You go Tijn!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik in dit topic ben gaan posten is al een hele stap voor mij en dat ik morgen naar het singlesfeest gaat is een nog veel groter stap voor mij. Dus ik heb de afgelopen tijd al een aantal nieuwe dingen geprobeerd.
Misschien komt het op jou als zeuren over maar voor is het echt niet zeuren wat ik doe. Ik heb nog een heleboel dingen die dingen ik aan mijzelf moet veranderen en daar ben ik hard mee bezig.
Inderdaad... Hoe laat gaan we bij Simpel eten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is ook goed allemaal inderdaad, maar laat die negativiteit eens varen![]()
SHE heeft volgens mij inderdaad een moeilijk karakter dat veroozaakt wordt door een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van wat ik van de modjes hoor heeft ze een zeer moeilijk karakter. Ik denk ook wel dat het een type is om gewoon alles op te geven en niet meer terug te komen of inderdaad met een kloontje ofzo.
maar probeer ook alle nieuwe dingen met een positieve blik te bekijken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik in dit topic ben gaan posten is al een hele stap voor mij en dat ik morgen naar het singlesfeest gaat is een nog veel groter stap voor mij. Dus ik heb de afgelopen tijd al een aantal nieuwe dingen geprobeerd.
Misschien komt het op jou als zeuren over maar voor is het echt niet zeuren wat ik doe. Ik heb nog een heleboel dingen die dingen ik aan mijzelf moet veranderen en daar ben ik hard mee bezig.
Scherpquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SHE heeft volgens mij inderdaad een moeilijk karakter dat veroozaakt wordt door een persoonlijkheidsstoornis.
Ik wist niet dat za een stoornis had tot daarnetquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SHE heeft volgens mij inderdaad een moeilijk karakter dat veroozaakt wordt door een persoonlijkheidsstoornis.
Ik ga met mijn werk toevallig 3 huizen verderop etenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad... Hoe laat gaan we bij Simpel eten?
SHE heeft inderdaad in het autisme topic gepost. En ik post daar ook regelmatig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze (een vorm van) autisme. Ze post ook weleens in desbetreffend topic, geloof ik.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga met mijn werk toevallig 3 huizen verderop eten
Ja!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij lijkt op de Q. van een paar jaar geleden.
Ik ben al een stuk positiever dan een tijdje terug. Ik ben op de goede weg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is ook goed allemaal inderdaad, maar laat die negativiteit eens varen![]()
Serieus? Heel goed gedaan dan Q.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:24 schreef Q. het volgende:
Hij lijkt op de Q. van een paar jaar geleden.
Dat is wel een hele flinke stap hoor. Een beetje de stap van het stenen tijdperk naar de moderne tijd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja!Nu nog naar de huidige doorgroeien
Alpha en Beta Q.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel een hele flinke stap hoor. Een beetje de stap van het stenen tijdperk naar de moderne tijd.
Ik zou zelfs verder willen trekken en durven te stellen dat er op elk advies wat gegeven word standaard een "MAAR <negatieve reden waarom het voor hem niet niet zo gaat werken>".quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind een beetje dat je vrij snel zeurtJe kunt altijd wel direct iets negatiefs tegenwerpen, maar ook af en toe gewoon eens wat nieuws proberen
Zo zou het nog leuker zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Ik ga met mijn werk toevallig 3 huizen verder opeten
Verder dan dit gaat het niet bedoel je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:32 schreef Q. het volgende:
Dat is wel een hele flinke stap hoor. Een beetje de stap van het stenen tijdperk naar de moderne tijd.
Op tijd voor wat ? en hoiquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Zo daar ben ik weer
Nog net op tijd
Is tijn al verloofd ondertussen?
Neuh, hoe ging het?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Zo daar ben ik weer
Nog net op tijd
Is tijn al verloofd ondertussen?
Dat was voor het goede doel! Niet voor de foto's!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
begrijp ik nu dat She niet op de foto gaat?
Dat kan echt niet!
Iemand heeft 500 euro gelapt!
Lezen, dat staat er niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:begrijp ik nu dat She niet op de foto gaat?
Dat kan echt niet!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:begrijp ik nu dat She niet op de foto gaat?
Dat kan echt niet!
Ja de open vragen gingen super maar de gesloten nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:37 schreef Techno het volgende:
Welkom terug rhubarbje, hoe ging het?
Ik wist dat wel. Maar ik post dan ook regelmatig in het autismetopic. En daar heeft SHE ook gepost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat za een stoornis had tot daarnet
En ik ben de paus...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef Q. het volgende:
Dat was voor het goede doel! Niet voor de foto's!
Voor het vol is!quote:
Dat ik je onder mijn rokken nam was dan ook wel een flinke hint he...quote:
Rel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[quote]Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, hoe ging het?
Je hebt wel een rel gemist
Hoi CGquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm ik vind het geen echte rel want ik snap er niks van
Ik dacht een lekkere singles rel
Dat tijn op jou viel en jij dat niet wilde hebben of zo
iets in die richting
Nu begin je op je moeder te lijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
Danke je voor je steun. Ripley en NMR.
Het is dat ik bijna op vakantie gaquote:
nietquote:
Nee dat heet dyslexie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Nu begin je op je moeder te lijken
Maar graag gedaan.
neequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Op nieuwe schoenen uitgaan? is dat verstandig?
En wie van de Singles vindt tijn leuk dan?
NEE!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Op nieuwe schoenen uitgaan? is dat verstandig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |