Jij moet sensatie hebben hequote:
Nooit meer Josti voor Q!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef Q. het volgende:
Zo, mijn laatste post ooit hier vanaf deze werkplek. Tot aan de andere kant!
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef Q. het volgende:
Zo, mijn laatste post ooit hier vanaf deze werkplek. Tot aan de andere kant!
ik ben eens naar een dance feest geweest!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik wil m'n schoenen zo graag aan .. want dan kan ik toch hakken aan enzo.. hmm lastig ook altijd
Jij begint?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ow leuk gaan we nu allemaal opbiechten?!?
Dit is het singles feest.. duurt max 6 uur en de terugweg is met de auto..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben eens naar een dance feest geweest!
op mijn nieuwe schoenen!
dance valley een paar jaar geleden..![]()
had ik van die goedkope 35 euro schoenen gehaald (zippers)
en toen kwam de "terug" weg
ik doe m'n schoenen nooit uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op nieuwe schoenen uitgaan klan best, als je pijn krijgt aan je voeten, doe je ze gewoon uit
Ik doe dat dus wel gewoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik doe m'n schoenen nooit uitDat vind ik helemaal raar.
als je het nu over tijn hebt vind ik dat niet geheel juistquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik zou zelfs verder willen trekken en durven te stellen dat er op elk advies wat gegeven word standaard een "MAAR <negatieve reden waarom het voor hem niet niet zo gaat werken>".
Veranderen is iets wat je moet willen en energie in moet steken, nu weet ik heel goed dat het heel hard klinkt en ik niet de in's en out's van het waarom weet, en er vooral als een buitenstaander naar kijkt. Maar het komt op mij soms over dat de excusen vooral zijn om het makkelijker te maken er niets iets mee te doen.
Engeltje, maar ondertussenquote:
Owjaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:05 schreef Duimelot het volgende:
cue neem andere schoenen mee voor de zekerheid, leg je die bij mij in de auto
krijg je toch pijn dan ruilen we ze gewoon even om!
dan gewoon doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit is het singles feest.. duurt max 6 uur en de terugweg is met de auto..
Er zit een groot verschil tussen een outfit waar je sportschoenen onder aan kan of dat het hakken moeten zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom moet je 2 paar schoenen mee![]()
Doe gewoon een paar aan waarvan je weer dat ze goed zitten.
Eentje om mee in te zijn, eentje voor het gemak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Aboluutquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja he![]()
ik en mijn geweldige plannen
daarom is ze VROUWquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
heb je ff?quote:
Zo hoort het bij een vrouwquote:
draag je zulke hoge hakken dat je er niet mee kan rijden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Eentje om mee in te zijn, eentje voor het gemak.
Ik heb ook altijd een paar extra schoenen bij, platte om mee te rijden, hakken om op te lopen
Daarom neem ik ook tegenwoordig altijd van die platte schoentjes mee als ik ga stappen. Als ik dan toch zo'n hutkoffer meesleep, kan ik er net zo goed iets nuttigs in doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jahoor![]()
En vrouwen en schoenen, zucht.
Ik heb ooit de fout gemaakt te gaan stappen in een witte linnen broek. Toen ik thuis aankwam was hij tot mijn knieen zwart van het vuilquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef JonKeL het volgende:
Ik doe altijd oude schoenen aan als ik ga stappen. Ze worden namelijk altijd op de 1 of andere manier altijd heel smerig.
Inderdaadquote:
maw jij gaat regelmatig tijdens het stappen voor vrouwen op je knieen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ooit de fout gemaakt te gaan stappen in een witte linnen broek. Toen ik thuis aankwam was hij tot mijn knieen zwart van het vuil
Dat is nog niet zo erg als een witte beha aanhebben onder een zwart truitje, en er in de discotheek achterkomen dat dat blacklight toch wel erg vervelend is met zo'n combi.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ooit de fout gemaakt te gaan stappen in een witte linnen broek. Toen ik thuis aankwam was hij tot mijn knieen zwart van het vuil
Nog niet ik moest even wat uitzoeken voor het CWI.quote:
Een vrouw moet 3 dingen zijn volgens mijn paquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaad. lady in the streets but a .......
Ik draag hoge hakken, maar ook middelhoge hakken, maar ik kan gewoon niet fatsoenlijk koppelen leunend op m'n hak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
draag je zulke hoge hakken dat je er niet mee kan rijden?
Blij mee?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ze hebben me voorgesteld bij KPN
van uitstel komt afstelquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet ik moest even wat uitzoeken voor het CWI.
Ik mag een sollicitatietraining gaan doen maar dan moet ik het wel zelf uit zoeken hoe en waar.
Veelzijdig dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een vrouw moet 3 dingen zijn volgens mijn pa
Een prinses in de keuken
Een hoer in bed
En een dame op straat
Het kost maar 2 minuten om een pm te sturen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag een sollicitatietraining gaan doen maar dan moet ik het wel zelf uit zoeken hoe en waar.
sja een van die 3 ben ik niet dus met ik dan maar 2/3 vrouw nu?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een prinses in de keuken
Een hoer in bed
En een dame op straat
Ow dat komt me in grote lijnen ook heel bekend voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar. KPN heeft veel verschillende gezichten en ik wil niet bij de oude generatie terecht komen. Even afwachten dus, waar het precies omgaat...quote:
Oke ik ga al.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van uitstel komt afstel![]()
![]()
ah geweldig een sollicitatietrainingverwacht er niet teveel van!
Nee was in Brazilie, daar krijg je plastic bekertjes met drinken in clubs en dat beland allemaal op de grond. Dus aan eht einde van de avond ligt er een laagje vocht op de vloeren en het rondgeloop enzo zorgt er dan voor dat het tot je knieen op je broek zit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maw jij gaat regelmatig tijdens het stappen voor vrouwen op je knieen?
of hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg als een witte beha aanhebben onder een zwart truitje, en er in de discotheek achterkomen dat dat blacklight toch wel erg vervelend is met zo'n combi.
Kijk, jouw vader snapt het.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:21 schreef Belsezar het volgende:
Een prinses in de keuken
Een hoer in bed
En een dame op straat
omg dat heb ik ook eens gehad!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg als een witte beha aanhebben onder een zwart truitje, en er in de discotheek achterkomen dat dat blacklight toch wel erg vervelend is met zo'n combi.
ahzo ok dat verklaart het een en anderquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee was in Brazilie, daar krijg je plastic bekertjes met drinken in clubs en dat beland allemaal op de grond. Dus aan eht einde van de avond ligt er een laagje vocht op de vloeren en het rondgeloop enzo zorgt er dan voor dat het tot je knieen op je broek zit.
[..]Veel blikken gescoord natuurlijk
Volgens mij moet ze zich vooral kunnen aanpassen aan wat hij op een bepaald moment van haar verwachtquote:
Ben je alleen aangeboden of ben je ook al uitgenodigd voor intake?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar. KPN heeft veel verschillende gezichten en ik wil niet bij de oude generatie terecht komen. Even afwachten dus, waar het precies omgaat...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stof op een zwart t-shirt is ook leuk dan
Schoon gewassen is dat zelfs nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat behoort bij de afknappers, je trekt toch wel wat schoons aan!?
Aangeboden worden klinkt zo leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben je alleen aangeboden of ben je ook al uitgenodigd voor intake?
Misschien heb je een collega daar zitten die je even kunt bellen om te vragen hoe het daar is?
In dat geval, beha of truitje uit, zie het probleem niet zo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef Kluts het volgende:
hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schoon gewassen is dat zelfs nog
Hij heeft zijn goede momentenquote:
Inderdaad, verschrikkelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo ok dat verklaart het een en ander
zooooooo irritant als alles op de grond terecht komt, ik loop altijd halverwege de avond steeds mn voeten te schrapen om er vanalles onder vandaan te vegen arch
in sommige gevallen is dat geen aanrader, struikel gevaar enzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
In dat geval, beha of truitje uit, zie het probleem niet zo?
Ik ga niet in alleen mijn beha rondlopen, en ik ga ook niet zonder beha lopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
In dat geval, beha of truitje uit, zie het probleem niet zo?
Hehe, als je het zo bekijktquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aangeboden worden klinkt zo leuk
Ah, mooi opgelost dan toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef Kluts het volgende:
Ik ga niet in alleen mijn beha rondlopen, en ik ga ook niet zonder beha lopen.
Kortom, ik heb toen beha's gewisseld met een vriendin.
Die PM is verstuurd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je had allang die pm kunnen sturen als je toch aan t fokken bent ipv zoeken naar trainingen
Correct.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
waarschijnlijk denkt nu iedereen hier t zelfde als ikhoi trouwens
IK was t nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die PM is verstuurd.
Dus wie heeft er een PM van mij
Ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die PM is verstuurd.
Huh? Ik kom net thuis van werkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK was t niet
maar aangezien auto opeens er ook is is ze gelokt door een mail dat ze een pm heeft? (kan je dat instellen?)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Hoi mensen die naar mij zwaaien
Wat een kut dag. Gelukkig ga ik vanavond wat leuks doen, want anders
heb je een date? dat is snel geregeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Hoi mensen die naar mij zwaaien
Misschien is het gewoon toeval.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK was t niet
maar aangezien auto opeens er ook is is ze gelokt door een mail dat ze een pm heeft? (kan je dat instellen?)
Nou dames, wie heeft een geel envelopjequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die PM is verstuurd.
Ik op iemand andersquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb jij er ook een? (bedoel jij op iemand he anders weet je t niet omdat t geheim is)
Gewoon gezeikquote:
Ik! Maar van iemand andersquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dames, wie heeft een geel envelopje
huh ik probeerde t geheim te houden maar IK had pm....quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik
Nou Tijn, dàt had ik nou nooit verwacht!
Euh jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik
Nou Tijn, dàt had ik nou nooit verwacht!
o, niet leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon gezeik
Op het werk & op de uni en
Edit: Is al beantwoord.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Oke, ik heb duidelijk iets gemist. Update mij even alsjeblieftquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je een date? dat is snel geregeld![]()
nee sorry is gemeen van me....
wat zijn je plannen?
Nee. Ik word er een beeétje chagrijnig van, maar goed; zal wel aan mij liggenquote:
Ehm... Ja, maar dat zijn hele normale?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had juist deze week nog een heerlijke droom over een geheime liefde
Het was zo romantisch dat ik vroeg of vriendje mn geheime liefde wilde worden maar hij wilde niet
Auto nog leuke pms gehad lately?
tijn heeft iemand via pm wat gevraagd en wij speculeren over WIEquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, ik heb duidelijk iets gemist. Update mij even alsjeblieft
Ik ga vanavond met een vriendinnetje wat eten
Hey jammer!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ja, maar dat zijn hele normale?
Zal ik je nog een keer PM'en dan? Jij bent echt wel de leukste...quote:
Wtfquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tijn heeft iemand via pm wat gevraagd en wij speculeren over WIE
en een aantal mensen hier dachten aan jou
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was al bang dat niemand me zou geloven
Heeft Tijn niet een tijdje geleden gezegd dat ie een beetje bang voor me was?
Dat je maar een hele fijne avond hebt danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Ik word er een beeétje chagrijnig van, maar goed; zal wel aan mij liggen
Jij pmt mij echt nooit!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je nog een keer PM'en dan? Jij bent echt wel de leukste...
Ik weet wie het isquote:
Ja, ik hoop het ook, maar dat zal vast goed komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat je maar een hele fijne avond hebt dan
vluchtgedrag!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
O ja, das waar ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]en jij hebt tijn duidelijk laten weten ook niet in hem geintreseerd te zijn
en denk ook niet cue want die ziet ie morgen
misschien kluts of hoe heet ze?
wie schrijven hier nog meer?
Jij!!quote:
Ik ben het niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, das waar ook
En hij kan Cue toch vooraf willen waarschuwen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, das waar ook
En hij kan Cue toch vooraf willen waarschuwen?
Ja dat heb ik inderdaad gezegd. Eigenlijk bedoelde dat ik respect voor jou heb omdat jij wel eens in de pit gaat. En dat is niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was al bang dat niemand me zou geloven
Heeft Tijn niet een tijdje geleden gezegd dat ie een beetje bang voor me was?
Een voor een vallen ze af. Op een gegeven moment blijft er maar een iemand over. Maar wie zou het zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]en jij hebt tijn duidelijk laten weten ook niet in hem geintreseerd te zijn
en denk ook niet cue want die ziet ie morgen
misschien kluts of hoe heet ze?
wie schrijven hier nog meer?
Wat is in de pit gaan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenlijk bedoelde dat ik respect voor jou heb omdat jij wel eens in de pit gaat. En dat is niet aan mij besteed.
Hmmm zat ik er dan toch naast... Dan kan het nog maar 1 iemand zijn, toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voor een vallen ze af. Op een gegeven moment blijft er maar een iemand over. Maar wie zou het zijn.
Tijdens rock- en metalconcerten gaan mensen voor de lol tegen elkaar aanduwen en trekken enzo. Gewoon een manier van de agressie kwijt raken.quote:
"Ja ik wil het niet zeggen"quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voor een vallen ze af. Op een gegeven moment blijft er maar een iemand over. Maar wie zou het zijn.
Watch out! I like youquote:
respect is wat overdreven hequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad gezegd. Eigenlijk bedoelde dat ik respect voor jou heb omdat jij wel eens in de pit gaat. En dat is niet aan mij besteed.
Aangeboden, samen met nog wat andere collega's, dus eerst maar even afwachten. Als het serieuzer wordt, maar verder verdiepen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben je alleen aangeboden of ben je ook al uitgenodigd voor intake?
Misschien heb je een collega daar zitten die je even kunt bellen om te vragen hoe het daar is?
Vroeger heette dat gewoon pogo'en.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
Tijdens rock- en metalconcerten gaan mensen voor de lol tegen elkaar aanduwen en trekken enzo. Gewoon een manier van de agressie kwijt raken.
Ach als er toch een spelletje van gemaakt word speel ik ook maar mee.quote:
Succes Ado.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangeboden, samen met nog wat andere collega's, dus eerst maar even afwachten. Als het serieuzer wordt, maar verder verdiepen.
oh doe je meequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als er toch een spelletje van gemaakt word speel ik ook maar mee.
Misschien niet echt handig van mij. Maar dat kan ik toch niet meer veranderen.
Dat heet het nog steeds. Alleen tegenwoordig gaat het een stukje harder dan vroeger.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon pogo'en.
nu nog steeds, en dat doe je in de pitquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon pogo'en.
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor de mensen nu op msn.. ik hou m 'n mond dicht. Tijn heeft z'n stap gezet zonder het hier neer te gooien.. dan ga ik het natuurlijk niet effe rondbazuinen he
word jij daar serieus oip aangesproken op msn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor de mensen nu op msn.. ik hou m 'n mond dicht. Tijn heeft z'n stap gezet zonder het hier neer te gooien.. dan ga ik het natuurlijk niet effe rondbazuinen he
Maar ik weet het antwoord lekker al.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh doe je mee
wie denk jij dat je een pm gestuurd hebt!?!?
die is er al weken te weinig ivm vakantiequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:51 schreef Kuwaro het volgende:
Poging 2: Murmeli , nu weet ik het zeker
hintquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik weet het antwoord lekker al.
Dat dus.quote:
Die ken ik niet eens hahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:51 schreef Kuwaro het volgende:
Poging 2: Murmeli , nu weet ik het zeker
Mensen zijn nieuwsgierig weet jequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
word jij daar serieus oip aangesproken op msn?
Oke misschien is respect wat overdreven. Ik bewonder dat jij en andere vrouwen in de pit gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
respect is wat overdreven he
Afwachten? Als het een match is trekt het elkaar aan, als het niet fit, stoot het elkaar afquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangeboden, samen met nog wat andere collega's, dus eerst maar even afwachten. Als het serieuzer wordt, maar verder verdiepen.
Den legt ie de lat goed hoog!quote:
Waarom ga jij er niet in Tijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke misschien is respect wat overdreven. Ik bewonder dat jij en andere vrouwen in de pit gaan.
Ik match niet zo snel, op het eerste oog vinden ze me leuk, maar als ze mijn cv beter doorlezen pas ik niet goed bij zequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Afwachten? Als het een match is trekt het elkaar aan, als het niet fit, stoot het elkaar af
Ben benieuwd
Heb je het nu over werk, of over relaties?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik match niet zo snel, op het eerste oog vinden ze me leuk, maar als ze mijn cv beter doorlezen pas ik niet goed bij ze
Nounou, we hoeven niet te overdrijven hè.quote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef Kluts het volgende:
Ik stuiter liever de zaal door op een feestje.
Moet ik nu ook een relaite-CV gaan bijhouden dan, tegenwoordig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb je het nu over werk, of over relaties?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je het nu over werk, of over relaties?
Zij ook al?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nounou, we hoeven niet te overdrijven hè.MLI moet ook gewoon poepen, heb ik gehoord.
Vind jequote:
nee hoor, maar zo klonk het gewoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een relaite-CV gaan bijhouden dan, tegenwoordig?
Heb je dat nog niet dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laat es zien danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet dan?
Ik al jaren!
Wat voor werk doe je precies? Heb je specifieke kennis en ervaring?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Adolecens het volgende:
Ik match niet zo snel, op het eerste oog vinden ze me leuk, maar als ze mijn cv beter doorlezen pas ik niet goed bij ze
Ik heb het van horen zeggen hè, pin me nergens op vast.quote:
Gelukkig kan ik het allemaal nog uit het hoofd overzien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Heb je dat nog niet dan?
Ik al jaren!
da's alleen voor nieuwe werkgeversquote:
Hoor ik daar nu een ondertoon of hoor ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb je blind aangenomen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
da's alleen voor nieuwe werkgevers
Ik leid projecten, ben flexibel, een fixer, creatief en hou niet van regeltjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je precies? Heb je specifieke kennis en ervaring?
't was maar een vraag hè.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee hoor, maar zo klonk het gewoon
Sorry
Ik zeg al niks meer
Ja jongen en o wee als er een 'gat' tussen zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wie is er in dienst bij wie gekomen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je blind aangenomen!
Ik vind dat ik daar alsnog recht op heb
Ik ben regelmatig afgewezen op basis van mijn cv. Te senior, dan is men bang dat een klus onvoldoende uitdaging biedt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
Hoor ik daar nu een ondertoon of hoor ik dat verkeerd?
Het is gewoon echt onzin! Afwijzen op CV bestaat niet, gewoon slecht excuus.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik leid projecten, ben flexibel, een fixer, creatief en hou niet van regeltjes
Nee inderdaad die zal mij opvreten met huid en haar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
no way echt niet tijn zn ding volgens mij
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig afgewezen op basis van mijn cv. Te senior, dan is men bang dat een klus onvoldoende uitdaging biedt.
Ik hoor het al, uitermate geschikt voor de overheid.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
Ik leid projecten, ben flexibel, een fixer, creatief en hou niet van regeltjes
Jaja, PIquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't was maar een vraag hè.
Altijd jammer als je weer zo de geslagen hond gaat uithangen, to be honest.
Een ondertoon MNR, een ondertoon... Niet alles te serieus nemen wat ik hier in de openbaarheid zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoor ik daar nu een ondertoon of hoor ik dat verkeerd?
Het is gewoon echt onzin! Afwijzen op CV bestaat niet, gewoon slecht excuus.
*schudt*quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Dan vinden ze je niet eerst op het eerste gezicht leuk en zo. Dan is dat al eerder bepaald.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig afgewezen op basis van mijn cv. Te senior, dan is men bang dat een klus onvoldoende uitdaging biedt.
Ja, ik weet het.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie is er in dienst bij wie gekomen?
Dan krijg ik last van mijn rug.quote:
Ook bijna 2 jaar gezetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al, uitermate geschikt voor de overheid.
Mwah, hangt er vanaf... Je komt zo es iemand tegen en dat klikt en de interesse is gewekt. Dan zien ze je cv en dan weten ze dat dat 'm niet gaat worden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef MNR het volgende:
Dan vinden ze je niet eerst op het eerste gezicht leuk en zo. Dan is dat al eerder bepaald.
Het moeten nog aansluitende relaties zijn ook? Met goeie referenties, zeker?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef MNR het volgende:
Ja jongen en o wee als er een 'gat' tussen zit
Letterlijk zeker?quote:
Het was wel bij de politie jaquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, hangt er vanaf... Je komt zo es iemand tegen en dat klikt en de interesse is gewekt. Dan zien ze je cv en dan weten ze dat dat 'm niet gaat worden.
Poeh, dat lijkt mij nog een uitdaging apart. En ik heb inmiddels wat Ministeries van binnen mogen meemaken...quote:
De mijne zijn aansluitend of overlappendquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja jongen en o wee als er een 'gat' tussen zit
Ow ja, ook leuk. Heb ook nog eens een tijd bij defensie gezeten.. Ook zo stoffig..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Poeh, dat lijkt mij nog een uitdaging apart. En ik heb inmiddels wat Ministeries van binnen mogen meemaken...
O. M. F. G...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
OMFG!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
Ik ga trouwens misschien een opleiding volgen via Manpower.
Moet ik nog ff goed over nadenken, maar een betaalde HBO-opleiding naast mijn baan, dat lijkt me wel wat.
Nergens vaste contracten..!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
Je bent wel aan het freelancen toch, Ado?
Heb jij bij Interpolis gezeten? Utrecht?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, ook leuk. Heb ook nog eens een tijd bij defensie gezeten.. Ook zo stoffig..![]()
Interpolis en Sara Lee waren dan wel weer lekker beter!
Jaja, en ik ken jou inmiddels wat langer hier op Fok dus weet ik wel dat je dat niet serieus bedoelt, maar ergens geloof ik dat dan weer niet. Juist omdat het steeds terugkomt, zit er denk ik een serieuzere ondertoon in dan jij wil toegeven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaja, PI
Die vergeet ik, het was nl helemaal niet serieus bedoeld
Interpolis zou ik ook wel eens willen. Lijkt mij een leuke organisatie. Concullega's van hen zouden ook zo onder de overheid kunnen vallen. Wat een bureaucratie...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:10 schreef Adolecens het volgende:
Ow ja, ook leuk. Heb ook nog eens een tijd bij defensie gezeten.. Ook zo stoffig..![]()
Interpolis en Sara Lee waren dan wel weer lekker beter!
Hahahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
Zoek in FB ff Shmoopy topic op dat gesloten isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Ludootje het volgende:
Maar wat voor conflict is er dan tussen Fok! en SHE?
En ze kijkt heel onzeker als ze naakt met een stuk vitrage over der kont in een leegstaand gebouw staatquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nounou, we hoeven niet te overdrijven hè.MLI moet ook gewoon poepen, heb ik gehoord.
Tilburgquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb jij bij Interpolis gezeten? Utrecht?
Dat meen je niet? Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tilburg
Sara Lee (Douwe Egberts) was Utrecht
Op deze manier komt Fok! wel in het nieuwsquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
Ja, ik wil juist heel graag een opleiding volgen. Wat zij dan gaan doen is nu een baan voor me vinden die bij me past, en aan de hand daarvan ook een opleiding erbij zoeken om er verder in te komen. Kan van alles zijn, van Commerciële Economie tot HEAO.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn
Denk je dat je de discipline hebt om dat ook vol te houden etc.?
Thxquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoek in FB ff Shmoopy topic op dat gesloten is
Interpolis is wel leuk, omdat het zijn eigen koers vaarde, toen het nog onder Rabobank viel. Een eigenwijze organisatie met veel geld en dat zag je terug in de gebouwen, voorzieningen en infrastructuur.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interpolis zou ik ook wel eens willen. Lijkt mij een leuke organisatie. Concullega's van hen zouden ook zo onder de overheid kunnen vallen. Wat een bureaucratie...
Ze hadden dat hele gedoe gewoon achter de schermen moeten oplossen en de users waar problemen mee waren aan moeten pakken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op deze manier komt Fok! wel in het nieuwsAlleen de manier waarop
Spoorlaan, 23e verdieping ofzo, de op een na hoogste.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik ook
Spoorlaan of t Laar?
Oké dan, dat zou dan zeker mooi zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik wil juist heel graag een opleiding volgen. Wat zij dan gaan doen is nu een baan voor me vinden die bij me past, en aan de hand daarvan ook een opleiding erbij zoeken om er verder in te komen. Kan van alles zijn, van Commerciële Economie tot HEAO.
Epic fail.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
Zou het al bekend zijn op de rest van fok?quote:
Tof. Alles wat je op kosten van de baas kan doen, is sowieso.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik wil juist heel graag een opleiding volgen. Wat zij dan gaan doen is nu een baan voor me vinden die bij me past, en aan de hand daarvan ook een opleiding erbij zoeken om er verder in te komen. Kan van alles zijn, van Commerciële Economie tot HEAO.
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou het al bekend zijn op de rest van fok?
Ja. Er zijn al topic's vol vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ow dat zou wel tof zijn * mrbox is groot fan van gebruik maken van je potentiequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
Ik ga trouwens misschien een opleiding volgen via Manpower.
Moet ik nog ff goed over nadenken, maar een betaalde HBO-opleiding naast mijn baan, dat lijkt me wel wat.
Hmm, Swets (geloof ik) had ook een mailtje gestuurd naar 3fm.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben ook groot fan van het gebruik maken van mijn potentie, maar dan op een iets andere manier...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat zou wel tof zijn * mrbox is groot fan van gebruik maken van je potentie
Ja die zag ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, Swets (geloof ik) had ook een mailtje gestuurd naar 3fm.
Jezusquote:
tjonge jongequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
KOM je morgen nou?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben ook groot fan van het gebruik maken van mijn potentie, maar dan op een iets andere manier...
Ja, maar sommige bedragen waren best hoog..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tjonge jonge
nou als ze t geld nu in eigen zak hadden gestoken zou ik er wel zo tegenin gaan en boos zijn, maar in dit geval komop zeg, is toch naar een goed doel gegaan!?!?
Duim een goed doel maakt niet alles gelijk goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tjonge jonge
nou als ze t geld nu in eigen zak hadden gestoken zou ik er wel zo tegenin gaan en boos zijn, maar in dit geval komop zeg, is toch naar een goed doel gegaan!?!?
Eigen schuld toch, die kans zat erin.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar sommige bedragen waren best hoog..
Weet ik, maar ik begrijp het enigszins welquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigen schuld toch, die kans zat erin.
Je bent toch ook een mongool als je 500E voor een paar tieten neertelt, of niet? Maar pech heb je dan wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel gemeen van SHEquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tjonge jonge
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent toch ook een mongool als je 500E voor een paar tieten neertelt, of niet? Maar pech heb je dan wel.
Er is trouwens helemaal niet gezegd dat het niet door zou gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel gemeen van SHE
500 euro is veel
Juridisch gezien levert Fok! nu een produkt niet waar wel voor betaald is. Dat houdt in dat ze het geld terug moeten betalen en Danny dus voor 7000 euro in het schip gaat, of dat ze het produkt alsnog leveren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel. SHE heeft gezegd dat ze het niet doet. Duh.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is trouwens helemaal niet gezegd dat het niet door zou gaan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet, wel
Nope, ze heeft gezegd dat als ht niet opgelost wordt met D_b en nog een user dat ze het dan niet doet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel. SHE heeft gezegd dat ze het niet doet. Duh.
Dat ben ik niet met je eens. De users hebben geld gedoneerd aan een goed doel. SHE heeft op persoonlijke titel, en dus niet namens FOK!, een belofte gedaan dat ze bij een bepaald bedrag naakt zou poseren. Er is dus op geen enkele manier sprake van een koopovereenkomst met FOK!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:30 schreef Kluts het volgende:
Juridisch gezien levert Fok! nu een produkt niet waar wel voor betaald is. Dat houdt in dat ze het geld terug moeten betalen en Danny dus voor 7000 euro in het schip gaat, of dat ze het produkt alsnog leveren.
Is het ook niet, maar dat zijn zoveel dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
Het is gewoon helemaal niet netjes
Dat is toch genoeg?
Of ben ik de enige die aan dat soort dingen nog waarde hecht
Dat het niet netjes is, staat toch los van FOK?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is toch genoeg?
Ik begrijp jouw standpunt wel, ik snap alleen niet wie er 500 euro neertelt om een paar tietjes te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is toch genoeg?
Ik bedoel ook van SHEquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het niet netjes is, staat toch los van FOK?
Ik ook niet, ik heb het dan ook niet gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw standpunt wel, ik snap alleen niet wie er 500 euro neertelt om een paar tietjes te zien.
Wat jij al zei; daar had je andere leuke dingen mee kunnen doen (irl kunnen zien ipv foto's)quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw standpunt wel, ik snap alleen niet wie er 500 euro neertelt om een paar tietjes te zien.
Dat SHE issues heeft met FOK staat wat mij betreft los van een eerder uitgesproken belofte. In die zin is het een echt zwaktebod van haar kant.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:38 schreef dawg het volgende:
Inderdaad. Maar als het door gezeik van Fok! komt dat ze het niet meer doet, vind ik het raar dat Fok! (voor de users) dan niet SHE in het gelijk stelt, maar die andere twee, zodat de users niet benadeeld worden, het is en blijft een feit dat het het meeste geld van Fokkers afkomt. Al ken ik verder het verhaal niet in details, interesseert me ook niet zo verder.
Precies.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
Wat jij al zei; daar had je andere leuke dingen mee kunnen doen (irl kunnen zien ipv foto's)
Niet gaan overdrijvenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen dat gedoe rond om SHE.
Je zou je bijna schamen dat je op Fok! zit op deze manier.
Ik ga zwemmen tot later
Ja, ik las het verkeerd. Haalde het niet voor niks weg, Air.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat SHE issues heeft met FOK staat wat mij betreft los van een eerder uitgesproken belofte. In die zin is het een echt zwaktebod van haar kant.
Het ging niet om het goede gesprek lijkt me, dus dan gaan foto's langer meequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat jij al zei; daar had je andere leuke dingen mee kunnen doen (irl kunnen zien ipv foto's)
Pas op hoor, anders trek ik ook een totaal niet relevante belofte in...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:42 schreef dawg het volgende:
Ja, ik las het verkeerd. Haalde het niet voor niks weg, Air.
Voor 500 euro kun je anders ook een aardige p0rn collectie kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
Het ging niet om het goede gesprek lijkt me, dus dan gaan foto's langer mee
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Maar bij zo'n mokkel die je ¤500,- geeft, kan je misschien ook wel foto's maken?
Seks, foto's, filmpjes!quote:
Waarbij je de aanname doet dat het gefotografeerde object niet bij voorbaat al over de datum was...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
Ach, er is rukvoer zat te vinden op internet. Maar ik kan me voorstellen dat het iets speciaals wordt als je weet dat deze foto's uniek zijn, in die zien dat ze (mede) speciaal voor jou gemaakt zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus geef je ¤500,- aan een mokkeltje in de kroeg; neuk je haar, maak je een filmpje en foto's en je weet dat het speciaal voor jou alleen isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, er is rukvoer zat te vinden op internet. Maar ik kan me voorstellen dat het iets speciaals wordt als je weet dat deze foto's uniek zijn, in die zien dat ze (mede) speciaal voor jou gemaakt zijn
Ach, ik heb wel eens een camwhore live echt rare dingen zien doen, en dat deed ze voor helemaal niets. Behalve misschien de gedachte dat er tig veel /b/ tards op dat moment zitten te fappenquote:
Echt wel de foto's dus!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Het gaat toch niet om die fotos maar gewoon om de stomheid!
Vind ik
Naar wat voor kroegen ga jij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus geef je ¤500,- aan een mokkeltje in de kroeg; neuk je haar, maak je een filmpje en foto's en je weet dat het speciaal voor jou alleen is
Tuurlijk welquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Het gaat toch niet om die fotos maar gewoon om de stomheid!
Vind ik
Dan is die drempel weer zo hoogquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus geef je ¤500,- aan een mokkeltje in de kroeg; neuk je haar, maak je een filmpje en foto's en je weet dat het speciaal voor jou alleen is
Ik heb ook nog een .rar van een ander forumquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
hopen dat ze beter zijn als ijsmeis.rar![]()
Haha. Ik moet nog een keer naar Tilburg, maar ik denk dat er wel zulke meiden zijn die dat zouden doen. "Hete" meisjes die aan de drugs zittenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naar wat voor kroegen ga jij?
Hier in tilburg?
Misschien doen sommige drugs hoertjes het ook wel voor ¤100!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan is die drempel weer zo hoog
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een .rar van een ander forum![]()
Classic.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
hopen dat ze beter zijn als ijsmeis.rar![]()
Ja, maar internet is zo lekker anoniem, jeweets!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien doen sommige drugs hoertjes het ook wel voor ¤100!
Van jezelf of ijmeis?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook nog een .rar van een ander forum![]()
Ik ook niet, maar ze zullen er vast wel zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom nou nooit in kroegen met drugshoertjes
s.com.rar ofzoquote:
ik ken ijmeis niet?quote:
Is een fokster.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:51 schreef automatic_ het volgende:
ik ken ijmeis niet?
quote:En niet van mijzelf nee![]()
Linkjes willen wequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze zullen er vast wel zijn
[..]
s.com.rar ofzo
géén boeiende foto's maar ik "ken" de meeste wel dus ehhh ja.
[..]
ik ken ijmeis niet?
En niet van mijzelf nee![]()
met mijn rarrertje??quote:
Die heb ik nou nooit gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, is een begrip (op Fok!) sinds ijsmeis.rar op internet circuleerde.
Er is ook niks aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die heb ik nou nooit gezien
Ik mis zoveel dingen
Dat gedoe met die wortel en die sabina of sabrina of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |