zakelijk: Santoni, Magnanni, Borgioli.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, Adelante. Wat draag jij voor schoenen
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Maar waarom op kamers, je woont vlak bij Amsterdam, uur met de trein. Heb je het zo zwaar thuis dan?![]()
Santoniquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
zakelijk: Santoni, Magnanni, Borgioli.
fun: serfini, pantofola d'oro, floris van bommel
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
zakelijk: Santoni, Magnanni, Borgioli.
fun: serfini, pantofola d'oro, floris van bommel
Omgquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
In 20 minuten heb ik 4 hotdogs en 2 cheeseburgers op
Dat zei je op de meet ook. FAILquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
In 20 minuten heb ik 4 hotdogs en 2 cheeseburgers op
Ik draag ze allebei in m'n vrijetijd gewoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Dit is hele andere koek dan dat je zonet liet zien.
Niet, kkmongool.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zei je op de meet ook. FAIL
Uit ervaring weet ik dat er een hoop zijn die dan ''nog lekker'' bij papa en mama blijven voor de eerste 3 jaar dat ze studerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoezo? Na 1a2 jaar studeren kan je altijd nog wel een kamer zoeken ergens. Het 1e jaar hoef je toch niet gelijk weg? Iig zo denk ik erover. Ook omdat ik geen zin heb om op mn 17e al op mezelf te wonen.
Magnanni slijten alleen wat snellerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Santoni![]()
Ik heb ook een paar Magnanni's
Hoelang duurt het dan ongeveer voordat je een kamer hebt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je je nu inschrijft lukt het makkelijk om een kamer te vinden
Ik had hem in 2 wekenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoelang duurt het dan ongeveer voordat je een kamer hebt?
Maar jij had eerst een anti-kraak woning toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had hem in 2 weken
Maar als je anderhalf jaar staat ingeschreven lukt het wel hoor, dan heb je er zo 1 gevonden.
Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Magnanni slijten alleen wat sneller
Dat kan je niet zo 1,2 zeggen, verschilt overal. In Amsterdam is het bijna onmooogelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoelang duurt het dan ongeveer voordat je een kamer hebt?
dat was NB:")quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar jij had eerst een anti-kraak woning toch?
Ja, had mijn zus geregeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar jij had eerst een anti-kraak woning toch?
Hoezo, wat eheft die gedaan danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme als er niks aan Adelante gedaan wordt ga ik een vette rel beginnen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme als er niks aan Adelante gedaan wordt ga ik een vette rel beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |