Mensen die geen chick kunnen krijgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe is het met je regelprobleem?
kut.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe is het met je regelprobleem?
wel kunnen krijgen hoor. Maar de afgelopen 3 maanden loopt het niet allemaal als gewenstquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die geen chick kunnen krijgen.
Wou je headbange met RA dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:06 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik niet tot 16 februarie ga wachten met naar de kapper gaan, maar dat ik zaterdag ga. Want mijn haar zit steeds voor mn ogen met voetballen en dat is kut.
Haarbandquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:06 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik niet tot 16 februarie ga wachten met naar de kapper gaan, maar dat ik zaterdag ga. Want mijn haar zit steeds voor mn ogen met voetballen en dat is kut.
Hier krijg ik spontaan een orgasme vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef CylonNL het volgende:
Dit blijft toch wel een TAT klassieker:
[ afbeelding ]
Ah gossie, gefrustreerd? Mooie TT hequote:
Ah.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wel kunnen krijgen hoor. Maar de afgelopen 3 maanden loopt het niet allemaal als gewenst
gruwelijk geilquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier krijg ik spontaan een orgasme van.
Na-aperquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:23 schreef Fascination het volgende:
Ik zit "mijn muziek" te ordenen, ik kom nu allerlei foute carnavalsnummers tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |