Ehm... Ja, maar dat zijn hele normale?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had juist deze week nog een heerlijke droom over een geheime liefde
Het was zo romantisch dat ik vroeg of vriendje mn geheime liefde wilde worden maar hij wilde niet
Auto nog leuke pms gehad lately?
tijn heeft iemand via pm wat gevraagd en wij speculeren over WIEquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, ik heb duidelijk iets gemist. Update mij even alsjeblieft
Ik ga vanavond met een vriendinnetje wat eten
Hey jammer!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ja, maar dat zijn hele normale?
Zal ik je nog een keer PM'en dan? Jij bent echt wel de leukste...quote:
Wtfquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tijn heeft iemand via pm wat gevraagd en wij speculeren over WIE
en een aantal mensen hier dachten aan jou
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was al bang dat niemand me zou geloven
Heeft Tijn niet een tijdje geleden gezegd dat ie een beetje bang voor me was?
Dat je maar een hele fijne avond hebt danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Ik word er een beeétje chagrijnig van, maar goed; zal wel aan mij liggen
Jij pmt mij echt nooit!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je nog een keer PM'en dan? Jij bent echt wel de leukste...
Ik weet wie het isquote:
Ja, ik hoop het ook, maar dat zal vast goed komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat je maar een hele fijne avond hebt dan
vluchtgedrag!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
Nog niet ik moest even wat uitzoeken voor het CWI.
Ik mag een sollicitatietraining gaan doen maar dan moet ik het wel zelf uit zoeken hoe en waar.
O ja, das waar ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]en jij hebt tijn duidelijk laten weten ook niet in hem geintreseerd te zijn
en denk ook niet cue want die ziet ie morgen
misschien kluts of hoe heet ze?
wie schrijven hier nog meer?
Jij!!quote:
Ik ben het niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, das waar ook
En hij kan Cue toch vooraf willen waarschuwen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, das waar ook
En hij kan Cue toch vooraf willen waarschuwen?
Ja dat heb ik inderdaad gezegd. Eigenlijk bedoelde dat ik respect voor jou heb omdat jij wel eens in de pit gaat. En dat is niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was al bang dat niemand me zou geloven
Heeft Tijn niet een tijdje geleden gezegd dat ie een beetje bang voor me was?
Een voor een vallen ze af. Op een gegeven moment blijft er maar een iemand over. Maar wie zou het zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]en jij hebt tijn duidelijk laten weten ook niet in hem geintreseerd te zijn
en denk ook niet cue want die ziet ie morgen
misschien kluts of hoe heet ze?
wie schrijven hier nog meer?
Wat is in de pit gaan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenlijk bedoelde dat ik respect voor jou heb omdat jij wel eens in de pit gaat. En dat is niet aan mij besteed.
Hmmm zat ik er dan toch naast... Dan kan het nog maar 1 iemand zijn, toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voor een vallen ze af. Op een gegeven moment blijft er maar een iemand over. Maar wie zou het zijn.
Tijdens rock- en metalconcerten gaan mensen voor de lol tegen elkaar aanduwen en trekken enzo. Gewoon een manier van de agressie kwijt raken.quote:
"Ja ik wil het niet zeggen"quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voor een vallen ze af. Op een gegeven moment blijft er maar een iemand over. Maar wie zou het zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |