Watch out! I like youquote:
respect is wat overdreven hequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad gezegd. Eigenlijk bedoelde dat ik respect voor jou heb omdat jij wel eens in de pit gaat. En dat is niet aan mij besteed.
Aangeboden, samen met nog wat andere collega's, dus eerst maar even afwachten. Als het serieuzer wordt, maar verder verdiepen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben je alleen aangeboden of ben je ook al uitgenodigd voor intake?
Misschien heb je een collega daar zitten die je even kunt bellen om te vragen hoe het daar is?
Vroeger heette dat gewoon pogo'en.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
Tijdens rock- en metalconcerten gaan mensen voor de lol tegen elkaar aanduwen en trekken enzo. Gewoon een manier van de agressie kwijt raken.
Ach als er toch een spelletje van gemaakt word speel ik ook maar mee.quote:
Succes Ado.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangeboden, samen met nog wat andere collega's, dus eerst maar even afwachten. Als het serieuzer wordt, maar verder verdiepen.
oh doe je meequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als er toch een spelletje van gemaakt word speel ik ook maar mee.
Misschien niet echt handig van mij. Maar dat kan ik toch niet meer veranderen.
Dat heet het nog steeds. Alleen tegenwoordig gaat het een stukje harder dan vroeger.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon pogo'en.
nu nog steeds, en dat doe je in de pitquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon pogo'en.
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor de mensen nu op msn.. ik hou m 'n mond dicht. Tijn heeft z'n stap gezet zonder het hier neer te gooien.. dan ga ik het natuurlijk niet effe rondbazuinen he
word jij daar serieus oip aangesproken op msn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor de mensen nu op msn.. ik hou m 'n mond dicht. Tijn heeft z'n stap gezet zonder het hier neer te gooien.. dan ga ik het natuurlijk niet effe rondbazuinen he
Maar ik weet het antwoord lekker al.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh doe je mee
wie denk jij dat je een pm gestuurd hebt!?!?
die is er al weken te weinig ivm vakantiequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:51 schreef Kuwaro het volgende:
Poging 2: Murmeli , nu weet ik het zeker
hintquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik weet het antwoord lekker al.
Dat dus.quote:
Die ken ik niet eens hahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:51 schreef Kuwaro het volgende:
Poging 2: Murmeli , nu weet ik het zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |