keine Ahnung.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef Susi het volgende:
Shit hiift iimand iin maniii hi ik dit weer nirmaal kan krijg
quote:
Tja.. je kan het schoonmaken door de toetsen schoon te maken in water. Zie ook hier. Maar zou morgen gewoon een nieuw ding halen ofzo. Écht schoon krijg je het toch nooit meer me dunkt.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef Susi het volgende:
Shit hiift iimand iin maniii hi ik dit weer nirmaal kan krijg
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:03 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja.. je kan het schoonmaken door de toetsen schoon te maken in water. Zie ook hier. Maar zou morgen gewoon een nieuw ding halen ofzo. Écht schoon krijg je het toch nooit meer me dunkt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Enige wat ik kan aanraden is alle toetsen loshalen, schoonmaken, 'bodem' van je keyboard afnemen met een nat doekje en op laten drogen. Dan de toetsen er weer in doen.
Nadeel: je moet of een foto hebben van je keyboard om alles er weer goed in te krijgen, het duurt lang en is een rotklus
Kabeltje volgen tot de achterkant van je computer en stekker lostrekken?quote:
Da's helemaal bagger natuurlijkquote:
Oei.. dan is het te hopen dat de sprite niet binnenin is gekomen? Nouja, je bent er nog.. dus lijkt me niet. Maar de kans is toch aanwezig.quote:
En dat inderdaad ja, even een los toetsenbord eraan hangen is natuurlijk een goede tijdelijke oplossingquote:Op zondag 1 februari 2009 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's helemaal bagger natuurlijkGeen extra toetsenbord slingeren? Desnoods 1 die nu aan een andere pc hangt?
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En dat inderdaad ja, even een los toetsenbord eraan hangen is natuurlijk een goede tijdelijke oplossing
Ja dat lijkt me verstandigquote:
quote:
quote:In Windows XP en Vista is standaard een On-Screen Toetsenbord ingebouwd. Dit kan handig zijn als je toetsenbord niet goed meer werkt. Om bij dit toetsenbord te komen heb je echter wel je toetsenbord nodig.
Ga naar Start en dan naar Uitvoeren, typ OSK en klik op [Ok]. Het toetsenbord wordt nu op uw scherm geopend
quote:Naam TV SC
Woonplaats Amsterdam aan zee
Homepage forum.fok.nl/topic/1...
Datum 01-02-2009 om 14:32:23
Heey Bob!
Namens iedereen van de TV SC op FOK! de groeten.
Je bent een held!
En dan komt de aap uit de mouwquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Heeftie daar ruimte voor danOh wacht die aap neemt zoveel ruimte in natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |