Als je niet een dag van tevoren begint komt t goed, maar daarvoor Fok! jij teveel ben ik bang.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En niet zo klagen over je studie wil jedat ontmoedigd mij!
Hoe kom je daar nu weer bij? Ik fok zelden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Als je niet een dag van tevoren begint komt t goed, maar daarvoor Fok! jij teveel ben ik bang.
Nee, ik wacht welquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar je krijgt niks voor Valentijn hoor!
Wat moet je, homo?quote:
WATER-GRAAFS HOO-LI-GANSquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Zo homo's
Ik kan nu ook wel een jurk kopen hoor maar ik doe het nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot jij je belastingsformuliertje in mag vullen toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wut?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kom jouw pootjes topic redden met mijn mannelijkheid
Weet ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan nu ook wel een jurk kopen hoor maar ik doe het niet
gast, ga gewoon naar een schoenenwinkel en vraag zo'n verkoopster om je van schoenen te voorzienquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je vette schoenen voor me kan vinden wil ik je wel trakteren
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]!
Voor de zoveelste keer: IK WOON NIET IN WATERGRAAFSMEER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat ik dat nog niet gedaan heb?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
gast, ga gewoon naar een schoenenwinkel en vraag zo'n verkoopster om je van schoenen te voorzien
Huh, je zei eerst van welquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: IK WOON NIET IN WATERGRAAFSMEER!
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nog niet gedaan heb?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |