quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
Ik ga trouwens misschien een opleiding volgen via Manpower.
Moet ik nog ff goed over nadenken, maar een betaalde HBO-opleiding naast mijn baan, dat lijkt me wel wat.
Nergens vaste contracten..!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
Je bent wel aan het freelancen toch, Ado?
Heb jij bij Interpolis gezeten? Utrecht?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, ook leuk. Heb ook nog eens een tijd bij defensie gezeten.. Ook zo stoffig..![]()
Interpolis en Sara Lee waren dan wel weer lekker beter!
Jaja, en ik ken jou inmiddels wat langer hier op Fok dus weet ik wel dat je dat niet serieus bedoelt, maar ergens geloof ik dat dan weer niet. Juist omdat het steeds terugkomt, zit er denk ik een serieuzere ondertoon in dan jij wil toegeven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaja, PI
Die vergeet ik, het was nl helemaal niet serieus bedoeld
Interpolis zou ik ook wel eens willen. Lijkt mij een leuke organisatie. Concullega's van hen zouden ook zo onder de overheid kunnen vallen. Wat een bureaucratie...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:10 schreef Adolecens het volgende:
Ow ja, ook leuk. Heb ook nog eens een tijd bij defensie gezeten.. Ook zo stoffig..![]()
Interpolis en Sara Lee waren dan wel weer lekker beter!
Hahahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
Zoek in FB ff Shmoopy topic op dat gesloten isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Ludootje het volgende:
Maar wat voor conflict is er dan tussen Fok! en SHE?
En ze kijkt heel onzeker als ze naakt met een stuk vitrage over der kont in een leegstaand gebouw staatquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nounou, we hoeven niet te overdrijven hè.MLI moet ook gewoon poepen, heb ik gehoord.
Tilburgquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb jij bij Interpolis gezeten? Utrecht?
Dat meen je niet? Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tilburg
Sara Lee (Douwe Egberts) was Utrecht
Op deze manier komt Fok! wel in het nieuwsquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
Ja, ik wil juist heel graag een opleiding volgen. Wat zij dan gaan doen is nu een baan voor me vinden die bij me past, en aan de hand daarvan ook een opleiding erbij zoeken om er verder in te komen. Kan van alles zijn, van Commerciële Economie tot HEAO.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn
Denk je dat je de discipline hebt om dat ook vol te houden etc.?
Thxquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoek in FB ff Shmoopy topic op dat gesloten is
Interpolis is wel leuk, omdat het zijn eigen koers vaarde, toen het nog onder Rabobank viel. Een eigenwijze organisatie met veel geld en dat zag je terug in de gebouwen, voorzieningen en infrastructuur.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interpolis zou ik ook wel eens willen. Lijkt mij een leuke organisatie. Concullega's van hen zouden ook zo onder de overheid kunnen vallen. Wat een bureaucratie...
Ze hadden dat hele gedoe gewoon achter de schermen moeten oplossen en de users waar problemen mee waren aan moeten pakken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op deze manier komt Fok! wel in het nieuwsAlleen de manier waarop
Spoorlaan, 23e verdieping ofzo, de op een na hoogste.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik ook
Spoorlaan of t Laar?
Oké dan, dat zou dan zeker mooi zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik wil juist heel graag een opleiding volgen. Wat zij dan gaan doen is nu een baan voor me vinden die bij me past, en aan de hand daarvan ook een opleiding erbij zoeken om er verder in te komen. Kan van alles zijn, van Commerciële Economie tot HEAO.
Epic fail.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
Zou het al bekend zijn op de rest van fok?quote:
Tof. Alles wat je op kosten van de baas kan doen, is sowieso.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik wil juist heel graag een opleiding volgen. Wat zij dan gaan doen is nu een baan voor me vinden die bij me past, en aan de hand daarvan ook een opleiding erbij zoeken om er verder in te komen. Kan van alles zijn, van Commerciële Economie tot HEAO.
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou het al bekend zijn op de rest van fok?
Ja. Er zijn al topic's vol vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou het al bekend zijn op de rest van fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |