quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
Ik ga trouwens misschien een opleiding volgen via Manpower.
Moet ik nog ff goed over nadenken, maar een betaalde HBO-opleiding naast mijn baan, dat lijkt me wel wat.
Nergens vaste contracten..!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
Je bent wel aan het freelancen toch, Ado?
Heb jij bij Interpolis gezeten? Utrecht?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, ook leuk. Heb ook nog eens een tijd bij defensie gezeten.. Ook zo stoffig..![]()
Interpolis en Sara Lee waren dan wel weer lekker beter!
Jaja, en ik ken jou inmiddels wat langer hier op Fok dus weet ik wel dat je dat niet serieus bedoelt, maar ergens geloof ik dat dan weer niet. Juist omdat het steeds terugkomt, zit er denk ik een serieuzere ondertoon in dan jij wil toegeven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaja, PI
Die vergeet ik, het was nl helemaal niet serieus bedoeld
Interpolis zou ik ook wel eens willen. Lijkt mij een leuke organisatie. Concullega's van hen zouden ook zo onder de overheid kunnen vallen. Wat een bureaucratie...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:10 schreef Adolecens het volgende:
Ow ja, ook leuk. Heb ook nog eens een tijd bij defensie gezeten.. Ook zo stoffig..![]()
Interpolis en Sara Lee waren dan wel weer lekker beter!
Hahahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
Zoek in FB ff Shmoopy topic op dat gesloten isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Ludootje het volgende:
Maar wat voor conflict is er dan tussen Fok! en SHE?
En ze kijkt heel onzeker als ze naakt met een stuk vitrage over der kont in een leegstaand gebouw staatquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nounou, we hoeven niet te overdrijven hè.MLI moet ook gewoon poepen, heb ik gehoord.
Tilburgquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb jij bij Interpolis gezeten? Utrecht?
Dat meen je niet? Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tilburg
Sara Lee (Douwe Egberts) was Utrecht
Op deze manier komt Fok! wel in het nieuwsquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
Ja, ik wil juist heel graag een opleiding volgen. Wat zij dan gaan doen is nu een baan voor me vinden die bij me past, en aan de hand daarvan ook een opleiding erbij zoeken om er verder in te komen. Kan van alles zijn, van Commerciële Economie tot HEAO.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn
Denk je dat je de discipline hebt om dat ook vol te houden etc.?
Thxquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoek in FB ff Shmoopy topic op dat gesloten is
Interpolis is wel leuk, omdat het zijn eigen koers vaarde, toen het nog onder Rabobank viel. Een eigenwijze organisatie met veel geld en dat zag je terug in de gebouwen, voorzieningen en infrastructuur.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interpolis zou ik ook wel eens willen. Lijkt mij een leuke organisatie. Concullega's van hen zouden ook zo onder de overheid kunnen vallen. Wat een bureaucratie...
Ze hadden dat hele gedoe gewoon achter de schermen moeten oplossen en de users waar problemen mee waren aan moeten pakken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op deze manier komt Fok! wel in het nieuwsAlleen de manier waarop
Spoorlaan, 23e verdieping ofzo, de op een na hoogste.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik ook
Spoorlaan of t Laar?
Oké dan, dat zou dan zeker mooi zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik wil juist heel graag een opleiding volgen. Wat zij dan gaan doen is nu een baan voor me vinden die bij me past, en aan de hand daarvan ook een opleiding erbij zoeken om er verder in te komen. Kan van alles zijn, van Commerciële Economie tot HEAO.
Epic fail.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
Zou het al bekend zijn op de rest van fok?quote:
Tof. Alles wat je op kosten van de baas kan doen, is sowieso.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik wil juist heel graag een opleiding volgen. Wat zij dan gaan doen is nu een baan voor me vinden die bij me past, en aan de hand daarvan ook een opleiding erbij zoeken om er verder in te komen. Kan van alles zijn, van Commerciële Economie tot HEAO.
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou het al bekend zijn op de rest van fok?
Ja. Er zijn al topic's vol vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ow dat zou wel tof zijn * mrbox is groot fan van gebruik maken van je potentiequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
Ik ga trouwens misschien een opleiding volgen via Manpower.
Moet ik nog ff goed over nadenken, maar een betaalde HBO-opleiding naast mijn baan, dat lijkt me wel wat.
Hmm, Swets (geloof ik) had ook een mailtje gestuurd naar 3fm.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben ook groot fan van het gebruik maken van mijn potentie, maar dan op een iets andere manier...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat zou wel tof zijn * mrbox is groot fan van gebruik maken van je potentie
Ja die zag ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, Swets (geloof ik) had ook een mailtje gestuurd naar 3fm.
Jezusquote:
tjonge jongequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
KOM je morgen nou?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben ook groot fan van het gebruik maken van mijn potentie, maar dan op een iets andere manier...
Ja, maar sommige bedragen waren best hoog..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tjonge jonge
nou als ze t geld nu in eigen zak hadden gestoken zou ik er wel zo tegenin gaan en boos zijn, maar in dit geval komop zeg, is toch naar een goed doel gegaan!?!?
Duim een goed doel maakt niet alles gelijk goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tjonge jonge
nou als ze t geld nu in eigen zak hadden gestoken zou ik er wel zo tegenin gaan en boos zijn, maar in dit geval komop zeg, is toch naar een goed doel gegaan!?!?
Eigen schuld toch, die kans zat erin.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar sommige bedragen waren best hoog..
Weet ik, maar ik begrijp het enigszins welquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigen schuld toch, die kans zat erin.
Je bent toch ook een mongool als je 500E voor een paar tieten neertelt, of niet? Maar pech heb je dan wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel gemeen van SHEquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tjonge jonge
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent toch ook een mongool als je 500E voor een paar tieten neertelt, of niet? Maar pech heb je dan wel.
Er is trouwens helemaal niet gezegd dat het niet door zou gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel gemeen van SHE
500 euro is veel
Juridisch gezien levert Fok! nu een produkt niet waar wel voor betaald is. Dat houdt in dat ze het geld terug moeten betalen en Danny dus voor 7000 euro in het schip gaat, of dat ze het produkt alsnog leveren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel. SHE heeft gezegd dat ze het niet doet. Duh.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is trouwens helemaal niet gezegd dat het niet door zou gaan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet, wel
Nope, ze heeft gezegd dat als ht niet opgelost wordt met D_b en nog een user dat ze het dan niet doet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel. SHE heeft gezegd dat ze het niet doet. Duh.
Dat ben ik niet met je eens. De users hebben geld gedoneerd aan een goed doel. SHE heeft op persoonlijke titel, en dus niet namens FOK!, een belofte gedaan dat ze bij een bepaald bedrag naakt zou poseren. Er is dus op geen enkele manier sprake van een koopovereenkomst met FOK!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:30 schreef Kluts het volgende:
Juridisch gezien levert Fok! nu een produkt niet waar wel voor betaald is. Dat houdt in dat ze het geld terug moeten betalen en Danny dus voor 7000 euro in het schip gaat, of dat ze het produkt alsnog leveren.
Is het ook niet, maar dat zijn zoveel dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
Het is gewoon helemaal niet netjes
Dat is toch genoeg?
Of ben ik de enige die aan dat soort dingen nog waarde hecht
Dat het niet netjes is, staat toch los van FOK?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is toch genoeg?
Ik begrijp jouw standpunt wel, ik snap alleen niet wie er 500 euro neertelt om een paar tietjes te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is toch genoeg?
Ik bedoel ook van SHEquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het niet netjes is, staat toch los van FOK?
Ik ook niet, ik heb het dan ook niet gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw standpunt wel, ik snap alleen niet wie er 500 euro neertelt om een paar tietjes te zien.
Wat jij al zei; daar had je andere leuke dingen mee kunnen doen (irl kunnen zien ipv foto's)quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw standpunt wel, ik snap alleen niet wie er 500 euro neertelt om een paar tietjes te zien.
Dat SHE issues heeft met FOK staat wat mij betreft los van een eerder uitgesproken belofte. In die zin is het een echt zwaktebod van haar kant.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:38 schreef dawg het volgende:
Inderdaad. Maar als het door gezeik van Fok! komt dat ze het niet meer doet, vind ik het raar dat Fok! (voor de users) dan niet SHE in het gelijk stelt, maar die andere twee, zodat de users niet benadeeld worden, het is en blijft een feit dat het het meeste geld van Fokkers afkomt. Al ken ik verder het verhaal niet in details, interesseert me ook niet zo verder.
Precies.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
Wat jij al zei; daar had je andere leuke dingen mee kunnen doen (irl kunnen zien ipv foto's)
Niet gaan overdrijvenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen dat gedoe rond om SHE.
Je zou je bijna schamen dat je op Fok! zit op deze manier.
Ik ga zwemmen tot later
Ja, ik las het verkeerd. Haalde het niet voor niks weg, Air.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat SHE issues heeft met FOK staat wat mij betreft los van een eerder uitgesproken belofte. In die zin is het een echt zwaktebod van haar kant.
Het ging niet om het goede gesprek lijkt me, dus dan gaan foto's langer meequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat jij al zei; daar had je andere leuke dingen mee kunnen doen (irl kunnen zien ipv foto's)
Pas op hoor, anders trek ik ook een totaal niet relevante belofte in...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:42 schreef dawg het volgende:
Ja, ik las het verkeerd. Haalde het niet voor niks weg, Air.
Voor 500 euro kun je anders ook een aardige p0rn collectie kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
Het ging niet om het goede gesprek lijkt me, dus dan gaan foto's langer mee
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Maar bij zo'n mokkel die je ¤500,- geeft, kan je misschien ook wel foto's maken?
Seks, foto's, filmpjes!quote:
Waarbij je de aanname doet dat het gefotografeerde object niet bij voorbaat al over de datum was...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
Ach, er is rukvoer zat te vinden op internet. Maar ik kan me voorstellen dat het iets speciaals wordt als je weet dat deze foto's uniek zijn, in die zien dat ze (mede) speciaal voor jou gemaakt zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus geef je ¤500,- aan een mokkeltje in de kroeg; neuk je haar, maak je een filmpje en foto's en je weet dat het speciaal voor jou alleen isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, er is rukvoer zat te vinden op internet. Maar ik kan me voorstellen dat het iets speciaals wordt als je weet dat deze foto's uniek zijn, in die zien dat ze (mede) speciaal voor jou gemaakt zijn
Ach, ik heb wel eens een camwhore live echt rare dingen zien doen, en dat deed ze voor helemaal niets. Behalve misschien de gedachte dat er tig veel /b/ tards op dat moment zitten te fappenquote:
Echt wel de foto's dus!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Het gaat toch niet om die fotos maar gewoon om de stomheid!
Vind ik
Naar wat voor kroegen ga jij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus geef je ¤500,- aan een mokkeltje in de kroeg; neuk je haar, maak je een filmpje en foto's en je weet dat het speciaal voor jou alleen is
Tuurlijk welquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Het gaat toch niet om die fotos maar gewoon om de stomheid!
Vind ik
Dan is die drempel weer zo hoogquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus geef je ¤500,- aan een mokkeltje in de kroeg; neuk je haar, maak je een filmpje en foto's en je weet dat het speciaal voor jou alleen is
Ik heb ook nog een .rar van een ander forumquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
hopen dat ze beter zijn als ijsmeis.rar![]()
Haha. Ik moet nog een keer naar Tilburg, maar ik denk dat er wel zulke meiden zijn die dat zouden doen. "Hete" meisjes die aan de drugs zittenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naar wat voor kroegen ga jij?
Hier in tilburg?
Misschien doen sommige drugs hoertjes het ook wel voor ¤100!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan is die drempel weer zo hoog
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een .rar van een ander forum![]()
Classic.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
hopen dat ze beter zijn als ijsmeis.rar![]()
Ja, maar internet is zo lekker anoniem, jeweets!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien doen sommige drugs hoertjes het ook wel voor ¤100!
Van jezelf of ijmeis?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook nog een .rar van een ander forum![]()
Ik ook niet, maar ze zullen er vast wel zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom nou nooit in kroegen met drugshoertjes
s.com.rar ofzoquote:
ik ken ijmeis niet?quote:
Is een fokster.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:51 schreef automatic_ het volgende:
ik ken ijmeis niet?
quote:En niet van mijzelf nee![]()
Linkjes willen wequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze zullen er vast wel zijn
[..]
s.com.rar ofzo
géén boeiende foto's maar ik "ken" de meeste wel dus ehhh ja.
[..]
ik ken ijmeis niet?
En niet van mijzelf nee![]()
met mijn rarrertje??quote:
Die heb ik nou nooit gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, is een begrip (op Fok!) sinds ijsmeis.rar op internet circuleerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |