Ja ik moet toegeven dat jouw perfect geordende lijstje mij daar wel toe heeft aangespoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Na-aperik was er trouwens echt uren mee bezig
!
Heul wel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik moet toegeven dat jouw perfect geordende lijstje mij daar wel toe heeft aangespoord.
Ik ben er ook al uren mee bezig geweest, gister.
Oh en niemand stemt op mij!
ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wou je headbange met RA dan?
Wat?!1quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Silentalarm het volgende:
En hoe orden je mijn muziek? Zeg maar, wat orden je?
Ik heb het in mapjes, per artiest.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou, bt en fas ordenen hun muziek. Maar ik vraag me af wat je daaraan kut ordenen?
Ik orden mijn muziek ook. Anders is er niks meer terug te vinden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou, bt en fas ordenen hun muziek. Maar ik vraag me af wat je daaraan kut ordenen?
Ik had allemaal documenten in mijn muziek staan en muziek in mijn documentenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Silentalarm het volgende:
En hoe orden je mijn muziek? Zeg maar, wat orden je?
En dan alle albums per artiest in die map.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het in mapjes, per artiest.
oooooh zo. waarom doe je dat in mapjes, dat is toch tering veel werk?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het in mapjes, per artiest.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, maar die turken blijven maar komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |