Dat mag niet van de ONZ gangquote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef Metalfrost het volgende:
Stairway is geen flikker aan man, doe dan want anders. Paintball ofzo
quote:
Je staat erbij.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef CecilBDemented het volgende:
Kan mijn naam bij de mensen gezet worden die komen
Ik heb ze gesorteerd op alfabet, dan is het duidelijker of iemand er al bijstaat.quote:
Ik ga ook niet naar de meetquote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ze gesorteerd op alfabet, dan is het duidelijker of iemand er al bijstaat.
Heb ook je getroll er uit gehaald. Als je in dit topic alleen maar loopt te zieken kan je beter wegblijven.
Je hebt er geen kut over te zeggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar de meet [ afbeelding ]
Ben het gewoon niet eens met de gang van zaken![]()
Uit dit topic. Maar nee, je moet zelfs steeds het nieuwe deel openen. Flikker toch een eind op.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar de meet [ afbeelding ]
Ben het gewoon niet eens met de gang van zaken![]()
Ik had de lapo vandaar, in de OP staat ook gewoon alle info etc.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit dit topic. Maar nee, je moet zelfs steeds het nieuwe deel openen. Flikker toch een eind op.
je weet dat dit KLB is hequote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
maareh, ik ken jullie allemaal niet in het echt, dus als ik ook zou komen sta ik daar ook maar een beetje
Kan je klagen en kom je voornamelijk in KLB. Dan hoor je er zo bijquote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
maareh, ik ken jullie allemaal niet in het echt, dus als ik ook zou komen sta ik daar ook maar een beetje
Gastquote:Op zondag 18 januari 2009 21:49 schreef CecilBDemented het volgende:
we kunnen truth of dare doen met zij alle.
en strootje trekken voor de gene die een hoer moet neuken!!
ik betaal ook wel 10 euro voor de verliezer.
houd je bekz0rz noob, ik ga ook naar ajax - fiorentina en ga ook naar de meet.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ik hoor mijn rekening klagen dus moet even kijken hoe het daarmee gaat. Moet namelijk ook zeer waarschijnlijk naar europese uitwedstrijd ajax..
Ja.. ajax-fiorentina sowieso. Maar fiorentina-ajax zijn wat hogere kosten..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
houd je bekz0rz noob, ik ga ook naar ajax - fiorentina en ga ook naar de meet.
Haha, ik moest lachenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:16 schreef TornadoDK het volgende:
Die meet is toch wel in een internet cafe anders durf ik jullie helemaal niet aan te speken
Remlof is onze act.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:37 schreef Genius-F het volgende:
Hebben jullie Steen al ingehuurd als act?
Twister danquote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mens erger je niet is leeuuuukeeeeeeeeeeeeeeeer
Twister, dat gingen we hier in de feesttent doen tijdens Oud&Nieuwquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Twister, dat gingen we hier in de feesttent doen tijdens Oud&Nieuwen dan met zijn 10en tegelijk. Daar stond afcajos tussen de jonge meisjes hoor
![]()
![]()
We verzamelen daar, als er niks aan is zoeken we wat anders op.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef kurk_droog het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoor net uit bertrouwbare bronnen dat de stairway een gothic tent is![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NOODZAKELIJK dus om een andere gezellige kroeg te vinden in utrecht!!!!!!!
Blijf het eng vindenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
We verzamelen daar, als er niks aan is zoeken we wat anders op.
Gewoon zeggen dat je WoW speelt, dan doen ze je niksquote:Op maandag 19 januari 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blijf het eng vindenWat als ze ons naar binnen sleuren?
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je WoW speelt, dan doen ze je niks![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |