Is het ook niet, maar dat zijn zoveel dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
Het is gewoon helemaal niet netjes
Dat is toch genoeg?
Of ben ik de enige die aan dat soort dingen nog waarde hecht
Dat het niet netjes is, staat toch los van FOK?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is toch genoeg?
Ik begrijp jouw standpunt wel, ik snap alleen niet wie er 500 euro neertelt om een paar tietjes te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is toch genoeg?
Ik bedoel ook van SHEquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het niet netjes is, staat toch los van FOK?
Ik ook niet, ik heb het dan ook niet gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw standpunt wel, ik snap alleen niet wie er 500 euro neertelt om een paar tietjes te zien.
Wat jij al zei; daar had je andere leuke dingen mee kunnen doen (irl kunnen zien ipv foto's)quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw standpunt wel, ik snap alleen niet wie er 500 euro neertelt om een paar tietjes te zien.
Dat SHE issues heeft met FOK staat wat mij betreft los van een eerder uitgesproken belofte. In die zin is het een echt zwaktebod van haar kant.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:38 schreef dawg het volgende:
Inderdaad. Maar als het door gezeik van Fok! komt dat ze het niet meer doet, vind ik het raar dat Fok! (voor de users) dan niet SHE in het gelijk stelt, maar die andere twee, zodat de users niet benadeeld worden, het is en blijft een feit dat het het meeste geld van Fokkers afkomt. Al ken ik verder het verhaal niet in details, interesseert me ook niet zo verder.
Precies.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
Wat jij al zei; daar had je andere leuke dingen mee kunnen doen (irl kunnen zien ipv foto's)
Niet gaan overdrijvenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen dat gedoe rond om SHE.
Je zou je bijna schamen dat je op Fok! zit op deze manier.
Ik ga zwemmen tot later
Ja, ik las het verkeerd. Haalde het niet voor niks weg, Air.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat SHE issues heeft met FOK staat wat mij betreft los van een eerder uitgesproken belofte. In die zin is het een echt zwaktebod van haar kant.
Het ging niet om het goede gesprek lijkt me, dus dan gaan foto's langer meequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat jij al zei; daar had je andere leuke dingen mee kunnen doen (irl kunnen zien ipv foto's)
Pas op hoor, anders trek ik ook een totaal niet relevante belofte in...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:42 schreef dawg het volgende:
Ja, ik las het verkeerd. Haalde het niet voor niks weg, Air.
Voor 500 euro kun je anders ook een aardige p0rn collectie kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
Het ging niet om het goede gesprek lijkt me, dus dan gaan foto's langer mee
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Maar bij zo'n mokkel die je ¤500,- geeft, kan je misschien ook wel foto's maken?
Seks, foto's, filmpjes!quote:
Waarbij je de aanname doet dat het gefotografeerde object niet bij voorbaat al over de datum was...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
Ach, er is rukvoer zat te vinden op internet. Maar ik kan me voorstellen dat het iets speciaals wordt als je weet dat deze foto's uniek zijn, in die zien dat ze (mede) speciaal voor jou gemaakt zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus geef je ¤500,- aan een mokkeltje in de kroeg; neuk je haar, maak je een filmpje en foto's en je weet dat het speciaal voor jou alleen isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, er is rukvoer zat te vinden op internet. Maar ik kan me voorstellen dat het iets speciaals wordt als je weet dat deze foto's uniek zijn, in die zien dat ze (mede) speciaal voor jou gemaakt zijn
Ach, ik heb wel eens een camwhore live echt rare dingen zien doen, en dat deed ze voor helemaal niets. Behalve misschien de gedachte dat er tig veel /b/ tards op dat moment zitten te fappenquote:
Echt wel de foto's dus!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Het gaat toch niet om die fotos maar gewoon om de stomheid!
Vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |