Nee, lijkt me niks nee. Ben blij dat al die onderbrekingen bij de downloadbare opnames er uitgeknipt zijn, lijkt me ook niks om een spannende serie te volgen met elke keer een onderbreking.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Daarnaast volg je zo'n programma helemaal niet meer als er telkens reclame komt.
Mij doe je er een plezier mee ! Ik heb het vanaf dag 1 gelijk gekeken. Nog gepleit voor die schotel (of was dat later?), maar die mochten we nietquote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een Big Brother topic geopend.
Een jaar geleden stond er ook een aflevering van BB 1 op youtube, is nu weg maar ik heb dat filmpje toen gedownload.
Zal ik hem er opnieuw opzetten?
Tja, da's commerciële televisie me dunkt. Ze moeten er wel wat aan verdienen, maar hoop dat ze het voelen als de kijkcijfers kelderen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Het maakt het alleen maar aanlokkelijk om programma's via internet te kijken.
Daarnaast stond er ook iets in het artikel dat ze het leuk willen maken voor reclame-lui-fabrikanten (woord kwijt). Dus men denkt echt helemaal niet meer aan het publiek
Ach ja. Zoveel mensen kijken er niet naar NET 5 en SBS mag van mij überhaupt wel van de buis afquote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niks nee. Ben blij dat al die onderbrekingen bij de downloadbare opnames er uitgeknipt zijn, lijkt me ook niks om een spannende serie te volgen met elke keer een onderbreking.
Denk ook niet dat het in goede aarde zal vallen deze manier. Dat hoop ik iig.
Helemaal waar.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, da's commerciële televisie me dunkt. Ze moeten er wel wat aan verdienen, maar hoop dat ze het voelen als de kijkcijfers kelderen.
Zo'n opdracht is ook ooit geweest in een programma met Linda de Mol. Allemaal stellen, die gingen dan voor een huis of huwelijk ofzo. Hoe heette dat ook al weer ?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Tabloid het volgende:
Alleen aan het einde was er zo'n lego opdracht, en de laatste vrouw in het huis mocht bellen.
Toen was ik jong man!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Tabloid het volgende:
Ik weet er nauwlijks nog wat van.
Alleen aan het einde was er zo'n lego opdracht, en de laatste vrouw in het huis mocht bellen.
En Bart die won uiteraard.
Love Letters.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo'n opdracht is ook ooit geweest in een programma met Linda de Mol. Allemaal stellen, die gingen dan voor een huis of huwelijk ofzo. Hoe heette dat ook al weer ?
Willem !quote:Op zondag 1 februari 2009 13:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Toen was ik jong man!wie waren de finalisten? Ruud, Bart && ..... ? Ik was iig niet voor Bart weet ik nog.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Toen was ik jong man!wie waren de finalisten? Ruud, Bart && ..... ? Ik was iig niet voor Bart weet ik nog.
Met Jack van Gelder toch?quote:
Kwam later ook nog "The Hunt" uit voort toch?quote:Tros Wanted was een tv-programma uit 1998 dat werd uitgezonden door de TROS op de publieke omroep. Het was de Nederlandse versie van het Engelse programma Wanted en werd gepresenteerd door Jack van Gelder en Mabel van Dungen. Een team van experts in de live-uitzending stond onder leiding van Klaas Wilting. Het was een multimedia spelshow waarbij de kijker betrokken was, maar het kan zelfs gezien worden als de eerste realityserie in Nederland.
Voor het TROS-programma Wanted reisden drie teams van elk twee kandidaten 18 uur per dag, 7 dagen per week kris kras door Nederland. Ze werden op de hielen gezeten door drie professionele jagers.
Brabant.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:37 schreef Daniane het volgende:
Ahaha volgens mij was ik voor Ruud.
maar ik was 5 heh.
The Hunt?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja![]()
[..]
Kwam later ook nog "The Hunt" uit voort toch?
Ging er iemand op pad door Nederland, die gaf hints en wij moesten 'm proberen te traceren elke dag.quote:
Nee, Rolf Wouters was dus "The Hunt".quote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, Rolf Wouters ofzo. Zo'n gladjanus
Oh, Jack toch !quote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja![]()
[..]
Kwam later ook nog "The Hunt" uit voort toch?
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Ging er iemand op pad door Nederland, die gaf hints en wij moesten 'm proberen te traceren elke dag.
quote:The Hunt was een reality-quiz van Veronica uit 2001, ontwikkeld door Rolf Wouters.
Een groep deelnemers (de prooien) moeten ongezien en lopend van locatie A naar locatie B zien te geraken. De hunters (jagers) is de buitenwereld en die kunnen de deelnemers op hun weg onderscheppen. Wie hen met een videocamera betrapt, krijgt 3000 gulden die afgetrokken wordt van het prijzengeld van de deelnemers, die startten met een prijzenpot van 90.000 gulden.
Ah, nog een Jackfan ? Ik vind die kerel werkelijk geweldig, maar eigenlijk vinden maar bar weinig mensen dat met mijquote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, Rolf Wouters was dus "The Hunt".
Wanted was met Jack van Gelder
Ik bewonder z'n enthousiasme waarmee hij alles van commentaar voorziet. Prachtige manquote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, nog een Jackfan ? Ik vind die kerel werkelijk geweldig, maar eigenlijk vinden maar bar weinig mensen dat met mij
Hmz, nu voel ik me oud met m'n 24 jaarquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmz, nu voel ik me oud met m'n 24 jaar![]()
Precies ! Ik dus ook, maakt niet uit of ie soms dan wat bevooroordeeld is.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik bewonder z'n enthousiasme waarmee hij alles van commentaar voorziet. Prachtige man
24 ? Valt hartstikke meequote:Op zondag 1 februari 2009 13:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmz, nu voel ik me oud met m'n 24 jaar![]()
Leuk! Ondanks dat ik het niet echt actief gevolgd heb, ken ik er toch nog veel van gezichtquote:
Ik denk nog wel een half uurtje ofzo. Tja, 't is altijd lastig te voorspellen... Nadal heeft vrijdag een enorm lange pot gespeeld tegen Verdasco, dus hij kan opgebrand zijn, of gewoon sterk nog.quote:
Oke.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk nog wel een half uurtje ofzo. Tja, 't is altijd lastig te voorspellen... Nadal heeft vrijdag een enorm lange pot gespeeld tegen Verdasco, dus hij kan opgebrand zijn, of gewoon sterk nog.
Het Bekende Nederlander-gebruiken-in-shows was toen nog niet bekend. Ik verlang naar die tijden, wil soms weer echte mensen op de televisie.quote:
Lees op Wikipedia dat het toen snel gestopt was omdat het de duur was, al die mobiele video/communicatie apparatuur was toen erg kostbaar in gebruik. Tegenwoordig heeft elke mobiele telefoon van 10 euro al een camera (al is de kwaliteit misschien té slecht voor tv, maar toch) en met de goede sponsoring (tja... het zal toch een programma voor een commerciële omroep worden me dunkt).. is het gebruik ook voor niks.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Het Bekende Nederlander-gebruiken-in-shows was toen nog niet bekend. Ik verlang naar die tijden, wil soms weer echte mensen op de televisie.
Maar nu hebben ze bij een radiostation ook zoiets, zo'n zoektocht.
Het is een wonder jaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga slapen, om half 4 ofzo, en ik slinger FOK! weer aan net en er zijn 4 pagina's bijgepost![]()
![]()
![]()
Ik ben 24![]()
Vrij logisch. Terwijl het nu volgens mij onder het kader van een lowbudgetprogramma zou vallenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Lees op Wikipedia dat het toen snel gestopt was omdat het de duur was, al die mobiele video/communicatie apparatuur was toen erg kostbaar in gebruik. Tegenwoordig heeft elke mobiele telefoon van 10 euro al een camera (al is de kwaliteit misschien té slecht voor tv, maar toch) en met de goede sponsoring (tja... het zal toch een programma voor een commerciële omroep worden me dunkt).. is het gebruik ook voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |