Gast, verpest het eens niet voor mij hier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
gast, ga gewoon naar een schoenenwinkel en vraag zo'n verkoopster om je van schoenen te voorzien
En heb je al wat cools gevonden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gast, verpest het eens niet voor mij hier.
Jij hielp anders ook niet erg mee..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie zolang over dat vorige topic gedaan
Is toch alweer gecancelled?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat alweer eens op TV?
Is gecancelled, jammer, want ik vind het een lekker wijf, maar blijkbaar ben ik de enige.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat alweer eens op TV?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En heb je al wat cools gevonden?
Ik zat op school, ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Jij hielp anders ook niet erg mee..
Niet lelijk maar niks voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat zul jij wel weer lelijk vinden
Ja, en? BT zit ook zo vaak op school te FOK!kenquote:
NEE. Jij en zotheid houden je mond maar over schoenen want die van jullie zijn gruwelijk lelijk en Maurits trekt dat mooi niet aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:03 schreef Florian_ het volgende:
Je moet gewoon Van Lier of Van Bommel nemen Maurits
Ik had BE, en daar kun je niet op de computers.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en? BT zit ook zo vaak op school te FOK!ken
Ik ben geen kakkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:03 schreef Florian_ het volgende:
Je moet gewoon Van Lier of Van Bommel nemen Maurits
Godver, dat zijn mennus mooie schoenen die wij altijd posten, jwt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE. Jij en zotheid houden je mond maar over schoenen want die van jullie zijn gruwelijk lelijk en Maurits trekt dat mooi niet aan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE. Jij en zotheid houden je mond maar over schoenen want die van jullie zijn gruwelijk lelijk en Maurits trekt dat mooi niet aan.
Ik vind het geen lekker wijf.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is gecancelled, jammer, want ik vind het een lekker wijf, maar blijkbaar ben ik de enige.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]
In donkerbruin zijn ze nog lelijker.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
Lelijke standaard schoenen allemaal
Ik wil schoenen die niet veel mensen hebben
Aah, gossie, Maurits wil graag anders zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
Lelijke standaard schoenen allemaal
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
nee, die van jou zijn lekker..quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef CylonNL het volgende:
[..]
nee, die van jou zijn lekker..![]()
Serieus, wordt je niet gepest met die schoenen die je net liet zien?
Wauw dit lijken me comfortabele schoenenquote:
Goh, die reacties hierop zijn ook niet echt onverwacht. En dan zeggen ze tegen mij dat ik niet origineel ben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
Yequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zocht je ook op rare shoes?
Ze zijn niet te koop, helaas.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw dit lijken me comfortabele schoenen. Waar kun je die kopen
?
Vet man, ik ga het meteen doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef CylonNL het volgende:
http://nikeid.nike.com/ni(...)Y?_requestid=1857892
Kan je Nike schoenen customizen tot op zekere hoogte.
KLB Feedback, want dan kunnen wij meegenieten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
Waar kan ik over Adelante klagen? Ik heb remlof net een pm gestuurd maar zo zal 't wel niet horen.
Die kleur wel ja. Je hebt ze ook in het donker, maar die kon ik niet vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die is toch wel foeilelijk
Waarover wil je klagen danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
Waar kan ik over Adelante klagen? Ik heb remlof net een pm gestuurd maar zo zal 't wel niet horen.
Leiden, proleetquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is de leukste stad om te studeren vinden jullie?
Amsterdam/groningen/nijmegen/utrecht/delft/eindhoven/rotterdam
Welke van deze?
Wacht z'n PM gewoon af. Hij zal heus wel zeggen hoe en wat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
forum@fok.nlquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
Hmkay. Waarom?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Leiden, proleet
En anders Rotterdam
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Goftedomme zit ik oudere SC's door te lezen. Komt Emma Roberts langs <3. Zij is ubercute
Ik wil geen Nikesquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef CylonNL het volgende:
http://nikeid.nike.com/ni(...)Y?_requestid=1857892
Kan je Nike schoenen customizen tot op zekere hoogte.
dat is best wel ziek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef CylonNL het volgende:
én geloof ik meer dan 42 000 studenten, iets van 1 op de 6 mensen is daar Student.
Ik heb er toch 2 jaar non-stop gezetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
Je studeert niet eens Florian_
En je zat niet op kamers in A'dam.
A'dam is tof
De echte kenners vinden elkaar altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mag jouw keuze betreft vrouwelijk schoon wel.
Op kamer zitten is hoe dan ook tof, ik snap niet waarom hij Leiden aanprijst, heb zelf tijdens mijn jeugd altijd onder de rook van Leiden gewoond maar het is leuk voor een dagje niks meer niks minder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
Je studeert niet eens Florian_
En je zat niet op kamers in A'dam.
A'dam is tof
Dan zeg je: "Ik ben ff weg".quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde jullie slechts voorbereiden op mijn afwezigheid allerliefste Maurits.
Als je weggaat voel ik dat al aan mijn 6de zintuigquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde jullie slechts voorbereiden op mijn afwezigheid allerliefste Maurits.
Je kende alleen tram 1 en 5quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb er toch 2 jaar non-stop gezeten
Hiermee vermaken we ons wel tot jij terug bent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, vergeet wat ik zei, ik ben ff weg!
Dat is opzich wel een goed idee. Alleen met amsterdam zit ik met het probleem van een kamer, het schijnt daar niet te doen te zijn om een kamer te krijgen, klopt dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Op kamer zitten is hoe dan ook tof, ik snap niet waarom hij Leiden aanprijst, heb zelf tijdens mijn jeugd altijd onder de rook van Leiden gewoond maar het is leuk voor een dagje niks meer niks minder.
Maastricht en Groningen.![]()
Uiteindelijk is het Grunn geworden.
Ik zou zeggen ga in elke stad een avondje stappen!
Ja meng, jwtz.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef bloodysunday het volgende:
Iedereen zn patta's aan het showen ofzo?
Sta je ingeschreven? En heb je voorrang?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is opzich wel een goed idee. Alleen met amsterdam zit ik met het probleem van een kamer, het schijnt daar niet te doen te zijn om een kamer te krijgen, klopt dat?
Je mag ze wel eens poetsenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja meng, jwtz.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog niet, maar ik heb nog anderhalf jaar. En wanneer krijg je voorrang?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sta je ingeschreven? En heb je voorrang?
Nu al +1 voor je UI.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja meng, jwtz.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SChrijf je nu alvast in voor een kamer. Voorrang als je 100 km buiten de stad woont ofzoiets was het.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nog niet, maar ik heb nog anderhalf jaar. En wanneer krijg je voorrang?
In de Bijlmer is altijd wel plekquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
SChrijf je nu alvast in voor een kamer. Voorrang als je 100 km buiten de stad woont ofzoiets was het.
Oh, ik dacht dat je door de modder had gebanjerd.quote:
ja dat woon ik niet. maar 50 km ofzo. Dus dat betekent dat het nooit lukt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
SChrijf je nu alvast in voor een kamer. Voorrang als je 100 km buiten de stad woont ofzoiets was het.
Nee, Adelante. Wat draag jij voor schoenenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je door de modder had gebanjerd.
Maar waarom op kamers, je woont vlak bij Amsterdam, uur met de trein. Heb je het zo zwaar thuis dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja dat woon ik niet. maar 50 km ofzo. Dus dat betekent dat het nooit lukt?
Als je je nu inschrijft lukt het makkelijk om een kamer te vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja dat woon ik niet. maar 50 km ofzo. Dus dat betekent dat het nooit lukt?
Als je bij je ouders blijft is het lastig om er weg te gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Maar waarom op kamers, je woont vlak bij Amsterdam, uur met de trein. Heb je het zo zwaar thuis dan?![]()
Dit is hele andere koek dan dat je zonet liet zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja meng, jwtz.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo? Na 1a2 jaar studeren kan je altijd nog wel een kamer zoeken ergens. Het 1e jaar hoef je toch niet gelijk weg? Iig zo denk ik erover. Ook omdat ik geen zin heb om op mn 17e al op mezelf te wonen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je bij je ouders blijft is het lastig om er weg te gaan.
zakelijk: Santoni, Magnanni, Borgioli.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, Adelante. Wat draag jij voor schoenen
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Maar waarom op kamers, je woont vlak bij Amsterdam, uur met de trein. Heb je het zo zwaar thuis dan?![]()
Santoniquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
zakelijk: Santoni, Magnanni, Borgioli.
fun: serfini, pantofola d'oro, floris van bommel
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
zakelijk: Santoni, Magnanni, Borgioli.
fun: serfini, pantofola d'oro, floris van bommel
Omgquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
In 20 minuten heb ik 4 hotdogs en 2 cheeseburgers op
Dat zei je op de meet ook. FAILquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
In 20 minuten heb ik 4 hotdogs en 2 cheeseburgers op
Ik draag ze allebei in m'n vrijetijd gewoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Dit is hele andere koek dan dat je zonet liet zien.
Niet, kkmongool.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zei je op de meet ook. FAIL
Uit ervaring weet ik dat er een hoop zijn die dan ''nog lekker'' bij papa en mama blijven voor de eerste 3 jaar dat ze studerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoezo? Na 1a2 jaar studeren kan je altijd nog wel een kamer zoeken ergens. Het 1e jaar hoef je toch niet gelijk weg? Iig zo denk ik erover. Ook omdat ik geen zin heb om op mn 17e al op mezelf te wonen.
Magnanni slijten alleen wat snellerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Santoni![]()
Ik heb ook een paar Magnanni's
Hoelang duurt het dan ongeveer voordat je een kamer hebt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je je nu inschrijft lukt het makkelijk om een kamer te vinden
Ik had hem in 2 wekenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoelang duurt het dan ongeveer voordat je een kamer hebt?
Maar jij had eerst een anti-kraak woning toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had hem in 2 weken
Maar als je anderhalf jaar staat ingeschreven lukt het wel hoor, dan heb je er zo 1 gevonden.
Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Magnanni slijten alleen wat sneller
Dat kan je niet zo 1,2 zeggen, verschilt overal. In Amsterdam is het bijna onmooogelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoelang duurt het dan ongeveer voordat je een kamer hebt?
dat was NB:")quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar jij had eerst een anti-kraak woning toch?
Ja, had mijn zus geregeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar jij had eerst een anti-kraak woning toch?
Hoezo, wat eheft die gedaan danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme als er niks aan Adelante gedaan wordt ga ik een vette rel beginnen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Zie TTquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoezo, wat eheft die gedaan dan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Zou eens tijd worden voor een dikke rel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Maar dan wel een grote !quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden voor een dikke rel!
Er is momenteel een rel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden voor een dikke rel!
Waar? Link?quote:
Huillie, wat is er danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Waar dan?quote:
Way to go!quote:
Klopt. 538 is ook de enige zender die we hier goed kunnen ontvangen en inderdaad staan er maar 10 nummers in shuffle in hun playlist.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
Omdat radio 538 de enige radiozender is die het doet op mn mobiel (naast 100% NL) heb ik die dus dagelijks opstaan tijdens het fietsen. Ze draaien echt maar iets van 5 kutnummers, de hele dag door
quote:
Bij dat nummer van Marco V, Coma Aid, moet ik steeds aan NB denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. 538 is ook de enige zender die we hier goed kunnen ontvangen en inderdaad staan er maar 10 nummers in shuffle in hun playlist.![]()
[..]
Mensen die poepen vies vindenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. 538 is ook de enige zender die we hier goed kunnen ontvangen en inderdaad staan er maar 10 nummers in shuffle in hun playlist.![]()
[..]
Danke.quote:
WAT EEN BAASquote:
Zo'n hoteleigenaar in Zwolle wilde in de bruidssuite 2 toiletten naast elkaar neerzetten. Want wat was er nou romantischer dan naast elkaar poepen op de huwelijksnachtquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Poepen
Mij lijkt het vet om met iemand anders naast je samen te poepen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij dat nummer van Marco V, Coma Aid, moet ik steeds aan NB denken
Ja gezellig en dan elkaars creatie bewonderenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Poepen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Poepen
Dat zeg ik niet maar poepen is zo fucking ontspannend, d'r gaat echt niks boven samen poepen dan en de dag doornemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja gezellig en dan elkaars creatie bewonderen.
Ja, maar dat hoef je niet te melden. Ik zeg ook nergens dat ik mensen die poepen vies vind.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die poepen vies vindenJe doet het zelf toch echt ook hoor
Poepen is echt een ontladingquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar poepen is zo fucking ontspannend, d'r gaat echt niks boven samen poepen dan en de dag doornemen
Niet dat ik het ooit heb gedaan zo naast elkaar
Moah, mij maakt het niks uit. Het is heerlijk ontspannendquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je niet te melden. Ik zeg ook nergens dat ik mensen die poepen vies vind.
Jazz maakt er altijd een heus avontuur van, blijft er een kwariter opzittenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je niet te melden. Ik zeg ook nergens dat ik mensen die poepen vies vind.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jazz maakt er altijd een heus avontuur van, blijft er een kwariter opzitten.
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jazz maakt er altijd een heus avontuur van, blijft er een kwariter opzitten.
Whehehe ik hoop echt dat de shoot niet door gaat, dan lig ik helemaal dubbel om die sloebers die geld gingen geven om d'r naakt te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boswachter is een teringlijer, straks krijgen we geen foto's
Ga ff hier verder ja: Mensen die poepen lekker vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, mij maakt het niks uit. Het is heerlijk ontspannend
Tja, van je fouten moet je leren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nu zo'n ontzettende spijt dat ik ooit over poepen ben begonnen.
Inderdaad, sowieso betalen ervoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehehe ik hoop echt dat de shoot niet door gaat, dan lig ik helemaal dubbel om die sloebers die geld gingen geven om d'r naakt te zien.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, van je fouten moet je leren.
ok, that's it. Ik ga naar huis.quote:
Hihihi ik ook van jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ok, that's it. Ik ga naar huis.
kut BT.
Haha ik was gisteravond met een vriendin wat drinkenquote:
Alsjeblieft, vertel ze nu!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ken nog wel verhalen met drollen uit mijn jeugd
quote:
Drol in krantenpapier aansteken voor de buurman zijn deur en dan aanbellen zodat hij het uittrapt en poep onder zijn schoenen heeft?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Na 1 dag al moeten ontdooien omdat je ze niet los krijgt? Ben wel helemaal lekker in je harses?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:26 schreef De_Ananas het volgende:
Ik had gisteren drumsticks in mijn vriezer gelegd maar ze zijn vastgevroren![]()
Nu moet ik dus de vriezer ontdooien (waardoor het parket verneukt wordt) omdat ik anders de kip er niet uit krijg
Vertel! Ik en mijn zusjes poepten vroeger wel eens in badquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Tegen Bacardi Razz ka nje ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik was gisteravond met een vriendin wat drinkendus wij bestelden 2 zoete witte wijn, zeggen de twee barjongens van 'Jullie kunnen ook meteen een litertje nemen..' Wij: 'Oke
!'
En ik heb nooit goed tegen wijn gekundwas wel een gezellig avond.
Jij zal wel wat meer gedronken hebben neem ik aan?
Je kent mijn vriezer nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Na 1 dag al moeten ontdooien omdat je ze niet los krijgt? Ben wel helemaal lekker in je harses?
Die heb de er zo uit. Geef er een beuk tegen of een flinke sjor.
Deed ik ook. En toen snel uit bad want dat was eng en vies mên.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel! Ik en mijn zusjes poepten vroeger wel eens in bad. M'n moeder het eruit vissen
.
Dat gaat mij ook te verquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel! Ik en mijn zusjes poepten vroeger wel eens in bad. M'n moeder het eruit vissen
.
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tegen Bacardi Razz ka nje ook niet.
Een vriend ging toen ie 14 jaar was ofzo een keer met een stokje ene drol oppakken en naar mij gooienquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
EHL.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Dat zet ik op het lijstje met dingen die ik nog wil doen voordat ik dood gaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Ja want als je daar al dronken van zou zijn gewordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar tegen een half glas nog wel hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een andere vriend ging poepen op het voetbalveld en daarna aan de doelpaal smeren
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik was gisteravond met een vriendin wat drinkendus wij bestelden 2 zoete witte wijn, zeggen de twee barjongens van 'Jullie kunnen ook meteen een litertje nemen..' Wij: 'Oke
!'
En ik heb nooit goed tegen wijn gekundwas wel een gezellig avond.
Jij zal wel wat meer gedronken hebben neem ik aan?
Ik deed het niet expresquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HA-HA-HA.
Nu weet je hoe je moeder zich gevoeld moest hebben.
Den Helder is een andere tijdszone.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
17:30![]()
![]()
![]()
Dan heb ik om 21:00 scheurende honger.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef CylonNL het volgende:
Dit blijft toch wel een TAT klassieker:
[ afbeelding ]
Mensen die geen chick kunnen krijgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe is het met je regelprobleem?
kut.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe is het met je regelprobleem?
wel kunnen krijgen hoor. Maar de afgelopen 3 maanden loopt het niet allemaal als gewenstquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die geen chick kunnen krijgen.
Wou je headbange met RA dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:06 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik niet tot 16 februarie ga wachten met naar de kapper gaan, maar dat ik zaterdag ga. Want mijn haar zit steeds voor mn ogen met voetballen en dat is kut.
Haarbandquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:06 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik niet tot 16 februarie ga wachten met naar de kapper gaan, maar dat ik zaterdag ga. Want mijn haar zit steeds voor mn ogen met voetballen en dat is kut.
Hier krijg ik spontaan een orgasme vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef CylonNL het volgende:
Dit blijft toch wel een TAT klassieker:
[ afbeelding ]
Ah gossie, gefrustreerd? Mooie TT hequote:
Ah.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wel kunnen krijgen hoor. Maar de afgelopen 3 maanden loopt het niet allemaal als gewenst
gruwelijk geilquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier krijg ik spontaan een orgasme van.
Na-aperquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:23 schreef Fascination het volgende:
Ik zit "mijn muziek" te ordenen, ik kom nu allerlei foute carnavalsnummers tegen.
Ja ik moet toegeven dat jouw perfect geordende lijstje mij daar wel toe heeft aangespoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Na-aperik was er trouwens echt uren mee bezig
!
Heul wel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik moet toegeven dat jouw perfect geordende lijstje mij daar wel toe heeft aangespoord.
Ik ben er ook al uren mee bezig geweest, gister.
Oh en niemand stemt op mij!
ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wou je headbange met RA dan?
Wat?!1quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Silentalarm het volgende:
En hoe orden je mijn muziek? Zeg maar, wat orden je?
Ik heb het in mapjes, per artiest.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou, bt en fas ordenen hun muziek. Maar ik vraag me af wat je daaraan kut ordenen?
Ik orden mijn muziek ook. Anders is er niks meer terug te vinden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou, bt en fas ordenen hun muziek. Maar ik vraag me af wat je daaraan kut ordenen?
Ik had allemaal documenten in mijn muziek staan en muziek in mijn documentenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Silentalarm het volgende:
En hoe orden je mijn muziek? Zeg maar, wat orden je?
En dan alle albums per artiest in die map.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het in mapjes, per artiest.
oooooh zo. waarom doe je dat in mapjes, dat is toch tering veel werk?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het in mapjes, per artiest.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, maar die turken blijven maar komen.
Bron?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:41 schreef Florian_ het volgende:
Wat is die krentenbol een attention whore
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:41 schreef Florian_ het volgende:
Dat heb ik dagelijks sinds ik de pareltjes uit de jaren '90 onder het stof vandaan heb gehaaldquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
hii, ik ging net los op een liedje
Pardon?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:41 schreef Florian_ het volgende:
Gewoon, in al d'r postsquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bron?
Ben het met je eens trouwens.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gewoon, in al d'r posts
Zo van "hihi ik ben een aziaat met een kutje, ADOREER MIJ"
En dan iedereen er achteraan kruipen met zo'n kop:![]()
Ja, dat heb ik ook met oude nummersquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dagelijks sinds ik de pareltjes uit de jaren '90 onder het stof vandaan heb gehaald
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
.................................................!²
Waarom ging je weg?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met oude nummersNet trouwens met Muse, ik ging loesoe hier.
Zo mooi krijg ik 't waarschijnlijk nietquote:
Wat een kankerfaler ben je ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben trouwens mijn map met muziek kwijt, sinds m'n pc opnieuw geinstalleerd isEn ik heb geen zin om alles opnieuw te downloaden.
Pics.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo mooi krijg ik 't waarschijnlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |