064 Jojoortje
79. 064 golfer
81. 063 Dagoduck
81. 063 Noortje.
83. 062 denthemen
84. 061 vitessezuid113
84. 061 Pieter-utd
86. 060 veldmuis
86. 060 zaadvragendeoog
88. 059 Juup©
89. 058 Dunckie
89. 058 Fascination
89. 058 JohnDope
92. 056 Stereotomy
92. 056 sjimz
92. 056 zhe-devilll
92. 056 Bravebart
92. [b]056 Daniane[/b]
97. 055 marcb1974
97. 055 Acinonyx
97. 055 Barca
97. [b]055 Etcetera[/b]
Stomme Eend geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:13 schreef Susi het volgende:
Ik vond James altijd een beetje sneu, hij zat zo onder de plak.
quote:Jessie: Bereid je maar voor,
James: want hier zijn we weer hoor!
Jessie: Om de wereld van verder verval te behoeden.
James: om de mensen van ons volk te kunnen beïnvloeden.
Jessie: Om de kwaadaardigheid van liefde aan te tonen.
James: Om dichter bij de sterren te kunnen komen!
Jessie: Jessie!
James: En James!
Jessie: Team Rocket is sneller dan het licht,
James: dus vecht als een man en geef je over en zwicht!
Meowth: Meowth, ogen dicht!
Ik heb het soms ook met Daniane.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:24 schreef Susi het volgende:
Eng trouwens, dat we tegelijk hetzelfde posten.
We zijn misschien wel telepatisch verbonden met elkaar, Tab !
Nooit overwogen om deel te nemen aan het Zesde Zintuig ? Of geloof je daar niet in
Ze zochten wel kandidaten.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:28 schreef Susi het volgende:
Ah, misschien dan toch maar eens een nieuwe aanmelding voor het Zesde Zintuig, nu je toch niet mee gaat doen aan Wipe Out dit seizoen.
Gezellig met Beau op pad !
Nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef Susi het volgende:
Nuja, ik kan bij mijn weten niets. Heb jij ooit wel eens het idee gehad buitenaardse krachten/gaves te hebben ?
Ik hoef ze ook niet.quote:Denk ook niet dat ik het zou willen, contact met geesten. In die afleveringen op de publieke omroep ging het er zo heftig aan toe voor die deelnemers
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef Susi het volgende:
Hihi, nu het schijnt dat je er heel plotseling achter kan komen !
Het kan ook in de familie zitten. Ik heb een kennis die paranormaal begaafd is, en haar zoontje schijnt ook ´dingen te zien´. Altijd als ik daar kwam dwong ik mezelf aan andere dingen te denken, omdat ik dacht ´straks weet ze waar ik aan denk´, en toen dacht ik vervolgens verschrikt ´maar nu weet ze dat ik aan iets anders denk, omdat ik eigenlijk daar aan dacht en en en...´ Chaos dus.
quote:***KRO *****************************1/7
***Ergernissen ***Dèvin Smit,Hoogeveen:
"Net 5 heeft een nieuw uitzendsysteem:
3 minuten reclame,5 minuten Ghost
Whisperer,3 minuten reclame enzovoorts.
Het is nu 21.00 uur en ik ben
afgehaakt.Jammer."
***Ton Kole uit Zwolle:"'Krijg jij ook
geen genoeg van de nieuwe zondagavond
op Net5?' wordt er elke 7 minuten aan
mij gevraagd.Nou,ik wel hoor,na drie
kwartier afzien ben ik afgehaakt.
Het was al erg genoeg dat we elke 15
of 20 minuten reclame kregen maar nu
worden de programma's dermate in
stukken geknipt dat alle samenhang is
verdwenen en er van kijkplezier geen
enkele sprake meer is!" ***************
***KRO *****************************2/7
***Ergernissen ***M.Cremers,Doenrade:
"Ik zit naar The Ghost Whisperer te
kijken,een van mijn zeer favoriete
series.Maar die vele reclameblokken
waar nu mee gestart is zijn
verschrikkelijk,ze verpesten de hele
serie!
Nét zit je in het verhaal en dan komt
weer een reclameblok,gruwelijk
irritant.En in House,waar ik ook altijd
heel graag naar kijk,zal dit ook nog
eens voorkomen.Gauw schrappen deze vorm
van reclame,héél gauw!"
Nja, ik geloof haar wel.quote:
Misschien onder jezelfde pseudoniem als de vorige keer ;-).quote:Op maandag 2 februari 2009 14:52 schreef Tabloid het volgende:
Ik moet ook maar weer eens een klacht insturen.
Vreselijk om mee te maken.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, ik geloof haar wel.
Een oom van mijn moeder is ooit spoorloos verdwenen. Toen zijn ze met een foto van hem naar haar toegegaan, en heeft zij een bepaalde plek aangeduid. Daar lag hij dus. Dood.
Ok ik neem de naam Ger van de Westelaken.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Misschien onder jezelfde pseudoniem als de vorige keer ;-).
In de Nieuwe Revu of Panorama ofzo heb je ook een aantal figuren die steeds weer terugkeren
Heet er niet een journalist of journaalpresentator van de Westelaken ? Rick ?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ok ik neem de naam Ger van de Westelaken.
Lijkt ( :´) ) mij ook. Ik zou gillend gek worden, dat op zeker. Maar op een gegeven moment ben je denk wel in staat om bijvoorbeeld stemmetjes te negerenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vreselijk om mee te maken.
Ook als je zelf een zesde zintuig heb en dat je dan opeens weet waar je een lijk kan vinden.
Ger van de Westenlaken is een bijnaam van Gordon waarmee hij het winnende toppers lied schreef.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Heet er niet een journalist of journaalpresentator van de Westelaken ? Rick ?
Edit: oh ja
[ afbeelding ]
Die zie ik nooit meer bij het journaal.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Heet er niet een journalist of journaalpresentator van de Westelaken ? Rick ?
Edit: oh ja
[ afbeelding ]
Seriously ?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ger van de Westenlaken is een bijnaam van Gordon waarmee hij het winnende toppers lied schreef.
Nu zit die Eva Jinek er zeker. Als je d´r naam zo schrijft. Ik lees steeds Jellinekquote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Die zie ik nooit meer bij het journaal.
Cornelis Willem (Gordon) Heuckerothquote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Seriously ?
zijn eigen naam is toch iets met heubach ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoe zij heet.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Nu zit die Eva Jinek er zeker. Als je d´r naam zo schrijft. Ik lees steeds Jellinek
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Cornelis Willem (Gordon) Heuckeroth
Ik dacht al - dat weet ie niet van zijn eigen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heubach is een voetballer
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht al - dat weet ie niet van zijn eigen !
Heubach is een voetballer
ik keek ook meestal naar Goedemorgen Nederland altijd. Momenteel alleen maar telegraaf.nl . Beetje jammer, maar van alle onzinnieuwtjes ben ik op de hoogtequote:Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zij heet.![]()
Ze zat er vanochtend wel maar toen was het al begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |