Haha ik was gisteravond met een vriendin wat drinkenquote:
Alsjeblieft, vertel ze nu!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ken nog wel verhalen met drollen uit mijn jeugd
quote:
Drol in krantenpapier aansteken voor de buurman zijn deur en dan aanbellen zodat hij het uittrapt en poep onder zijn schoenen heeft?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Na 1 dag al moeten ontdooien omdat je ze niet los krijgt? Ben wel helemaal lekker in je harses?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:26 schreef De_Ananas het volgende:
Ik had gisteren drumsticks in mijn vriezer gelegd maar ze zijn vastgevroren![]()
Nu moet ik dus de vriezer ontdooien (waardoor het parket verneukt wordt) omdat ik anders de kip er niet uit krijg
Vertel! Ik en mijn zusjes poepten vroeger wel eens in badquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Tegen Bacardi Razz ka nje ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik was gisteravond met een vriendin wat drinkendus wij bestelden 2 zoete witte wijn, zeggen de twee barjongens van 'Jullie kunnen ook meteen een litertje nemen..' Wij: 'Oke
!'
En ik heb nooit goed tegen wijn gekundwas wel een gezellig avond.
Jij zal wel wat meer gedronken hebben neem ik aan?
Je kent mijn vriezer nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Na 1 dag al moeten ontdooien omdat je ze niet los krijgt? Ben wel helemaal lekker in je harses?
Die heb de er zo uit. Geef er een beuk tegen of een flinke sjor.
Deed ik ook. En toen snel uit bad want dat was eng en vies mên.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel! Ik en mijn zusjes poepten vroeger wel eens in bad. M'n moeder het eruit vissen
.
Dat gaat mij ook te verquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel! Ik en mijn zusjes poepten vroeger wel eens in bad. M'n moeder het eruit vissen
.
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tegen Bacardi Razz ka nje ook niet.
Een vriend ging toen ie 14 jaar was ofzo een keer met een stokje ene drol oppakken en naar mij gooienquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
EHL.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Dat zet ik op het lijstje met dingen die ik nog wil doen voordat ik dood gaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Ja want als je daar al dronken van zou zijn gewordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar tegen een half glas nog wel hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een andere vriend ging poepen op het voetbalveld en daarna aan de doelpaal smeren
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik was gisteravond met een vriendin wat drinkendus wij bestelden 2 zoete witte wijn, zeggen de twee barjongens van 'Jullie kunnen ook meteen een litertje nemen..' Wij: 'Oke
!'
En ik heb nooit goed tegen wijn gekundwas wel een gezellig avond.
Jij zal wel wat meer gedronken hebben neem ik aan?
Ik deed het niet expresquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HA-HA-HA.
Nu weet je hoe je moeder zich gevoeld moest hebben.
Den Helder is een andere tijdszone.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
17:30![]()
![]()
![]()
Dan heb ik om 21:00 scheurende honger.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef CylonNL het volgende:
Dit blijft toch wel een TAT klassieker:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |