zakelijk: Santoni, Magnanni, Borgioli.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, Adelante. Wat draag jij voor schoenen
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Maar waarom op kamers, je woont vlak bij Amsterdam, uur met de trein. Heb je het zo zwaar thuis dan?![]()
Santoniquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
zakelijk: Santoni, Magnanni, Borgioli.
fun: serfini, pantofola d'oro, floris van bommel
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
zakelijk: Santoni, Magnanni, Borgioli.
fun: serfini, pantofola d'oro, floris van bommel
Omgquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
In 20 minuten heb ik 4 hotdogs en 2 cheeseburgers op
Dat zei je op de meet ook. FAILquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
In 20 minuten heb ik 4 hotdogs en 2 cheeseburgers op
Ik draag ze allebei in m'n vrijetijd gewoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Dit is hele andere koek dan dat je zonet liet zien.
Niet, kkmongool.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zei je op de meet ook. FAIL
Uit ervaring weet ik dat er een hoop zijn die dan ''nog lekker'' bij papa en mama blijven voor de eerste 3 jaar dat ze studerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoezo? Na 1a2 jaar studeren kan je altijd nog wel een kamer zoeken ergens. Het 1e jaar hoef je toch niet gelijk weg? Iig zo denk ik erover. Ook omdat ik geen zin heb om op mn 17e al op mezelf te wonen.
Magnanni slijten alleen wat snellerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Santoni![]()
Ik heb ook een paar Magnanni's
Hoelang duurt het dan ongeveer voordat je een kamer hebt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je je nu inschrijft lukt het makkelijk om een kamer te vinden
Ik had hem in 2 wekenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoelang duurt het dan ongeveer voordat je een kamer hebt?
Maar jij had eerst een anti-kraak woning toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had hem in 2 weken
Maar als je anderhalf jaar staat ingeschreven lukt het wel hoor, dan heb je er zo 1 gevonden.
Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Magnanni slijten alleen wat sneller
Dat kan je niet zo 1,2 zeggen, verschilt overal. In Amsterdam is het bijna onmooogelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoelang duurt het dan ongeveer voordat je een kamer hebt?
dat was NB:")quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar jij had eerst een anti-kraak woning toch?
Ja, had mijn zus geregeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar jij had eerst een anti-kraak woning toch?
Hoezo, wat eheft die gedaan danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme als er niks aan Adelante gedaan wordt ga ik een vette rel beginnen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Zie TTquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoezo, wat eheft die gedaan dan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Zou eens tijd worden voor een dikke rel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Maar dan wel een grote !quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden voor een dikke rel!
Er is momenteel een rel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden voor een dikke rel!
Waar? Link?quote:
Huillie, wat is er danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Waar dan?quote:
Way to go!quote:
Klopt. 538 is ook de enige zender die we hier goed kunnen ontvangen en inderdaad staan er maar 10 nummers in shuffle in hun playlist.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
Omdat radio 538 de enige radiozender is die het doet op mn mobiel (naast 100% NL) heb ik die dus dagelijks opstaan tijdens het fietsen. Ze draaien echt maar iets van 5 kutnummers, de hele dag door
quote:
Bij dat nummer van Marco V, Coma Aid, moet ik steeds aan NB denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. 538 is ook de enige zender die we hier goed kunnen ontvangen en inderdaad staan er maar 10 nummers in shuffle in hun playlist.![]()
[..]
Mensen die poepen vies vindenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. 538 is ook de enige zender die we hier goed kunnen ontvangen en inderdaad staan er maar 10 nummers in shuffle in hun playlist.![]()
[..]
Danke.quote:
WAT EEN BAASquote:
Zo'n hoteleigenaar in Zwolle wilde in de bruidssuite 2 toiletten naast elkaar neerzetten. Want wat was er nou romantischer dan naast elkaar poepen op de huwelijksnachtquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Poepen
Mij lijkt het vet om met iemand anders naast je samen te poepen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij dat nummer van Marco V, Coma Aid, moet ik steeds aan NB denken
Ja gezellig en dan elkaars creatie bewonderenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Poepen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Poepen
Dat zeg ik niet maar poepen is zo fucking ontspannend, d'r gaat echt niks boven samen poepen dan en de dag doornemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja gezellig en dan elkaars creatie bewonderen.
Ja, maar dat hoef je niet te melden. Ik zeg ook nergens dat ik mensen die poepen vies vind.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die poepen vies vindenJe doet het zelf toch echt ook hoor
Poepen is echt een ontladingquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar poepen is zo fucking ontspannend, d'r gaat echt niks boven samen poepen dan en de dag doornemen
Niet dat ik het ooit heb gedaan zo naast elkaar
Moah, mij maakt het niks uit. Het is heerlijk ontspannendquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je niet te melden. Ik zeg ook nergens dat ik mensen die poepen vies vind.
Jazz maakt er altijd een heus avontuur van, blijft er een kwariter opzittenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je niet te melden. Ik zeg ook nergens dat ik mensen die poepen vies vind.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jazz maakt er altijd een heus avontuur van, blijft er een kwariter opzitten.
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jazz maakt er altijd een heus avontuur van, blijft er een kwariter opzitten.
Whehehe ik hoop echt dat de shoot niet door gaat, dan lig ik helemaal dubbel om die sloebers die geld gingen geven om d'r naakt te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boswachter is een teringlijer, straks krijgen we geen foto's
Ga ff hier verder ja: Mensen die poepen lekker vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, mij maakt het niks uit. Het is heerlijk ontspannend
Tja, van je fouten moet je leren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nu zo'n ontzettende spijt dat ik ooit over poepen ben begonnen.
Inderdaad, sowieso betalen ervoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehehe ik hoop echt dat de shoot niet door gaat, dan lig ik helemaal dubbel om die sloebers die geld gingen geven om d'r naakt te zien.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, van je fouten moet je leren.
ok, that's it. Ik ga naar huis.quote:
Hihihi ik ook van jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ok, that's it. Ik ga naar huis.
kut BT.
Haha ik was gisteravond met een vriendin wat drinkenquote:
Alsjeblieft, vertel ze nu!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ken nog wel verhalen met drollen uit mijn jeugd
quote:
Drol in krantenpapier aansteken voor de buurman zijn deur en dan aanbellen zodat hij het uittrapt en poep onder zijn schoenen heeft?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Na 1 dag al moeten ontdooien omdat je ze niet los krijgt? Ben wel helemaal lekker in je harses?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:26 schreef De_Ananas het volgende:
Ik had gisteren drumsticks in mijn vriezer gelegd maar ze zijn vastgevroren![]()
Nu moet ik dus de vriezer ontdooien (waardoor het parket verneukt wordt) omdat ik anders de kip er niet uit krijg
Vertel! Ik en mijn zusjes poepten vroeger wel eens in badquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Tegen Bacardi Razz ka nje ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik was gisteravond met een vriendin wat drinkendus wij bestelden 2 zoete witte wijn, zeggen de twee barjongens van 'Jullie kunnen ook meteen een litertje nemen..' Wij: 'Oke
!'
En ik heb nooit goed tegen wijn gekundwas wel een gezellig avond.
Jij zal wel wat meer gedronken hebben neem ik aan?
Je kent mijn vriezer nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Na 1 dag al moeten ontdooien omdat je ze niet los krijgt? Ben wel helemaal lekker in je harses?
Die heb de er zo uit. Geef er een beuk tegen of een flinke sjor.
Deed ik ook. En toen snel uit bad want dat was eng en vies mên.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel! Ik en mijn zusjes poepten vroeger wel eens in bad. M'n moeder het eruit vissen
.
Dat gaat mij ook te verquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel! Ik en mijn zusjes poepten vroeger wel eens in bad. M'n moeder het eruit vissen
.
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tegen Bacardi Razz ka nje ook niet.
Een vriend ging toen ie 14 jaar was ofzo een keer met een stokje ene drol oppakken en naar mij gooienquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
EHL.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Dat zet ik op het lijstje met dingen die ik nog wil doen voordat ik dood gaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Ja want als je daar al dronken van zou zijn gewordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar tegen een half glas nog wel hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |