quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. 538 is ook de enige zender die we hier goed kunnen ontvangen en inderdaad staan er maar 10 nummers in shuffle in hun playlist.![]()
[..]
Danke.quote:
WAT EEN BAASquote:
Zo'n hoteleigenaar in Zwolle wilde in de bruidssuite 2 toiletten naast elkaar neerzetten. Want wat was er nou romantischer dan naast elkaar poepen op de huwelijksnachtquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Poepen
Mij lijkt het vet om met iemand anders naast je samen te poepen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij dat nummer van Marco V, Coma Aid, moet ik steeds aan NB denken
Ja gezellig en dan elkaars creatie bewonderenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Poepen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Poepen
Dat zeg ik niet maar poepen is zo fucking ontspannend, d'r gaat echt niks boven samen poepen dan en de dag doornemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja gezellig en dan elkaars creatie bewonderen.
Ja, maar dat hoef je niet te melden. Ik zeg ook nergens dat ik mensen die poepen vies vind.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die poepen vies vindenJe doet het zelf toch echt ook hoor
Poepen is echt een ontladingquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar poepen is zo fucking ontspannend, d'r gaat echt niks boven samen poepen dan en de dag doornemen
Niet dat ik het ooit heb gedaan zo naast elkaar
Moah, mij maakt het niks uit. Het is heerlijk ontspannendquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je niet te melden. Ik zeg ook nergens dat ik mensen die poepen vies vind.
Jazz maakt er altijd een heus avontuur van, blijft er een kwariter opzittenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je niet te melden. Ik zeg ook nergens dat ik mensen die poepen vies vind.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jazz maakt er altijd een heus avontuur van, blijft er een kwariter opzitten.
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jazz maakt er altijd een heus avontuur van, blijft er een kwariter opzitten.
Whehehe ik hoop echt dat de shoot niet door gaat, dan lig ik helemaal dubbel om die sloebers die geld gingen geven om d'r naakt te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boswachter is een teringlijer, straks krijgen we geen foto's
Ga ff hier verder ja: Mensen die poepen lekker vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, mij maakt het niks uit. Het is heerlijk ontspannend
Tja, van je fouten moet je leren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nu zo'n ontzettende spijt dat ik ooit over poepen ben begonnen.
Inderdaad, sowieso betalen ervoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehehe ik hoop echt dat de shoot niet door gaat, dan lig ik helemaal dubbel om die sloebers die geld gingen geven om d'r naakt te zien.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, van je fouten moet je leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |