Nee, dat is niet normaal, maar kan in FB.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het hoort toch ook niet een vraag te zijn, er is grof geld voor betaald dus is normaal dat het gewoon doorgaat wat er ook gebeurt toch?
Maybe, maar dacht dat jullie er misschien meer van wistenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
Miss_S, misschien moet je DIE discussie maar gewoon in het betreffende topic voeren!
Oftewel 1 schoen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gewoon hoe het met jou gaat!
En wat goed van je! Bijna 44 euro, dat is een half paar schoenen
Vinger in de keel frot en diner uitkotstquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Muis006 het volgende:
I'm on top of the world looking down on creation and the only explanation I can fiiiiiiiiiiiiiind
is the love that I've found ever since you've been around. Your love's put me on top of the wooooooorld
Everybody!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vinger in de keel frot en diner uitkotst
Nee jij was een aanwinstquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maybe, maar dacht dat jullie er misschien meer van wisten
Ik had sowieso al de foto's nooit verwacht eigenlijk....en SHE als mod was ook vragen om problemen natuurlijk.
Doch, maar d'r PM-box is volquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je je PM's ook niet meer lezen dan als je geband bent?
Want ik heb haar gewoon nog gePMd vanmiddag.
En als er geen mededeling over haar ban staat ergens, hoe moet ik dan kunnen ruiken dat ze die PM dan wellicht voorlopig niet zal lezen?
Joh rot gewoon op zoals je eerder ook al deed. Zullen we ook even melden dat er geen rel meer is geweest sinds die tijd?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maybe, maar dacht dat jullie er misschien meer van wisten
Ik had sowieso al de foto's nooit verwacht eigenlijk....en SHE als mod was ook vragen om problemen natuurlijk.
Nee ik had niet zo'n grote bek dat kloptquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee jij was een aanwinst
Kappen in dit topic dus!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Klink jij zo zuur als je klaarkomt dan?
Ze kan vast lurken alhier en ik heb net gepost dat we d'r laffen en jij nu ook weer!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch, maar d'r PM-box is vol.
En ik zou het wel fijn vinden als we vanuit slank even laten weten dat we van d'r houden. In elk geval zou ik dat wel willen laten weten, maar ik heb geen contactopties.
Nee ik denk dat ik maar gewoon weer hier kom postenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh rot gewoon op zoals je eerder ook al deed. Zullen we ook even melden dat er geen rel meer is geweest sinds die tijd?
Mooi, kunnen we nu weer verder met aardig zijn ipv steken onder water en steken naar iemand ie zichzelf wellicht momenteel niet kan verdedigen.
zo en nu ga ik koken!
Hey de vorige keer waren jullie diegene met de olie hequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik ben een beschaafde wat dat betreft!!![]()
Maar godskolere, d'r hoeft maar iets te zijn of Miss_S komt fijn wat olie op het vuur gooien, ben daar zó klaar mee.
Lijkt goddomme wel of ze aandelen OPEC heeft.
Miss S, je moet je moeder toch eens naar haar bevalling van jou vragen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik maar gewoon weer hier kom posten
Wel zo gezellig, alleen jammer dat Vik er niet is
*Carpenter huppeltje doet*quote:
Voor wie is dat gezellig precies?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
Nee ik denk dat ik maar gewoon weer hier kom posten
Wel zo gezellig, alleen jammer dat Vik er niet is
Mag dat dan een priemgetal zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef neen het volgende:
Beter schrijven we een nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |