Nee, dat heb ik niet. Wel als ik me ziek voel, dan laat ik direct m'n koffie staan. Mijn vraag is dus: Voel je je wel goed??quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Laureline het volgende:
Nu ik sinds een week of wat weer gezond leef, word ik ineens zo misselijk van koffie(Ik drink het met een beetje opgeschuimde magere melk) Herkent iemand dit?
Ik laat mijn 2 tassenliever niet staan 's ochtends, anders word ik nooit wakker. En nee, ik ben niet zwanger. Toen werd ik trouwens nergens misselijk van
Zelfs niet van 4 tompouces.
Dat je er op kunt leven!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Mijn TVP is een lijstje:
O: eitje 2 crackers met filet A.
L: 1 cracker met hardgekookt ei en eentje met filet A.
Veel variation en zo!!!
Ha! Daar word je slank van, schijntquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp tijdens het roosjes boetseren.
Eetlijstje voor vandaag:quote:Eetlijstje voor vandaag van gister:
O: brinta
T: salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, balsamico-azijn en verse peper 2 volkoren knackebrod met houmous
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, balsamico-azijn en peper
T: opkikker
D: weet nog niet kapucijners met ui, knof, champs, aardappels en zelfgemaakte appelmoes
T: handje amandelen
Volgens mij wel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Wel als ik me ziek voel, dan laat ik direct m'n koffie staan. Mijn vraag is dus: Voel je je wel goed??
Volgens mij sta jij zo'n 3 uur eerder op dan ik, dat scheeltquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat je er op kunt leven!
Mijn lijstje tot nu toe:
O: beetje kwark met kersen ofzo
T: gebakken eieren met rauwe ham op knackerbrod
T: yoghurt met frambozen en een appel en bran flakes
L: goulashsoep en een bruin broodje
T: boterham met chiorizo
T: boterham met pindakaas
En dan eet ik om een uur of 4 nog 2 boterhammen en wat fruit voordat ik naar de sportschool ga fietsen en daar een uur kickfit ga doen en mijn bovenlichaam in 10 minuten (want dat kon zei de jongen van de sportschool!) ga trainen.
En dan ben ik hopelijk om half 8 thuis en ga ik weer eten.
Ok, ik beweeg er vandaag ruim 3 uur bij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar Lianne - jouw sport-verbranding ligt ook wel erg hoog! Jij verbrandt met bewegen meer dan wat conleche eet, denk ik!
Ik zou omvallenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Mijn TVP is een lijstje:
O: eitje 2 crackers met filet A.
L: 1 cracker met hardgekookt ei en eentje met filet A.
Veel variation en zo!!!
Ik zat om kwart over 7 op de fiets. Dus dat heeft er ook vast iets mee te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij zo'n 3 uur eerder op dan ik, dat scheelt![]()
En ik heb hier in de koeling nog een 4 uurtje zitten van 250 gram verse ananas![]()
En dan neem ik bij thuiskomst een wodka met iets te knabbelen en dan m'n avondeten rond 8ten en dan meestal nog wel een kleinigheid rond middernacht. Ik probeer rond de 1600 cal. te zitten en dat lukt me aardig.
Mijn lijstje van vandaag:quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou omvallen. Zelfs nu, en nu zit ik de hele dag op mn kont. Heb je nou nooit honger?
In ieder geval wel van het kneden van het marsepein als je er de kleurstof doorheen doet! Of nou ja, dan wordt m'n vriend slank, want dat laat ik hem steeds doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Daar word je slank van, schijnt
Ik zit helemaal te hyperen omdat ik vanmiddag ga hardlopen. Ik heb 't voor het laatst gedaan in april, in reykjavik
Je dag is echt ZO veel langer als je vroeg actief bent! Dan moet je echt wel wat meer eten..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zat om kwart over 7 op de fiets. Dus dat heeft er ook vast iets mee te maken.
Ik ben een grote eter, vind bijna alle lijstjes die hier gepost worden erg weinigquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn lijstje van vandaag:
- 2 volkoren bisciutjes
ik heb nog niet eens wat gedronken, echt zo enorm slecht... Ga mezelf NU schoppen om er wat aan te doen.
Overdag zelden. Ik krijg pas trek rond zessen. Ik eet echt overdag omdat het beter is. Niet omdat ik er nu zo heel veel zin in heb.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou omvallen. Zelfs nu, en nu zit ik de hele dag op mn kont. Heb je nou nooit honger?
Om kwart over 7 sliep ik net een paar uur.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zat om kwart over 7 op de fiets. Dus dat heeft er ook vast iets mee te maken.
Ik voel me hier altijd een redelijke vreetzakquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben een grote eter, vind bijna alle lijstjes die hier gepost worden erg weinig.
Owwww, nu wil ik ook pannekoekenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: twee knackebrod filet americain
L: 3 knackebrodjes: slankie, filet americain en brie
T: appel
S: uur kickbokstraining
D: pannenkoeken
* MevrouwPuff is ook een vreetzak!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voel me hier altijd een redelijke vreetzakEn jij bant dan nog heel slank
Dit is voor mij dus echt belachelijk, want normaal heb ik op een dag toch zeker 1800 kcal binnen. Dat is voor mij een verbetering, want het was eerder rond de 2400, maar ik voel me wel een vreetzak vergeleken met de rest hier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben een grote eter, vind bijna alle lijstjes die hier gepost worden erg weinig.
Ik stuur de meneer even een mailquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:dat had ik gisteren nu ook, dus eten we vandaag pannenkoeken..
met stroop
whehequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stuur de meneer even een mail
Ik kan ook niet alles eten wat ik wil hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voel me hier altijd een redelijke vreetzakEn jij bant dan nog heel slank
Iemand toevallig afgelopen maandag Horizon gezien op de BBC? Dat ging dus over dunne en dikke mensen en ik heb dus alleen de laatste 10 minuten meegekregen want ik moest dringend naar De slimste mens van de wereld kijken en was dit eigenlijk een beetje vergeten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan ook niet alles eten wat ik wil hoor. Zie afgelopen maand. Ik kom met het grootste gemak razendsnel aan, maar val gelukkig met een beetje moeite ook weer razendsnel af. En ik wil gewoon normale hoeveelheden kunnen eten.
Oh dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
Dus chico, ik denk dat jij dat ook hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Med: FOK!mededelingen
Shmoopy!
Je komt toch nog wel in Slank, SHE?
Lastig! Ik ken het wel... Mss vanavond twee boterhammen met avocado bij je soep, ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:02 schreef Phaidra het volgende:
Niet echt genoeg denk ik, maar ik heb niet echt trek vandaag en vergeet onder het studeren gewoon te eten...
Ik betwijfel of vetcellen ooit echt weggaan eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat zou leuk zijn. Dat van die vetcellen heb ik wel eerder gehoord ja. Dat mensen snel na een dieet omhoog jojo'en als het dieet te kort was, omdat de vetcellen zelf nog niet zijn verdwenen (en extra vet dus meteen een plaats heeft om op te stapelen). Ofzo. Horizon, eens even kijken of ik dat ergens op internet terug kan vinden. Ze hebben meestal wel goede docu's.
Ik wist dat er een bron was!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef mspoez het volgende:
Vetcellen!
Ik was heel dun, in mijn pubertijd. Er is nog hoop...
Hey dan is de TT dubbel toepasselijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef conleche het volgende:
Vetcellen gaan nooit meer weg. Ze slinken. Maar vullen zich net zo hard weer. Soort van lege ballonnetjes die zich gretig volzuigen met het vet uit ieder patatje.
Mo: heb je nu Snel&Slank van Ainsley Harriott al? Ik ga vanavond kookboeken bestellen bij Amazon, kan me wel voor je meebestellen? (Engels, 6,49pond)quote:
Neen!! en Ja! Dat zou super zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mo: heb je nu Snel&Slank van Ainsley Harriott al? Ik ga vanavond kookboeken bestellen bij Amazon, kan me wel voor je meebestellen? (Engels, 6,49pond)
quote:Alles is goed gegaan, maar ik ben erg misselijk dus veel overgeven.
Dank jullie allemaal voor de kaart! X
Met wat doorklikken heb ik gevonden dat het artikel gebaseerd is op een artikel uit de Nature, zo te zien een wetenschappelijk vakblad. De log is gewoon gekopieerd van Nu.nlquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wist dat er een bron was!Tnx! En het komt vast goed met je.
Wel een hele slechte log trouwens! Er staan enorme spelfouten in die ik zelfs nog zie!
Da's wel een goed idee! Ik moet zo toch nog even naar de winkel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lastig! Ik ken het wel... Mss vanavond twee boterhammen met avocado bij je soep, ofzo?
Dat zal toch wel? Ze gaat ons heus niet dumpen omdat ze ruzie heeft met twee pubers hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Med: FOK!mededelingen
Shmoopy!
Je komt toch nog wel in Slank, SHE?
Jeej Viking is wakkerquote:
Oooh maar dat is wel gunstig voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:39 schreef Laureline het volgende:
Oja, die documentaire! Why thin people don't get fat heette het.
In het begin een shockerend fragment: gevangenen uit Amerika die strafvermindering zouden krijgen als ze 25 % van hun lichaamsgewicht zouden aankomen voor een experimen, in de jaren '60 ofzo. Daar heb je dan levenslang nog 'plezier' van! En sommigen aten meer dan 10.000 kcal per dag, en lukte het toch niet meer dan 10 % gewichtstoename te bereiken.
Je hebt toch ook 2 cruciale momenten in je leven, waarin heel veel vetcellen gemaakt kunnen worden? Ik dacht rond de 7 jaar, en dan weer in de puberteit. Als je dan dus normaal blijft eten, wordt je nooit zwaarder dan een bepaald plafondgewicht. Zo blijf ik altijd steken op 65. Maar dan ben ik wel 1 grote wandelende kont, dus liever niet.
Alleen bij de massastudies dan, bij de kleinere studies zijn dit soort dingen juist heel goed geregeld. Of nog specifieker: bij mijn studie is het allemaal prima geregeld, UvA is niet altijd slecht ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef Ewelina het volgende:
En Dipkip, dit klinkt echt als de UvAZo kut is dat
Bij wiskunde is het ook goed geregeld hoor, bij filosofie ook... Maar de UvA is op zijn zachtst gezegd niet de meest studentvriendelijke universiteitquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Alleen bij de massastudies dan, bij de kleinere studies zijn dit soort dingen juist heel goed geregeld. Of nog specifieker: bij mijn studie is het allemaal prima geregeld, UvA is niet altijd slecht ofzo.
Maar dat kon ook weer gevolg zijn van onrust door een te snelle stofwisseling (die ervoor zorgt dat ze dun zijn) ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik! Beterschap!
Dunne mensen schijnen ook meer te wiebelen op hun stoel en vaker rondlopen dan dikkere mensen (ooit gelezen, weet niet waarvandaan). Lijkt me wel logisch, je verbrandt meer, en je bent meer geneigd tot bewegen want een stoel zit sneller ongemakkelijk als je weinig vet hebt!
Klopt dacht ik, als je eenmaal overgewicht hebt gehad moet je veel meer oppassen: die vetcellen blijven zitten wachten op hun kansquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef Chicolate het volgende:
Vertellen ze ook hoe je ervoor kan zorgen dat je zo'n hoeveelheid vetcellen hebt, dat je normaal bent/blijft?
Als dit waar is, zou dat slecht nieuws zijn voor kinderen met overgewicht enzo ... die zouden dan de rest van hun leven in de problemen blijven omdat ouders ze teveel eten geven?
Nature is wel een behoorlijk goed journal, da's wel betrouwbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met wat doorklikken heb ik gevonden dat het artikel gebaseerd is op een artikel uit de Nature, zo te zien een wetenschappelijk vakblad. De log is gewoon gekopieerd van Nu.nl.
Journalistiek maar ik kan beter iets gaan doen wat meer technisch is want dat ligt mij stukken beterquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:17 schreef AKnynke het volgende:
wat studeer je neen? en wat wil je gaan studeren? Lastig. Maar goed, goed op je plek zitten is ook wel heel erg fijn. Ik ben ook een keer van studie geswitched, en daar achteraf heel blij om, want zonder dat ik die 1e studie gedaan had had ik nu niet in het leven gestaan zoals ik nu in het leven sta.
Zo, ik ga richting het station om Hollandse vriendinnetjes op te halen. Tot na het weekend denk ik!
Ja? Ik wil wel eens zien hoe dat bij jou gaat danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
neen
ik ben vorig jaar ook in februari begonnenen ja, het scheef lopen is even wennen, maar anderzijds ook wel fijn voor sommige dingen
zal straks wat meer vertellen! Nu Boksen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:48 schreef neen het volgende:
dikpik
Yay!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Yo!
Nog maar vijf keer inderdaad!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mocht vandaag aan de balie mijn laatste afsprakenlijst ophalen en er staat bij volgende week donderdag niet dagelijks stereo intracranieel maar
laatste stereo intracranieel
Yeah baby yeah!
---
Wat fijn dat het goed ging bij Vik! Ik hoop dat ze niet al te misselijk is, vooral omdat ze met haar evenwichtsorgaan hebben zitten kloten dus.
M&M's? Oh... Muis... Mag ik een héél flauw en ongepast grapje maken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:26 schreef Muis006 het volgende:
Ja en mijn eetlijst is verschrikkelijk en ik heb net een shitload M&Ms op maar ik voel me goed dusss dan mag het
Fijn dat het beter gaat Zwieletje!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef zwahiel het volgende:
Jeeejvanmiddag weer eens wezen squashen! Nu in Antwerpen
Wel verlorenMaar dat maakt niet uit, de schuld van de bal vind ik, blauwe bal = stuiterbal. Kwam ook niet echt in 't spel.
Daarna op café gegaan naar wat mensen die net hun examen gehad hadden en nu weer thuis na wat biertjesVanavond ga ik misschien wel uit, heb ik echt ff zin in gewoon lekker naar Antwerpen en chillen enzo! (fijn dat ik vorige week gewerkt heb en zo dinsdag lekker loon ga krijgen!)
Van mij wel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
M&M's? Oh... Muis... Mag ik een héél flauw en ongepast grapje maken?
Ze kan niet meer posten, ze heeft een ban hoor ik netquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Ze gaat ons heus niet dumpen omdat ze ruzie heeft met twee pubers hoor
Que?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze kan niet meer posten, ze heeft een ban hoor ik net.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef k_i_m het volgende:
Whut?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
nee raar he? ik was net ook al kijken toen ze t zeiquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef Greys het volgende:
Hm, het staat niet in het Banmeldtopic?
Ja dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het gaat wel over jou heh... En kan licht offensive zijn
In het topic SHE stopt als mod staat alleen dat ze gestopt is als mod, maar dat ze nog wel door kan posten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom SHE een ban zou moeten hebben?
Kim, weet ze het wel zeker?![]()
Wat heeft zij dan voor banwaardigs gedaan?
Gewoon over Muis haar gevoelens heen posten, ik ben wel in voor een grapjequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het gaat wel over jou heh... En kan licht offensive zijn
quote:SHE deed hetzelfde achter de schermen als dat ze regelmatig voor de schermen doet. Dreigde vervolgens met opstappen en de FA's hadden geen zin in loze dreigementen, dus lieten ze haar opstappen.
quote:Temperamentvol zijnEn dan roepen dat mensen debiel zijn en zo.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewoon over Muis haar gevoelens heen posten, ik ben wel in voor een grapje![]()
Muis, als je M&M's blijft bunkeren, is de rest van je lijf binnenkort net zo chemisch als je hersenen door de bestralingenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef Muis006 het volgende:![]()
* Muis006 maakt voodoopop om uniekhoorn te pijnigen
Hahahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Muis, als je M&M's blijft bunkeren, is de rest van je lijf binnenkort net zo chemisch als je hersenen door de bestralingen
Of het banwaardig is weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom SHE een ban zou moeten hebben?
Kim, weet ze het wel zeker?![]()
Wat heeft zij dan voor banwaardigs gedaan?
Lieten ze haar opstappen, daar bedoelen ze opstappen als mod mee toch?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Muis, als je M&M's blijft bunkeren, is de rest van je lijf binnenkort net zo chemisch als je hersenen door de bestralingen
Zelfbeschermingquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieten ze haar opstappen, daar bedoelen ze opstappen als mod mee toch?
Want in het mededelingentopic over haar vertrek staat idd dat ze gewoon nog kan posten?
Ik snap er niets meer van?
Alleen het stoppen met modereren is bevestigd door fok en door SHE.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Lieten ze haar opstappen, daar bedoelen ze opstappen als mod mee toch?
Want in het mededelingentopic over haar vertrek staat idd dat ze gewoon nog kan posten?
Ik snap er niets meer van?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat denk je? Ze heeft toch niet genoeg tijd om NOG een voodoopoppetje te maken?
Ja gewoon hoe het met jou gaat!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
Dip, ik snap óók dat ze boos is!
Ik snap ook totaal niet waarom ze een ban zou hebben dus?
En dat wordt ook nergens medegedeeld.
Muis, hoe bedoel je?
Met roken? Gaat goed! Kijk:
One week, three days, 18 hours, 12 minutes and 24 seconds. 193 cigarettes not smoked, saving ¤ 43,57. Life saved: 16 hours, 5 minutes.
Misschien zodat de users die zichzelf oh zo zielig vinden nu ze niet kunnen fappen voor het goede doel, ongestoord en ongemodereert kunnen doorgaan onze Slankmama voor kuthoer uit te maken, zonder dat SHE wat onaardigs kan zeggen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
Dip, ik snap óók dat ze boos is!
Ik snap ook totaal niet waarom ze een ban zou hebben dus?
Ze heeft zichzelf laten bannen?quote:
Je kunt ook iemand anders bannen uit bescherming tegen zichzelf.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Ze heeft zichzelf laten bannen?
Of ben ik de draad nu volledig kwijt en bedoel je dat niet met 'zelfbescherming'?
Die kan dat eventueel vast, maar doet het vast nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:14 schreef Dipkip het volgende:
Edit: of adelante dat kan bevestigen.
Kan je je PM's ook niet meer lezen dan als je geband bent?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:23 schreef sigme het volgende:
Heeft iemand een prive e-mailadres ofzo van d'r? In dat geval mag er namens mij een sterkte-wens heen.
Ik denk dat ze tegen d'r woede in bescherming is genomen. Al met al is het gewoon jammer en was het onnodig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf laten bannen?
Of ben ik de draad nu volledig kwijt en bedoel je dat niet met 'zelfbescherming'?
Het hoort toch ook niet een vraag te zijn, er is grof geld voor betaald dus is normaal dat het gewoon doorgaat wat er ook gebeurt toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:
Dat is nog helemaal niet gezegd. SHE wil eerst het conflict met fok! oplossen en er is geen enkel teken dat dat niet gewoon zou kunnen.
PMen moeten wel gewoon lukken tenminste in mijn tijd nog welquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je je PM's ook niet meer lezen dan als je geband bent?
Want ik heb haar gewoon nog gePMd vanmiddag.
En als er geen mededeling over haar ban staat ergens, hoe moet ik dan kunnen ruiken dat ze die PM dan wellicht voorlopig niet zal lezen?
Tuurlijk zal ze niet boos op ons zijn. Wat hebben wij gedaan dan? Het maakt mij niet uit of SHE zwart of blauw is en gekleed of naakt. Tis een tof wijf en daarmee klaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
Maar ze moet op ons niet boos zijn?
Wij laffen d'r toch?
Nou we laten d'r maar even afkoelen, ons heethoofdje
Komt vast goed! En dan doet ze een kei-gheyle fab shoot (fab, geen fap) om iedereen mee om zijn oren te slaan. Hatsekidee!
SHE wil voor ze een shoot doet eerst het conflict oplossen. Wat is daar zo raar aan? Bovendien was dat haar reactie op het ontplof moment. Lijkt me voor een ontplof moment een nette reactie en wat ze uiteindelijk weloverwogen besluit discussieren we dan wel weer over of nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Miss_S het volgende:
Het hoort toch ook niet een vraag te zijn, er is grof geld voor betaald dus is normaal dat het gewoon doorgaat wat er ook gebeurt toch?
Voorspelbaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:17 schreef Miss_S het volgende:
Waarom krijgen we geen foto's van SHE?
Nee, dat is niet normaal, maar kan in FB.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het hoort toch ook niet een vraag te zijn, er is grof geld voor betaald dus is normaal dat het gewoon doorgaat wat er ook gebeurt toch?
Maybe, maar dacht dat jullie er misschien meer van wistenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
Miss_S, misschien moet je DIE discussie maar gewoon in het betreffende topic voeren!
Oftewel 1 schoen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gewoon hoe het met jou gaat!
En wat goed van je! Bijna 44 euro, dat is een half paar schoenen
Vinger in de keel frot en diner uitkotstquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Muis006 het volgende:
I'm on top of the world looking down on creation and the only explanation I can fiiiiiiiiiiiiiind
is the love that I've found ever since you've been around. Your love's put me on top of the wooooooorld
Everybody!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vinger in de keel frot en diner uitkotst
Nee jij was een aanwinstquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maybe, maar dacht dat jullie er misschien meer van wisten
Ik had sowieso al de foto's nooit verwacht eigenlijk....en SHE als mod was ook vragen om problemen natuurlijk.
Doch, maar d'r PM-box is volquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je je PM's ook niet meer lezen dan als je geband bent?
Want ik heb haar gewoon nog gePMd vanmiddag.
En als er geen mededeling over haar ban staat ergens, hoe moet ik dan kunnen ruiken dat ze die PM dan wellicht voorlopig niet zal lezen?
Joh rot gewoon op zoals je eerder ook al deed. Zullen we ook even melden dat er geen rel meer is geweest sinds die tijd?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik had sowieso al de foto's nooit verwacht eigenlijk....en SHE als mod was ook vragen om problemen natuurlijk.
Nee ik had niet zo'n grote bek dat kloptquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee jij was een aanwinst
Kappen in dit topic dus!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Klink jij zo zuur als je klaarkomt dan?
Ze kan vast lurken alhier en ik heb net gepost dat we d'r laffen en jij nu ook weer!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch, maar d'r PM-box is vol.
En ik zou het wel fijn vinden als we vanuit slank even laten weten dat we van d'r houden. In elk geval zou ik dat wel willen laten weten, maar ik heb geen contactopties.
Nee ik denk dat ik maar gewoon weer hier kom postenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh rot gewoon op zoals je eerder ook al deed. Zullen we ook even melden dat er geen rel meer is geweest sinds die tijd?
Mooi, kunnen we nu weer verder met aardig zijn ipv steken onder water en steken naar iemand ie zichzelf wellicht momenteel niet kan verdedigen.
zo en nu ga ik koken!
Hey de vorige keer waren jullie diegene met de olie hequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik ben een beschaafde wat dat betreft!!![]()
Maar godskolere, d'r hoeft maar iets te zijn of Miss_S komt fijn wat olie op het vuur gooien, ben daar zó klaar mee.
Lijkt goddomme wel of ze aandelen OPEC heeft.
Miss S, je moet je moeder toch eens naar haar bevalling van jou vragen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik maar gewoon weer hier kom posten
Wel zo gezellig, alleen jammer dat Vik er niet is
*Carpenter huppeltje doet*quote:
Voor wie is dat gezellig precies?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
Mag dat dan een priemgetal zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef neen het volgende:
Beter schrijven we een nummer.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Miss S, je moet je moeder toch eens naar haar bevalling van jou vragen.
Zal vast pijnlijk zijn geweest, to push out something pure evil!
![]()
![]()
Wat een vals kreng ben je toch en dat is het laatste wat ik in mijn fok leven nog tegen je zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee moet je maar niet doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet aan jouw moeder vragen he
Waarom?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
*Carpenter huppeltje doet*
En Miss_S, echt, ik nam het nog wel eens voor je op, maar wat ben jij een naar meisje!
Ahh en daar krijg je dat soort kinderen van?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee moet je maar niet doen.
Mijn moeder eet feeksen zoals jij voor lunch!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En Miss_S, echt, ik nam het nog wel eens voor je op, maar wat ben jij een naar meisje!
Ja goed hequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh en daar krijg je dat soort kinderen van?
Als jij niet naar bent, waarom komt er dan nooit iets welgemeends vriendelijks uit je snavel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben helemaal niet naar en wil gewoon hier meeposten.
Wauw, zeggen dat je niet naar bent en meteen jezelf compleet tegenspreken, zonder dat iemand er ook maar een post tussen kan krijgen. Restecp!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
Lovin' your witquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee moet je maar niet doen.
Mijn moeder eet feeksen zoals jij voor lunch!
Maar verder kwam jij hier écht alleen om tips te krijgen voor het afvallen he?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als zelfs Greys het zegtquote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
In het begin wel ja en dat zou ik graag weer zo zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef mspoez het volgende:
[..]
Maar verder kwam jij hier écht alleen om tips te krijgen voor het afvallen he?
Waarom zou je ergens willen posten waar (bijna?) niemand je meer aardig vindt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef Miss_S het volgende:
Maar goed ik ga wel weer serieus hier mee posten en jullie mogen me negeren of afzeiken alleen zal ik op dat afzeiken vanaf nu niet meer reageren
Want ik ben serieus niet zo naar als jullie denken en ben ik wel leuk en gezellig*O*
Nee hoor. Ik ken je postverleden niet en ik zie nu al, aan deze zogenaamd leuke en gezellige posts, dat jij een heel naar mens bent. Dat komt hier even druipend van het vilein binnenvallen om poesjelief te verklaren dat ze heel aardig isquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef Miss_S het volgende:
Maar goed ik ga wel weer serieus hier mee posten en jullie mogen me negeren of afzeiken alleen zal ik op dat afzeiken vanaf nu niet meer reageren
Want ik ben serieus niet zo naar als jullie denken en ben ik wel leuk en gezellig*O*
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat komt er zeker wel, maar is natuurlijk wel steeds minder geworden maar dat is ook niet gek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij niet naar bent, waarom komt er dan nooit iets welgemeends vriendelijks uit je snavel?
Werkelijk, dat jij jezelf leuk en tof kunt vinden is me een raadsel. Maar goed, wees maar tevreden en blij met jezelf, wij zijn het in elk geval niet (meer)
Neem snel een chupachup! (of hoe die smerige lollies dan ook heten).quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
* Ultiem rookmoment*
Of je doet de verwarming aan in dat kamertje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef mspoez het volgende:
Ik zit te twijfelen dames. Ik heb die thuisfietsfiets maar die staat in mijn koude kamertje voor dus het is zo niet aantrekkelijk om daar op te gaan zitten en dan kan ik er ook nog niets doen daar dan alleen fietsen. Of ik kan hem in de woonkamer zetten maar dan staat ie daar zo te staan en dat is niet mooi enzo maar dan ga ik denk ik wel elke avond fietsen. En ik heb zooooooo genoeg van die vetkwabbels! Dus de keuze is ; wel fietsen, stom ding in de kamer of weinig fietsen, kamer mooi.
Nou sorry hoor, maar Muis kan me alleen maar afzeiken en nu begon ze ook meteen (even iets erger dan alle anderen) en dan mag ik niets terug zeggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef Dipkip het volgende:
Je had nu een nieuwe kans, ik ben nieuw en anderen zijn nieuw. Je komt binnen met tig hatelijke posts, dus blijkbaar wil je helemaal geen nieuwe kans, je wil gewoon rellen en trollen. Dus je hebt er nu helemaal zelf voor gezorgd dat nog meer mensen je niet moeten. Ik heb van de anderen nooit iets over jou gehoord.
Door de week: wel fietsen, stom ding in de kamerquote:[b]Op donderdag 29 januari 2009 18:50 Dus de keuze is ; wel fietsen, stom ding in de kamer of weinig fietsen, kamer mooi.
Zal ik je eens iets heel tofs vertellen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Neem snel een chupachup! (of hoe die smerige lollies dan ook heten).
En maak je niet druk: Adelante is vast druk met noten nu.
Bij het opschrijven weet je het al wel he?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef mspoez het volgende:
Ik zit te twijfelen dames. Ik heb die thuisfietsfiets maar die staat in mijn koude kamertje voor dus het is zo niet aantrekkelijk om daar op te gaan zitten en dan kan ik er ook nog niets doen daar dan alleen fietsen. Of ik kan hem in de woonkamer zetten maar dan staat ie daar zo te staan en dat is niet mooi enzo maar dan ga ik denk ik wel elke avond fietsen. En ik heb zooooooo genoeg van die vetkwabbels! Dus de keuze is ; wel fietsen, stom ding in de kamer of weinig fietsen, kamer mooi.
Dan is het goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, laat je niet zo opnaaien! SHE komt vast vanzelf weer terug, evenals Viking. En dan is alles hier weer gewoon
En Miss_S, kom nou, het gaat hier toch echt nog steeds over afvallen. En om dat punt te bekrachtigen, ga ik nu mijn hardloopschoenen aantrekken
Goh, nou eigenlijk ben ik pas begonnen toen jij (weer) over Vik begon. Die is toevallig geopereerd vandaag. Aan haar hersenen. En dan ga jij haar weer ergens bij betrekken. Dat hoef ik toch niet te pikken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar Muis kan me alleen maar afzeiken en nu begon ze ook meteen (even iets erger dan alle anderen) en dan mag ik niets terug zeggen?
Ik heb haar vaak genegeerd maar nu vond ik het echt weer zo typisch
Miss_S, dit is een discussie die je hoe dan ook niet gaat winnen - tig tegen een (maar er gaat nog geen lampje branden? nee?) - waarom ga je niet nu gewoon wat anders doen en probeer je het volgende week nog eens? Omwille van de lieve vrede. Het lijkt me voor jou geen pretje om zo te worden afgezeken, en de sfeer in het topic wordt er ook niet beter op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar Muis kan me alleen maar afzeiken en nu begon ze ook meteen (even iets erger dan alle anderen) en dan mag ik niets terug zeggen?
Ik heb muis nergens buitensporig zien reageren. Ik zie alleen jou nogal typisch het topic inkomen met ophitserige kutposts en doorgaan met zieken en jennen tot iemand reageert. En die iemand is muis, en als muis het niet geweest was was het een ander. Je bent er duidelijk op uit hier een rel te ontketenen, dat heeft niks met muis te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Miss_S het volgende:
Nee dat is verdomme ook niet leuk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Miss_S, dit is een discussie die je hoe dan ook niet gaat winnen - tig tegen een (maar er gaat nog geen lampje branden? nee?) - waarom ga je niet nu gewoon wat anders doen en probeer je het volgende week nog eens? Omwille van de lieve vrede. Het lijkt me voor jou geen pretje om zo te worden afgezeken, en de sfeer in het topic wordt er ook niet beter op.
Yeah!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
Zal ik je eens iets heel tofs vertellen?
Het IS dat jij nu over roken begint!Serieus! Niet aan gedacht. Goed teken he??
gezellig hier he met vrouwen onderlingquote:
Post dan ook zelf normaal, duuuh. Je gaat mij niet wijsmaken dat het allemaal zulke krengen zijn hier, ze accepteren mij ook zo ineens van de ene op de andere dag en komen zelfs met allemaal aardige opmerkingen en PMs enzo. Terwijl ik er eigenlijk helemaal niet zo tussen pas.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Ik wil er ook gewoon bij horen en nee ik ben niet zo'n bitch als jullie allemaal denken, maar het afgelopen jaar is er ook geen een keer normaal meer op mij gereageerd.
Carnaval!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef mspoez het volgende:
Miss_S ik wilde eigenlijk geen woorden aan je verspillen maar geloof mij nou - als jij normaal was blijven doen toen je terugkwam was de weerstand gaan liggen. Ik kan het weten.
En ja dames - ik ga zometeen de fiets verslepen. Ik zál die prinsessenjurk passen met carnaval! [ afbeelding ]
Tuurlijk was het niet iedereen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Miss_S, kap nou. Ik heb potdomme zo vaak normaal op je gereageerd.
En zo waren er meer. Niet liegen en nu ook niet gaan janken dat niemand aardig tegen je doet. Daar heb je het echt helemaal zelf naar gemaakt.
*weer naar de keuken rent*
Eigenlijk zeg je dus dat heer G. dat ding voor jou de trap af moet zeulen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
Goede beslissing Poez!
Ik ga de crosstrainert ook naar beneden slepen straks als Heer G thuis is!
Zin in morgenavond?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
gezellig hier he met vrouwen onderling
En dan zij er bij wijzen waar ie moet staan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
Eigenlijk zeg je dus dat heer G. dat ding voor jou de trap af moet zeulen?
Fixedquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
Goede beslissing Poez!
Ik ga Heer G gaat de crosstrainert ook naar beneden slepen straks als Heer G hij thuis is!
Hij moet mij daarbij helpen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat heer G. dat ding voor jou de trap af moet zeulen?
Zo helpt mijn vriend mij ook altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Hij moet mij daarbij helpen!
Dus de trap af slepen idd en dat ik dan onderaan sta om te kijken of het goed gaat![]()
Gewoon van 134 naar 120 gevallen.....................KANSLOOSquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:33 schreef Totziens het volgende:
Fout bij scoreberekening IQ-test
Dat verklaart jullie hoge IQ
Mannen doen dat niet, die drinken gewoon bierquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
gezellig hier he met vrouwen onderling
PAS OP DE MUUR MAN IDIOOTquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En dan zij er bij wijzen waar ie moet staan.
"nee, toch maar weer iets naar rechts, zo stond ie beter... nee, nee dat is te ver"
Hele goeie zin!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Muis006 het volgende:
Ze maken mij de pis niet lauw
het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden..ja een vrouw!
Die zijn lekker!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Ik neem maar een paar kaasTUCjes, want hij zit nog op zijn werk
Kommie anders Kapsalon etenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Ik neem maar een paar kaasTUCjes, want hij zit nog op zijn werk
Wat, ben je zwanger?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
OMG.....
speechless.....
kan iemand me ff knijpen, is dit for real allemaal?????
jij bent altijd speechless volgens je sig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
OMG.....
speechless.....
kan iemand me ff knijpen, is dit for real allemaal?????
Dat is een duidelijk antwoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Miss_S het volgende:
Maar ik krijg dus geen nieuwe kans meer? (Dan blijf ik gewoon echt weg voortaan)
Dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef Dipkip het volgende:
thnx moblo![]()
[..]
WTF zijn die kapsalons waar jullie steeds over pratenSpannend lijn-voedsel?
Wat goed!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh en een 7,5 voor mn "Oriëntatiecollege Toepassingsgebieden" als eindcijfer, naais
men neme:quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef Dipkip het volgende:
thnx moblo![]()
[..]
WTF zijn die kapsalons waar jullie steeds over pratenSpannend lijn-voedsel?
hahaaaa neej joh, ik doelde op Miss_S.......quote:
10 tegen 1 zit er toch iets in wat ik niet kan eten, anders was ik ongetwijfeld al op de hoogtequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Muis006 het volgende:
Dat wil je niet weten
you'll be scarred for life!
REN WEG DIPKIP
Huuuuu, goor!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
men neme:
shoarma
sla
knoflooksaus
patat
kaas
pleuren dit in een bakje en voila, een kapsalon
stil nou, ze ging net weer echt weg om nu weer nooit meer terug te komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hahaaaa neej joh, ik doelde op Miss_S.......
dat is nou net wat ik bedoelde... hoe vaak je nou echt, voor het laatst weg gaan...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
stil nou, ze ging net weer echt weg om nu weer nooit meer terug te komen
Cher doet toch ook al 12 jaar afscheidstournees?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat is nou net wat ik bedoelde... hoe vaak je nou echt, voor het laatst weg gaan...
en neej ik kom nu echt niet meer terug????
en daar kan ik echt ff sprakeloos van zijn.....
Oh god hou op over Cher or I'll get my groove on!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Cher doet toch ook al 12 jaar afscheidstournees?
Willen jullie het dan ook echt niet begrijpen......quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is nou net wat ik bedoelde... hoe vaak je nou echt, voor het laatst weg gaan...
en neej ik kom nu echt niet meer terug????
en daar kan ik echt ff sprakeloos van zijn.....
Niet helemaal. Het recept is vlees en patat in een bak, saus erdoor. dan kaas erop en ff in de oven zodat de kaas lekker smelt. Uit de oven. Sla erop nog meer saus en hup VRETUHHHHHHHquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
men neme:
shoarma
sla
knoflooksaus
patat
kaas
pleuren dit in een bakje en voila, een kapsalon
Ohh zeg dat dan! Nu klinkt het helemaal niet ranzig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het recept is vlees en patat in een bak, saus erdoor. dan kaas erop en ff in de oven zodat de kaas lekker smelt. Uit de oven. Sla erop nog meer saus en hup VRETUHHHHHHH
Dat heb je al iets te vaak gezegd om nog geloofwaardig te zijn Miss_Squote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Willen jullie het dan ook echt niet begrijpen......
Ik zou zeggen kom eens een avond met me online en dan praat je toch hopelijk wel anders.
Maar don't worry ik zal echt niet meer terug komen deze keer.
Zo bloedt het wel dood uiteindelijk...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Kapsalon, had ik er nu maar eentje![]()
Ik eet zo een runderschnitzel en een gepofte aardappel en rabarber.
Ook lekker
Maar waar ik nog aan dacht... in die 'SHE'-topics die nu lopen wordt er nu maar geroepen dat ze te laf is om er op in te gaan en zich niet meer laat horen, maar is het dan niet fair dat die mensen weten dat ze een ban heeft? Of nog meer fair; die topics te sluiten als zij geen weerwoord kan geven nu? Dit gaat wel heel gek nuIk ga er niet in posten, maar ik zou het een beetje oneerlijk vinden als ze echt een ban heeft en dat die topics opengelaten worden.
en nu pies ik in mijn broekquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef Muis006 het volgende:
But after all is said and done, you're gonna be the lonely one OOOHHHH
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je al iets te vaak gezegd om nog geloofwaardig te zijn Miss_S
Je kunt OF blijven en stoppen met zeiken en gewoon aardig en geïnteresseerd doen, OF gewoon lekker wegblijven en dan niet voor de 123e keer roepen dat je nu echt echt echt echttttt weg gaat, maar dan ook gewoon gaan. Punt.
Wie maakt de poll?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef Miss_S het volgende:
Ja maar dat vroeg ik dus of dat eerste nog zin heeft?!
Ik wil dat echt heel graag proberen maar alleen als het zin heeft als jullie zeggen nee dat heeft geen zin meer flikker op dan doe ik dat
quote:
Op welke post sloeg dit?quote:
Wat lief!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
René is oorlog aan het voeren met de pannenkoeken
de schat![]()
Ja dat dacht ik alquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Op welke post sloeg dit?
Miss_S, bij je 2e, 3e, 4e, 5e t/m 11e aankondiging om te gaan en niet meer terug te komen had ik gezegd dat het nog zin had, maar nu denk ik dat er weinig hoop meer is eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
René is oorlog aan het voeren met de pannenkoeken
de schat![]()
Argggggh. Ik zie sushi enzo langskomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Welke debiel heb SHE gebant? Want die heeft of een goeie reden of een probleem!!
trouwens Greysje ga jij eens naar http://82.94.230.20 voor me wil je?
dat wist ik allang dat het niet ranzig isquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh zeg dat dan! Nu klinkt het helemaal niet ranzig.
Ik zeg niet dat het niet ranzig ISquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat wist ik allang dat het niet ranzig is
tja moet je niet in zo'n dorp gaan wonen maaruh heeft SHE echt een ban greys?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Argggggh. Ik zie sushi enzo langskomen.
Maar die site werkt niet in BleiswijkJa, alleen spareribs kan ik bestellen. Joehoe
*Godverdegodver*quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef Carria het volgende:
[..]
![]()
Lief kunnen ze zijn, he, die mannen
Ga even lowprofile, reageer alleen maar en post niets van jezelf, doe lief en belangstellend. Na een poosje gaat het dan echt wel beter. En hou op met zeuren dat je lief en aardig bent en dat je écht écht weggaat als niemand je wil geloven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil dat echt heel graag proberen maar alleen als het zin heeft als jullie zeggen nee dat heeft geen zin meer flikker op dan doe ik dat
Zit je me nou te stangen mevrouw muis?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet ranzig IS
Ik zeg dat het niet ranzig KLINKT
En als je me een beetje kent weet je dat ik niet de meest betrouwbare auditieve getuige ben
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*Godverdegodver*
*kutpan*
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh*
*klotepan*
*Geeb, die pan doet raar!!!*
-schat, misschien moet je eerst pannenkoekbeslag doen en daarna de spekjes?
*jaaaaaaaaaaaa, duuuuuuuuuuuuuuuuuuh*
-waarom doe je dat dan niet...? (voorzichtig)
*jaaaah, arghhhhhh kutpan!*
Ikke niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zit je me nou te stangen mevrouw muis?
Wat ik je net zag posten, zou je tegen mij niet hoeven zeggen. Maar zoals al eerder gezegd: ik snap je wel. Wat mij betreft ben je hier van harte welkom, maar ik vermoed zomaar dat het aan jou zal zijn om een poosje op je vingers te gaan zitten en je niet uit de tent te laten lokken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef Miss_S het volgende:
Waarom zei je niet gewoon rot opquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ga even lowprofile, reageer alleen maar en post niets van jezelf, doe lief en belangstellend. Na een poosje gaat het dan echt wel beter. En hou op met zeuren dat je lief en aardig bent en dat je écht écht weggaat als niemand je wil geloven.
Meisje van mij hoef je niet te blijven maar als je het per se wil dan is bovenstaande de manier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom zei je niet gewoon rot opnu maak je me aan het twijfelen
het is een kunst, dat ontken ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef neen het volgende:
Maar serieus, pannenkoeken bakken is nog best lastig. Als ik ze bak dan zijn ze rondom prima maar in het midden keihard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |