Mensen zijn nieuwsgierig weet jequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
word jij daar serieus oip aangesproken op msn?
Oke misschien is respect wat overdreven. Ik bewonder dat jij en andere vrouwen in de pit gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
respect is wat overdreven he
Afwachten? Als het een match is trekt het elkaar aan, als het niet fit, stoot het elkaar afquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangeboden, samen met nog wat andere collega's, dus eerst maar even afwachten. Als het serieuzer wordt, maar verder verdiepen.
Den legt ie de lat goed hoog!quote:
Waarom ga jij er niet in Tijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke misschien is respect wat overdreven. Ik bewonder dat jij en andere vrouwen in de pit gaan.
Ik match niet zo snel, op het eerste oog vinden ze me leuk, maar als ze mijn cv beter doorlezen pas ik niet goed bij zequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Afwachten? Als het een match is trekt het elkaar aan, als het niet fit, stoot het elkaar af
Ben benieuwd
Heb je het nu over werk, of over relaties?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik match niet zo snel, op het eerste oog vinden ze me leuk, maar als ze mijn cv beter doorlezen pas ik niet goed bij ze
Nounou, we hoeven niet te overdrijven hè.quote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef Kluts het volgende:
Ik stuiter liever de zaal door op een feestje.
Moet ik nu ook een relaite-CV gaan bijhouden dan, tegenwoordig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb je het nu over werk, of over relaties?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je het nu over werk, of over relaties?
Zij ook al?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nounou, we hoeven niet te overdrijven hè.MLI moet ook gewoon poepen, heb ik gehoord.
Vind jequote:
nee hoor, maar zo klonk het gewoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een relaite-CV gaan bijhouden dan, tegenwoordig?
Heb je dat nog niet dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laat es zien danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet dan?
Ik al jaren!
Wat voor werk doe je precies? Heb je specifieke kennis en ervaring?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Adolecens het volgende:
Ik match niet zo snel, op het eerste oog vinden ze me leuk, maar als ze mijn cv beter doorlezen pas ik niet goed bij ze
Ik heb het van horen zeggen hè, pin me nergens op vast.quote:
Gelukkig kan ik het allemaal nog uit het hoofd overzien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Heb je dat nog niet dan?
Ik al jaren!
da's alleen voor nieuwe werkgeversquote:
Hoor ik daar nu een ondertoon of hoor ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb je blind aangenomen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
da's alleen voor nieuwe werkgevers
Ik leid projecten, ben flexibel, een fixer, creatief en hou niet van regeltjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je precies? Heb je specifieke kennis en ervaring?
't was maar een vraag hè.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee hoor, maar zo klonk het gewoon
Sorry
Ik zeg al niks meer
Ja jongen en o wee als er een 'gat' tussen zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wie is er in dienst bij wie gekomen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je blind aangenomen!
Ik vind dat ik daar alsnog recht op heb
Ik ben regelmatig afgewezen op basis van mijn cv. Te senior, dan is men bang dat een klus onvoldoende uitdaging biedt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
Hoor ik daar nu een ondertoon of hoor ik dat verkeerd?
Het is gewoon echt onzin! Afwijzen op CV bestaat niet, gewoon slecht excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |