Naar wat voor kroegen ga jij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus geef je ¤500,- aan een mokkeltje in de kroeg; neuk je haar, maak je een filmpje en foto's en je weet dat het speciaal voor jou alleen is
Tuurlijk welquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Het gaat toch niet om die fotos maar gewoon om de stomheid!
Vind ik
Dan is die drempel weer zo hoogquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus geef je ¤500,- aan een mokkeltje in de kroeg; neuk je haar, maak je een filmpje en foto's en je weet dat het speciaal voor jou alleen is
Ik heb ook nog een .rar van een ander forumquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
hopen dat ze beter zijn als ijsmeis.rar![]()
Haha. Ik moet nog een keer naar Tilburg, maar ik denk dat er wel zulke meiden zijn die dat zouden doen. "Hete" meisjes die aan de drugs zittenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naar wat voor kroegen ga jij?
Hier in tilburg?
Misschien doen sommige drugs hoertjes het ook wel voor ¤100!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan is die drempel weer zo hoog
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een .rar van een ander forum![]()
Classic.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
hopen dat ze beter zijn als ijsmeis.rar![]()
Ja, maar internet is zo lekker anoniem, jeweets!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien doen sommige drugs hoertjes het ook wel voor ¤100!
Van jezelf of ijmeis?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook nog een .rar van een ander forum![]()
Ik ook niet, maar ze zullen er vast wel zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom nou nooit in kroegen met drugshoertjes
s.com.rar ofzoquote:
ik ken ijmeis niet?quote:
Is een fokster.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:51 schreef automatic_ het volgende:
ik ken ijmeis niet?
quote:En niet van mijzelf nee![]()
Linkjes willen wequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze zullen er vast wel zijn
[..]
s.com.rar ofzo
géén boeiende foto's maar ik "ken" de meeste wel dus ehhh ja.
[..]
ik ken ijmeis niet?
En niet van mijzelf nee![]()
met mijn rarrertje??quote:
Die heb ik nou nooit gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, is een begrip (op Fok!) sinds ijsmeis.rar op internet circuleerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |