Ja precies, het hoeft niet eens zoveel te kosten.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Vrij logisch. Terwijl het nu volgens mij onder het kader van een lowbudgetprogramma zou vallen
Hebben wij een deal ?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja precies, het hoeft niet eens zoveel te kosten.
quote:
quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Maar volgend topic gaat dan weer als stront door een trechter hoorMark my words
Diarree !quote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Het zal in dit topic nog wel stilvallen hoor, of we moeten de hele dag door gaan. Maar door de week blijft het bij "goedemorgen/middag/avond"quote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog wel een halve dag. Goed om mij van mijn schoolwerk af te leiden iigquote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Het zal in dit topic nog wel stilvallen hoor, of we moeten de hele dag door gaan. Maar door de week blijft het bij "goedemorgen/middag/avond"![]()
Ach, heb ook niks beters te doen..quote:Op zondag 1 februari 2009 14:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een halve dag. Goed om mij van mijn schoolwerk af te leiden iig
Denk het nietquote:
We veranderen gewoon iets aan het concept en dan hebben wij het wiel gewoon opnieuw uitgevondenquote:
Hoe gaan we onze eigen versie van The Hunt fabriceren ?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:17 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ach, heb ook niks beters te doen..
Goed, mijn "stelling/vraag" is klaar.. nu ben jij aan de beurt
Metal & Nederlandstalig.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef Daniane het volgende:
Van wat voor muziek houden jullie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |