Dat mag niet van de ONZ gangquote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef Metalfrost het volgende:
Stairway is geen flikker aan man, doe dan want anders. Paintball ofzo
quote:
Je staat erbij.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef CecilBDemented het volgende:
Kan mijn naam bij de mensen gezet worden die komen
Ik heb ze gesorteerd op alfabet, dan is het duidelijker of iemand er al bijstaat.quote:
Ik ga ook niet naar de meetquote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ze gesorteerd op alfabet, dan is het duidelijker of iemand er al bijstaat.
Heb ook je getroll er uit gehaald. Als je in dit topic alleen maar loopt te zieken kan je beter wegblijven.
Je hebt er geen kut over te zeggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar de meet [ afbeelding ]
Ben het gewoon niet eens met de gang van zaken![]()
Uit dit topic. Maar nee, je moet zelfs steeds het nieuwe deel openen. Flikker toch een eind op.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar de meet [ afbeelding ]
Ben het gewoon niet eens met de gang van zaken![]()
Ik had de lapo vandaar, in de OP staat ook gewoon alle info etc.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit dit topic. Maar nee, je moet zelfs steeds het nieuwe deel openen. Flikker toch een eind op.
je weet dat dit KLB is hequote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
maareh, ik ken jullie allemaal niet in het echt, dus als ik ook zou komen sta ik daar ook maar een beetje
Kan je klagen en kom je voornamelijk in KLB. Dan hoor je er zo bijquote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
maareh, ik ken jullie allemaal niet in het echt, dus als ik ook zou komen sta ik daar ook maar een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |