Het kost maar 2 minuten om een pm te sturen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet ik moest even wat uitzoeken voor het CWI.
Ik mag een sollicitatietraining gaan doen maar dan moet ik het wel zelf uit zoeken hoe en waar.
sja een van die 3 ben ik niet dus met ik dan maar 2/3 vrouw nu?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een vrouw moet 3 dingen zijn volgens mijn pa
Een prinses in de keuken
Een hoer in bed
En een dame op straat
Ow dat komt me in grote lijnen ook heel bekend voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ooit de fout gemaakt te gaan stappen in een witte linnen broek. Toen ik thuis aankwam was hij tot mijn knieen zwart van het vuil
Dat ligt eraan waar. KPN heeft veel verschillende gezichten en ik wil niet bij de oude generatie terecht komen. Even afwachten dus, waar het precies omgaat...quote:
Oke ik ga al.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van uitstel komt afstel![]()
![]()
ah geweldig een sollicitatietrainingverwacht er niet teveel van!
Nee was in Brazilie, daar krijg je plastic bekertjes met drinken in clubs en dat beland allemaal op de grond. Dus aan eht einde van de avond ligt er een laagje vocht op de vloeren en het rondgeloop enzo zorgt er dan voor dat het tot je knieen op je broek zit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maw jij gaat regelmatig tijdens het stappen voor vrouwen op je knieen?
of hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg als een witte beha aanhebben onder een zwart truitje, en er in de discotheek achterkomen dat dat blacklight toch wel erg vervelend is met zo'n combi.
Kijk, jouw vader snapt het.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:21 schreef Belsezar het volgende:
Een vrouw moet 3 dingen zijn volgens mijn pa
Een prinses in de keuken
Een hoer in bed
En een dame op straat
omg dat heb ik ook eens gehad!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg als een witte beha aanhebben onder een zwart truitje, en er in de discotheek achterkomen dat dat blacklight toch wel erg vervelend is met zo'n combi.
ahzo ok dat verklaart het een en anderquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee was in Brazilie, daar krijg je plastic bekertjes met drinken in clubs en dat beland allemaal op de grond. Dus aan eht einde van de avond ligt er een laagje vocht op de vloeren en het rondgeloop enzo zorgt er dan voor dat het tot je knieen op je broek zit.
[..]Veel blikken gescoord natuurlijk
Volgens mij moet ze zich vooral kunnen aanpassen aan wat hij op een bepaald moment van haar verwachtquote:
Ben je alleen aangeboden of ben je ook al uitgenodigd voor intake?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar. KPN heeft veel verschillende gezichten en ik wil niet bij de oude generatie terecht komen. Even afwachten dus, waar het precies omgaat...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stof op een zwart t-shirt is ook leuk dan
Schoon gewassen is dat zelfs nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat behoort bij de afknappers, je trekt toch wel wat schoons aan!?
Aangeboden worden klinkt zo leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben je alleen aangeboden of ben je ook al uitgenodigd voor intake?
Misschien heb je een collega daar zitten die je even kunt bellen om te vragen hoe het daar is?
In dat geval, beha of truitje uit, zie het probleem niet zo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef Kluts het volgende:
hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schoon gewassen is dat zelfs nog
Hij heeft zijn goede momentenquote:
Inderdaad, verschrikkelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo ok dat verklaart het een en ander
zooooooo irritant als alles op de grond terecht komt, ik loop altijd halverwege de avond steeds mn voeten te schrapen om er vanalles onder vandaan te vegen arch
in sommige gevallen is dat geen aanrader, struikel gevaar enzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
In dat geval, beha of truitje uit, zie het probleem niet zo?
Ik ga niet in alleen mijn beha rondlopen, en ik ga ook niet zonder beha lopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
In dat geval, beha of truitje uit, zie het probleem niet zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |