quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik leid projecten, ben flexibel, een fixer, creatief en hou niet van regeltjes
Nee inderdaad die zal mij opvreten met huid en haar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
no way echt niet tijn zn ding volgens mij
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig afgewezen op basis van mijn cv. Te senior, dan is men bang dat een klus onvoldoende uitdaging biedt.
Ik hoor het al, uitermate geschikt voor de overheid.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
Ik leid projecten, ben flexibel, een fixer, creatief en hou niet van regeltjes
Jaja, PIquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't was maar een vraag hè.
Altijd jammer als je weer zo de geslagen hond gaat uithangen, to be honest.
Een ondertoon MNR, een ondertoon... Niet alles te serieus nemen wat ik hier in de openbaarheid zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoor ik daar nu een ondertoon of hoor ik dat verkeerd?
Het is gewoon echt onzin! Afwijzen op CV bestaat niet, gewoon slecht excuus.
*schudt*quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Dan vinden ze je niet eerst op het eerste gezicht leuk en zo. Dan is dat al eerder bepaald.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig afgewezen op basis van mijn cv. Te senior, dan is men bang dat een klus onvoldoende uitdaging biedt.
Ja, ik weet het.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie is er in dienst bij wie gekomen?
Dan krijg ik last van mijn rug.quote:
Ook bijna 2 jaar gezetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al, uitermate geschikt voor de overheid.
Mwah, hangt er vanaf... Je komt zo es iemand tegen en dat klikt en de interesse is gewekt. Dan zien ze je cv en dan weten ze dat dat 'm niet gaat worden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef MNR het volgende:
Dan vinden ze je niet eerst op het eerste gezicht leuk en zo. Dan is dat al eerder bepaald.
Het moeten nog aansluitende relaties zijn ook? Met goeie referenties, zeker?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef MNR het volgende:
Ja jongen en o wee als er een 'gat' tussen zit
Letterlijk zeker?quote:
Het was wel bij de politie jaquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, hangt er vanaf... Je komt zo es iemand tegen en dat klikt en de interesse is gewekt. Dan zien ze je cv en dan weten ze dat dat 'm niet gaat worden.
Poeh, dat lijkt mij nog een uitdaging apart. En ik heb inmiddels wat Ministeries van binnen mogen meemaken...quote:
De mijne zijn aansluitend of overlappendquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja jongen en o wee als er een 'gat' tussen zit
Ow ja, ook leuk. Heb ook nog eens een tijd bij defensie gezeten.. Ook zo stoffig..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Poeh, dat lijkt mij nog een uitdaging apart. En ik heb inmiddels wat Ministeries van binnen mogen meemaken...
O. M. F. G...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
OMFG!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |