Hehe, als je het zo bekijktquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aangeboden worden klinkt zo leuk
Ah, mooi opgelost dan toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef Kluts het volgende:
Ik ga niet in alleen mijn beha rondlopen, en ik ga ook niet zonder beha lopen.
Kortom, ik heb toen beha's gewisseld met een vriendin.
Die PM is verstuurd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je had allang die pm kunnen sturen als je toch aan t fokken bent ipv zoeken naar trainingen
Correct.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
waarschijnlijk denkt nu iedereen hier t zelfde als ikhoi trouwens
IK was t nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die PM is verstuurd.
Dus wie heeft er een PM van mij
Ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die PM is verstuurd.
Huh? Ik kom net thuis van werkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK was t niet
maar aangezien auto opeens er ook is is ze gelokt door een mail dat ze een pm heeft? (kan je dat instellen?)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Hoi mensen die naar mij zwaaien
Wat een kut dag. Gelukkig ga ik vanavond wat leuks doen, want anders
heb je een date? dat is snel geregeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Hoi mensen die naar mij zwaaien
Misschien is het gewoon toeval.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK was t niet
maar aangezien auto opeens er ook is is ze gelokt door een mail dat ze een pm heeft? (kan je dat instellen?)
Nou dames, wie heeft een geel envelopjequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die PM is verstuurd.
Ik op iemand andersquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb jij er ook een? (bedoel jij op iemand he anders weet je t niet omdat t geheim is)
Gewoon gezeikquote:
Ik! Maar van iemand andersquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dames, wie heeft een geel envelopje
huh ik probeerde t geheim te houden maar IK had pm....quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik
Nou Tijn, dàt had ik nou nooit verwacht!
Euh jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik
Nou Tijn, dàt had ik nou nooit verwacht!
o, niet leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon gezeik
Op het werk & op de uni en
Edit: Is al beantwoord.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Oke, ik heb duidelijk iets gemist. Update mij even alsjeblieftquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je een date? dat is snel geregeld![]()
nee sorry is gemeen van me....
wat zijn je plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |