Vraag Joop voor geld.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Hoe gaan we onze eigen versie van The Hunt fabriceren ?
Alternatief. Ben snel tevree. Maar ook musicalsquote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef Daniane het volgende:
Van wat voor muziek houden jullie eigenlijk?
Zanger Bob.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja die ouwe nlse meut luister jij wel!
maar Metal....
Filmmuziekquote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef Daniane het volgende:
Ik vind zoveel mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef Daniane het volgende:
Uh.. we gebruiken BN'ers? Dat schijnt goed te scorenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:18 schreef Susi het volgende:
[..]
We veranderen gewoon iets aan het concept en dan hebben wij het wiel gewoon opnieuw uitgevonden
Wat staat er nu op die B? Kan het niet lezen.quote:
Industrial metal ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 14:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind zoveel mooiBen behoorlijk mainstream aangelegd, maar kan van alles wel waarderen op z'n tijd. Blues
Klassiek ook wel
Metal minder trouwens. Waar valt Rammstein onder
Geen idee.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat staat er nu op die B? Kan het niet lezen.
Heb dat album "Mutter" zo vaak gedraaidquote:Op zondag 1 februari 2009 14:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Industrial metal ofzo![]()
Rammstein is heer-lijk ! Ik ga het zo opzetten, om de finale van net te vergeten
quote:Welkom op de Fansite van de geweldige zanger Bob.
Ons doel? Bob naar Leuven halen.
Waarom? Omdat hij geweldig is! We all love Bob!
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef DaFrenk het volgende:
Die site![]()
http://www.geocities.com/bobnaarleuven/
Klik op Bob en kom... binnen
Gezellig samen naar de pc kijkenquote:Een tijd geleden ontdekte iemand uit Leuven Bob. En meteen sloeg hij aan. De url van zijn site werd naar veel Leuvense studenten doorgestuurd. Gezinnen keken 's avonds samen op de pc naar de clips. In kleuterklassen werd Bob grijsgedraaid en de kleutertjes vonden het maar al te leuk.
Toen ontstond het plan. We zouden en moesten Bob naar Leuven halen! Niet zo evident natuurlijk. Schiedam en Leuven liggen op een slordige 170 km van elkaar.
quote:
Ik ben Sabrina, 17 jaar. Mijn grootste droom is om Bob in Leuven te krijgen op mijn verjaardagsfeestje. Pas dan zal mijn verjaardag geslaagd zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |