quote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Ging er iemand op pad door Nederland, die gaf hints en wij moesten 'm proberen te traceren elke dag.
quote:The Hunt was een reality-quiz van Veronica uit 2001, ontwikkeld door Rolf Wouters.
Een groep deelnemers (de prooien) moeten ongezien en lopend van locatie A naar locatie B zien te geraken. De hunters (jagers) is de buitenwereld en die kunnen de deelnemers op hun weg onderscheppen. Wie hen met een videocamera betrapt, krijgt 3000 gulden die afgetrokken wordt van het prijzengeld van de deelnemers, die startten met een prijzenpot van 90.000 gulden.
Ah, nog een Jackfan ? Ik vind die kerel werkelijk geweldig, maar eigenlijk vinden maar bar weinig mensen dat met mijquote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, Rolf Wouters was dus "The Hunt".
Wanted was met Jack van Gelder
Ik bewonder z'n enthousiasme waarmee hij alles van commentaar voorziet. Prachtige manquote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, nog een Jackfan ? Ik vind die kerel werkelijk geweldig, maar eigenlijk vinden maar bar weinig mensen dat met mij
Hmz, nu voel ik me oud met m'n 24 jaarquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmz, nu voel ik me oud met m'n 24 jaar![]()
Precies ! Ik dus ook, maakt niet uit of ie soms dan wat bevooroordeeld is.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik bewonder z'n enthousiasme waarmee hij alles van commentaar voorziet. Prachtige man
24 ? Valt hartstikke meequote:Op zondag 1 februari 2009 13:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmz, nu voel ik me oud met m'n 24 jaar![]()
Leuk! Ondanks dat ik het niet echt actief gevolgd heb, ken ik er toch nog veel van gezichtquote:
Ik denk nog wel een half uurtje ofzo. Tja, 't is altijd lastig te voorspellen... Nadal heeft vrijdag een enorm lange pot gespeeld tegen Verdasco, dus hij kan opgebrand zijn, of gewoon sterk nog.quote:
Oke.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk nog wel een half uurtje ofzo. Tja, 't is altijd lastig te voorspellen... Nadal heeft vrijdag een enorm lange pot gespeeld tegen Verdasco, dus hij kan opgebrand zijn, of gewoon sterk nog.
Het Bekende Nederlander-gebruiken-in-shows was toen nog niet bekend. Ik verlang naar die tijden, wil soms weer echte mensen op de televisie.quote:
Lees op Wikipedia dat het toen snel gestopt was omdat het de duur was, al die mobiele video/communicatie apparatuur was toen erg kostbaar in gebruik. Tegenwoordig heeft elke mobiele telefoon van 10 euro al een camera (al is de kwaliteit misschien té slecht voor tv, maar toch) en met de goede sponsoring (tja... het zal toch een programma voor een commerciële omroep worden me dunkt).. is het gebruik ook voor niks.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Het Bekende Nederlander-gebruiken-in-shows was toen nog niet bekend. Ik verlang naar die tijden, wil soms weer echte mensen op de televisie.
Maar nu hebben ze bij een radiostation ook zoiets, zo'n zoektocht.
Het is een wonder jaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga slapen, om half 4 ofzo, en ik slinger FOK! weer aan net en er zijn 4 pagina's bijgepost![]()
![]()
![]()
Ik ben 24![]()
Vrij logisch. Terwijl het nu volgens mij onder het kader van een lowbudgetprogramma zou vallenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Lees op Wikipedia dat het toen snel gestopt was omdat het de duur was, al die mobiele video/communicatie apparatuur was toen erg kostbaar in gebruik. Tegenwoordig heeft elke mobiele telefoon van 10 euro al een camera (al is de kwaliteit misschien té slecht voor tv, maar toch) en met de goede sponsoring (tja... het zal toch een programma voor een commerciële omroep worden me dunkt).. is het gebruik ook voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |