Ow dat zou wel tof zijn * mrbox is groot fan van gebruik maken van je potentiequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
Ik ga trouwens misschien een opleiding volgen via Manpower.
Moet ik nog ff goed over nadenken, maar een betaalde HBO-opleiding naast mijn baan, dat lijkt me wel wat.
Hmm, Swets (geloof ik) had ook een mailtje gestuurd naar 3fm.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
Zou het al bekend zijn op de rest van fok?
Ik ben ook groot fan van het gebruik maken van mijn potentie, maar dan op een iets andere manier...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat zou wel tof zijn * mrbox is groot fan van gebruik maken van je potentie
Ja die zag ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, Swets (geloof ik) had ook een mailtje gestuurd naar 3fm.
Jezusquote:
tjonge jongequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
KOM je morgen nou?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben ook groot fan van het gebruik maken van mijn potentie, maar dan op een iets andere manier...
Ja, maar sommige bedragen waren best hoog..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tjonge jonge
nou als ze t geld nu in eigen zak hadden gestoken zou ik er wel zo tegenin gaan en boos zijn, maar in dit geval komop zeg, is toch naar een goed doel gegaan!?!?
Duim een goed doel maakt niet alles gelijk goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tjonge jonge
nou als ze t geld nu in eigen zak hadden gestoken zou ik er wel zo tegenin gaan en boos zijn, maar in dit geval komop zeg, is toch naar een goed doel gegaan!?!?
Eigen schuld toch, die kans zat erin.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar sommige bedragen waren best hoog..
Weet ik, maar ik begrijp het enigszins welquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigen schuld toch, die kans zat erin.
Je bent toch ook een mongool als je 500E voor een paar tieten neertelt, of niet? Maar pech heb je dan wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel gemeen van SHEquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tjonge jonge
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent toch ook een mongool als je 500E voor een paar tieten neertelt, of niet? Maar pech heb je dan wel.
Er is trouwens helemaal niet gezegd dat het niet door zou gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel gemeen van SHE
500 euro is veel
Juridisch gezien levert Fok! nu een produkt niet waar wel voor betaald is. Dat houdt in dat ze het geld terug moeten betalen en Danny dus voor 7000 euro in het schip gaat, of dat ze het produkt alsnog leveren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel. SHE heeft gezegd dat ze het niet doet. Duh.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is trouwens helemaal niet gezegd dat het niet door zou gaan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet, wel
Nope, ze heeft gezegd dat als ht niet opgelost wordt met D_b en nog een user dat ze het dan niet doet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel. SHE heeft gezegd dat ze het niet doet. Duh.
Dat ben ik niet met je eens. De users hebben geld gedoneerd aan een goed doel. SHE heeft op persoonlijke titel, en dus niet namens FOK!, een belofte gedaan dat ze bij een bepaald bedrag naakt zou poseren. Er is dus op geen enkele manier sprake van een koopovereenkomst met FOK!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:30 schreef Kluts het volgende:
Juridisch gezien levert Fok! nu een produkt niet waar wel voor betaald is. Dat houdt in dat ze het geld terug moeten betalen en Danny dus voor 7000 euro in het schip gaat, of dat ze het produkt alsnog leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |