Wacht z'n PM gewoon af. Hij zal heus wel zeggen hoe en wat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
Waar kan ik over Adelante klagen? Ik heb remlof net een pm gestuurd maar zo zal 't wel niet horen.
forum@fok.nlquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
Waar kan ik over Adelante klagen? Ik heb remlof net een pm gestuurd maar zo zal 't wel niet horen.
Hmkay. Waarom?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Leiden, proleet
En anders Rotterdam
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Goftedomme zit ik oudere SC's door te lezen. Komt Emma Roberts langs <3. Zij is ubercute
Ik wil geen Nikesquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef CylonNL het volgende:
http://nikeid.nike.com/ni(...)Y?_requestid=1857892
Kan je Nike schoenen customizen tot op zekere hoogte.
dat is best wel ziek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef CylonNL het volgende:
én geloof ik meer dan 42 000 studenten, iets van 1 op de 6 mensen is daar Student.
Ik heb er toch 2 jaar non-stop gezetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
Je studeert niet eens Florian_
En je zat niet op kamers in A'dam.
A'dam is tof
De echte kenners vinden elkaar altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mag jouw keuze betreft vrouwelijk schoon wel.
Op kamer zitten is hoe dan ook tof, ik snap niet waarom hij Leiden aanprijst, heb zelf tijdens mijn jeugd altijd onder de rook van Leiden gewoond maar het is leuk voor een dagje niks meer niks minder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
Je studeert niet eens Florian_
En je zat niet op kamers in A'dam.
A'dam is tof
Dan zeg je: "Ik ben ff weg".quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde jullie slechts voorbereiden op mijn afwezigheid allerliefste Maurits.
Als je weggaat voel ik dat al aan mijn 6de zintuigquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde jullie slechts voorbereiden op mijn afwezigheid allerliefste Maurits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |