Ik heb het soms ook met Daniane.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:24 schreef Susi het volgende:
Eng trouwens, dat we tegelijk hetzelfde posten.
We zijn misschien wel telepatisch verbonden met elkaar, Tab !
Nooit overwogen om deel te nemen aan het Zesde Zintuig ? Of geloof je daar niet in
Ze zochten wel kandidaten.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:28 schreef Susi het volgende:
Ah, misschien dan toch maar eens een nieuwe aanmelding voor het Zesde Zintuig, nu je toch niet mee gaat doen aan Wipe Out dit seizoen.
Gezellig met Beau op pad !
Nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef Susi het volgende:
Nuja, ik kan bij mijn weten niets. Heb jij ooit wel eens het idee gehad buitenaardse krachten/gaves te hebben ?
Ik hoef ze ook niet.quote:Denk ook niet dat ik het zou willen, contact met geesten. In die afleveringen op de publieke omroep ging het er zo heftig aan toe voor die deelnemers
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef Susi het volgende:
Hihi, nu het schijnt dat je er heel plotseling achter kan komen !
Het kan ook in de familie zitten. Ik heb een kennis die paranormaal begaafd is, en haar zoontje schijnt ook ´dingen te zien´. Altijd als ik daar kwam dwong ik mezelf aan andere dingen te denken, omdat ik dacht ´straks weet ze waar ik aan denk´, en toen dacht ik vervolgens verschrikt ´maar nu weet ze dat ik aan iets anders denk, omdat ik eigenlijk daar aan dacht en en en...´ Chaos dus.
quote:***KRO *****************************1/7
***Ergernissen ***Dèvin Smit,Hoogeveen:
"Net 5 heeft een nieuw uitzendsysteem:
3 minuten reclame,5 minuten Ghost
Whisperer,3 minuten reclame enzovoorts.
Het is nu 21.00 uur en ik ben
afgehaakt.Jammer."
***Ton Kole uit Zwolle:"'Krijg jij ook
geen genoeg van de nieuwe zondagavond
op Net5?' wordt er elke 7 minuten aan
mij gevraagd.Nou,ik wel hoor,na drie
kwartier afzien ben ik afgehaakt.
Het was al erg genoeg dat we elke 15
of 20 minuten reclame kregen maar nu
worden de programma's dermate in
stukken geknipt dat alle samenhang is
verdwenen en er van kijkplezier geen
enkele sprake meer is!" ***************
***KRO *****************************2/7
***Ergernissen ***M.Cremers,Doenrade:
"Ik zit naar The Ghost Whisperer te
kijken,een van mijn zeer favoriete
series.Maar die vele reclameblokken
waar nu mee gestart is zijn
verschrikkelijk,ze verpesten de hele
serie!
Nét zit je in het verhaal en dan komt
weer een reclameblok,gruwelijk
irritant.En in House,waar ik ook altijd
heel graag naar kijk,zal dit ook nog
eens voorkomen.Gauw schrappen deze vorm
van reclame,héél gauw!"
Nja, ik geloof haar wel.quote:
Misschien onder jezelfde pseudoniem als de vorige keer ;-).quote:Op maandag 2 februari 2009 14:52 schreef Tabloid het volgende:
Ik moet ook maar weer eens een klacht insturen.
Vreselijk om mee te maken.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, ik geloof haar wel.
Een oom van mijn moeder is ooit spoorloos verdwenen. Toen zijn ze met een foto van hem naar haar toegegaan, en heeft zij een bepaalde plek aangeduid. Daar lag hij dus. Dood.
Ok ik neem de naam Ger van de Westelaken.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Misschien onder jezelfde pseudoniem als de vorige keer ;-).
In de Nieuwe Revu of Panorama ofzo heb je ook een aantal figuren die steeds weer terugkeren
Heet er niet een journalist of journaalpresentator van de Westelaken ? Rick ?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ok ik neem de naam Ger van de Westelaken.
Lijkt ( :´) ) mij ook. Ik zou gillend gek worden, dat op zeker. Maar op een gegeven moment ben je denk wel in staat om bijvoorbeeld stemmetjes te negerenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vreselijk om mee te maken.
Ook als je zelf een zesde zintuig heb en dat je dan opeens weet waar je een lijk kan vinden.
Ger van de Westenlaken is een bijnaam van Gordon waarmee hij het winnende toppers lied schreef.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Heet er niet een journalist of journaalpresentator van de Westelaken ? Rick ?
Edit: oh ja
[ afbeelding ]
Die zie ik nooit meer bij het journaal.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Heet er niet een journalist of journaalpresentator van de Westelaken ? Rick ?
Edit: oh ja
[ afbeelding ]
Seriously ?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ger van de Westenlaken is een bijnaam van Gordon waarmee hij het winnende toppers lied schreef.
Nu zit die Eva Jinek er zeker. Als je d´r naam zo schrijft. Ik lees steeds Jellinekquote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Die zie ik nooit meer bij het journaal.
Cornelis Willem (Gordon) Heuckerothquote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Seriously ?
zijn eigen naam is toch iets met heubach ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoe zij heet.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Nu zit die Eva Jinek er zeker. Als je d´r naam zo schrijft. Ik lees steeds Jellinek
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Cornelis Willem (Gordon) Heuckeroth
Ik dacht al - dat weet ie niet van zijn eigen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heubach is een voetballer
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht al - dat weet ie niet van zijn eigen !
Heubach is een voetballer
ik keek ook meestal naar Goedemorgen Nederland altijd. Momenteel alleen maar telegraaf.nl . Beetje jammer, maar van alle onzinnieuwtjes ben ik op de hoogtequote:Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zij heet.![]()
Ze zat er vanochtend wel maar toen was het al begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |