quote:
En hoe. Vooral omdat Frank nog eindigde met een normale reactiequote:
Was hier niet zo lang geleden ook nog, maar daar zeker de heel winter ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Susi het volgende:
[..]
En hoe. Vooral omdat Frank nog eindigde met een normale reactie
Hier is het momenteel -5. Vannacht was het -14, dat was echt freezing koud
Er is maar één manier om er van af te komen.. snel het topic vol lullenquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Susi het volgende:
[..]
En hoe. Vooral omdat Frank nog eindigde met een normale reactie
Jups. En het schommelt enorm, dat is nog zo gek (vind ik zelf). Ik bedoel, het is nu 10 graden warmer, en dat binnen 12 uur. Maar volgend weekend ga ik met mijn ouders op vakantie naar Lapland, dus dat moet helemaal koud wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Was hier niet zo lang geleden ook nog, maar daar zeker de heel winter ofzo?
Goede tip.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er is maar één manier om er van af te komen.. snel het topic vol lullen
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Jups. En het schommelt enorm, dat is nog zo gek (vind ik zelf). Ik bedoel, het is nu 10 graden warmer, en dat binnen 12 uur. Maar volgend weekend ga ik met mijn ouders op vakantie naar Lapland, dus dat moet helemaal koud worden
Niet eens het songfestival?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Daniane het volgende:
Vanavond maar weer 's Paparazzi kijken, en daarna Hilton&Richie's Simple Life.
quote:
quote:
De eerste SC was het snelste met 0,19 posts per minuut.quote:[TV SC #15] Waar we ook op zoek zijn naar het molletje! (0.02 posts per minuut)
Ik klep wel doorquote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Tabloid het volgende:
[..]
De eerste SC was het snelste met 0,19 posts per minuut.
Gaan we dat nu verbreken?
Maakt niks uit, het wordt uitgezonden op Nederland 1.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:19 schreef Susi het volgende:
Zenden ze het Songfestival uit op zondag, in de hoop dat er meer mensen kijken ?
Tja.. als we maar eens blijven doorkletsen na 100 posts, meestal kakt het dan inquote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Tabloid het volgende:
[..]
De eerste SC was het snelste met 0,19 posts per minuut.
Gaan we dat nu verbreken?
Tijdens de Day After zekerquote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maakt niks uit, het wordt uitgezonden op Nederland 1.
20:20 Nationaal Songfestivalquote:
Gooi er eens een leuke aan TV gerelateerde stelling inquote:Op zondag 1 februari 2009 13:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja.. als we maar eens blijven doorkletsen na 100 posts, meestal kakt het dan in
Oh, oke. Zijn die liedjes van die Toppers helemaal nog niet bekend, of zijn ze al ergens te luisteren (:@)quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
20:20 Nationaal Songfestival
21:25 Mooi! Weer De Leeuw: The day after
22:25 Uitslag Nationaal Songfestival
Wat vinden we van de nieuwe reclame proef van SBS6?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Gooi er eens een leuke aan TV gerelateerde stelling in
Kut!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat vinden we van de nieuwe reclame proef van SBS6?
Geen stelling maar een vraag.. dus..quote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Our night van Rutger Kanis en Robert Dornquote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, oke. Zijn die liedjes van die Toppers helemaal nog niet bekend, of zijn ze al ergens te luisteren (:@)
Ja, het is triest. Het is dus naar Amerikaans model, maar dan nog slechter. Daar heb je onderbrekingen van.. wat, een minuut? Hier 3 minuten .quote:
Die met net 5, dat om de 6 minuten reclame ?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Daarnaast volg je zo'n programma helemaal niet meer als er telkens reclame komt.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, het is triest. Het is dus naar Amerikaans model, maar dan nog slechter. Daar heb je onderbrekingen van.. wat, een minuut? Hier 3 minuten .
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Die met net 5, dat om de 6 minuten reclame ?
Dat waren nog eens tijden inderdaad. Zit je in Memory Lane, Tabloidquote:
Ik heb daar ooit een Big Brother topic geopend.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden inderdaad. Zit je in Memory Lane, Tabloid
Het maakt het alleen maar aanlokkelijk om programma's via internet te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |