quote:
Op welke post sloeg dit?quote:
Wat lief!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
René is oorlog aan het voeren met de pannenkoeken
de schat![]()
Ja dat dacht ik alquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Op welke post sloeg dit?
Miss_S, bij je 2e, 3e, 4e, 5e t/m 11e aankondiging om te gaan en niet meer terug te komen had ik gezegd dat het nog zin had, maar nu denk ik dat er weinig hoop meer is eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
René is oorlog aan het voeren met de pannenkoeken
de schat![]()
Argggggh. Ik zie sushi enzo langskomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Welke debiel heb SHE gebant? Want die heeft of een goeie reden of een probleem!!
trouwens Greysje ga jij eens naar http://82.94.230.20 voor me wil je?
dat wist ik allang dat het niet ranzig isquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh zeg dat dan! Nu klinkt het helemaal niet ranzig.
Ik zeg niet dat het niet ranzig ISquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat wist ik allang dat het niet ranzig is
tja moet je niet in zo'n dorp gaan wonen maaruh heeft SHE echt een ban greys?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Argggggh. Ik zie sushi enzo langskomen.
Maar die site werkt niet in BleiswijkJa, alleen spareribs kan ik bestellen. Joehoe
*Godverdegodver*quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef Carria het volgende:
[..]
![]()
Lief kunnen ze zijn, he, die mannen
Ga even lowprofile, reageer alleen maar en post niets van jezelf, doe lief en belangstellend. Na een poosje gaat het dan echt wel beter. En hou op met zeuren dat je lief en aardig bent en dat je écht écht weggaat als niemand je wil geloven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar dat vroeg ik dus of dat eerste nog zin heeft?!
Ik wil dat echt heel graag proberen maar alleen als het zin heeft als jullie zeggen nee dat heeft geen zin meer flikker op dan doe ik dat
Zit je me nou te stangen mevrouw muis?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet ranzig IS
Ik zeg dat het niet ranzig KLINKT
En als je me een beetje kent weet je dat ik niet de meest betrouwbare auditieve getuige ben
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*Godverdegodver*
*kutpan*
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh*
*klotepan*
*Geeb, die pan doet raar!!!*
-schat, misschien moet je eerst pannenkoekbeslag doen en daarna de spekjes?
*jaaaaaaaaaaaa, duuuuuuuuuuuuuuuuuuh*
-waarom doe je dat dan niet...? (voorzichtig)
*jaaaah, arghhhhhh kutpan!*
Ikke niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zit je me nou te stangen mevrouw muis?
Wat ik je net zag posten, zou je tegen mij niet hoeven zeggen. Maar zoals al eerder gezegd: ik snap je wel. Wat mij betreft ben je hier van harte welkom, maar ik vermoed zomaar dat het aan jou zal zijn om een poosje op je vingers te gaan zitten en je niet uit de tent te laten lokken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef Miss_S het volgende:
Ja maar dat vroeg ik dus of dat eerste nog zin heeft?!
Ik wil dat echt heel graag proberen maar alleen als het zin heeft als jullie zeggen nee dat heeft geen zin meer flikker op dan doe ik dat
Waarom zei je niet gewoon rot opquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ga even lowprofile, reageer alleen maar en post niets van jezelf, doe lief en belangstellend. Na een poosje gaat het dan echt wel beter. En hou op met zeuren dat je lief en aardig bent en dat je écht écht weggaat als niemand je wil geloven.
Meisje van mij hoef je niet te blijven maar als je het per se wil dan is bovenstaande de manier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom zei je niet gewoon rot opnu maak je me aan het twijfelen
het is een kunst, dat ontken ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef neen het volgende:
Maar serieus, pannenkoeken bakken is nog best lastig. Als ik ze bak dan zijn ze rondom prima maar in het midden keihard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |