Ehm... Ja, maar dat zijn hele normale?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had juist deze week nog een heerlijke droom over een geheime liefde
Het was zo romantisch dat ik vroeg of vriendje mn geheime liefde wilde worden maar hij wilde niet
Auto nog leuke pms gehad lately?
tijn heeft iemand via pm wat gevraagd en wij speculeren over WIEquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, ik heb duidelijk iets gemist. Update mij even alsjeblieft
Ik ga vanavond met een vriendinnetje wat eten
Hey jammer!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ja, maar dat zijn hele normale?
Zal ik je nog een keer PM'en dan? Jij bent echt wel de leukste...quote:
Wtfquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tijn heeft iemand via pm wat gevraagd en wij speculeren over WIE
en een aantal mensen hier dachten aan jou
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was al bang dat niemand me zou geloven
Heeft Tijn niet een tijdje geleden gezegd dat ie een beetje bang voor me was?
Dat je maar een hele fijne avond hebt danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Ik word er een beeétje chagrijnig van, maar goed; zal wel aan mij liggen
Jij pmt mij echt nooit!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je nog een keer PM'en dan? Jij bent echt wel de leukste...
Ik weet wie het isquote:
Ja, ik hoop het ook, maar dat zal vast goed komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat je maar een hele fijne avond hebt dan
vluchtgedrag!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
Nog niet ik moest even wat uitzoeken voor het CWI.
Ik mag een sollicitatietraining gaan doen maar dan moet ik het wel zelf uit zoeken hoe en waar.
O ja, das waar ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]en jij hebt tijn duidelijk laten weten ook niet in hem geintreseerd te zijn
en denk ook niet cue want die ziet ie morgen
misschien kluts of hoe heet ze?
wie schrijven hier nog meer?
Jij!!quote:
Ik ben het niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, das waar ook
En hij kan Cue toch vooraf willen waarschuwen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, das waar ook
En hij kan Cue toch vooraf willen waarschuwen?
Ja dat heb ik inderdaad gezegd. Eigenlijk bedoelde dat ik respect voor jou heb omdat jij wel eens in de pit gaat. En dat is niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was al bang dat niemand me zou geloven
Heeft Tijn niet een tijdje geleden gezegd dat ie een beetje bang voor me was?
Een voor een vallen ze af. Op een gegeven moment blijft er maar een iemand over. Maar wie zou het zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]en jij hebt tijn duidelijk laten weten ook niet in hem geintreseerd te zijn
en denk ook niet cue want die ziet ie morgen
misschien kluts of hoe heet ze?
wie schrijven hier nog meer?
Wat is in de pit gaan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenlijk bedoelde dat ik respect voor jou heb omdat jij wel eens in de pit gaat. En dat is niet aan mij besteed.
Hmmm zat ik er dan toch naast... Dan kan het nog maar 1 iemand zijn, toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voor een vallen ze af. Op een gegeven moment blijft er maar een iemand over. Maar wie zou het zijn.
Tijdens rock- en metalconcerten gaan mensen voor de lol tegen elkaar aanduwen en trekken enzo. Gewoon een manier van de agressie kwijt raken.quote:
"Ja ik wil het niet zeggen"quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voor een vallen ze af. Op een gegeven moment blijft er maar een iemand over. Maar wie zou het zijn.
Watch out! I like youquote:
respect is wat overdreven hequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad gezegd. Eigenlijk bedoelde dat ik respect voor jou heb omdat jij wel eens in de pit gaat. En dat is niet aan mij besteed.
Aangeboden, samen met nog wat andere collega's, dus eerst maar even afwachten. Als het serieuzer wordt, maar verder verdiepen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben je alleen aangeboden of ben je ook al uitgenodigd voor intake?
Misschien heb je een collega daar zitten die je even kunt bellen om te vragen hoe het daar is?
Vroeger heette dat gewoon pogo'en.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
Tijdens rock- en metalconcerten gaan mensen voor de lol tegen elkaar aanduwen en trekken enzo. Gewoon een manier van de agressie kwijt raken.
Ach als er toch een spelletje van gemaakt word speel ik ook maar mee.quote:
Succes Ado.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangeboden, samen met nog wat andere collega's, dus eerst maar even afwachten. Als het serieuzer wordt, maar verder verdiepen.
oh doe je meequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als er toch een spelletje van gemaakt word speel ik ook maar mee.
Misschien niet echt handig van mij. Maar dat kan ik toch niet meer veranderen.
Dat heet het nog steeds. Alleen tegenwoordig gaat het een stukje harder dan vroeger.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon pogo'en.
nu nog steeds, en dat doe je in de pitquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon pogo'en.
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor de mensen nu op msn.. ik hou m 'n mond dicht. Tijn heeft z'n stap gezet zonder het hier neer te gooien.. dan ga ik het natuurlijk niet effe rondbazuinen he
word jij daar serieus oip aangesproken op msn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor de mensen nu op msn.. ik hou m 'n mond dicht. Tijn heeft z'n stap gezet zonder het hier neer te gooien.. dan ga ik het natuurlijk niet effe rondbazuinen he
Maar ik weet het antwoord lekker al.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh doe je mee
wie denk jij dat je een pm gestuurd hebt!?!?
die is er al weken te weinig ivm vakantiequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:51 schreef Kuwaro het volgende:
Poging 2: Murmeli , nu weet ik het zeker
hintquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik weet het antwoord lekker al.
Dat dus.quote:
Die ken ik niet eens hahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:51 schreef Kuwaro het volgende:
Poging 2: Murmeli , nu weet ik het zeker
Mensen zijn nieuwsgierig weet jequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
word jij daar serieus oip aangesproken op msn?
Oke misschien is respect wat overdreven. Ik bewonder dat jij en andere vrouwen in de pit gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
respect is wat overdreven he
Afwachten? Als het een match is trekt het elkaar aan, als het niet fit, stoot het elkaar afquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangeboden, samen met nog wat andere collega's, dus eerst maar even afwachten. Als het serieuzer wordt, maar verder verdiepen.
Den legt ie de lat goed hoog!quote:
Waarom ga jij er niet in Tijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke misschien is respect wat overdreven. Ik bewonder dat jij en andere vrouwen in de pit gaan.
Ik match niet zo snel, op het eerste oog vinden ze me leuk, maar als ze mijn cv beter doorlezen pas ik niet goed bij zequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Afwachten? Als het een match is trekt het elkaar aan, als het niet fit, stoot het elkaar af
Ben benieuwd
Heb je het nu over werk, of over relaties?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik match niet zo snel, op het eerste oog vinden ze me leuk, maar als ze mijn cv beter doorlezen pas ik niet goed bij ze
Nounou, we hoeven niet te overdrijven hè.quote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef Kluts het volgende:
Ik stuiter liever de zaal door op een feestje.
Moet ik nu ook een relaite-CV gaan bijhouden dan, tegenwoordig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb je het nu over werk, of over relaties?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je het nu over werk, of over relaties?
Zij ook al?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nounou, we hoeven niet te overdrijven hè.MLI moet ook gewoon poepen, heb ik gehoord.
Vind jequote:
nee hoor, maar zo klonk het gewoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een relaite-CV gaan bijhouden dan, tegenwoordig?
Heb je dat nog niet dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laat es zien danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet dan?
Ik al jaren!
Wat voor werk doe je precies? Heb je specifieke kennis en ervaring?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Adolecens het volgende:
Ik match niet zo snel, op het eerste oog vinden ze me leuk, maar als ze mijn cv beter doorlezen pas ik niet goed bij ze
Ik heb het van horen zeggen hè, pin me nergens op vast.quote:
Gelukkig kan ik het allemaal nog uit het hoofd overzien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Heb je dat nog niet dan?
Ik al jaren!
da's alleen voor nieuwe werkgeversquote:
Hoor ik daar nu een ondertoon of hoor ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb je blind aangenomen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
da's alleen voor nieuwe werkgevers
Ik leid projecten, ben flexibel, een fixer, creatief en hou niet van regeltjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je precies? Heb je specifieke kennis en ervaring?
't was maar een vraag hè.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee hoor, maar zo klonk het gewoon
Sorry
Ik zeg al niks meer
Ja jongen en o wee als er een 'gat' tussen zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wie is er in dienst bij wie gekomen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je blind aangenomen!
Ik vind dat ik daar alsnog recht op heb
Ik ben regelmatig afgewezen op basis van mijn cv. Te senior, dan is men bang dat een klus onvoldoende uitdaging biedt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
Hoor ik daar nu een ondertoon of hoor ik dat verkeerd?
Het is gewoon echt onzin! Afwijzen op CV bestaat niet, gewoon slecht excuus.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik leid projecten, ben flexibel, een fixer, creatief en hou niet van regeltjes
Nee inderdaad die zal mij opvreten met huid en haar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
no way echt niet tijn zn ding volgens mij
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig afgewezen op basis van mijn cv. Te senior, dan is men bang dat een klus onvoldoende uitdaging biedt.
Ik hoor het al, uitermate geschikt voor de overheid.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
Ik leid projecten, ben flexibel, een fixer, creatief en hou niet van regeltjes
Jaja, PIquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't was maar een vraag hè.
Altijd jammer als je weer zo de geslagen hond gaat uithangen, to be honest.
Een ondertoon MNR, een ondertoon... Niet alles te serieus nemen wat ik hier in de openbaarheid zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoor ik daar nu een ondertoon of hoor ik dat verkeerd?
Het is gewoon echt onzin! Afwijzen op CV bestaat niet, gewoon slecht excuus.
*schudt*quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Dan vinden ze je niet eerst op het eerste gezicht leuk en zo. Dan is dat al eerder bepaald.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig afgewezen op basis van mijn cv. Te senior, dan is men bang dat een klus onvoldoende uitdaging biedt.
Ja, ik weet het.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie is er in dienst bij wie gekomen?
Dan krijg ik last van mijn rug.quote:
Ook bijna 2 jaar gezetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al, uitermate geschikt voor de overheid.
Mwah, hangt er vanaf... Je komt zo es iemand tegen en dat klikt en de interesse is gewekt. Dan zien ze je cv en dan weten ze dat dat 'm niet gaat worden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef MNR het volgende:
Dan vinden ze je niet eerst op het eerste gezicht leuk en zo. Dan is dat al eerder bepaald.
Het moeten nog aansluitende relaties zijn ook? Met goeie referenties, zeker?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef MNR het volgende:
Ja jongen en o wee als er een 'gat' tussen zit
Letterlijk zeker?quote:
Het was wel bij de politie jaquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, hangt er vanaf... Je komt zo es iemand tegen en dat klikt en de interesse is gewekt. Dan zien ze je cv en dan weten ze dat dat 'm niet gaat worden.
Poeh, dat lijkt mij nog een uitdaging apart. En ik heb inmiddels wat Ministeries van binnen mogen meemaken...quote:
De mijne zijn aansluitend of overlappendquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja jongen en o wee als er een 'gat' tussen zit
Ow ja, ook leuk. Heb ook nog eens een tijd bij defensie gezeten.. Ook zo stoffig..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Poeh, dat lijkt mij nog een uitdaging apart. En ik heb inmiddels wat Ministeries van binnen mogen meemaken...
O. M. F. G...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
OMFG!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe triest kan je zijn
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |