Gast, verpest het eens niet voor mij hier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
gast, ga gewoon naar een schoenenwinkel en vraag zo'n verkoopster om je van schoenen te voorzien
En heb je al wat cools gevonden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gast, verpest het eens niet voor mij hier.
Jij hielp anders ook niet erg mee..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie zolang over dat vorige topic gedaan
Is toch alweer gecancelled?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat alweer eens op TV?
Is gecancelled, jammer, want ik vind het een lekker wijf, maar blijkbaar ben ik de enige.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat alweer eens op TV?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En heb je al wat cools gevonden?
Ik zat op school, ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Jij hielp anders ook niet erg mee..
Niet lelijk maar niks voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat zul jij wel weer lelijk vinden
Ja, en? BT zit ook zo vaak op school te FOK!kenquote:
NEE. Jij en zotheid houden je mond maar over schoenen want die van jullie zijn gruwelijk lelijk en Maurits trekt dat mooi niet aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:03 schreef Florian_ het volgende:
Je moet gewoon Van Lier of Van Bommel nemen Maurits
Ik had BE, en daar kun je niet op de computers.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en? BT zit ook zo vaak op school te FOK!ken
Ik ben geen kakkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:03 schreef Florian_ het volgende:
Je moet gewoon Van Lier of Van Bommel nemen Maurits
Godver, dat zijn mennus mooie schoenen die wij altijd posten, jwt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE. Jij en zotheid houden je mond maar over schoenen want die van jullie zijn gruwelijk lelijk en Maurits trekt dat mooi niet aan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE. Jij en zotheid houden je mond maar over schoenen want die van jullie zijn gruwelijk lelijk en Maurits trekt dat mooi niet aan.
Ik vind het geen lekker wijf.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is gecancelled, jammer, want ik vind het een lekker wijf, maar blijkbaar ben ik de enige.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]
In donkerbruin zijn ze nog lelijker.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
Lelijke standaard schoenen allemaal
Ik wil schoenen die niet veel mensen hebben
Aah, gossie, Maurits wil graag anders zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
Lelijke standaard schoenen allemaal
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
nee, die van jou zijn lekker..quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef CylonNL het volgende:
[..]
nee, die van jou zijn lekker..![]()
Serieus, wordt je niet gepest met die schoenen die je net liet zien?
Wauw dit lijken me comfortabele schoenenquote:
Goh, die reacties hierop zijn ook niet echt onverwacht. En dan zeggen ze tegen mij dat ik niet origineel ben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
Yequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zocht je ook op rare shoes?
Ze zijn niet te koop, helaas.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw dit lijken me comfortabele schoenen. Waar kun je die kopen
?
Vet man, ik ga het meteen doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef CylonNL het volgende:
http://nikeid.nike.com/ni(...)Y?_requestid=1857892
Kan je Nike schoenen customizen tot op zekere hoogte.
KLB Feedback, want dan kunnen wij meegenieten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
Waar kan ik over Adelante klagen? Ik heb remlof net een pm gestuurd maar zo zal 't wel niet horen.
Die kleur wel ja. Je hebt ze ook in het donker, maar die kon ik niet vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die is toch wel foeilelijk
Waarover wil je klagen danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
Waar kan ik over Adelante klagen? Ik heb remlof net een pm gestuurd maar zo zal 't wel niet horen.
Leiden, proleetquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is de leukste stad om te studeren vinden jullie?
Amsterdam/groningen/nijmegen/utrecht/delft/eindhoven/rotterdam
Welke van deze?
Wacht z'n PM gewoon af. Hij zal heus wel zeggen hoe en wat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
forum@fok.nlquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
Hmkay. Waarom?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Leiden, proleet
En anders Rotterdam
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Goftedomme zit ik oudere SC's door te lezen. Komt Emma Roberts langs <3. Zij is ubercute
Ik wil geen Nikesquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef CylonNL het volgende:
http://nikeid.nike.com/ni(...)Y?_requestid=1857892
Kan je Nike schoenen customizen tot op zekere hoogte.
dat is best wel ziek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef CylonNL het volgende:
én geloof ik meer dan 42 000 studenten, iets van 1 op de 6 mensen is daar Student.
Ik heb er toch 2 jaar non-stop gezetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
Je studeert niet eens Florian_
En je zat niet op kamers in A'dam.
A'dam is tof
De echte kenners vinden elkaar altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mag jouw keuze betreft vrouwelijk schoon wel.
Op kamer zitten is hoe dan ook tof, ik snap niet waarom hij Leiden aanprijst, heb zelf tijdens mijn jeugd altijd onder de rook van Leiden gewoond maar het is leuk voor een dagje niks meer niks minder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
Je studeert niet eens Florian_
En je zat niet op kamers in A'dam.
A'dam is tof
Dan zeg je: "Ik ben ff weg".quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde jullie slechts voorbereiden op mijn afwezigheid allerliefste Maurits.
Als je weggaat voel ik dat al aan mijn 6de zintuigquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde jullie slechts voorbereiden op mijn afwezigheid allerliefste Maurits.
Je kende alleen tram 1 en 5quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb er toch 2 jaar non-stop gezeten
Hiermee vermaken we ons wel tot jij terug bent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, vergeet wat ik zei, ik ben ff weg!
Dat is opzich wel een goed idee. Alleen met amsterdam zit ik met het probleem van een kamer, het schijnt daar niet te doen te zijn om een kamer te krijgen, klopt dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Op kamer zitten is hoe dan ook tof, ik snap niet waarom hij Leiden aanprijst, heb zelf tijdens mijn jeugd altijd onder de rook van Leiden gewoond maar het is leuk voor een dagje niks meer niks minder.
Maastricht en Groningen.![]()
Uiteindelijk is het Grunn geworden.
Ik zou zeggen ga in elke stad een avondje stappen!
Ja meng, jwtz.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef bloodysunday het volgende:
Iedereen zn patta's aan het showen ofzo?
Sta je ingeschreven? En heb je voorrang?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is opzich wel een goed idee. Alleen met amsterdam zit ik met het probleem van een kamer, het schijnt daar niet te doen te zijn om een kamer te krijgen, klopt dat?
Je mag ze wel eens poetsenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja meng, jwtz.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog niet, maar ik heb nog anderhalf jaar. En wanneer krijg je voorrang?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sta je ingeschreven? En heb je voorrang?
Nu al +1 voor je UI.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja meng, jwtz.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SChrijf je nu alvast in voor een kamer. Voorrang als je 100 km buiten de stad woont ofzoiets was het.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nog niet, maar ik heb nog anderhalf jaar. En wanneer krijg je voorrang?
In de Bijlmer is altijd wel plekquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
SChrijf je nu alvast in voor een kamer. Voorrang als je 100 km buiten de stad woont ofzoiets was het.
Oh, ik dacht dat je door de modder had gebanjerd.quote:
ja dat woon ik niet. maar 50 km ofzo. Dus dat betekent dat het nooit lukt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
SChrijf je nu alvast in voor een kamer. Voorrang als je 100 km buiten de stad woont ofzoiets was het.
Nee, Adelante. Wat draag jij voor schoenenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je door de modder had gebanjerd.
Maar waarom op kamers, je woont vlak bij Amsterdam, uur met de trein. Heb je het zo zwaar thuis dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja dat woon ik niet. maar 50 km ofzo. Dus dat betekent dat het nooit lukt?
Als je je nu inschrijft lukt het makkelijk om een kamer te vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja dat woon ik niet. maar 50 km ofzo. Dus dat betekent dat het nooit lukt?
Als je bij je ouders blijft is het lastig om er weg te gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Maar waarom op kamers, je woont vlak bij Amsterdam, uur met de trein. Heb je het zo zwaar thuis dan?![]()
Dit is hele andere koek dan dat je zonet liet zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja meng, jwtz.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo? Na 1a2 jaar studeren kan je altijd nog wel een kamer zoeken ergens. Het 1e jaar hoef je toch niet gelijk weg? Iig zo denk ik erover. Ook omdat ik geen zin heb om op mn 17e al op mezelf te wonen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je bij je ouders blijft is het lastig om er weg te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |